- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 6 листопада 2018 р.

Як в Дніпрі «прокурора» відводили - відео

   В Дніпрі продовжується судилище над громадянином Гвінеї Силла Ягубою, якого тримають в дніпровському слідчому ізоляторі вже майже півроку, не ознайомивши його, навіть, з обвинувальним актом. Крім того, в справі зафіксовано іще цілу купу інших правових і процедурних порушень, про які ми повідомляли в попередньому матеріалі.

   На сьогоднішнє засідання було призначено допит свідків «злочину» скоєного Ягубою, але з п’яти викликаних прокурором свідків, жоден не з’явився (???).
   Натомість обвинувачений Силла Ягуба, заявив про відвід прокурора Ставицького, як особи яка не представляє державний орган та неуповноважена представляти без відповідної довіреності юридичну особу приватного права з назвою «Прокуратура Дніпропетровської області».
   Нижче, ми публікуємо повний текст заяви про відвід.
   Пропонуємо також переглянути відео з місця події.
P.S. Окремий респект «судді» Шофаренко Ю. Ф. Накивав п’ятами із зали судових засідань - ніхто, навіть, нічого не встиг зрозуміти))). Але, далі буде…

Читайте також: Анатомія повалення конституційного ладу в указах по «судді» Шофаренку

Дніпро: суддівсько-прокурорсько-поліцейсько-адвокатський шабаш

Приватна прокуратура Дніпропетровської області: беззаконня починається з нелегітимних органів

Генпрокуратура не утворена відповідно до Конституції України, ба більше…

Вся піднаготна генітальної плокулатули – унікальні документи





                                                         Індустріальний районний суд  
                                                         міста Дніпропетровська
                                                         пр-т Слобожанський, 84, м. Дніпро,
                                                    Дніпропетровська область, 49074
                                                        Суддя: Шофаренко Юрій Федорович
                                                         Справа № ______________________

 Заява про відвід
  особи, яка вдає з себе прокурора  
                                (в порядку пункту 3 частини першої статті 77,
                                         частини 1 - 5 статті 80 КПК України)
   Індустріальним районним судом міста Дніпропетровська здійснюється кримінальне провадження № ____________________.
   Відповідно до норм пункту 3 частини першої статті 77 Кримінального процесуального кодексу України (КПК України) підставою для відводу прокурора можуть бути інші обставини, які викликають обґрунтовані сумніви в його неупередженості.
   В якості прокурора в зазначеному провадженні бере участь Ставицький Віталій Анатолійович. Вважаю, що зазначена особа, яка називає себе прокурором, не може брати участі в даному провадженні, з наступних причин, а саме:
   Обставинами, які викликають сумніви в неупередженості особи яка видає себе за прокурора, має посвідчення у формі пластикової картки, яке не засвідчене гербовою печаткою державної установи, - є відсутність легітимності державного органу у установи, яку він представляє в даному провадженні, без відповідної нотаріально завіреної довіреності. Адже відповідно до норм частини першої статті 8 Господарського кодексу України Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання. Натомість установа з назвою «Прокуратура Дніпропетровської області», яку представляє особа яка вдає з себе прокурора (Ставицький В. А.), зареєстрована як приватне підприємство в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з кодом ЄДРПОУ: 02909938 та кодом економічної діяльності КВЕД: 84.23 (діяльність у сфері юстиції та правосуддя) та є платником податків зареєстрованим в ДПІ Соборного району міста Дніпра за № 04030100349.
   Положенням про ЄДРПОУ,  затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України N 118 від 22 січня 1996 року, пунктом 1. чітко визначено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України  - це  автоматизована  система  збирання,  накопичення  та  опрацювання даних  про  юридичних  осіб  всіх  форм  власності  та  організаційно-правових     форм    господарювання,    відокремлені  підрозділи юридичних осіб,  що знаходяться на території України, а  також   відокремлені   підрозділи   юридичних   осіб  України,  що  знаходяться за її межами.
   Згідно пункту 3. Положення про ЄДРПОУ до Державного реєстру включаються дані про  такі  суб'єкти  господарської діяльності:
     юридичні   особи,   а    також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші відокремлені підрозділи,  що  розташовані  на  території  України  і  провадять  свою  діяльність   на   підставі  законодавства України;
     юридичні   особи,   а  також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші  відокремлені  підрозділи,  розташовані  за  межами України, які створені з участю  юридичних  осіб  України  і  діють відповідно до законодавства іноземних держав.
   На підставі вищенаведеного до  ЄДРПОУ можуть бути внесені відомості виключно  про осіб, які здійснюють господарську діяльність і є суб'єктами  господарської діяльності.
   Таким чином наявність ідентифікаційного коду ЄДРПОУ і реєстрація  у ЄДРПОУ доводять ту обставину, що юридична особа з назвою «Прокуратура Дніпропетровської області» є суб'єктом господарської діяльності, а отже не може бути державним органом. Більше того, особи які в ній працюють – фахові юристи, не можуть цього не знати.
   Крім того,   пунктом 2  Указу   Президента України  N 1230/96  від  19.12.1996 року «Про Велику Державну Печатку України» визначено: встановити,  що  Великою  Державною   Печаткою    України скріплюються підписи:   Президента України на  оригіналах  текстів  законів України, Указів Президента України, міжнародних договорів України; Голови Верховної Ради України на оригіналах рішень Верховної Ради України щодо міжнародних договорів України.
    Відповідно до  статті 20. Конституції Розділу І «Загальні засади  Конституції України»  встановлено, що  Державними символами України є Державний Герб України.
   Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького - законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України. Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого (малий Державний Герб України). Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
      Ніяких  офіційних символів глави держави не передбачено Конституцією України, - статутом держави України.
     За  Розділом  V «ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ» Конституції України  статті                 102. Президент України є главою держави і виступає від її імені.
   Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
     Таким чином Президент України та Верховна рада України використовувати інші Державні символи України відмінні від встановлених статтею 20. Конституціх України, не мають повноважень.
      Верховна рада України  Державних символів  України,  не встановлювала – відсутні закони про затвердження Державних символів.
       А інші відмінні від конституційних символів  «офіційні символи  глави дердави»  у злочинний спосіб якими  повалено  конституційний лад  УКРАЇНИ, встановив одноосібно 'Президент  України, і ставить  Гербову печатку   Президента України від себе особисто (як приватна особа) в посвідченнях суддів, яких призначають на посаду судді вперше.  Зазначені, незаконні дії відбуваються відповідно до Указу Президента України «Про офіційні символи глави держави» від 29 листопада 1999 року N 1507/99, в якому зазначено наступне:  
      «З метою запровадження атрибутів української державності постановляю
1. Установити, що офіційними символами глави держави є: 
Знак Президента України, 
Гербова печатка Президента України, 
2. Затвердити Положення про офіційні символи глави держави. 
3. Кабінету Міністрів України здійснити матеріальне забезпечення виготовлення офіційних символів глави держави». 
      Тому використання  Гербової печатки Президента України у випадках які не зазначені в даному Указі (про офіційні символи глави держави) є фактом повалення конституційного ладу, що кваліфікується нормами статті 109 Кримінального кодексу України.
       Крім того, Постановою ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ «Про гербові печатки Верховної Ради України», її органів і структурних підрозділів апарату від 11 травня 1992 року
N 2323-XII  встановлено:
«Президія Верховної Ради України постановляє: 
1. Затвердити зразки і опис гербових печаток Верховної Ради України, Президії, Секретаріату і Управління Справами Верховної Ради України, Комісії в справах колишніх партизанів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. при Президії Верховної Ради України. 
2. Встановити, що:
   Гербовою печаткою Верховної Ради України скріплюються акти Верховної Ради України, витяги з протоколів її засідань, грамоти про  ратифікацію міжнародних угод, конвенцій, посвідчення народних депутатів  України, Голови Верховної Ради, Першого заступника та заступника Голови Верховної Ради України, членів Президії Верховної Ради України, службових осіб, які призначаються Верховною Радою України».
     Відповідно до статті 94. Конституції України  закон підписує Голова Верховної Ради України і невідкладно направляє його Президентові України. Президент України протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або повертає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду.
    Закон набирає чинності через десять днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування.
  Відповідно до статті 102. Конституції України  Президент України є главою держави і виступає від її імені. Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
   Відповідно до частини третьої статті 57. Конституції України Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.
   Як вже зазначалось вище, відповідно до статті 94. Конституції України   Президент України   підписує його та офіційно оприлюднює.
   Відповідно до норм пункту 2 частини першої статті 2 Закону України «Про прокуратуру» від 14 жовтня 2014 року № 1697-VII на прокуратуру (як державний орган) покладаються функції представництва в суді інтересів громадянина
   Але, як видно з копій титульної і останньої сторінок (додаються) Закону України № 1697-VII від 14 жовтня 2014 року «Про прокуратуру», даний нормативно-правовий акт засвідчений гербовою печаткою Президента України, а не Великою Державною Печаткою України. Крім того, копії титульної і останньої сторінок Закону України № 1401-VIII від 2 червня 2016 року «Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)», яким з Конституції України виключено Розділ VII «Прокуратура», - взагалі не підписаний Президентом України і не засвідчені печаткою.
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст. 8. КУ).
   Згідно до положень статті 6. Основного закону державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19. КУ).
   Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.

   Отже, ознайомившись з офіційними відомостями Міністерства  Юстиції  України  про  юридичну  особу  приватного  права код ЄДРПОУ: 02909938 з  назвою «Прокуратура  Дніпропетровської  області», де  в  графі «Данні про  розпорядчий  акт на  підставі  якого  було  створено  юридичну  особу»  зазначено  Указ  Президента України  № 1789 XII від  05.11.1991р.
   Ця  інформація  підтверджується   матеріалами реєстраційної  картки юридичної  особи  приватного  права  код ЄДРПОУ: 02909938  з  назвою «Прокуратура  Дніпропетровської  області», де  на другій  сторінці  реєстраційної  картки  в  графі  найменування розпорядчого  акту вказано Указ  Президента  України № 1789 XII  від  05.11.1991р.
На  запит  на інформацію   від 30.01.2017р.  вих. № 300117  отримали  відповідь   від  07.02.2017р. № 12-09/435  з  адміністрації  Президента  України, що  такого  Указу  не  існує.
   Дана  інформація  підтвердилась  також  з  відповіді  № 148 від  23.02.2017р. від Центрального  Державного  архіву  вищих  органів  влади  та  управління  України. На  третій  сторінці  реєстраційної  картки, заповненої Сігуновою Н.О. 24.10.2007р.  йдеться про  види  економічної  діяльності  код 75.23  у  сфері  юстиції  та правосуддя. Ця   інформація  підтверджується  випискою від 18.05.2017р.  11:45   з  Єдиного  державного  реєстру  юридичних  осіб, фізичних  осіб–підприємців  та  громадських формувань, де  вказано, що  юридична  особа  приватного  права код ЄДРПОУ 02909938 є  платником  податків, платником  єдиного  внеску, веде  економічну  діяльність у  сфері  юстиції  та  правосуддя, але  за  іншим  кодом  КВЕД  84.23.
   На  4  сторінці  реєстраційної  картки  в  графі  «Засновники  юридичної  особи»   вказана  Верховна  Рада  України, але вказано  код  ЄДРПОУ 20064120  Апарату  Верховної  Ради.  На запит  до  Верховної  Ради України  вих. № 070817/2  від 07.08.2017р.  отримали  відповідь №18/10-311  від 14.08.2017р.:
·                     Що  до  Конституційних  повноважень  Верховної  Ради  України  не  належить  питання  утворення Прокуратури  Дніпропетровської  області.
В  свою  чергу  Генеральна  прокуратура  України,  яка  також  зареєстрована,  як  юридична     особа  приватного  права у  своїй  відповіді  від   18.08.2017р № 19/4. 1267 вих.17  підтвердила, що  порядок  утворення  та  правовий  статус  юридичної   особи  публічного  права  встановлюються  Конституцією  України  та  Законом.
   Отже, згідно  ст..81 часть 2 пукт 3  Цивільного  Кодексу  України- юридична  особа  публічного  права  створюється   Розпорядчим  актом  Президента  України, органу державної  влади  Автономної  Республіки Крим   або органу  місцевого  самоврядування. Згідно  Закону  України «Про  правонаступництво  України» № 1543-12  від  12.09.1991р.  пункт 4 – органи  державної  влади  і  управління, органи прокуратури, суди, та  арбітражні  суди, сформовані  на  підставі  Конституції (Основного  Закону)  Української    РСР, діють  в  Україні до  створення  органів Державної  Влади  і  Управління, органів  прокуратури, суддів, та арбітражних  суддів на  підставі  нової  Конституції  України.
   Це  підтверджує  той  факт, що  прокуратура  Дніпропетровської  області  зареєстрована  по  сфальшованим  даним,  як  юридична  особа  приватного  права  і  має  код  ЄДРПОУ 02909938, та  код  КВЕД 84.23  єкономічної  діяльності.
   На  останій  сторінці  реєстраційної  картки,  заповненої   Сігуновою Н.О.  24.10.2007р.  вказано  місце  проведення  Державної   реєстрації  Виконавчим  Комітетом  Дніпропетровської  Міської  Ради код  ЄДРПОУ 04052092  з  № запису 12241200000039685, свідоцтво серія  А01  № 044259.  Але  згідно  довіреності    4/11-19  від  15.01.2009р.,  виданою   міським  головою  І.І. Куліченко  на  ім’я  Бровко  Ірини  Володимирівні  та інформації з   реєстраційної  картки яку заповнила Бровко І.В.  про реєстрацію самого Виконавчого комітету Дніпропетровської  міської ради  від 15.10.2009р.номер запису 1224120000004730. Виконавчий комітет Дніпропетровської міської ради   код ЄДРПОУ 04052092  сам себе зареєстрував  тільки 15 жовтня 2009р., а згідно Цивільного кодексу України ст.87 ч. 4 – юридична особа вважається створенною з дня її державної реєстрації. То як юридична особа приватного права з назвою   Виконавчий комітет Дніпропетровської міської ради код ЄДРПОУ 04052092 міг зареєструвати  юридичну особу приватного права з назвою  Прокуратуру Дніпропетровської   області  код ЄДРПОУ: 02909938

             24   жовтня 2007р коли він сам собою був зареєстрований тільки аж 15.10.2009р.?!
   В підтвердження того що Прокуратура Дніпропетровської області зареєстрована як приватна юридична особа з кодом ЄДРПОУ: 02909938 додаю відомості з реєстру B2B Today.com.ua   де чітко зазначено що Компанія Прокуратура Дніпропетровської області     є приватною власністю.
   Також в підтвердження того що Прокуратура Дніпропетровської області є приватною юридичною особою надаю відомость з іноземного реєстру UPIK-Unique Partner  Identification Key  в якому зареєстровані  найбільші приватні компанії світу. Реєстр UPIK належить приватній американській компанії  DUN&BRADSTREET. В реєстрі  UPIK  зареєстрована Прокуратура Дніпропетровської області як приватне підприємство з номером реєстрації 363696825, з міжнародним кодом України  804, та видом  міжнародної  економічної діяльності 9211.
   З огляду на положення частини першої статті 80 КПК України за наявності підстав, передбачених статтями 75-79 цього Кодексу, слідчий суддя, суддя, присяжний, прокурор, слідчий, захисник, представник, експерт, представник персоналу органу пробації, спеціаліст, перекладач, секретар судового засідання зобов’язані заявити самовідвід.
   З огляду на зазначене вище, керуючись нормами пункту 3 частини першої статті 77 та частини 1-5 статті 80 КПК України,

                                                      ЗАЯВЛЯЮ:

1.           Про відвід Ставицького В. А. - особи, яка вдає з себе прокурора і яка представляє приватну установу з назвою «Прокуратура Дніпропетровської області» та дії якої (особи), в даному кримінальному провадженні, підпадають під дію статті 109 Кримінального кодексу України (повалення конституційного ладу);

До заяви додаються копії наступних документів/доказів:

1.           Відомості з реєстру В2В Today.com.ua -глобальної справочної  системи по українським  юридичним  особам (2арк).
2.           Відомості  з іноземного  реєстру  UPIK-Unique  Partner Identification  Key, який  належить приватній  американській компанії  dun&bradstreet, в якому  зареєстровано, як  приватне  підприємство  прокуратура  Дніпропетровської  області з  реєстраційним № 363696825 ( 2 арк).
3.           Свідоцтво  про  державну   реєстрацію   прокуратури  Дніпропетровської  області  (1арк).
4.           Виписка  про  прокуратуру  Дніпропетровської  області  код  ЄДРПОУ 02909938 ( 1 арк).
5.           Витяг  про  прокуратуру  Дніпропетровської  області  код ЄДРПОУ 02909938( 4 арк).
6.           Закон  України № 1543-XII  від  12.09.1991р. про  правонаступництво(2арк).
7.           Відомості  Міністерства Юстиції  України  від 28.05.2018р.  про  прокуратуру  Дніпрпетровської області (3арк).
8.           Реєстраційна  картка  форми №6-включення  про  реєстрацію   прокуратури  Дніпропетровської  області   код  ЄДРПОУ 02909938 (10арк).
9.           Довіреність  від 15.01.2009р. № 4/11-19 (1арк).
10.       Реєстраційна  картка форми № 6-включення  про  реєстрацію  Виконавчого  комітету  Дніпропетровської  міської  ради  код ЄДРПОУ 04052092 (3 арк).
11.       Запит  на  інформацію  від  30.01.2017р.  вих. № 300117 (1 акр).
12.       Відповідь  Адміністрації  Президента  України від  07.02.2017р. № 12-09/435 (1арк)
13.       Відповідь від  Центрального  Державного  Архіву  Вищих Органів Влади та  управління  України від  23.02.2017р. № 148 (1арк).
14.       Запит  від  07.08.2017р. вих. № 070817/2 (1 арк).
15.       Відповідь від  апарату  Верховної Ради  України від  14.08.2017р № 18/10-311 ( 1арк).
16.       Відповідь  від  Генеральної  Прокуратури  України від 18.08.2017р. № 19/4 1265 вих.№ 17(1арк).
17.       Запит  від  13.10.2017р. вих № 131017 ( 1арк).
18.       Відповідь  від  прокуратури  Дніпропетровської області від 23.10.2017р. № 19-146 вих.№ 17 ( 1арк).
19.       Запит від 25.10.2017р. вих.№ 251017/1 ( 1арк).
20.       Відповідь  від  прокуратури  Дніпропетровської області  від 01.11.2017р. № 19-15  вих.17 ( 9арк).
21.       Указ  Президента  України  № 1230/96 від 19.12.1996р.  про  Велику  Державну  Печатку України ( 4 арк).
22.       Указ  Президента  України  № 1507/99 від 29.11.1999р. ( 6арк).
23.       Закон  України  № 1697-VII  від 14.10.2014р. Про  Прокуратуру ( 2арк).
24.       Постанова Президії Верховної Ради України № 2323-XII від 11.05.1992р.  Про  гербови  печатки Верховної  Ради України, ії  органів і  структурних  підрозділів  апарату (10арк).
25.       Закон  України № 1401-VIII від 02.06.2016р. Про внесення  змін до  Конституції  України (  щодо  правосуддя ) ( 2арк).

   Зміст даної заяви про відвід, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

/_____/________________/_________/  _______________________/_____________________/






1 коментар:

  1. Силла Ягуб покинул Украину не дождавшись решения суда. При этом прихватил паспорт, а именно украл у одной из знакомых, а также деньги. Ему место в тюрьме.

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -