- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середу, 15 серпня 2018 р.

«На нет и суда нет»: Дніпрогаз засекретив інформацію про «борги» від самих же «боржників»

   Нагадуємо, що наразі в Дніпрі і Дніпропетровській області активним вимаганням фінансового ресурсу у населення, займається кіпрсько-офшорне злочинне угрупування ПАТ «Дніпрогаз» та його дочірній гібрид ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут».

   Не маючи кінцевого бенефіціара-вигодонабувача (відповідно офіційним даним Мін’юсту), не маючи будь-яких правоустановчих документів ані на газорозподільну мережу (ГРМ - яка є виключно стратегічною власністю відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах з районним поділом) в територіальних межах зазначеної області, ані документів на газ, який вони відповідно до своїх статутних зобов’язань лише розподіляють і постачають (разом – 0,70 грн за 1 м. куб.) до споживача, це злочинне угрупування влаштувало масові відключення від газопостачання цілих багатоквартирних будинків в Дніпрі і області. При цьому, правоохоронні органи «включили» тотальний ігнор і саботаж, кишенькові журнашлюхи і громадські діячі дану тему «затабуювали» і пересипали тальком, а люди - страждають, здебільшого мовчать і проклинають сусідів «боржників». Здається, цей геноцид конче потрібен державі, задля очищення від подібного, беззмістовного, біологічного сміття, від якого окрім смраду і захаращеності, жодної користі.
   Потрібен! Конче потрібен, адже ці невігласи – то біологічна зброя неконституційної системи в Україні, бо кожен з них наділений правом голосу…
   В той же час, повертаючись до суті, Дніпрогаз нахабніє з кожним днем та, навіть, приховує будь-яку інформацію про себе, а тим більше про вигадані борги для «боржників».
                            Публічне акціонерне товариство
                                             «Дніпрогаз» код ЄДРПОУ: 20262860
                                             вул. Кониського, 5, місто Дніпро,
                                              Дніпропетровська область, 49101

Запит (вих. № 705/18) 
                   про надання публічної інформації за Законом України
                                   «Про доступ до публічної інформації»

   18 липня 2018 року отримавши від вашого кіпрсько-офшорного підприємства рекомендованим листом із повідомленням чергову «лякалку» у вигляді папірця (без підпису і печатки - додається) з пропозицією оплатити вигаданий (взятий зі стелі) вами «борг» в інтересах іншого кіпрсько-офшорного підприємства з назвою ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» (код ЄДРПОУ: 39572642) хочу зазначити, що жодним положенням чинного законодавства не передбачено фінансування іноземних компаній. Навпаки, відповідно до кваліфікації Кримінального кодексу України фінансування сумнівних компаній (як ваші) з невизначеним кінцевим бенефіціарним-власником, підпадають під дію частини першої статті 111 Кримінального кодексу України (Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній державі, іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України, - карається позбавленням волі на строк від дванадцяти до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої).
В свою чергу дії представників ПАТ «Дніпрогаз» та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут», підпадають, як мінімум, під наступні статті Кримінального кодексу України:
Стаття 189. Вимагання
1. Вимога передачі чужого майна чи права на майно або вчинення будь-яких дій майнового характеру з погрозою насильства над потерпілим чи його близькими родичами, обмеження прав, свобод або законних інтересів цих осіб, пошкодження чи знищення їхнього майна або майна, що перебуває в їхньому віданні чи під охороною, або розголошення відомостей, які потерпілий чи його близькі родичі бажають зберегти в таємниці (вимагання), -
караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.
2. Вимагання, вчинене повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або службовою особою з використанням свого службового становища, або з погрозою вбивства чи заподіяння тяжких тілесних ушкоджень, або з пошкодженням чи знищенням майна, або таке, що завдало значної шкоди потерпілому, -
карається позбавленням волі на строк від трьох до семи років.
3. Вимагання, поєднане з насильством, небезпечним для життя чи здоров'я особи, або таке, що завдало майнової шкоди у великих розмірах, -
карається позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років із конфіскацією майна.
4. Вимагання, що завдало майнової шкоди в особливо великих розмірах, або вчинене організованою групою, або поєднане із заподіянням тяжкого тілесного ушкодження, -
карається позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з конфіскацією майна.
Стаття 190. Шахрайство
1. Заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (шахрайство) -
карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років.
2. Шахрайство, вчинене повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або таке, що завдало значної шкоди потерпілому, -
карається штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк від одного до двох років, або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років.
3. Шахрайство, вчинене у великих розмірах, або шляхом незаконних операцій з використанням електронно-обчислювальної техніки, -
карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років.
4. Шахрайство, вчинене в особливо великих розмірах або організованою групою, -
карається позбавленням волі на строк від п'яти до дванадцяти років з конфіскацією майна.
Стаття 191. Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем
1. Привласнення чи розтрата чужого майна, яке було ввірене особі чи перебувало в її віданні, -
карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до чотирьох років, або позбавленням волі на строк до чотирьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
2. Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем -
карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, -
караються обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на строк від трьох до восьми років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
4. Дії, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, якщо вони вчинені у великих розмірах, -
караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
5. Дії, передбачені частинами першою, другою, третьою або четвертою цієї статті, якщо вони вчинені в особливо великих розмірах або організованою групою, -
караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.
Стаття 192. Заподіяння майнової шкоди шляхом обману або зловживання довірою
1. Заподіяння значної майнової шкоди шляхом обману або зловживання довірою за відсутності ознак шахрайства -
караються штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців.
2. Ті самі діяння, вчинені за попередньою змовою групою осіб, або такі, що заподіяли майнову шкоду у великих розмірах, -
караються штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років.
Примітка. Відповідно до цієї статті майнова шкода визнається значною, якщо вона у п'ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, а у великих розмірах - така, що у сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
   Хочу нагадати, що згідно з положеннями Конституції (Основного закону) в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.
    Відповідно до положень статті 13. Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.
Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.
Згідно з положеннями статті 60. Закону України «Про місцеве самоврядування в України» територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. 
Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб'єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
Територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об'єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об'єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.
Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об'єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.
Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
   Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
   Згідно з положеннями статті 19. Закону України «Про житлово-комунальні послуги» відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.
   Відповідно до положень статті 21., зазначеного вище закону, виконавець зобовязаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором, а також забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів.
   Відповідно до пункту першого частини другої статті 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав і обов’язків є договори та інші правочини.
   Згідно з положеннями статті 626 ЦКУ Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. До договорів, що укладаються більш як двома сторонами (багатосторонні договори), застосовуються загальні положення про договір, якщо це не суперечить багатосторонньому характеру цих договорів.
   Договір є обов'язковим для виконання сторонами (ст.. 629 ЦКУ).
   Договір набирає чинності з моменту його укладення (ст.. 630 ЦКУ).
   Відповідно до положень статті 638 ЦКУ Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
   Договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції (ст.. 640 ЦКУ).
     Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 5, 8, 13, 19, 32, 34, 55, 60, 68, 140-143 Конституції України, ст. 2, 81 та ст. 316-318  Цивільного кодексу України, ст. 3, 4, 5, 19, 20, 24 Закону України  «Про доступ до публічної інформації» та  ст. 5-9, 27-29 Закону України  «Про інформацію», з метою подальшого звернення до правоохоронних органів із заявою про злочин, а також подальшого використання даної інформації в суді, у визначений законом термін, 

                                                   Прошу:

1.           Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642);
2.           Надати вичерпну публічну інформацію – відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642);
3.           Надати завірені належним чином копії ліцензій на постачання природного газу ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та видану згідно з рішення НКРЕКП № 1588 від 21 травня 2015 року, юридичній особі з назвою ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642);
4.           Надати завірену належним чином копію відповідного рішення, (договору) ухваленого органом з назвою «Дніпропетровська міська рада», про передачу відповідної інфраструктури (інженерних комунікацій та мереж, допоміжних споруд тощо), спільної комунальної власності територіальних громад районів у місті Дніпропетровську, у використання та користування юридичній особі з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642);
5.           Надати завірену належним чином копію акту оціночної вартості переданого Дніпропетровською міською радою відокремленого майна, спільної комунальної власності територіальних громад районів у місті Дніпропетровську, в користування і використання юридичній особі з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642);
6.           Надати завірену належним чином копію реєстру всього переданого Дніпропетровською міською радою комунального майна (спільної власності територіальних громад районів у місті Дніпропетровську) у використання і користування юридичній особі з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642);
7.           Надати завірену належним чином копію протоколу № 10/12-2014 засідання Наглядової ради Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації «Дніпропетровськгаз», від 10 грудня 2014 року, складеного в місті Нікосія (Кіпр), про створення юридичної особи з назвою ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642);
8.           Надати вичерпну публічну інформацію стосовно кінцевого бенефіціарного власника (контролера, вигодонабувача) юридичної особи з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642), відповідно до зазначеного у квитанціях на оплату відповідних послуг вищевказаних підприємств та штрих-коду: 2420503103094680252483;
9.           Вказати статтю (норму) чинного законодавства, яким передбачається фінансування «мутних», офшорних компаній громадянами України;
10.       (Повторно!) Надати завірену належним чином копію договору, укладеного з абонентом вищезазначеної домашньої адреси та юридичною особою з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642);
11.       Надати копію договору на оренду займаного юридичною особою з назвою ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642) приміщення, за місцем перебування юридичних осіб, за адресами: місто Дніпро, вул. Кониського, 5/вул. Шевченка, 2;
12.       Надати завірені належним чином відомості (рішення) про відкриття ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут», після дати внесення відомостей (29.12.2014) до Єдиного державного реєстру про дану юридичну особу, зазначеного в моїй квитанції про оплату житлово-комунальних послуг (плати за спожитий газ), закріпленого за моєю вищезазначеною адресою, особового рахунку № 0310309468;
13.       Надати завірену належним чином копію договору, укладеного ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» з отримувачем (споживачем) житлово-комунальних послуг з використання побутового газу з особовим рахунком № 0310309468, датованого після внесення відомостей про зазначену юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб (29.12.2014);
14.       Надати завірену належним чином копію доручення споживача до ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» (датоване після його державної реєстрації 29.12.2014), про відкриття і обслуговування особового рахунку № 0310309468 в ФДОУ АТ «ОЩАДБАНК» ЄДРПОУ 39572642 через розрахунковий рахунок № 26031312483915 МФО 305482;
15.       Надати завірену належним чином копію договору між ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» та ФДОУ АТ «ОЩАДБАНК» ЄДРПОУ 39572642 на відкриття та обслуговування особового рахунку № 0310309468 через зазначений в квитанції розрахунковий рахунок № 26031312483915 МФО 305482;
16.       Надати завірену належним чином копію багатостороннього договору між мною, як споживачем відповідних послуг, ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860), ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» та ФДОУ АТ «ОЩАДБАНК» ЄДРПОУ 39572642 на відкриття і обслуговування особового рахунку № 0310309468 через зазначений в квитанції розрахунковий рахунок № 26031312483915 МФО 305482;
17.       Надати завірені належним чином фінансово-балансові відомості (виписку) про суму заборгованості по особовому рахунку № 0310309468 окремо перед ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та окремо перед ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (ідентифікаційний код юридичної особи 39572642);
18.       Надати завірену належним чином копію моєї згоди на обробку моїх персональних даних ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут», датовану після 01 червня 2010 року – моменту ухвалення Верховною Радою України Закону України «Про захист персональних даних», або після 01 липня 2012 року – моменту, коли набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за порушення законодавства про захист персональних даних", № 3454-V;
19.       Надати завірену належним чином копію моєї згоди на передачу моїх персональних даних ПАТ «Дніпрогаз» (код ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» до ФДОУ АТ «ОЩАДБАНК» для відкриття і обслуговування особового рахунку № 0310309468 через зазначений в моїй квитанції розрахунковий рахунок № 26031312483915 МФО 305482, датовану після 01 червня 2010 року – моменту ухвалення Верховною Радою України Закону України «Про захист персональних даних», або після 01 липня 2012 року – моменту, коли набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за порушення законодавства про захист персональних даних", № 3454-V;
20.       Надати завірену належним чином повну копію з оригіналу Постанови НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2496 «Про затвердження Правил постачання природного газу»;     
21.       Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) і електронному вигляді на вищезазначену поштову та електронну адреси.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».
   Зміст звернення, та відповіді на звернення, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

                                                  Додаток:

- Копія «лякалки» про вигаданий борг – на 1 (одному) арк.



     19 липня 2018                                                             Філіпенко С. М.


3 коментарі:

  1. А почему в ответе он отвечает физособе, а при этом сам свои данные пишет иначе, что таким образом ответчик пытается поставить в стойло Сергея Филипенко. Хотя раб-физособа Филипенко С.М. сам себя попустил, тогда этот чиновник прав, чего это он должен товару отчитываться за свои коммерческие тайны. Научитесь себя уважать, а потом требуйте уважения к себе других

    ВідповістиВидалити
  2. Всем, кому нравится ресурс "Багнет Нації" я предлагаю начинать объединяться на основании конституции, а не на основании лженационалистического псевдопатриотизма! У меня и у Александра есть для этого инструментарий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. К кому и куда обратиться для вышеуказанных целей. С уважением, василий. тел. 097-436-74-42 или 063-069-06-95. Жду звонка.

      Видалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -