- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

субота, 2 січня 2016 р.

ТАНДЕМ БЕЗЗАКОННЯ - ВИСОКОПОСАДЖЕНІ АФЕРИСТИ І СУДДЯ-ЖОНГЛЕР (серія запитів для апеляційної скарги)

Своєю Постановою, проголошеною іменем України, суддя-жонглер Маймур Ф. Ф. тимчасово пролонгував легітимність існування і господарсько-фінансової діяльності Відповідача (Дніпропетровської обласної ради), пославшись на деякі, на нашу думку, дуже цікаві документи, а саме:

-              Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи Дніпропетровська обласна рада від 21 травня 1997 року (ідентифікаційний код юридичної особи 23928934);
-              Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про юридичну особу з назвою „Дніпропетровська обласна рада” (від 04 вересня 2006 року);
-              Розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації про добровільне об’єднання територіальних громад (перелік представлен нижче);
-              Висновки та рішення сільських/селищних рад разом із виконаними планами організаційних заходів щодо добровільного об’єднання територіальних громад, а саме;
-              Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області (рішення № 666-33/VI);
-              Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області (рішення № 667-33/VI);
-              Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району Дніпропетровської області (рішення № 668-33/VI);
-              Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 669-33/VI);
-              Сурсько-Литовської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 670-33/VI);
-              Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 671-33/VI);
-              Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району Дніпропетровської області (рішення № 672-33/VI);
-              Новоолександрівської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 673-33/VI);
-              Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 674-33/VI);
-              Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 675-33/VI).

   Відчуваючи сморід тільки від наявності в природі даної макулатури з підписами і печатками «високопосажених», яку суддя-жонглер Маймур Ф. Ф. розглядає як беззаперечні факти і докази, ми робимо відповідний інформаційний запит на отримання цієї публічної інформації і не втрачаючи час намагаємось задовольнити самоаналізом своє сприйняття неприродного відторгнення побаченого, почутого та прочитаного.
   Давайте для початку розглянемо і проаналізуємо наявність Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Дніпропетровська обласна рада від 21 травня 1997 року (ідентифікаційний код юридичної особи 23928934).
  Відповідно до статті 69. Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
   Ключові слова – «суд встановлює»! Тобто, перевіряє і підтверджує, або спростовує і не бере до уваги надані докази. Ми обов’язково опублікуємо фотокопію цього «свідоцтва», але наразі треба зазначити і врахувати той факт, що алгоритм потреби обов’язкової наявності і отримання даного реєстраційного документу був ухвалений Верховною Радою України (у вигляді Закона України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997 року) в день… безпосередньо реєстрації свідоцтва. Ось, що робить дар телепатії!!! Реєстрація Свідоцтва відбувається одночасно з прийняттям Верховною радою відповідного закону. Беззаперечний «доказ» для судді-жонглера Маймура Ф. Ф.
   Йдемо далі. Безумовно розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Валентина Резніченка «про добровільне об’єднання територіальних громад», з печатками та підписами на документах, суддя-жонглер також розглядає як беззаперечні докази законності, ігноруючи той факт, що добровільне об’єднання територіальних громад, по-перше, є питанням місцевого самоврядування, а по-друге (як мінімум) – територіальні громади, на момент об’єднання, мають бути юридичними особами публічного права, мають мати чітко визначені і задокументовані межі своїх адміністративно-територіальних одиниць, реєстри своєї власності і власників та дані місцевих референдумів, які підтверджують бажання і згоду стосовно добровільного об’єднання відповідних територіальних громад. А голова Дніпропетровської обласної державної адміністрації Валентин Резніченко, у відповідності до закону України «Про місцеві державні адміністрації», в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці (Дніпропетровської області), має забезпечити чітке виконання Конституції та Законів України, а не займатись сумнівними «пілотними проектами», рапортуючи про успіхи та отримуючи нагороди.
   Іншу макулатуру проаналізуємо після її одержання. Далі буде…

Зміст інформаційного запиту:

                                               Дніпропетровська обласна рада
                                   Проспект  Кірова, 2, мДніпропетровськ,
                                            Дніпропетровська область,  49000
                                                                 т. 056 742 8026

                                        Громадянин України Філіпенко  С. В.
                                                         м. Дніпропетровськ, 49055,
                                                                   svf2011@ukr.net

                                              Запит
    про надання публічної інформації за Законом України
                 "Про доступ до публічної інформації"

   Керуючись  ст.140-143 Конституції України, ст.2 та ст.316-318  Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України  "Про доступ до публічної інформації",  ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України  “Про інформацію”, для ознайомлення і подальшого використання запитуваної публічної інформації при розгляді апеляційної скарги у Дніпропетровському апеляційному адміністративному суді (провадження № 804/14346/15, позивач – Філіпченко С. В., відповідач – Дніпропетровська обласна рада),
Прошу:
-    У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Дніпропетровська обласна рада від 21 травня 1997 року (ідентифікаційний код юридичної особи 23928934);
-    У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про юридичну особу з назвою „Дніпропетровська обласна рада” (від 04 вересня 2006 року);
-    У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – копії розпоряджень голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації про добровільне об’єднання територіальних громад (перелік в наступному пункті);
-    У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – копії висновків та рішень сільських/селищних рад разом із виконаними планами організаційних заходів щодо добровільного об’єднання територіальних громад, а саме;
- Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області (рішення № 666-33/VI);
- Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області (рішення № 667-33/VI);
- Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району Дніпропетровської області (рішення № 668-33/VI);
- Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 669-33/VI);
- Сурсько-Литовської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 670-33/VI);
- Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 671-33/VI);
- Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району Дніпропетровської області (рішення № 672-33/VI);
- Новоолександрівської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 673-33/VI);
- Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 674-33/VI);
- Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 675-33/VI).

-    Відповідь надіслати у письмовому і електронному вигляді на мою вищезазначену домашню та електронну адреси.
        Відповідь на запит, як і зміст інформаційного запиту, будуть опубліковані на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

28.12.2015                                                        Філіпенко С. В. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -