- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 28 серпня 2018 р.

Справа «Дніпрогаз»: клопотання № 02 - встановити правосуб’єктність монополіста

   Після несанкціонованого припинення газопостачання ПАТ «Дніпрогаз» 6 серпня 2018 року в багатоквартирному будинку по вулиці Фабрично-заводській в Дніпрі, реєстрації заяви і двох запитів на інформацію в канцелярії зазначеного підприємства та складання заяви про злочин на дії газовиків слідчим Чечелівського ВП ГУНП в Дніпропетровській області 7 серпня, подання 8 серпня скарги на бездіяльність слідчого до Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська, першого засідання суду 10 серпня і оголошення перерви, другого засідання суду і винесення ухвали із зобов’язанням внести відомості до ЄРДР 13 серпня, проголошенням суддею Книш А. В. повного тексту ухвали 17 серпня та панічної реєстрації ухвали під трьома вхідними номерами в канцелярії Чечелівського відділення поліції 20 серпня (після реєстрації шести запитів на інформацію в Красногвардійському суді, п’ять з яких про правосуб’єктність суддів), 22 серпня, нарешті, на своє перше клопотання, отримав витяг з ЄРДР та пам’ятку потерпілого, попередньо знов завітавши до суду, з черговою «порцією» запитів стосовно правосуб’єктності іще шести суддів, зазначеної установи. Затягуйте й надалі…

   Да, забув додати, що 17 і 20 серпня, я намагався з’ясувати в канцелярії суду і канцелярії Чечелівського ВП, коли і під яким вихідним номером моя ухвала була спрямована, отримана і зареєстрована поліцією, але всі тільки розводили руками. Ось, як запити, «животворящіє», діють! Йдемо, далі…

                                                Слідчому Чечелівського СВ ВП ГУНП
                                  в Дніпропетровській області
                                     вул.  Павлова, 3/5, місто Дніпро,
                                                              Слідчий: Гамайло В. С.
                                                              Кримінальне провадження:
                                                              № 12018040680001463

                                                              Потерпілий: Громадянин України
                                                              Філіпенко Сергій Веніамінович,
                         e-mail: svf2011@ukr.net

Клопотання № 02 
             (в порядку частини першої статті 55, пункту третього частини   
           першої статті 56, частини першої і другої статті 220 КПК України)

   В рамках відкритого кримінального провадження (№ 12018040680001463), для всебічного, об’єктивного розгляду та встановлення всіх обставин за фактом несанкціонованого (незаконного), часткового припинення газопостачання працівниками ПАТ «Дніпрогаз» (6 серпня 2018 року) до багатоквартирного будинку по вулиці Фабрично-заводській, № 20 (третій і четвертий під’їзди), а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду даної справи по суті, для відновлення моїх порушених конституційних прав і свобод (як Громадянина-власника), через якнайшвидше відшкодування в повному обсязі моральної і матеріальної шкоди (яка на момент подання даного клопотання складає вже 150 000 (сто п’ятдесят тисяч гривень) завданої мені протиправними діями монополіста через унеможливлення вільного користування і використання своєї власності (природного газу), гарантованої мені Конституцією України, прошу уповноважену особу – слідчого Чечелівського СВ ВП ГУНП в Дніпропетровській області, витребувати (і долучити до матеріалів даної справи) у ПАТ «Дніпрогаз» і ВАТ «Дніпропетровськгаз Збут» копії правоустановчих та дозвільних документів, які на мої багаточисельні, законні звернення і вимоги, відповідно до положень статті 34 і 40 Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», так і не були мені надані. А саме:

1.           Завірену належним чином копію (з печатками підприємства і підписами керівника і виконавців) Наряд-допуску на проведення робіт по припиненню газопостачання 6 серпня 2018 року за адресою: місто Дніпро, вул. Фабрично-заводська, буд. 20 (третій і четвертий під’їзди);
2.           Завірену належним чином копію Акта від 6 серпня 2018 року про виконання робіт з припинення газопостачання за адресою: місто Дніпро, вул. Фабрично-заводська, буд. 20 (третій і четвертий під’їзди);
3.           Завірені належним чином копії посвідчень, а також відомості щодо професійної кваліфікації (своєчасних проходжень інструктажів, переатестації на професійну відповідність, і таке інше) безпосередніх виконавців робіт по припиненню газопостачання 6 серпня 2018 року за адресою: м. Дніпро, вул. Фабрично-заводська, буд. 20 (третій і четвертий під’їзди);
4.           Завірені належним чином копії службових посвідчень, зазначених у Наряд-допуску та інших супроводжувальних документах від 6 серпня 2018 року на виконання вищезазначених робіт по припиненню газопостачання, вказаних в них відповідальних осіб (Головний інженер, майстер тощо);
5.           Повний пакет документів по роздержавленню (корпоратизації в ВАТ – відкрите акціонерне товариство) державного підприємства «Дніпрогаз» у 1994 році;     
6.           Завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642);
7.           Відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642);
8.           Завірені належним чином копії ліцензій на провадження відповідної діяльності газорозподілу і газопостачання ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642);
9.           Завірені належним чином копії Рішень, ухвалених органом з назвою «Дніпропетровська міська рада», про передачу відповідної інфраструктури (інженерних комунікацій та мереж, допоміжних споруд тощо), що є спільною комунальною власністю територіальних громад районів у місті Дніпропетровську, у використання та користування юридичній особі з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642);
10.       Завірені належним чином копії актів оціночної вартості переданого Дніпропетровською міською радою відокремленого майна, спільної комунальної власності територіальних громад районів у місті Дніпропетровську, в користування і використання юридичній особі з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642);
11.       Завірені належним чином копії реєстрів переданого Дніпропетровською міською радою комунальної власності (виробничих потужностей газового господарства міста, рухоме і нерухоме майно тощо) - спільної власності територіальних громад районів у місті Дніпропетровську у використання і користування юридичній особі з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642);
12.       Завірені належним чином копії Статутів юридичної особи з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642);
13.       Задокументовану інформацію стосовно кінцевого бенефіціарного власника (контролера, вигодонабувача) юридичної особи з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860), а також ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642), відповідно до зазначеного у квитанціях на оплату відповідних послуг вищевказаного підприємства штрих-коду: 2420503103094680252483;
14.       Завірену належним чином копію Договору між юридичною особою з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642);
15.       Завірену належним чином копію договору, укладеного з абонентом зазначеної домашньої адреси (вул. Фабрично-заводська, буд. 20) з юридичною особою з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642);
16.       Надати копії договорів на оренду займаних юридичними особами приміщень (власності територіальної громади), відповідно: з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860), за місцем перебування юридичної особи, за адресою: місто Дніпро, вул. Кониського, 5, та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642), за адресою: місто Дніпро, вул. Шевченка, 2;
17.       Завірені належним чином відомості (з печаткою підприємства і підписом головного бухгалтера підприємства) про загальну суму заборгованості за розподіл і постачання природного газу перед ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) громадянина-власника, що проживає за адресою: м. Дніпро, вул. Фабрично-заводська, буд. 20;
18.       Завірені належним чином відомості (з печаткою підприємства і підписом головного бухгалтера підприємства) про загальну суму заборгованості за розподіл і постачання природного газу перед ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642) громадянина-власника, що проживає за адресою: м. Дніпро, вул. Фабрично-заводська, буд. 20;
19.       Завірені належним чином відомості щодо виникнення особового рахунку № 0310309468, який присвоєно громадянину-власнику, що проживає за адресою: м. Дніпро, вул. Фабрично-заводська, буд. 20;
20.       Завірені належним чином відомості про попередню передачу невстановленою особою (можливо юридичною – встановити особу), персональних даних громадянина-власника, що проживає за вищезазначеною адресою, юридичній особі з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ЄДРПОУ: 39572642).

   Адже, відповідно до статті 13. Конституції України: «Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.
Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом».
   Згідно до положень статті 8. Основного закону: «В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується».
   Як визначено частиною першою статті 142. Конституції України: «Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад».
   В свою чергу положеннями Розділу ІІІ «Матеріальна та фінансова основа місцевого самоврядування» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», визначено наступне:
   Стаття 60. Право комунальної власності
1. Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.
2. Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб'єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
3. Територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об'єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об'єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.
4. Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об'єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.
5. Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
6. Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
7. Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
8. Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
9. Сільські, селищні, міські, районні в містах (у разі їх створення) ради мають право:
1) вносити пропозиції про передачу або продаж у комунальну власність відповідних територіальних громад підприємств, установ та організацій, їх структурних підрозділів та інших об'єктів, що належать до державної та інших форм власності, якщо вони мають важливе значення для забезпечення комунально-побутових і соціально-культурних потреб територіальних громад;
2) на переважне придбання в комунальну власність приміщень, споруд, інших об'єктів, розташованих на відповідній території, якщо вони можуть бути використані для забезпечення комунально-побутових та соціально-культурних потреб територіальних громад;
3) мати об'єкти комунальної власності за межами відповідних адміністративно-територіальних одиниць.
   Стаття 61. Місцеві бюджети
1.           Органи місцевого самоврядування в селах, селищах, містах, районах у містах (у разі їх створення) самостійно розробляють, затверджують і виконують відповідні місцеві бюджети згідно з Бюджетним кодексом України.
   З огляду на положення статті 41. Конституції України: «Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
Право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.
Громадяни для задоволення своїх потреб можуть користуватися об'єктами права державної та комунальної власності відповідно до закону.
Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості. Примусове відчуження таких об'єктів з наступним повним відшкодуванням їх вартості допускається лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану.
Конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.
Використання власності не може завдавати шкоди правам, свободам та гідності громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію і природні якості землі».
   Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені (ст. 64. КУ).
   Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. А незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності (ст. 68. КУ).
   До всього зазначеного вище, додаю копії документів, а саме:
-              Копії Довіреності на моє представництво інтересів моєї дружини Філіпенко Світлани Миколаївни, а також копію витягу про реєстрацію зазначеної довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей – на 2 (двох) арк., стр. 1-2;
-              Копії запитів на публічну інформацію і відповідей до ПАТ «Дніпрогаз» та ВАТ «Дніпропетровськгаз Збут» - на 137 (сто тридцяти сими) арк., стр. 3-139;
-              Деякі копії з матеріалів реєстраційної справи ПАТ «Дніпрогаз» - на 86 (вісімдесят шести) арк., стр. 140-226;
-              Деякі копії з матеріалів реєстраційної справи ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» - на 47 (сорока сими) арк., стр. 227-274;
-              Деякі копії з матеріалів реєстраційної справи ВАТ «Дніпропетровськгаз» - на 26 (двадцяти шести) арк., стр. 275-301.

   Всього в додатку власноруч пронумерованих (у верхньому правому куті кожного аркуша) пастою синього кольору – 301 (триста один) аркуш. Додаток формувався із застосуванням фото- і відеофіксації. 
     Зміст даного клопотання публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

           28 серпня 2018 року                                                       
   
    З повагою,                                                             Сергій Філіпенко  


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -