- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 17 грудня 2018 р.

В Дніпрі блокується справа щодо злочинної діяльності ПАТ «Дніпрогаз» - заява Уповноваженому ВРУ з прав людини

   В Дніпрі продовжується «свістопляска» в кримінальному провадженні щодо злочинної діяльності ПАТ «Дніпрогаз» в інтересах кіпрської компанії ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут». Слідчі УСБУ в Дніпропетровській області «торпедують» розгляд справи, а Бабушкінський районний суд міста Дніпропетровська, блокує розгляд скарг і звернень.

   Отже, звертаємось до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, з відповідною заявою:

Громадська  організація

«Волонтерський центр допомоги військовим і цивільним «Вільна Доля»
    
ЄДРПОУ 39470004, в ПАТ ''КРЕДОБАНК'' р/р 26007011050290, код банка 325365
Адреса для листування: 49000 м. Дніпро, пр.-т Дмитра Яворницького, 62, а/с 842
e-mail: svf2011@ukr.net
 
                                                                Уповноваженому Верховної Ради
                                       України з прав людини 
                                                            вул. Інституцька, 21/8, місто Київ,
                                       Київська область, 01008

                                        Заява (вих. № 43/252) 
       щодо порушення права на доступ до публічної інформації                             
                        відповідно до положень Закону України
                          «Про доступ до публічної інформації»
   Ми, ті, хто нижче підписалися, Громадяни України, представники Громадської організації «Волонтерський центр допомоги військовим і цивільним «Вільна Доля» (далі - ГО), звертаємось із відповідною заявою до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, стосовно кричущого факту системного порушення прав і свобод людини і громадянина, в частині законного права на доступ до публічної інформації, вчиненого по відношенню до нас (представників ГО), з боку посадових і службових осіб установи (розпорядника інформації) з назвою «Бабушкінський районний суд міста Дніпропетровська». Дане порушення полягає в наступних, протиправних діях:
   19 жовтня 2018 року нами (представниками нашої ГО), на розгляд до слідчого судді, через канцелярію Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська, було подано скаргу на бездіяльність слідчого УСБУ в Дніпропетровській області Шубіної В. О., при розгляді нашої заяви про злочин від 2 жовтня 2018 року, в рамках відкритого кримінального провадження 22018040000000079 про вчинення кримінального правопорушення за частиною першою статті 111 Кримінального кодексу України (Державна зрада), скоєного посадовими особами ПАТ «Дніпрогаз» в інтересах іноземної юридичної особи, компанії кіпрського походження ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут». Зазначена вище, зареєстрована скарга, посадовими і службовими особами установи з назвою «Бабушкінський районний суд міста Дніпропетровська» була проігнорована, і залишилась без розгляду не тільки у визначений законом термін, який має строкові обмеження визначені частиною другою статті 306 Кримінального процесуального кодексу України (сімдесят двома годинами), а й взагалі.
   13 листопада 2018 року нами (представниками нашої ГО) через канцелярію Бабушкінського районного суду була зареєстрована заява щодо отримання інформації стосовно стадії розгляду нашої скарги від 19 жовтня 2018 року, але і дана заява залишилась без відповіді.
   03 грудня 2018 року нами (представниками ГО), через канцелярію вищезазначеної установи знову було зареєстровано звернення (запит на інформацію) стосовно стадії розгляду наших попередніх звернень, але і чергове звернення (у формі запиту) було проігноровано. Даний факт свідчить про відверту зневагу до прав і свобод людини і громадянина, має ознаки дискримінації, хронічного саботажу і системність порушень чинного законодавства установою, яка має бути взірцем дотримання положень і норм Конституції, законів України та міжнародних договорів, які ратифіковані, і є невід’ємною частиною українського законодавства.
      Статтею 19. Конституції України, статтею 24. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також положеннями статті 8. Закону України «Про державну службу» чітко визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
   Відповідно до основоположних засад Конституції України усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.
Згідно з положеннями статті 41. Основного закону усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Саме так, нами (представниками ГО), й було зроблено в бажанні отримати офіційну інформацію на наше письмове, зареєстроване звернення (запит), але наше ПРАВО, як громадян (особисто) і представників громадського обєднання (колективу громадян), неправомірно порушено службовими і посадовими особами установи з назвою «Бабушкінський районний суд міста Дніпропетровська».
Відповідно до норм Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» парламентський контроль за додержанням конституційних прав і свобод людини і громадянина та захист прав кожного на території України і в межах її юрисдикції на постійній основі здійснює Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (далі - Уповноважений), який у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, чинними міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Згідно пункту 11 статті 13 профільного закону Уповноважений ВРУ може направляти у відповідні органи акти реагування Уповноваженого у разі виявлення порушень прав і свобод людини і громадянина для вжиття цими органами заходів.
   В свою чергу стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
   Дане конституційне положення гарантується Конституцією України та регламентується нормативно-правовою базою Закону України «Про доступ до публічної інформації», яким визначено порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
   Положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації» визначено, що інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
Враховуючи основоположні положення Міжнародного пакту про громадські і політичні права, який ратифіковано Верховною Радою України разом із прийняттям чинної Конституції України (Закон від 28.06.1996 № 254к/96-ВР), і відповідно до частини першої статті 9. Основного закону визначено таким, що є невід’ємною частиною українського законодавства, в якому чітко зазначено, що кожна   держава,   яка   бере   участь   у   цьому  Пакті,
зобов'язується забезпечити всякій особі,  права і свободи якої, визнані в
цьому Пакті, порушено, ефективний засіб правового  захисту, навіть
коли  це  порушення  було  вчинене  особами,  що  діяли  як  особи
офіційні (тобто – службові і посадові).
   Фундаментальними положеннями статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ратифікованої ВРУ) кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження (тобто – службові і посадові особи).
   Враховуючи все вищезазначене, вважаємо це грубим порушенням вимог чинного законодавства посадовими особами (розпорядниками публічної інформації) вищезазначеної установи, що, в свою чергу, є, також, грубим порушенням наших конституційних прав і свобод на доступ та отримання в повному обсязі запитуваної нами в порядку передбаченому законодавством публічної інформації, відповідно до положень Конституції і Закону України «Про доступ до публічної інформації». Адже, як визначено статтею 68. Конституції «кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності».
   Керуючись положеннями Конституції України, частини першої статті 17. Закону України «Про доступ до публічної інформації», відповідно до якого парламентський контроль за дотриманням права людини на доступ до інформації здійснюється Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини, тимчасовими слідчими комісіями Верховної Ради України, народними депутатами України, нормами Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» сигналізуючи про системні порушення, звертаємось до Вас як до відповідної компетентної інстанції і,
  
                                                    Просимо:
1.    Керуючись положеннями статті 17. Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», невідкладно розглянути нашу заяву (вих. № 43/252) про порушення гарантованого нам конституційного права на доступ до публічної інформації установою з назвою «Бабушкінський районний суд міста Дніпропетровська»;
2.    На підставі даної Заяви (вих. № 43/252) подати до установи з назвою «Бабушкінський районний суд міста Дніпропетровська» акт реагування для вжиття відповідних заходів у місячний строк щодо усунення виявлених порушень прав і свобод людини і громадянина;
3.    Роз’яснити заходи, які ми маємо вжити з свого боку як особи, які подали дану заяву, задля якнайшвидшого відновлення наших, порушених конституційних прав;
4.    Відповідь надати у визначений законодавством строк, у повному обсязі, у хронологічній послідовності, відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини заяви, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на адресу нашого представника: 49055, місто Дніпро, Філіпенку С. В., і в електронному вигляді, на вищезазначену електронну адресу: svf2011@ukr.net.
                                                   Додаток:
1.           Копія скарги від 19.10.2018 на бездіяльність слідчого УСБУ в Дніпропетровській області Шубіної В. О. – на 4 (чотирьох) арк.;
2.           Копія заяви до Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська (вих. № 43/241 від 13.11.2018) – на 4 (чотирьох) арк.;
3.           Копія запиту на отримання публічної інформації (вих. № 43/247 від 03.12.2018) – на 4 (чотирьох) арк.;
   
   Зміст даної заяви і відповіді на заяву, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com
        
      17 грудня 2018 року

Більше деталей в матеріалах на «Багнет Нації»: Дніпро: Конституція проти КіпрГазЗбут – судове засідання (повне відео)


2 коментарі:

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -