- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятниця, 28 вересня 2018 р.

Жовтоводський СУДОЦИРК, або шоу фіз.особєй в мантіях (відео)

   Вирішили перевірити повноваження судді Жовтоводського міського суду Дніпропетровської області Кучми В. В., який розглядає кримінальну справу нашого побратима, про замовні вбивства в місті Жовті Води.

   Свого часу не здогадалися перевірити повноваження іншого кучми, який знезброїв, зруйнував, спустошив. І цей, також, виявився самозванцем.


Громадська  організація

«Волонтерський центр допомоги військовим і цивільним «Вільна Доля»
    
ЄДРПОУ 39470004, в ПАТ ''КРЕДОБАНК'' р/р 26007011050290, код банка 325365
Адреса для листування: 49000 м. Дніпро, пр.-т Дмитра Яворницького, 62, а/с 842
e-mail: svf2011@ukr.net
 
                                                           Жовтоводський міський суд 
                                                    Дніпропетровської області
                                                      вул. Маяковського 129, м. Жовті Води,
                                          Дніпропетровська область, 52209


Запит (вих. № 43/215) 
                      про надання публічної інформації за Законом України
                                    "Про доступ до публічної інформації"
   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
   Відповідно до положень Статті 40. Основного закону усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст.. 8. КУ).

   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).

   Згідно до положень статті 6. КУ державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

   Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.

   Відповідно до статті 124. Конституції правосуддя в Україні здійснюють виключно суди. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається.

   Відповідно до частини першої статті 125. Конституції України та частини першої і другої статті 19. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суд утворюється. реорганізовується і ліквідовується законом.

   Проект закону про створення чи ліквідацію суду вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя.
   В статті 81. Цивільного кодексу України (ЦПК) зазначено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Згідно частини 4 статті 87. ЦПК юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Частиною восьмою статті 19. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» визначено, що суд є юридичною особою (публічного права), якщо інше не визначено законом.
   Згідно до статті 127. (КУ) правосуддя здійснюють судді.
   Керуючись положеннями статті 128. Конституції призначення на посаду судді здійснюється Президентом України за поданням Вищої ради правосуддя в порядку, встановленому законом.

   Відповідно до положень статті 20. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» адміністративними посадами в суді є посади голови суду та заступника (заступників) голови суду.

   Голова місцевого суду, його заступник, голова апеляційного суду, його заступники, голова вищого спеціалізованого суду, його заступники обираються на посади зборами суддів відповідного суду з числа суддів цього суду.

   Голова місцевого суду, його заступник, голова апеляційного суду, його заступники, голова вищого спеціалізованого суду, його заступники обираються на посади зборами суддів шляхом таємного голосування більшістю від кількості суддів відповідного суду строком на три роки, але не більш як на строк повноважень судді, у порядку, визначеному законом.

   Обрання судді на адміністративну посаду без додержання вимог закону не допускається.

   Згідно з положеннями статті 51. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» судді, голови судів та їх заступники, судді у відставці мають посвідчення, зразки яких затверджуються Радою суддів України. Посвідчення судді, голови суду, заступника голови суду, судді у відставці підписує Президент України.  

   Відповідно до Положення про порядок виготовлення, обліку, видачі, заміни та знищення посвідчень суддів, суддів, яких призначено на адміністративні посади, суддів у відставці, народних засідателів та присяжних, затверджене Рішенням Ради суддів України від 25.04.2014 № 23, Посвідчення є офіційним документом, який засвідчує займану посаду особи, якій його видано, та підтверджує повноваження власника посвідчення, встановлені Конституцією та Законом  України «Про судоустрій і статус суддів».

   Посвідчення судді, призначеного на посаду вперше, голови суду, заступника голови суду підписує Президент України. Посвідчення судді, обраного на посаду безстроково, судді у відставці підписує Голова Верховної Ради України.

   Посвідчення дійсні протягом зазначеного у них строку.
   У відповідності до частини шостої статті 56. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суддя повинен додержуватися присяги. 
   З огляду на положення статті 57., вищезазначеного закону, особа, призначена на посаду судді, набуває повноважень судді після складення присяги судді.

   Керуючись положеннями Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд», «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», для подальшого використання інформації на свій власний розсуд, у визначений законом строк,


                                                          ПРОШУ:

1.           Надати завірену належним чином копію ухваленого Верховною Радою України за підписом Президента України та Голови Верховної Ради України (згідно положень статті 94 та пункту 29 частини першої статті 106 Конституції України), скріпленого Великою Державною Печаткою України (згідно з Указом Президента України від 19.12.1996 року № 1230/96) Закону України про утворення державного органу з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301);
2.           Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію утвореного Законом (!) державного органу з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301);
3.           Надати завірені належним чином відомості (витяг) з Єдиного державного реєстру про реєстрацію державного органу з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301);
4.           Надати завірені належним чином відомості (витяг) з Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів Міністерства юстиції України про реєстрацію як нормативно-правового акта Закону України про утворення державного органу з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301);
5.  Надати завірену належним чином копію протоколу останніх зборів суддів органу з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301) з результатами обрання голови суду і його заступника;
6.    Надати завірені належним чином копію суддівського посвідчення і копію складеної присяги судді, теперішнього заступника (заступників) голови суду, органу з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301);
7.    Надати завірені належним чином копію суддівського посвідчення і копію складеної присяги судді, теперішнього голови суду, органу з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301);
8.     Надати завірені належним чином відомості (список) щодо суддів, та їх помічників, органу з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301), які на момент запитування відповідної інформації мають повноваження здійснювати правосуддя;
9.     Надати завірені належним чином відомості щодо указів та постанов про призначення (переведення) суддів на відповідну посаду до органу з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301);
10.  Надати копію договору оренди займаних приміщень органом з назвою «Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області» (код ЄДРПОУ: 02891301), за адресою перебування: м. Жовті Води вул. Маяковського, 129;
11.    Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на адресу нашого представника: 49055, місто Дніпро, і в електронному вигляді на вищезазначену електронну адресу: svf2011@ukr.net.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, до розпорядника відповідної інформації.     
   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com
        
      10 вересня 2018 року

Голова правозахисного
відділу ГО «Вільна Доля»                                 Олександр Зеркаль

Віце-президент
ГО «Вільна Доля»                                              Любов Ферліковська






Громадська  організація

«Волонтерський центр допомоги військовим і цивільним «Вільна Доля»
    
ЄДРПОУ 39470004, в ПАТ ''КРЕДОБАНК'' р/р 26007011050290, код банка 325365
Адреса для листування: 49000 м. Дніпро, пр.-т Дмитра Яворницького, 62, а/с 842
e-mail: svf2011@ukr.net

                                                   Жовтоводський міський суд 
                                                   Дніпропетровської області
                                                     вул. Маяковського 129, м. Жовті Води,
                                        Дніпропетровська область, 52209

  Запит (вих. № 43/216) 
                     про надання публічної інформації за Законом України
                                     «Про доступ до публічної інформації»
                        
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується (ст.. 8. КУ).
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).
   Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.
   Згідно до статті 127. (КУ) правосуддя здійснюють судді.
   Відповідно до положень статті 128. Конституції призначення на посаду судді здійснюється Президентом України за поданням Вищої ради правосуддя в порядку, встановленому законом.
   Згідно статті 52 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», суддею є громадянин України, який відповідно до Конституції України та даного Закону призначений суддею, займає штатну суддівську посаду в одному з судів України і здійснює правосуддя на професійній основі.
   Враховуючи зазначене вище, керуючись положеннями статті 34 і 40 Конституції України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (п’ять днів),

                                                            Прошу:

1.           Надати завірену належним чином фотокопію суддівського посвідчення, яким підтверджуються повноваження судді Кучми Віталія Володимировича;
2.           Надати завірену належним чином фотокопію Присяги судді, складеної Українському народові, суддею Кучмою Віталієм Володимировичем;
3.           Надати відомості стосовно наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) у судді Кучми Віталія Володимировича;
4.           Надати достовірні відомості щодо наявності або відсутності ID-карти чи біометричного закордонного паспорта у судді Кучми Віталія Володимировича;
5.           Надати завірену належним чином фотокопію Подання Вищої ради правосуддя  до Президента України про призначення вперше на посаду судді Кучми Віталія Володимировича;
6.           Надати завірену належним чином фотокопію Указу Президента України про призначення вперше на посаду судді Кучми Віталія Володимировича;
7.           Надати завірену належним чином фотокопію Постанови Верховної Ради України про обрання суддею Кучми Віталія Володимировича;
8.           Надати завірені належним чином фотокопії Указів Президента України про призначення (головою суду)/переведення судді Кучми Віталія Володимировича;
9.           Надати завірені належним чином відомості, про наявність повноважень щодо здійснення правосуддя (на момент запитування відповідної інформації) у судді Кучми Віталія Володимировича;
10.       Надати завірені належним чином відомості із останніми результатами проходження відповідної підготовки у Національній школі суддів України, а також відомості Вищої кваліфікаційної комісії суддів України щодо результатів проходження останнього кваліфікаційного іспиту суддею Кучмою Віталієм Володимировичем;
11.       Надати завірені належним чином відомості заповненої Декларації про доходи (за попередній рік) суддею Кучмою Віталієм Володимировичем;
12.       Надати завірені належним чином відомості про всі дисциплінарні стягнення (погашені/непогашені) що коли-небудь застосовувалися до судді Кучми Віталія Володимировича; 
13.       Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на адресу нашого представника: 49055, місто Дніпро, і в електронному вигляді на вищезазначену електронну адресу: svf2011@ukr.net.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину та перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації. 
     Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com
     
        10 вересня 2018 року                                                   

Голова правозахисного
відділу ГО «Вільна Доля»                                 Олександр Зеркаль

Віце-президент
ГО «Вільна Доля»                                               Любов Ферліковська




А ось, і фальсифікат призначень, як свідчення повалення конституційного ладу в Україні:












2 коментарі:

  1. Безвідповідальність та некомпетентність Жовтоводського міського суду!

    Суд - орган, що здійснює має здійснювати правосуддя у формі розгляду і вирішення цивільних, кримінальних, господарських, адміністративних і інших категорій справ у встановленому законом конкретної держави процесуальному порядку.
    Саме слово “правосуддя”, на мій погляд, дуже сильне, багатозначуще, відповідальне та справедливе, але не для усіх і тим більш для самих суддів.
    Так вже склалось, що я ніколи не мала справи з подібними правоохоронними установами, але життя вносить свої коригування, і як з'ясувалося потрібно не тільки доказувати свою невинуватість та ще й спонукати до виконання своїх безпосередніх обов'язків суддів Жовтоводського міського суду.
    Так в рамках кримінального провадження, яке порушено Жовтоводською міською прокуратурою Дніпропетровської області, було проведено ряд експертиз та передано справу до вищезазначеного суду. На диво прокуратура спрацювала дуже швидко, але далі на шляху до справедливості була будівля на вул. Маяковського, 129.
    І здавалось, що ось вже і кінець, і вирішення справи, але то був тільки початок... Моя справа за розподілом потрапила до судді Кучми Віталія Володимировича, який приїхав в наше місто з Донецької області. І як згодом з’ясувалось, що він зовсім некомпетентний та безвідповідальний. Він постійно повертає мою справу на доопрацювання в прокуратуру, а все тому, що справа складна та потребує додаткових знань кримінального, кримінально-процесуального законодавства та відповідної судової практики. Він береться за прості справи або за ті, що проплачені. Про це дізналась від таких же потерпілих як я сама, які постійно ходять наче по замкнутому колу, між прокуратурою та судом. Та я платити не збираюсь, йому платить держава і зовсім не малі кошти.
    Вже не знаючи, що робити вирішила піти до голови суду, яка повинна сприяти тому щоб суддя виконував свої безпосередні обов’язки . Тож я і пішла на прийом до Павловської Інни Андріївни, але що не прийду то її немає, то вона десь вийшла, ходила до неї чотири рази так і не застала на робочому місці.
    Дуже, для мене, незрозумілі речі відбуваються в Жовтоводському міському суді, один суддя некомпетентний та не хоче працювати, іншого на робочому місці не застанеш. Як таке взагалі може бути?! Це таке у нас правосуддя і як з’ясувалось, я така не одна, яка не знає куди звертатися, що взагалі робити з подібним відношенням до людей, до роботи. І навіщо нам потрібні такі судді, якщо вони захищають тільки себе, а не людей?!
    Моя справа на сьогоднішній день повернута знову до прокуратури, що цього разу ще не знаю, напевно десь «кома чи крапка не там стоїть» це звісно сарказм, але…Може прочитавши мою статтю справа двинеться з мертвої крапки та судді почнуть працювати. Дуже цього б хотілося. Та я впевнена, що справедливість візьме гору!

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -