Законодавство України про освіту ґрунтується на Конституції України та складається із Закону України «Про освіту», спеціальних законів, інших актів законодавства у сфері освіти і науки та міжнародних договорів України, укладених в установленому законом порядку.
Підзаконні
нормативно-правові акти не можуть звужувати зміст
і обсяг конституційного права на освіту, а
також визначених законом автономії суб’єктів освітньої діяльності та
академічних свобод учасників освітнього процесу.
Листи,
інструкції, методичні рекомендації, інші документи органів виконавчої влади,
крім наказів, зареєстрованих Міністерством юстиції України, та документів, що
регулюють внутрішню діяльність органу, не є нормативно-правовими актами і не
можуть встановлювати правові норми.
Заклад освіти АКАДЕМІЧНИЙ
ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО
РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ - юридична особа публічного, чи приватного права, якщо установі присвоєно код ЄДРПОУ: 25658195???
Хто
засновник закладу освіти АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ - орган державної влади???
Від
імені держави??? Від імені відповідної ради??? Від імені територіальної громади
(громад)???
За
яким рішенням, посилання (https://opendatabot.ua/c/25658195) 04.02.2021 року видалено засновника ОБУХІВСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ комунального
навчального закладу освіти УКРАЇНСЬКА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ???
Та
за рахунок чийого майна засновано заклад освіти АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ???
В
який інший спосіб відповідно до законодавства набули прав і обов’язків
засновники АКАДЕМІЧНОГО
ЛІЦЕЮ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
що має код ЄДРПОУ: 25658195, що знаходиться за адресою: 08720,
Київська обл., Обухівський р-н, місто Українка, вул. Юності, будинок 21???
. № ЗПІ-028/004/21 Дата: 07 квітня 2021
року
Керівнику
АКАДЕМІЧНОГО ЛІЦЕЮ №2
УКРАЇНСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ
ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ: 25658195
ДИДИК ТАМАРІ БОРИСІВНІ
Україна, 08720, Київська обл.,
Обухівський р-н, місто Українка,
ВУЛ.ЮНОСТІ , будинок 21
E-Mail адреса:
school2_ukrainka@ukr.net.
Наталія Михайлівна Ведмеденко
Громадянин Самостійної
Української Держави України
Національність Українка
Журналіст- кореспондент
друкованого засобу масової
інформації газети «Багнет
Нації»
Уповноважений
представник
ГО ОПГ
«Багнет Нації»
Держава, органи державної
влади та органи місцевого
самоврядування не є
суб'єктами господарювання
(частина перша статті 8
Господарського кодексу України)
Ніхто не зобов'язаний
виконувати явно злочинні розпорядження
чи накази. За віддання і
виконання явно злочинного розпорядження
чи наказу настає юридична
відповідальність.
(Стаття 60. Конституції
України)
З А П И Т
про надання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації»
В рамках журналістського
розслідування друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» (Свідоцтво
ДП № 2303-1041р від 29.03.2021 року) - «Повалення конституційного ладу !!!
Органи місцевого самоврядування зареєстровано як суб’єкти господарювання??? Узурпація влади через узурпацію місцевого самоврядування, гарантованого
статтею 7. Конституції України, неконституційними утвореннями.…», та
на виконання правочину, укладеного між Громадською організацією «Об’єднана
правозахисна група «Багнет Нації» (реєстраційний № 1508568 від 01.06.2020 року)
та громадянкою Самостійної Української Держави України (жителькою відповідної територіальної
громади міста Українка,
Київської області Обухівського району ) щодо захисту її конституційних прав і свобод порушених компанією в якої повна назва : «АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ». Якій відповідно до відомостей взятих у відкритому доступі (https://opendatabot.ua/c/25658195 ) присвоєно код
ЄДРПОУ:
25658195, директор компанії Дидик Тамара Борисівна. Основний вид діяльності 85.31 Загальна середня освіта.
Згідно
закону про інформацію - Не допускаються збирання, зберігання,
використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди,
крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки,
економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації
про особу належать, зокрема, дані про її
національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а
також адреса, дата і місце народження.
Згідно закону про інформацію - кожному
забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім
випадків, передбачених законом.
Згідно закону про інформацію - до інформації з обмеженим доступом не
можуть бути віднесені такі відомості: про
факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в архівних
документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з
політичними репресіями, Голодомором 1932-1933 років в Україні та іншими
злочинами, вчиненими представниками комуністичного та/або
націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів,про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого
самоврядування, їх посадових та службових осіб, щодо
діяльності державних та комунальних унітарних підприємств, господарських
товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток)
належать державі або територіальній громаді, а також господарських товариств,
50 і більше відсотків акцій (часток) яких належать господарському товариству,
частка держави або територіальної громади в якому становить 100 відсотків, що
підлягають обов’язковому оприлюдненню відповідно до закону ,інші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно
до законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких
надана Верховною Радою України.
Згідно закону про
інформацію - відповідальність за порушення законодавства
України про інформацію про інформацію тягне за собою
дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну
відповідальність згідно із законами України.
Згідно закону про
інформацію – не припустимість зловживання правом на інформацію, Інформація не може бути використана для закликів до повалення
конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди
війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної
ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.
Відповідно
до положень Статті 40. Конституції України (Основного закону)
усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або
особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого
самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані
розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом
строк.
Стаття
34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і
поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
Закон України «Про доступ до публічної
інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ
до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний
інтерес.
Відповідно до положень пункту 6 частини
першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на
доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за
порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до положень статті
4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється
на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних
повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання
інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону,
рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших
переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця
проживання, мовних або інших ознак.
Згідно з положеннями статті 5., зазначеного
закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації
за запитами на інформацію.
Частиною сьомою статті 6 цього закону
встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо
документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається
інформація, доступ до якої необмежений.
Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про
доступ до публічної інформації», інформація на запит надається
безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що
становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Відповідно до положень частини 2, 3 статті
22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація
може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по
суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник
інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або
характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний
направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це
запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію
починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
Положеннями статті 81. Цивільного кодексу України (далі - ЦК
України) встановлено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення,
поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного
права.
Юридична особа публічного права створюється РОЗПОРЯДЧИМ АКТОМ Президента
України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або
органу місцевого самоврядування.
Згідно частини 4 статті 87. ЦК України юридична особа
вважається створеною з дня її державної реєстрації.
Нормами прямої дії (ч. 3 ст. 8) чинної Конституції України
(Основного закону) в статті 6 встановлено, що державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на
законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та
судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією
межах і відповідно до законів України.
Правовий порядок в Україні, визначений
частиною першою статті 19 Конституції, ґрунтується на засадах, відповідно
до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено
законодавством. Частиною другою цієї статті встановлено, що органи державної
влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти
лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією
та законами України.
Відповідно до статті 81. Цивільного кодексу України юридична
особа публічного права (комунальне підприємство) створюється Розпорядчим актом компетентного органу
місцевого самоврядування (ради).
Відповідно до статті 87. Цивільного кодексу України юридична
особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
З огляду на
офіційні відомості розміщені на сайті Міністерства юстиції України в Єдиному
державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських
формувань, юридична особа приватного права з назвою
«АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ
КИЇВСЬКОЇ» (код ЄДРПОУ: 25658195), здійснює комерційну діяльність, як
суб’єкт господарювання з кодом економічної діяльності; КВЕД 85.31 Загальна середня освіта
(основний); КВЕД 85.20 Початкова освіта.
Враховуючи
вищезазначене, керуючись положеннями і нормами Конституції України та
Міжнародного законодавства яке є складовою національного законодавства України,
ст. 3, 4, 5, 19, 20, 24, Закону
України "Про доступ до публічної інформації" та ст. 5-9,
27-29 Закону України «Про інформацію» , для встановлення правосуб’єктності
(легітимності) КОМУНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (УСТАНОВИ, ЗАКЛАДУ) та
підтвердження його компетенції і компетентності, з метою
реалізації конституційного права в порядку положень ст., ст.,53, 55, Основного закону ,
В И М А Г А Є М О:
впродовж визначеного законом строку надати копії з оригіналів з підписами підписантів, та печаткою із зображенням
Державного Герба України,
1. зразок державного атестату про освіту затверджений Міністерством
освіти і науки України;
2. нормативно-правової
документації, якою регламентується і регулюється питання реєстрації учнів,
навчального закладу з назвою:«АКАДЕМІЧНИЙ
ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ(код ЄДРПОУ: 25658195)
до державної
організації (УСТАНОВИ,
ЗАКЛАДУ) юридичної
особи з назвою: український центр оцінювання
якості освіти,(УЦОЯО), (код ЄДРПОУ: 34187201), (накази,положення,
розпорядчі акти, копії довіреності, то що);
3. наказу про призначення
директором теперішнього керівника юридичної особи з назвою:«АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ(код
ЄДРПОУ:
25658195), актуальну на момент
отримання запиту;
4. наказу про введення
карантинних заходів(обмежень у відвідуванні) на території та в приміщенні
комунального закладу, а також чітко вказати ким
введені обмеження?дату ,з якого числа місяця року введені обмеження? ,актуальну на момент отримання запиту;
5. договору оренди займаних
приміщень юридичної особи з назвою:«АКАДЕМІЧНИЙ
ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ(код ЄДРПОУ: 25658195)
за
місцем фактичного місцезнаходження, за адресою: Україна, 08720,
Київська обл., Обухівський р-н, місто Українка, ВУЛ.ЮНОСТІ , будинок 21;
6. статуту. прийнятого загальними зборами трудового колективу
установи, закладу з назвою:«АКАДЕМІЧНИЙ
ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ(код ЄДРПОУ: 25658195);
7. ліцензії, та додаток до ліцензії з підписами підписантів
печаткою «Міністерство
освіти і науки України» ,видані установі,
закладу з назвою:«АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ(код
ЄДРПОУ:
25658195);
8. сертифікату про акредитацію, виданий установі, закладу з
назвою :«АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ(код
ЄДРПОУ:
25658195).
9. Рішення відповідно до якого 30.11.2016 року змінено назву, було:
«УКРАЇНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 2» стало «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ
ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»;
10. Фото копія з оригіналу протоколу відповідно до якого винесено
Рішення відповідно до якого 30.11.2016 року змінено назву, було: «УКРАЇНСЬКА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 2», стало «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І -
ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»;
11. Рішення відповідно до якого 28.08.2017 року змінено назву, було:
«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ
ОБЛАСТІ», стало «УКРАЇНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
І - ІІІ СТУПЕНІВ № 2 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ОБУХІВСЬКОЇ
РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»;
12. Фото копія з оригіналу протоколу відповідно до якого винесено
Рішення відповідно до якого 28.08.2017 року змінено назву, було:
«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ
ОБЛАСТІ», стало « «УКРАЇНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 2 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ
ПРЕДМЕТІВ ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»;
13. Рішення відповідно до якого 04.02.2021
змінилась коротка назва , було : «УКРАЇНСЬКА СЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ
ПРЕДМЕТІВ» , стало «АКАДЕМІЧНИЙ
ЛІЦЕЙ №2»;
14. Фото копію з оригіналу протоколу відповідно до якого винесено
Рішення відповідно до якого 04.02.2021 змінилась коротка назва , було : «УКРАЇНСЬКА СЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ
№2 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ» , стало «АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2»;
15. Рішення відповідно до якого 04.02.2021
змінилась назва , було : «УКРАЇНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І -
ІІІ СТУПЕНІВ № 2 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ
РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» , стало : «АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»;
16. Фото копію з оригіналу протоколу відповідно до якого винесено
Рішення відповідно до якого 04.02.2021 змінилась назва , було :
«УКРАЇНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 2 З
ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ
ОБЛАСТІ» , стало : «АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №2 УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО
РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»;
17. Рішення відповідно до якого 04.02.2021 року видалений засновник ОБУХІВСЬКА
РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ;
18. Фото копію з оригіналу протоколу відповідно до якого винесено
Рішення відповідно до якого 04.02.2021 року видалений засновник ОБУХІВСЬКА
РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com.
З повагою, Журналіст - кореспондент
друкованого засобу масової
інформації газети «Багнет Нації»: _________________________ Н.М.Ведмеденко
P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи
повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова
про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до
десяти років з конфіскацією майна або без такої.
(стаття 109 Кримінального кодексу
України)
Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене
громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності,
обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України:
перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту,
шпигунство, надання іноземній державі, іноземній організації або їх
представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України, -
карається позбавленням волі на строк від дванадцяти до п’ятнадцяти років з
конфіскацією майна або без такої.
Звільняється від кримінальної
відповідальності громадянин України, якщо він на виконання злочинного завдання
іноземної держави, іноземної організації або їх представників ніяких дій не
вчинив і добровільно заявив органам державної влади про свій зв'язок з ними та
про отримане завданн
.
(стаття 111 Кримінального кодексу України)
Немає коментарів:
Дописати коментар