ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ
СУД
УХВАЛА
19 серпня 2025 р. |
Справа №
160/15300/25 |
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді
Кальника В.В., розглянувши у місті Дніпрі в письмовому провадженні справу за адміністративним
позовом Філіпенка Олександра Сергійовича до Дніпропетровського обласного
територіального центру комплектування та соціальної підтримки про встановлення
наявності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень, -
ВСТАНОВИВ:
26 травня 2025 року до Дніпропетровського
окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Філіпенка Олександра
Сергійовича до Дніпропетровського обласного територіального центру
комплектування та соціальної підтримки, в якій позивач просить:
- відновити конституційні права і свободи
людини і громадянина Філіпенка Олександра Сергійовича, порушені протиправними
діями Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та
соціальної підтримки (код ЄДРПОУ: 08353525), шляхом встановлення наявності чи
відсутності компетенції (повноважень) суб’єкта владних повноважень у керівника
Центрально-Чечелівського об’єднаного районного територіального центру
комплектування та соціальної підтримки (код ЄДРПОУ: 09834296) Андрія Клименка,
яким було видано розпорядження №4/2872/1 від 17.04.2025 року (додатком до якого
була повістка №3224213 від 17.04.2025 року).
Ухвалою Дніпропетровського окружного
адміністративного суду від 30.05.2025р. вказана позовна заява залишена без
руху.
На виконання вимог ухвали позивач 03.06.2025
надав відповідну заяву та виправив вказані недоліки у встановлений судом строк.
Ухвалою суду від 04.06.2025 було відкрито
провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного
позовного провадження без повідомлення учасників справи, відповідно до вимог
частини 6 статті 12, частини 2 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства
України.
10.06.2025 до суду надійшла заява Філіпенка
Олександра Сергійовича про відвід судді Дніпропетровського окружного
адміністративного суду Юркова Е.О. в адміністративній справі №160/15300/25.
Ухвалою суду від 16.06.2025 заяву Філіпенка
Олександра Сергійовича про відвід судді Юркова Е.О. Дніпропетровського окружного
адміністративного суду Юркова Е.О. в адміністративній справі №160/15300/25 –
визнано необґрунтованою.
Передано матеріали справи №160/15300/25 для визначення судді в порядку, встановленому
статтею 31 Кодексу адміністративного судочинства України, для вирішення питання
про відвід.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного
суду від 17.06.2025 у складі головуючого судді Турової О.М. у задоволенні заяви
Філіпенка Олександра Сергійовича про відвід судді Юркова Е.О. в
адміністративній справі №160/15300/25 за позовною заявою Філіпенка Олександра
Сергійовича до Дніпропетровського обласного територіального центру
комплектування та соціальної підтримки про встановлення наявності компетенції
(повноважень) суб'єкта владних повноважень відмовлено.
Для продовження розгляду справа №160/15300/25
передана судді Юркову Е.О. 25.06.2025.
25.06.2025 головуючим у справі – суддею
Юрковим Е.О. було подано заяву про самовідвід на підставі пункту 4 частини 1
статті 36 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалою Дніпропетровського окружного
адміністративного суду від 25.06.2025 року заяву про самовідвід судді Юркова
Е.О. у справі №160/15300/25 за позовною заявою Філіпенка Олександра Сергійовича
до Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та
соціальної підтримки про встановлення наявності компетенції (повноважень)
суб'єкта владних повноважень - задоволено.
Справу передано для здійснення розподілу між
суддями в порядку, встановленому частиною 1 статті 31 Кодексу адміністративного
судочинства України.
Розпорядженням в.о. керівника апарату
Дніпропетровського окружного адміністративного суду Шкурко О.Ю. від 26.06.2025
року №161 д проведено повторний автоматизований розподіл справи №160/15300/25,
у зв`язку із постановленням ухвали суду від 25.06.2025 року, якою заяву про
самовідвід судді Едуарда Юркова в адміністративній справі №160/15300/25
задоволено.
За результатами автоматизованого розподілу
судової справи між суддями Дніпропетровського окружного адміністративного суду,
справу передано для розгляду судді Кальнику В.В.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив
про «відсутність інформації про установи з назвами Центрально-Чечелівський
об’єднаний районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
(з ЄДРПОУ 09834296) і Дніпропетровський обласний територіальний центр
комплектування та соціальної підтримки (з ЄДРПОУ 08353525) в відомостях Єдиного
державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських
формувань».
Вказав про наявність у нього «небезпідставних
сумнівів щодо легального існування і внормованості діяльності, для досягнення
врегульованих на законодавчому рівні легітимних цілей зазначеними установами на
території України, тим більше під час дії воєнного стану (а не стану війни), в
умовах широкомасштабної збройної агресії РФ проти України».
Також в обґрунтування позову послався на
«...відсутність підтвердження виконання Відповідачем попереднього судового
рішення задля підтвердження ним конституційної правосуб'єктності
(правоздатності, дієздатності і деліктоздатності), слід констатувати факт
незаконності і протиправності вчинених дій Дніпропетровським обласним
територіальним центром комплектування та соціальної підтримки (код ЄДРПОУ:
08353525) через виготовлення індивідуального акта виданого керівником
ЦентральноЧечелівського об'єднаного районного територіального центру
комплектування та соціальної підтримки (код ЄДРПОУ: 09834296) Андрієм
Клименком, у вигляді розпорядження №4/2872/1 від 17.04.2025 року (додатком до
якого є повістка №3224213 25 від 17.04.2025 року згідно якої мені було
запропоновано з'явитись до зазначеної установи 29.04.2025 0 09:00 для уточнення
облікових даних), у відсутність факту прийняття чинної Конституції України на
всеукраїнському референдумі, у відсутність низки обов'язкових профільних
законів передбачених статтею 92 самої Конституції України Конституції України
(документ: 254к/96-ВР), а зокрема: у відсутність закону про організацію і
порядок діяльності самої Верховної Ради України та закону про статус народних
депутатів України (згідно п. 21 ч.1 ст. 92 КУ); у відсутність закону України
яким відповідно до норми прямої дії пункту 12 частини першої статті 92
Конституції України (документ: 254к/96- ВР) внормовано і врегульовано
організацію і діяльність Кабінету Міністрів України, як державного органу
виконавчої гілки влади; у відсутність закону України яким відповідно до норми
прямої дії пункту 12 частини першої статті 92 Конституції України (документ:
254к/96-ВР) також внормовано і врегульовано організацію і діяльність
Міністерства оборони України, як державного органу виконавчої гілки влади; у
відсутність профільного закону на виконання пункту 17 частини першої статті 92
Конституції України (документ: 254к/96-ВР), про організацію Збройних Сил
України.».
Ухвалою Дніпропетровського окружного
адміністративного суду від 01.07.2025 року матеріали справи №160/15300/25 за
позовом Філіпенка Олександра Сергійовича до Дніпропетровського обласного
територіального центру комплектування та соціальної підтримки про встановлення
наявності компетенції (повноважень) суб'єкта владних прийнято до провадження.
Розгляд адміністративної справи
постановлено здійснювати одноособово, в порядку спрощеного позовного
провадження без повідомлення сторін. Також, даною ухвалою задоволено клопотання
Філіпенка Олександра Сергійовича про долучення до матеріалів справи копій
доказів. Долучено до матеріалів справи копію запиту на публічну інформацію від
03 червня 2025 року спрямованого до Конституційного Суду України та копію
відповіді Конституційного Суду України від 11 червня 2025 року на цей запит.
Частково задоволено клопотання позивача про витребування доказів. Витребувано у
Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та
соціальної підтримки: положення про Дніпропетровський обласний територіальний
центр комплектування та соціальної підтримки (код ЄДРПОУ: 08353525).
31.07.2025 року до суду від позивача надійшла
заява, в якій позивач просить суд: повідомити відповідні правоохоронні органи
стосовно факту невиконання Дніпропетровським обласним територіальним центром
комплектування та соціальної підтримки (код ЄДРПОУ: 08353525) ухвали судді
Дніпропетровського окружного адміністративного суду Кальника В. В. від
01.07.2025 року в адміністративній справі №160/15300/25, яка набрала законної
сили, що підпадає під кваліфікацію частини другої статті 382 Кримінального
кодексу України.
11.08.2025 року на адресу суду від
відповідача надійшов відзив щодо заявлених позовних вимог, в якому відповідач
просив суд відмовити в задоволенні позову. Зокрема, вказав, що Командування
Дніпропетровського ОТЦК та СП у своїй діяльності керується Конституцією та
законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України,
наказами Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил
України, директивами Міністра оборони, начальника Генерального штабу Збройних
Сил України, Головнокомандувача Збройних Сил України, іншими правовими актами.
Пунктом 1 Положення про територіальні центри
комплектування та соціальної підтримки, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 23.02.2022 №154 (далі – Положення №154) визначено, що
територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (далі – ТЦК та СП)
є органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з
питань військового обов’язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та
мобілізації та утворюються в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та
Севастополі, інших містах, районах, районах у містах.
Положення про районні територіальні центри
комплектування та соціальної підтримки затверджуються керівниками відповідних
територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки Автономної
Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя.
Права та обов’язки керівника територіального
центру комплектування та соціальної підтримки передбачені пунктами 12-15 Положення
№154.
Зауважив, що відповідно абзаців 1, 5 пункту
15 «Порядку проведення призову громадян на військову службу під час
мобілізації, на особливий період», затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України 16.05.2024 №560 (далі – Порядок №560), керівники районних (міських)
територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки з набранням
чинності Указом Президента України про оголошення (продовження) мобілізації
та/або з отриманням розпорядження відповідного керівника обласного (Київського
та Севастопольського міського) територіального центру комплектування та
соціальної підтримки з визначеними строками та обсягами призову резервістів та
військовозобов’язаних доставляють до виконавчих комітетів сільських, селищних,
міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад, підприємств, установ,
організацій, управителів багатоквартирних будинків розпорядження начальника
районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної
підтримки про проведення заходів оповіщення резервістів та
військовозобов’язаних разом із повістками про їх виклик до такого центру.
Звернув увагу, що відповідно до даних
відомчого обліку юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів Міністерства
оборони України та Збройних Сил України за Дніпропетровським обласним
територіальним центром комплектування та соціальної підтримки закріплено
ідентифікаційний код Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань – 08353525, за
Центрально-Чечелівським об’єднаним районним територіальним центром
комплектування та соціальної підтримки - 09834296. При цьому, ведення відомчого
обліку юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів Міністерства оборони
України та Збройних Сил України обумовлено вимогами Закону України «Про
державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань»,
постанови Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 №118 «Про створення Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України» та Інструкції з
організації ведення відомчого обліку юридичних осіб та їх відокремлених
підрозділів Міністерства оборони України та Збройних Сил України, затвердженої
наказом Міністерства оборони України від 12.03.2024 №173.
Окрім цього, зауважив, що інформація, що
використовується для ведення відомчого обліку з включення військових частин
(установ) до Єдиного державного реєстру, підпадає під дію статті 1.4.4 наказу
Служби безпеки України від 23.12.2020 №383 «Про затвердження Зводу відомостей,
що становлять державну таємницю», зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 14 січня 2021р. за № 52/35674. Тому, суб’єкти відомчого обліку
юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів Міністерства оборони України та
Збройних Сил України не відображаються у відкритих Єдиних державних реєстрах.
З огляду на викладене, відповідач вважає, що
розпорядження №4/2872/1 від 17.04.2025 (додатком до якого була повістка
№3224213 від 17.04.2025) було видане начальником Центрально-Чечелівського
об’єднаного районного у місті Дніпро територіального центру комплектування та
соціальної підтримки Андрієм Клименком відповідно до повноважень, визначених
чинними нормативно-правовими актами України.
11.08.2025 року до суду від відповідача
надійшла заява на виконання ухвали, в якій зазначено, що Положення про
територіальні центри комплектування є службовою інформацією з обмеженим
доступом, у зв'язку з цим, суду для долучення до матеріалів справи було надано
витяг із Положення про Дніпропетровський обласний територіальний центр
комплектування та соціальної підтримки; витяг з Історичної довідки
Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та
соціальної підтримки; витяг з наказу №523 від 18.11.2023 року; витяг з наказу
№210 від 17.04.2025; копію довідки №61/19 з відомчого обліку.
Ухвалою Дніпропетровського окружного
адміністративного суду від 12.08.2025 року відмовлено в задоволенні заяви
Філіпенка Олександра Сергійовича про звернення до правоохоронних органів щодо
факту невиконання ухвали від 01.07.2025 року.
12.08.2025 від позивача до суду надійшли заперечення
на відзив.
14.08.2025 року до суду від позивача надійшла
заява про відвід судді Кальника В.В.
Ухвалою Дніпропетровського окружного
адміністративного суду від 14.08.2025 року заяву Філіпенка Олександра
Сергійовича про відвід судді у справі № 160/15300/25 визнано необґрунтованою.
Передано матеріали справи № 160/15300/25 для визначення судді в порядку,
встановленому статтею 31 Кодексу адміністративного судочинства України, для
вирішення питання про відвід.
Ухвалою Дніпропетровського окружного
адміністративного суду від 15.08.2025 року в задоволенні заяви Філіпенка Олександра Сергійовича про
відвід судді Кальника В.В. в адміністративній справі за позовом Філіпенка
Олександра Сергійовича до Дніпропетровського обласного територіального центру
комплектування та соціальної підтримки про встановлення наявності компетенції
(повноважень) суб'єкта владних повноважень відмовлено.
Ухвалою Дніпропетровського окружного
адміністративного суду від 18.08.2025 року відмовлено в задоволенні заяви
Філіпенка Олександра Сергійовича про забезпечення доказів у справі
№160/15300/25.
18.08.2025 року до суду від позивача надійшла
заява про відвід судді Кальника В.В.
Ухвалою Дніпропетровського окружного
адміністративного суду від 18.08.2025 року заяву Філіпенка Олександра Сергійовича
про відвід судді у справі № 160/15300/25 визнано необґрунтованою. Передано
матеріали справи № 160/15300/25 для визначення судді в порядку, встановленому
статтею 31 Кодексу адміністративного судочинства України, для вирішення питання
про відвід.
Ухвалою Дніпропетровського окружного
адміністративного суду від 19.08.2025 року в задоволенні заяви Філіпенка Олександра Сергійовича про
відвід судді Кальника В.В. в адміністративній справі за позовом Філіпенка
Олександра Сергійовича до Дніпропетровського обласного територіального центру
комплектування та соціальної підтримки про встановлення наявності компетенції
(повноважень) суб'єкта владних повноважень відмовлено.
Вважаючи, що його права порушені, а їх
відновлення необхідно здійснити шляхом встановлення наявності чи відсутності
компетенції відповідача щодо видання розпорядження №4/2872/1 від 17.04.2025
року, позивач звернувся до суду з позовом.
Надаючи правову оцінку спірним
правовідносинам, суд зазначає наступне.
Положеннями статті 55 Конституції України
визначено, що кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи
бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування,
посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом
засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
За змістом частини першої статті 5 Кодексу адміністративного
судочинства України, кожна
особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до
адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю
суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і
просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним
нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та
скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій
суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від
вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень
протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи
відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6)
прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та
стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування
шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.
Вжитий у пункті 7 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного
судочинства України термін
«суб`єкт владних повноважень» означає орган державної влади (у тому числі без
статусу юридичної особи), орган місцевого самоврядування, їх посадова чи
службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних
управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання
делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
За змістом пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 19 Кодексу адміністративного
судочинства України, юрисдикція
адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах,
зокрема: 1) спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень
щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних
актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів
законом встановлено інший порядок судового провадження; 2) спорах з приводу
прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної
служби; 3) спорах між суб`єктами владних повноважень з приводу реалізації
їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень.
Таким чином, визначальною ознакою справи
адміністративної юрисдикції є наявність публічно-правового спору, тобто спору,
у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції і
який виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених
функцій.
Водночас, під компетенційними спорами
розуміються спори між суб`єктами владних повноважень з приводу реалізації
їхньої компетенції у сфері управління (публічної адміністрації), у тому числі
делегованих повноважень. Особливістю таких спорів є те, що сторонами у них - як
позивачем, так і відповідачем - є суб`єкти владних повноважень. Тобто,
позивачем у компетенційних спорах є суб`єкт владних повноважень, якщо він
вважає, що інший суб`єкт владних повноважень - відповідач своїм рішенням або
діями втрутився у його компетенцію, або що прийняття такого рішення чи вчинення
дій є його прерогативою.
Компетенційні спори виникають виключно в
межах реалізації функцій публічно-правового характеру суб`єктами владних
повноважень. Особливість судового розгляду компетенційних спорів зумовлена
необхідністю вирішення питання про те, чи належним чином реалізована
компетенція відповідача та чи не порушена при реалізації повноважень
відповідача компетенція позивача.
Отже, позивачем у компетенційних спорах є
суб`єкт владних повноважень, якщо він вважає, що інший суб`єкт владних
повноважень - відповідач своїм рішенням або діями втрутився у його компетенцію,
або що прийняття такого рішення чи вчинення дій є його прерогативою.
Вказану правову позицію викладено в
постановах Великої Палати Верховного Суду від 06 березня 2025 року у справі №
990/10/25, від 06 лютого 2019 року в справі №705/748/17 та в постановах
Верховного Суду від 05 липня 2019 року в справі №802/833/17-а, від 29 квітня
2020 року в справі №160/1106/19, від 23 лютого 2021 року в справі №808/1259/18
та від 18 травні 2022 року в справі №1140/2176/18.
Також, у постанові Верховного Суду від
16.08.2023 у справі № 440/3862/18 суд виснував, що «компетенційний» спір - це
спір за позовом одного суб`єкта владних повноважень до іншого, в якому позивач
захищає свої права шляхом доведення, що певні повноваження за законом належать
йому (встановлення судом наявності компетенції), але протиправно привласнюються
відповідачем, або шляхом доведення, що певні повноваження за законом належать
відповідачу (встановлення судом відсутності компетенції), який не визнає цього
та наполягає на тому, що такі повноваження покладені законом на позивача. Метою
вирішення такого спору є гарантування принципу правової визначеності,
унеможливлення дублювання однакових повноважень декількома суб`єктами владних
повноважень або ухилення держави в особі створених нею органів від виконання
певних функцій. Вирішуючи такий спір, адміністративний суд втілює в життя
конституційну норму, згідно з якою «органи державної влади та органи місцевого
самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України»
(частина друга статті 19 Основного Закону України).
За висновками Верховного Суду, які викладені
у постанові від 13.03.2019 року у справі №820/3713/17, у постанові від
18.11.2021 року у справі №280/9295/20, у постанові від 26.05.2022 у справі
№200/12247/20-а, звертаючись до суду з позовом про встановлення відсутності
компетенції (повноважень) у відповідача, позивачем
обрано неналежний спосіб захисту своїх прав, які не можуть бути поновлені судом
адміністративної юрисдикції в межах даної справи. Також зазначено, що
поняття «спір, який не підлягає розгляду в порядку адміністративного
судочинства» слід тлумачити у світлі частини третьої статті 124 Конституції
України в ширшому значенні, тобто як поняття, що стосується тих спорів, які не
підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства, і тих, які взагалі
не підлягають судовому розгляду. А тому, в даному випадку, відсутні підстави
для зазначення суду, до юрисдикції якого мав би належати розгляд цієї справи.
Відповідно до частини 5 статті 242 КАС
України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд
враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах
Верховного Суду.
З наведених положень КАС України та правових
позицій Верховного Суду вбачається, що компетенційний спір може виникати
виключно між суб`єктами владних повноважень. Власник порушеного права може
скористатися не будь-яким, а конкретним способом захисту свого права, який
прямо визначається спеціальним законом, що регламентує конкретні
правовідносини. Це означає, що фізична особа не може бути позивачем у спорі про
наявність/відсутність компетенції суб`єкта владних повноважень.
Аналізуючи зміст наведених вище правових норм
у контексті вирішення питання юрисдикційної належності тих вимог, які ставить
перед судом позивач, суд зазначає, що у даній справі позивач - Філіпенко О.С.
не є суб`єктом владних повноважень, а отже, не наділений адміністративною
процесуальною дієздатністю в частині пред`явлення позову щодо визнання
наявності чи відсутності компетенції (повноважень) у відповідача.
Враховуючи
зазначене, суд дійшов висновку, що розгляд спору про встановлення
наявності/відсутності компетенції (повноважень) у відповідача з урахуванням
його предмету і суб`єктного складу перебуває поза межами не лише юрисдикції
адміністративних судів, а й не належить до юрисдикції жодного іншого суду, а
тому, провадження по справі підлягає закриттю.
Пунктом 1 частини 1 статті 238 КАС України передбачено, що суд закриває провадження у
справі якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного
судочинства.
З урахуванням встановлених обставин, суд
дійшов висновку про закриття провадження у справі №160/15300/25.
Керуючись ст.ст. 238, 248, 256, 294 КАС України, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження у справі № 160/15300/25 за позовом Філіпенка
Олександра Сергійовича до Дніпропетровського обласного територіального центру
комплектування та соціальної підтримки про встановлення наявності компетенції
(повноважень) суб'єкта владних повноважень - закрити.
Ухвала набирає законної сили з моменту її
підписання суддею та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за
правилами, встановленими ст.ст. 293-295 Кодексу адміністративного судочинства
України.
Суддя
В.В.
Кальник
file:///C:/Users/wotby/AppData/Local/Temp/Rar$EXa1384.38480.rartemp/305_7731481.html
Хронологія
даного питання:
В Дніпрі "лютують" терцентри
комплектування? Швидка правова допомога вже мчить...
Юлія Щербак: СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ТЦК та СП. З ким ми маємо справу?
В Дніпрі ТЦК змушує сплатити штраф на рахунок приватної юрособи
ТЦК не є правонаступниками військоматів, адже останні не утворювались
відповідно до КУ
СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ ВОЄНКОМА-ФАНТОМА – відео 2, ухвала і заява
Суддя Черкез визначив ДніпроОТЦК відповідачем у справі про скасування
постанови - ухвала
Суддя Черкез скасував постанову недовоєнкома Дніпра - рішення
Запит до ОТЦК та СП Дніпра. Впевнені, що на часі!
Як притягнути ТЦК-ашників до відповідальності? Через моральну і
матеріальну! – позов до суду
А чи належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра?
Встановлюємо належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра
Встановлення належного відповідача в справі по ТЦК та СП Дніпра
Заява про виправлення описок в ухвалі про виправлення описок в справі по
ТЦК та СП Дніпра
Запит до МІНОБОРОНИ через ігнорування звернень ТЦК та СП Дніпра
Через суд звертаємось до ТЦК та СП Дніпра як до свідка)))
«Фігове листя» від МІНОБОРОНИ – відповіді на запит
Як «суддя» стала АДвоКАТом у ДніпроОТЦК та СП – ухвала і рішення
Чудопалової С. В.
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 1 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 2 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 3 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 4 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 5 і заява
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 1 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 2 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 3 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 4 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 5 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 6 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 7 + заява з
додатками)
Відвід колегії в справі по ТЦК та СП Дніпра - відео і заява
Суд зобов’язав ТЦК та СП Дніпра відшкодувати моральну і матеріальну шкоду
- постанова
Адмінпозов
до ТЦК та СП Дніпра щодо ненадання публічної інформації - заява
Відвід
судді Луніної О. С. в справі по ТЦК та СП - заява
Перше
виконавче провадження на ТЦК та СП Дніпра
Другий
відвід судді ДОАС Луніної в справі по ТЦК та СП Дніпра
Держстат і
ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Відхиливши
два відводи стала адвокатом у ТЦК - рішення судді ДОАС Луніної О. С.
Апеляція на
трансформацію судді на адвоката ТЦК - засновано на реальних подіях))
Апеляція на
трансформацію судді у адвоката ТЦК - засновано на реальних подіях))
Залишилось
недослідженим судом: воєнний або надзвичайний стан
Залишилось
недослідженим судом: НЕКОНСТИТУЦІЙНА ПРИРОДА ТЦК та СП
Заява про
злочин на начальника ТЦК та СП в Дніпрі
Скарга
слідчому судді щодо невнесення до ЄРДР заяви на ТЦК та СП Дніпра
Витяг з ЄДР
про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ на 19.03.2024 року
Встановлюємо
конституційну правосуб'єктність "судді" Луніної О. С.
Клопотання
про приєднання матеріалів до кримінальної справи по ТЦК Дніпра
Скарга на
бездіяльність слідчого щодо невнесення відомостей до ЄРДР
Детально
про юросіб правонаступником яких виступає МІНОБОРОНИ
Справа по
ТЦК: відвід головуючого Семененка Я. В. 07.05.2024 - відео + клопотання + заява
У ВП не
видають ЄРДР по ТЦК - викликаємо СОГ
Заява на
слідчого через фальшування відомостей в ЄРДР - відео + заява
Невнесення
відомостей до ЄРДР - скарга слідчому судді
Запит від
«Багнет Нації» щодо закону про мобілізацію
Повторний
запит до ВРУ з приводу закону про мобілізацію
Запит до
МІН'ЮСТУ щодо закону про мобілізацію
Відповіді
від ВРУ, ОПУ і МІН’ЮСТУ щодо закону про мобілізацію
Запит від
ГО ОПГ "Багнет Нації" до ТЦК та СП і ВЛК Дніпра
Копія
еталонного тексту закону № 3633-ІХ зареєстрованого Мін’юстом
Заборона
передачі персоналки до ТЦК та СП - заява до роботодавця
Справа по
ТЦК та СП Дніпра: відвід колегії суддів ТААС
Копія
еталонного тексту закону № 3696-ІХ (про адмінштрафи для ухилянтів)
зареєстрованого Мін’юстом
Судове
засідання у справі по ТЦК та СП Дніпра 11.06.2024 - відео
Апеляція
скасувала незаконне рішення по ТЦК та СП Дніпра 09.07.2024 - відео і заяви про
відвід
Протиправна
бездіяльність = четвертий позов до ТЦК та СП Дніпра
Досить
чудити давайте судити або трохи про суддю Чудопалову у справі по ТЦК та СП
Дніпра
Перший
відвід судді Чудопалової у справі по ТЦК та СП Дніпра
Низка заяв
у справі по ТЦК та СП Дніпра від 16.09.2024
Як однією
ухвалою "забанити" дві заяви про відвід - практика судді Безрук Т. В.
Третій
відвід судді Чудопалової у справі по ТЦК та СП Дніпра
Низка заяв
у справі по ТЦК та СП Дніпра від 23.09.2024
Низка заяв
у справі по ТЦК та СП Дніпра від 02.10.2024
Суддя Білик
не відвела суддю Чудопалову у справі по ТЦК та СП Дніпра - ухвала
Заява по
206-й КПК щодо незаконного тримання людини під вартою
Суддя
Дружинін не відвів суддю Чудопалову у справі по ТЦК та СП Дніпра - ухвала
Надайте
мені читабельну повістку - запит до Дніпро ОТЦК та СП
Рішення у
справі по ТЦК та СП Дніпра - повний текст
П’ятий
позов до ТЦК та СП Дніпра або: «Закон – один для всіх!» - позовна заява
Запит по
судді Калугіній у справі по ТЦК та СП Дніпра
Відвід
судді ДОАС Калугіної Н. Є. у справі по ТЦК та СП Дніпра
Заперечення
на відзив ТЦК та СП Дніпра
Судді
Калугіній Н. Є. під ялинку - друга заява про відвід
Суддя ДОАС
Калугіна не вбачає підстав для відводу у справі по ТЦК та СП Дніпра
Суд
зобов’язав ТЦК та СП Дніпра виконати закон – рішення судді Калугіної Н. Є.
Шостий
позов до ТЦК та СП Дніпра. Це вже третя заява про відшкодування моральної шкоди
Виконавчі
листи до ТЦК та СП Дніпра напередодні звернення до Виконавчої і Казначейства
На
виконання рішення суду по ТЦК та СП Дніпра – заяви до Казначейства та
Виконавчої
Шосту
справу по ТЦК та СП Дніпра прийнято до розгляду - ухвала
ПОРУШЕННЯ
ПРАВ у СПРАВІ по ТЦК та СП Дніпра – заява про виправлення описок
ПЕРШИЙ
ВІДВІД судді Чапали Г. В. у справі по ТЦК та СП Дніпра
ДРУГИЙ
ВІДВІД судді Чапали Г. В. у справі по ТЦК та СП Дніпра
ДніпроОТЦК
та СП – БОРЖНИК у виконавчому провадженні № 77517253 – постанова
ТРЕТІЙ
ВІДВІД судді Чапали Г. В. у справі по ТЦК та СП Дніпра
Є Рішення у
шостій справі по ТЦК та СП Дніпра
Заява про
зобов’язання подати звіт про виконання судового рішення у справі по ТЦК та СП
Дніпра
КСУ про
перевірку на конституційність деяких НПА - запит у справі по ТЦК та СП Дніпра
Сьомий
"хрестовий похід" на ТЦК та СП Дніпра розпочато 22.04.2025
Подано
сьомий позов до ТЦК та СП Дніпра - четвертий, щодо відшкодування моральної
шкоди
Подано
сьомий позов до ТЦК та СП Дніпра - четвертий, щодо відшкодування моральної
шкоди
Скасування
розпорядження ТЦК з додатком повісткою
Самовідвід
у справі по ТЦК та СП Дніпра - ухвала судді ДОАС Лозицької І. О.
Чечелівський суд Дніпра про
незаконне перейменування
Встановлюємо повноваження воєнкома ТЦК та СП
Дніпра – 9-та позовна заява
Повноваження воєнкома Дніпра
встановить або спростує суд – ухвала судді ДОАС Юркова Е. О.
Відвід судді у справі щодо
повноважень воєнкома Дніпра
Витребування Положення ТЦК та
СП Дніпра у справі щодо повноважень воєнкома
Суддя Турова не відвела суддю
Юркова у справі по ТЦК та СП Дніпра - ухвала
Другий відвід судді Юркову у
справі щодо повноважень воєнкома ТЦК та СП Дніпра - заява
Чому «здулося» ТЦК та СП
Дніпра?
Самовідвід судді Юркова у справі
по ТЦК та СП Дніпра - ухвала
Повноваження воєнкома Дніпра
встановить суддя ДОАС Кальник В. В. – ухвала
Апеляція на судовий контроль
за рішенням по ТЦК та СП Дніпра
Калугіна Н Є – суддя без повноважень (розділ І,
частина 1)
Калугіна Н Є – суддя без повноважень (розділ І,
частина 2)
Чому ТЦК та СП Дніпра не
виконує рішення судді ДОАС Кальника В. В.
ГРА З ДИЯВОЛОМ У ПІДДАВКИ -
рішення судді Самсонової В. В. по ТЦК та СП Дніпра
В справі по ТЦК та СП Дніпра
подано заяву про забезпечення доказів
СПЛАТИМО СУДОВИЙ ЗБІР І
"ГОЙДА!"
Відвід судді ДОАС Кальнику
В.В. у справі по ТЦК та СП Дніпра
Другий відвід судді Кальнику В.В. у справі по
ТЦК та СП Дніпра відео 1
Другий відвід судді Кальнику В.В. у справі по
ТЦК та СП Дніпра відео 2
Чому
суддя Кальник В.В. системно порушує КАСУ?
Як змити правосуддя в унітаз сталою
практикою Верховного Суду
Рішення
судді Должко С. Р. в публікації: Тисну Вашу руку, пане Суддя!!! ТЦК не є складовою структури ЗСУ –
виправдувальний вирок для «ухилянта» від мобілізації
Яка «хуцпа» оскаржує вирок судді Должка?
«Багнет Нації» в підтримку вироку судді Должка С. Р. – запит до
прокуратури
Вирок судді Должко скасували і направили на повторний розгляд в першу
інстанцію - неповне відео
Ухвала
апеляції на вирок судді Должка С. Р. - текст з ЄДРСР
В касації
на апеляцію про скасування вироку судді Должко С. Р., відмовлено - ухвала ВС
Справу
"Зінківського ухилянта" призначено на повторний розгляд - ухвала
ДБР
«мутить» справу проти судді Должко С. Р.
Микола
Гольбін про справу зінківського ухилянта - відео + рішення судів
Заява до
ВРП на підтримку Судді Должко
Читайте
також: Функції військоматів перебрали на себе приватні, комерційні установи? -
документи
Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
З переляку, здуру, чи по п’яні: що напідписував яник?
Міноборони як суб’єкт господарювання з кодом ЄДРПОУ: 00034022
Знищення незалежності Держави через неконституційні органи влади –
документи свідчать
А ВИ ЗНАЛИ, ЩО МІН’ЮСТ БРЕШЕ???
Ще трохи, і я зареєструю свій, приватний суд. А краще - міністерство
фінансів)))
Тепер «нацгвардійці» Дніпра попереджені, що вони утворені незаконно -
документи
Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство –
документи
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ПОДІЛЬСЬКИЙ РВК станом на 11.01.2023 року
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ДАРНИЦЬКИЙ РТЦК та СП станом на 10.01.2023 року
Закон про кримінальну відповідальність військових - ФІКЦІЯ!!!
Звернувся із запитом до ТЦК та СП? Отримай повістку)))…
Офіційно - не існує: відомості про Київський міський ТЦК та СП
ФОТОКОПІЯ ПОСТАНОВИ КМУ ПРО ТЦК ТА СП НА САЙТІ «БАГНЕТ НАЦІЇ»
Держстат і ЄДРПОУ про Київський обласний військовий комісаріат
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від КМУ
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від МІНОБОРОНИ
ПОСТАНОВА КМУ ПРО ПОРЯДОК ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ,
ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ
Волають про спасіння їхніх душ, викрадені ТЦК-ашниками чоловіки. Змушені
реагувати…
Уповноважений ВРУ відреагував на дії ТЦК-ашників Дніпра - документ
Про свавілля ТЦК-ашників і правоохоронців у Чернівцях – відео і документи
(матеріал оновлюється)
Андрій Карпович про питання правосуб'єктності ТЦК та СП
Військомат… ТЦК… Дивись, не переплутай, Кутузов!
У деяких ТЦК відсутня процесуальна дієздатність – ухвала Верховного Суду
Ще один випадок приховування злочинів ТЦК та СП ЦНАПівцями
Про «родинні зв’язки» МІНОБОРОНИ з ТЦК та СП – витяг з ЄДРПОУ про
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Повертаючись до теми ТЦК і повісток – запити і відповіді
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в "особливий період" ЕПІЗОД 3 частина 1 -
відео ГО ОПГ "Багнет Нації Чернівці"
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в особливий період ЕПІЗОД 3 частини 2 та 3 ВИЗВОЛЕННЯ -
відео
Андрій
Карпович: ТЦК - незаконне воєнізоване формування ст.260ККУ - відео
Віталій
Піковський: лікбез для ТЦКашників - відео
Ярослав
Косарев поліція і ТЦК збір персоналки за вигаданих причин - відео 1 і 2
Приклад
дистанційної правової допомоги щодо незаконної мобілізації і повісток - відео
Заборонити
ТЦК і освітянам маніпуляції з персональними даними – переписка із самозванцями
Відомості з
ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ станом на 30.12.2023
На запит до
ТЦК відповіла військова частина?))
Держстат і
ЄДР про Голосіївський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Держстат і
ЄДР про Деснянський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Держстат і
ЄДР про Дніпровський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Держстат і
ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Чернівці:
найкоротша розмова з ТЦКунами
Відмова від
отримання повістки не створює склад адмінправопорушення - рішення суду
Суд визнав
незаконним утримання "ухилянта" у розподільчому центрі Миколаївського
ОТЦК та СП - ухвала
Суд скасував
адмінштраф за неоновлення даних в ТЦК та СП - рішення
Посилань на
інфосистему «Оберіг» чинне законодавство не містить - рішення суду
«СЛУЖБОВЕ
ПОСВІДЧЕННЯ» уповноваженої особи від ТЦК та СП: на що варто звернути увагу
На шляху до
тоталітарної демократії – журналістське розслідування Миколи Тивонюка
Напад
ТЦКашників на журналіста Піковського внесуть до ЄРДР - ухвала Житомирського
апеляційного суду
Надсилання
повісток не є доказом їх вручення - постанова ВП ВС
Позитивне
рішення суду щодо скасування штрафу накладеного ТЦК та СП
Суд
зобов'язав внести відомості до ЄРДР по 345-1 КК України - відео
Факт
викрадення журналіста «Багнет Нації» ТЦКашниками зафіксовано в ЄРДР
Суддя
Перекупка І. Г. зобов'язав доставити незаконно викраденого ТЦК журналіста БН до
суду - відео
Журналіст
Багнет Нації повернувся з "відрядження" ТЦК та СП - відео
Правління
ГО ОПГ «Багнет Нації» інформує
ДЕЯКІ
ОФІЦІЙНІ ВІДОМОСТІ про ТЦК та СП та МІНОБОРОНИ
Читайте
також: Надзвичайний стан: де-юре, а не де-факто?
Навіщо дублювати укази вже затверджені законами?
Проблеми правового регулювання понять «воєнний стан», «стан війни» та
«воєнний час»
Кабмін встановив порядок застосування цивільними особами вогнепальної
зброї
«Воєнний стан» - панацея від «карантину»?
«Воєнний стан» продовжено іще на 30 діб – відповідний указ і закон
Андрій Карпович про правосуддя в умовах воєнного стану - відео
Тероборона виконуватиме завдання в районах ведення воєнних (бойових) дій
ВРУ вимагає визнати РФ державою-спонсором тероризму
До парламенту внесено проект ЗУ про примусове вилучення об’єктів права
власності РФ в Україні
В Україні строк проведення загальної мобілізації продовжать на 90 діб –
законопроект № 7390
Можливо знадобиться «відмахуватись» від знахабнілих комунальників – копії
указів про НС і ВС
Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО «АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ
УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО «ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ»
Юрій Котов: АРМІЯ. ВІДМОВА від служби з переконань - відео
Про одну "несуттєву" описку в документах державної ваги
Від теорії
до практики з ГО ОПГ «Багнет Нації». Ніхто не відсидиться під корягою)))
12.04.2024
Від теорії
до практики з ГО ОПГ «Багнет Нації». "Закон" прийнято, що далі?!
19.04.2024
Микола
Гольбін про справу зінківського ухилянта - відео + рішення судів
ТЦК не має
права затримувати людей - рішення суду
Не оновив
дані - і що? - рішення суду
Штраф від
ТЦК в 17000 грн. скасовано - рішення суду
Надсилання
повісток не є доказом їх вручення - постанова ВП ВС
Суд скасував
штраф в 17000 грн. через недоведеність складу адмінправопорушення
Суд
скасував постанову ТЦК та 17000 грн. штрафу - постанова ТААС
Читайте також: Газету «Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва
Першу річницю утворення ГО ОПГ «Багнет Нації» відзначили першим випуском
власної газети
Збираємо кошти на перший тираж газети «Багнет Нації»
«Екстрений» і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо
те, про що мовчать інші
Новий номер газети «Багнет Нації», як додаток до запиту, заяви,
клопотання на правоздатність
Збираємо на друк нових випусків газети "Багнет Нації" -
оголошення
П’ятий випуск газети «Багнет Нації»
«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий
випуск газети «Багнет Нації»
Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону
заяви про злочин на роботодавця
Катехізис єврея СРСР українською – восьмий випуск газети «Багнет Нації»
КОРОТКО ПРО ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск
газети «Багнет Нації»
Поновлення на роботі за рішенням суду – одинадцятий випуск газети «Багнет
Нації»
ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ… - тринадцятий випуск газети «Багнет Нації»
від 22.02.2022
Благодійному друкованому виданню (газеті) «Багнет Нації» півтора роки –
п’ятнадцятий випуск
ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск
газети «Багнет Нації»
СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ – сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
МИ МУСИМО ВИКОНАТИ КОНСТИТУЦІЮ! - вісімнадцятий випуск газети «Багнет
Нації»
Людина є скарбом Природи… - дев’ятнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
(з додатком)
Волевиявлення: Жити по совісті… - двадцятий випуск газети «Багнет Нації»
(з додатками)
Авторське Волевиявлення Олександра – двадцять перший випуск газети
«Багнет Нації»
Унікальні конституційні хроніки (початок) – двадцять другий випуск газети
«Багнет Нації»
Діти – майбутнє правової держави – двадцять третій випуск газети «Багнет
Нації»
Забороняємо медичні експерименти над Людиною – двадцять п’ятий випуск
газети «Багнет Нації»
Перша
редакція чинної Конституції України – двадцять сьомий випуск газети «Багнет
Нації»
Конвенція
про захист від насильницьких зникнень – тридцятий випуск газети «Багнет Нації»
«Суд знає
закони» – тридцять перший випуск газети «Багнет Нації»
ЗАХИСТИ
СВОЇ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ (коротко про актуальне) – тридцять третій випуск газети
«Багнет Нації»
ТВОЄ ПРАВО
НА ІНФОРМАЦІЮ – тридцять п’ятий випуск газети «Багнет Нації»
Право на
свободу та особисту недоторканність – тридцять шостий випуск газети «Багнет
Нації»
Умови та
Правила не є складовою кредитного договору – тридцять восьмий випуск газети
«Багнет Нації»
ПОДАТКОВА
ПОВИННА БУТИ ЗАКОННОЮ, А НЕ ПРОСТО БУТИ – сороковий випуск газети «Багнет
Нації»
ТЦК та СП від МІНОБОРОНИ -
«ПЛОДИ ОТРУЙНОГО ДЕРЕВА»? – сорок перший випуск газети «Багнет Нації»
ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ
«БАГНЕТ НАЦІЇ»:
газета Багнет нації - Google Drive
Авторський
проект Сергія Філіпенка:
а що ж по факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)
а що ж по факту? – випуск 2 (замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)
а що ж по факту? - випуск 3 (замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)
а що ж по факту? - випуск 4 (замість держслужбовців - біометрики,
апатриди та ЖЗО!)
а що ж по факту? - випуск 5 (замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)
а що ж по факту? – випуск 6 (замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)
а що ж по факту? – випуск 7 (замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ
ПАПІР!)
а що ж по факту? – випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)
Підтримати
правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет
Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196
4570 7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Інформація
від правління БН: https://t.me/pravlinnyagoopgbn
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар