- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середа, 8 січня 2020 р.

Особисто Президенту України Зеленському

Особисто Президенту Українии для вжиття невідкладних заходів щодо виконання приписів ст. 20, 124, 125 Конституції України на виконання своїх обов'язків гаранта Конституції України та прав і свобод людини і громадянина.
Отримав, чекаємо!
Особисто Президенту України
Зеленському
Володимиру Олександровичу.
вул. Банкова, 11, м. Київ, 01220

Громадянка України,
представник української нації
Рімма Миколаївна Білоцерківська
вул. Маринки Гризун, буд. ХХ, м. Богуслав,
Київська область, 09700

Заява
про негайне вжиття невідкладних заходів щодо виконання приписів ст. 20, 124, 125 Конституції України на виконання своїх обов'язків гаранта Конституції України та прав і свобод людини і громадянина.
12.12.2019р. двоє працівників поліції вручили мені документ із назвою”ухвала від 03.12.2019р. по справі №
358/1721/19, яку від імені не існуючої організації з назвою “Богуславський районний суд Київської області” видав нібито суддя не існуючого Богуславського районного суду Київської області на прізвище Кіхтенко Сергій Олександрович(копія документу із назвою”ухвала від 03.12.2019р. по справі № 358/1721/19 додається).
Підпис під вказаним документом завірено печаткою з кодом ЄДРПОУ: 02892111.
Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридична особа, якій присвоєно код ЄДРПОУ: 02892111, має іншу, назву ніж та, що вказана на печатці і у вказаному документі, а саме має назву “Державна організація(установа, заклад) Богуславський районний суд”
(код ЄДРПОУ: 02892111).
З реєстраційної справи юридичної особи, яка має кодом ЄДРПОУ №
02892111, мною отримана належним чином завірена копія реєстраційної карти №6 юридичної особи з назвою “Державній організація (установа, заклад) Богуславський районний суд”(код ЄДРПОУ: 02892111), згідно з якою засновником особи з назвою “Державній організація (установа, заклад) Богуславський районний суд”(код ЄДРПОУ: 02892111) нібито є Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області, що не передбачено ні Конституцією України, ні жодним актом законодавства України, яке регулює порядок утворення і діяльності судів, передбачених ст. 124, 125 Конституції України(копія реєстраційної карти № 6 юридичної особи з назвою “Державній організація (установа, заклад) Богуславський районний суд”(код ЄДРПОУ: 02892111) додається) .
Таким чином в місті Богуслав Київської області не існує органу державної судової влади, у який я б могла звернутися за захистом і який захистив би мене на підставі та у порядку ст.8, 55, 124, 125 Конституції України.
Замість цього діє якась організація, установа чи заклад з не існуючою назвою, яка намагається видавати себе за суд, але не є судом оскільки не утворена у спосіб встановлений ст.19, 124, 125 Конституції України.
Відповідно до ч.1 ст.6 Конвенцією про захист прав і основоположних свобод 1950р. кожен має право на справедливий розгляд справи щодо його цивільних прав і обов'язків судом, встановленим законом.
Відповідно до ст.124 Конституції України правосуддя в Україні здійснюють виключно суди. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються.
Згідно з ст.12 Перехідних положень Конституції України Правосуддя Верховний Суд України і Вищий арбітражний суд України здійснюють свої повноваження відповідно до чинного законодавства України до сформування системи судів загальної юрисдикції в Україні відповідно до статті 125 цієї Конституції, але не довше ніж п'ять років.
Отже на протязі 5 років від 28.06.1997р. - дня набрання чинності Конституції України мала бути сформована система судів загальної юрисдикції в Україні відповідно до ст.125 Конституції.
Згідно з усіма чинними редакціями, які діяли до 30.16.2016р., п.23 ч.1 ст.106, ст.124, 125 Конституції України, ЗУ
”Про судоустрій” та ЗУ ”Про судоустрій і статус суддів” Суди загальної юрисдикції утворювались Президентом України за поданням Міністра юстиції України на підставі пропозиції голови Верховного суду чи відповідного вищого спеціалізованого суду.
Починаючи з 30.16.2016р. згідно з чинною редакцією ст.106, 124, 125 Конституції України, та ст. 19 ЗУ
”Про судоустрій і статус суддів” Суд утворюється і ліквідовується законом. Проект закону про утворення чи ліквідацію суду вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя.
При цьому ні одна з чинних редакцій Конституції України, ЗУ
”Про судоустрій” та ЗУ ”Про судоустрій і статус суддів” не передбачала делегування функцій судів будь яким державним організаціям, установам або закладам.
Крім цього ні одна з чинних редакцій Конституції України, ЗУ
”Про судоустрій” та ЗУ ”Про судоустрій і статус суддів” не передбачала утворення судів Територіальними органами Державної судової адміністрації України.
У зв'язку з цим, особа з назвою “Державній організація (установа, заклад) Богуславський районний суд”(код ЄДРПОУ: 02892111) не є судом, а є незаконним антиконституційним утворенням з підробленою печаткою і документами, у яку я не можу звернутися за захистом своїх прав.
Отже з моменту отримання цієї заяву у вас особисто, як Президента України і гаранта Конституції та прав і свобод людини і громадянина, виникає безпосередній обов'язок виконання Конституції України і забезпечити моє право на судовий захист, передбачене Конституцією України, а саме обов'язок утворити у порядку ст.19, 124, 125 Конституції України суд в місті Богуславі Київської області шляхом розроблення після консультацій з Вищою радою правосуддя і внесення до Верховної ради України першочергового проекту закону про утворення суду в місті Богуслав Київської області у порядку встановленому Конституцією України.
Окрім цього у вас особисто, як Президента України і гаранта Конституції, виникає безпосередній обов'язок виконати ст.124 Конституції України, за якою делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються, та припинити діяльність незаконно утвореної організації з кодом ЄДРПОУ: 02892111, яка привласнила собі функції конституційного органу державної судової влади, що має ознаки складу злочину, передбаченого ст.109 КК України
(повалення конституційного ладу).
Окрім цього відповідно до ч.1 ст. 8 ЗУ “Про судоустрій і статус суддів” ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в суді, до юрисдикції якого вона віднесена процесуальним законом.
Відповідно до ч.1 ст.16 ЗУ “Про судоустрій і статус суддів” Символами судової влади є державні символи України - Державний Герб України і Державний Прапор України.
Відповідно до ч.3 ст.16 ЗУ “Про судоустрій і статус суддів” Суд як державний орган має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
Натомість починаючи з 28.06.1998 року дати прийняття Конституції України Верховною Радою України не було прийнято жодного закону на підставі приписів ст.20 Конституції України.
Згідно чинної по теперішній час редакції ст.20 Конституції України Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України. Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого (малий Державний Герб України України).
Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Станом на даний час не існує чинного закону, який відповідно до ст. 20 Конституції України прийнято не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України та яким встановлено опис державних символів України та порядок їх використання, в тому числі Державного Герба України.
Замість цього незаконно використовується незаконна і нечинна Постанова №
2137-XII від 19.02.1992р. «Про Державний герб України» Верховної Ради України (далі - Постанова № 2137), яка взагалі не може застосовуватись як акт законодавства України оскільки з 28 червня 1996 року втратила чинність на підставі ст.1 Розділ XV Перехідні положення Конституції України
Зокрема, відповідно до ст.1 Розділ XV Перехідні положення Конституції України закони та інші нормативні акти, прийняті до набуття чинності цією Конституцією, є чинними у частині, що не суперечить Конституції України.
Відповідно до Рішення №
4-зп від 03 жовтня 1997 року у справі 18/183-97 Конституція України набула чинності у день її прийняття 28 червня 1996 року.
Як вже зазначено опис і порядок використання державних символів України, в тому числі і Великого і Малого Державного Герба України, встановлюється законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Оскільки постанова №
2137 не є законом і не приймалась не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України, а ст.20 Конституції України прямо визначено форму акта законодавства. яким має бути встановлено Державний Герб України, — закон, який приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України, то 28 червня 1996 року постанова № 2137 втратила чинність на підставі ст.1 Розділ XV Перехідні положення Конституції України оскільки не відповідає і суперечить приписам ст.20 Конституції України.
Отже з моменту отримання цієї заяву у вас особисто, як Президента України і гаранта Конституції, виникає безпосередній обов'язок виконати ст.20 Конституції України і забезпечити прийняття закону, яким встановлюється опис і порядок використання державних символів України, в тому числі і Великого і Малого Державного Герба України, а саме обов'язок суб'єкта законодавчої ініціативи за ст. 93 Конституції України і гаранта Конституції за ст.102 Конституції України негайно розробити і внести до Верховної ради України першочерговий проекту закону, яким встановити опис і порядок використання державних символів України, в тому числі і Великого і Малого Державного Герба України.
Подальше невиконання вищезазначених приписів Конституції України з вашого боку буде умисним поваленням конституційного ладу в Україні, яке і так вже відбувається починаючи з 28 червня 1996 року.
Оскільки компетенція прийняття рішень по вищезазначеним питання належить виключно до повноважень Президента України, то на підставі ч.1 ст.15 ЗУ “Про звернення громадян” розгяляд цієї заяви і надання відповіді не може бути здійснено іншою особою окрім Президента України особисто.
На підставі наведеного, керуючись Конвенцією про захист прав і основоположних свобод 1950р., Конституцією України, ЗУ”Про судоустрій і статус суддів”,
вимагаю від Президента України Зеленського Володимира Олександровича:
1. Забезпечити безумовне і негайне виконання всіх приписів Конституції України
2. Виконати обов'язок гаранта Конституції України, прав і свобод людини і громадянина, та негайно утворити у порядку ст.19, 124, 125 Конституції України суд в місті Богуславі Київської області шляхом розроблення після консультацій з Вищою радою правосуддя і внесення до Верховної ради України першочергового проекту закону про утворення суду в місті Богуслав Київської області у порядку встановленому Конституцією України.
3. Виконати обов'язок гаранта Конституції України, прав і свобод людини і громадянина, та негайно зупинити привласнення функцій суду в місті Богуславі Київської області незаконно утвореною організацією з кодом ЄДРПОУ: 02892111 та негайно припинити її антиконституційну діяльність.
4. Виконати обов'язок гаранта Конституції України та негайно виконати приписи ст.20 Конституції України шляхом розроблення і внесення до Верховної ради України першочергового проекту закону, яким встановити опис і порядок використання державних символів України, в тому числі і Великого і Малого Державного Герба України.

5. Відповідь надати особисто у письмовому вигляді на адресу: вул. Маринки Гризун, буд. 19, м. Богуслав, Київська область, 09700.
Додаток:
1. Копія документу із назвою”ухвала від 03.12.2019р. по справі №358/1721/19”.
2. Копія реєстраційної карти №6 юридичної особи з назвою “Державній організація (установа, заклад) Богуславський районний суд”
(код ЄДРПОУ: 02892111).
16.12.2019р. Р.М.Білоцерківська

Фейсбук, РІММА ЦИГАНОК




5 коментарів:

  1. Каплю по каплі до переповненої чаші безправя в Вкраїні милій...яку випити їм доведеться до дна!

    ВідповістиВидалити
  2. Ріммо, чим завершилась епопея з гірчичним лікарством в осліплі оченята "слідчого" по протиправному проникненню на іноземну територію окупантом поліцаєм?

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -