- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділю, 1 квітня 2018 р.

В Дніпрі нацгвардійці влаштували втечу злочинцям з місця злочину (відео)

В Дніпрі, представники Національної гвардії України, одразу в двох епізодах (тобто – не випадковість, а система), організували втечу невстановлених осіб в мантіях, з місця передбачуваного злочину, хоча й були попереджені про виклик поліції та виїзд на місце слідчо-оперативної групи.

Про це більш детально в матеріалах:

Як особи в мантіях нехтують рішенням Конституційного суду (відео)

Заява про злочин на колегію апеляційного адмінсуду Дніпра (відео)


А що, далі?
А далі, кримінальна відповідальність за виконання злочинного наказу…


                                           Керівнику приватної установи з назвою
                                           Дніпропетровський апеляційний
                                           адміністративний суд, ЄДРПОУ 34513210
                                           КОРШУН АНАТОЛІЮ ОЛЕКСАНДРОВИЧУ
                      Дніпропетровська область, 49083,
                                           м. Дніпро, пр.-т Слобожанський, 29

                                           Громадянин України, Українець:
                                           Філіпенко Сергій Веніамінович,
                                м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49055
       e-mail: svf2011@ukr.net

Запит (вих. № 656/18) 
            про надання публічної інформації за Законом України
                        "Про доступ до публічної інформації"

   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст.. 8. КУ).
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).
   Відповідно до статті 124. Основного закону правосуддя в Україні здійснюють виключно суди. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається.
   Частиною восьмою статті 19. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» визначено, що суд є юридичною особою (публічного права), якщо інше не визначено законом.
   Згідно статті 127. Конституції України правосуддя здійснюють судді.
   Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.
   29 березня 2018 року перебуваючи (як мені тоді здавалося) на відкритому судовому засіданні, яке проходило в залі № 3 адміністративної будівлі (за адресою: м. Дніпро, пр.-т Слобожанський, 29) за головуванням особи, яка себе назвала суддею-доповідачем Дурасовою та за участі осіб в суддівських мантіях, яких нею було представлено як суддя Дадим і суддя Божко, секретаря Сотник, я став свідком факту узурпації (захоплення) судової гілки влади з усіма ознаками повалення конституційного ладу вищезазначеною групою осіб (можливо, за їх попередньою змовою) через привласнення владних повноважень суддів.
   Після відмови даних осіб підтвердити свої повноваження, пред’явивши на місці, в судовому засіданні суддівські посвідчення, зазначені особи в суддівських мантіях, попередньо домовившись з представниками Національної гвардії України (які, чомусь, прибули на місце події у спецобладунках та із спецзасобами – шоломами, кийками, газовими балончиками, кайданками тощо), під їх прикриттям, полишили місце злочину.
   Для втечі з місця події за наказом командира, був утворений щільний «живий ланцюг», яким нацгвардійці розмежували присутніх громадян та невстановлених осіб в суддівських мантіях, та забезпечили можливість, безперешкодно покинути місце події останнім.
   Особа, яка керувала діями своїх підлеглих, віддаючи наказ взяти під охорону об’єкт, була дуже збуджена, говорила коротко і нерозбірливо. На вимогу назвати нормативно-правовий акт, в межах якого даний військовий підрозділ здійснює свою службову діяльності, командиром було зазначено: Закон України «Про Національну гвардію» та Наказ МВС України від 20.07.2016 року № 692, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2016 року за № 1140/29270, як «Положення про організацію та несення служби з охорони органів державної влади військовими частинами і підрозділами Національної гвардії України». А на вимогу підтвердження повноважень самого командира даного підрозділу та пред’явити відповідне посвідчення для ознайомлення, було надано недійсне посвідчення, яке не відповідає, встановленому вищезазначеним Положенням, зразку.
   Всі вищезазначені факти, мною, як законослухняним громадянином, зафіксовано на портативну відеокамеру. Матеріал з зазначеного засідання, знаходиться у вільному загалу доступі, та розміщено на сайті «Багнет Нації» в публікації: «».
   Уважно ознайомившись з вищезазначеним Положенням № 692 я звернув увагу, що даний нормативно-правовий акт визначає порядок організації та несення служби з охорони органів САМЕ (!) державної влади військовими частинами і підрозділами Національної гвардії України, основи взаємодії військових частин і підрозділів з органами державної влади та органами місцевого самоврядування.
   Об’єктами, що охороняються, визначені органи САМЕ (!) державної влади, які охороняються військовими частинами і підрозділами.
   Охорона об’єктів включає в себе комплекс військових дій, що здійснюється разом з режимними, iнженерно-технiчними та іншими заходами органів САМЕ (!) державної влади, які охороняються військовими частинами (підрозділами), а також взаємодіючих органів, та виконуються з метою забезпечення недоторканності об’єкта і матеріальних засобів, що йому належать, запобігання проникненню порушників на об’єкт (з об’єкта), припинення нападу на об’єкт, запобігання терористичним актам та участі в ліквідації наслідків надзвичайних або кризових ситуацій на об’єкті, що охороняється.
   Для кожного поста охорони порядку штабом військової частини розробляється службова документація: довідкові відомості про орган державної влади, керівника органу державної влади, персонал органу державної влади, службові автомобілі; стислий опис об’єкта, що охороняється; табель постів; інструкції осіб військового наряду; погодинні графіки виконання службових завдань військовослужбовцями; список телефонів взаємодії; витяг з таблиці позивних посадових осіб; переговорна таблиця; зразки допусків на право перевірки тощо.
   Враховуючи той факт, що приватна установа з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» (код ЄДРПОУ 34513210) не є органом державної влади, а отже відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 971 "Про затвердження переліку органів державної влади, що підлягають безоплатній охороні Національною гвардією" не відповідає визначеним відповідним критеріям, та не може підлягати безоплатній охороні орендованих приміщень Національною гвардією.
   Отже, все вказує на те, що дії командира військового підрозділу (взяття під охорону недержавної установи, організація втечі невстановлених осіб в мантіях та віддання злочинних наказів своїм підлеглим), перевищують його службові повноваження та кваліфікуються не інакше, як кримінальне правопорушення, що тягне за собою, кримінальну відповідальність.  
   Враховуючи зазначене вище, керуючись положеннями Конституції України, Законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію», для з’ясування всіх обставин і встановлення всіх осіб, у визначений законом строк,

                                                    ПРОШУ:

1.           Надати завірену належним чином копію Договору оренди (на поточний рік) приміщень установою з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» (код ЄДРПОУ 34513210), за адресою фактичного місця знаходження: м. Дніпро, пр-т Слобожанський, 29;
2.           Надати завірену належним чином копію Акта міжвідомчої комісії у якому зазначені: дані про об’єкт (адреса, стисла характеристика будівлі органу державної влади та прилеглої території), система охорони, заходи щодо обладнання (дообладнання) споруд постів охорони, службового приміщення та джерела фінансування, виявлені недоліки, термін їх усунення та відповідальна особа (відомство), висновок про готовність об’єкта органу державної влади до прийняття під охорону;
3.           Надати завірену належним чином копію укладеного Договору між приватною установою з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» (код ЄДРПОУ 34513210), з одного боку, та з конкретним військовим підрозділом Національної гвардії України, з іншого;
4.           Надати завірену належним чином копію плану взаємодії на випадок ускладнення обстановки на об’єкті, що охороняється;
5.           Надати завірену належним чином копію суддівського посвідчення, а також копію складеної присяги судді на ім’я Дурасова Юлія Володимирівна;
6.           Надати завірену належним чином копію суддівського посвідчення, а також копію складеної присяги судді на ім’я Дадим Юлія Миколаївна;
7.            Надати завірену належним чином копію суддівського посвідчення, а також копію складеної присяги судді на ім’я Божко Людмила Андріївна;
8.           Надати завірену належним чином копію суддівського посвідчення, а також копію складеної присяги судді на ім’я Баранник Наталія Петрівна;
9.           Надати завірену належним чином копію суддівського посвідчення, а також копію складеної присяги судді на ім’я Малиш Наталія Іванівна;
10. Надати завірену належним чином копію суддівського посвідчення, а також копію складеної присяги судді на ім’я Щербак Андрій Анатолійович;
11.    Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому і електронному вигляді на вищезазначену поштову і електронну адреси.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю до розпорядника відповідної інформації.     
   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

Титульне фото з сайту «ГОРОЖАНИН»

Яке посвідчення дійсне? Знайдіть десять відмінностей.





А ось іще, «прикол»))) - і знову особа без повноважень... 



Конституція України:

Стаття 94. Закон підписує Голова Верховної Ради України і невідкладно направляє його Президентові України.
Президент України протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або повертає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду.
У разі якщо Президент України протягом встановленого строку не повернув закон для повторного розгляду, закон вважається схваленим Президентом України і має бути підписаний та офіційно оприлюднений.
Якщо під час повторного розгляду закон буде знову прийнятий Верховною Радою України не менш як двома третинами від її конституційного складу, Президент України зобов’язаний його підписати та офіційно оприлюднити протягом десяти днів. У разі якщо Президент України не підписав такий закон, він невідкладно офіційно оприлюднюється Головою Верховної Ради України і опубліковується за його підписом.
Закон набирає чинності через десять днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -