- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділя, 15 серпня 2021 р.

Історія водойми «БЛАКИТНЕ ОЗЕРО» (Елизаветівський котлован) або «30-ти річна історія великої афери можновладних посадовців»

 

Дане аналітично-правове журналістське розслідування Кам’янського осередку ГО ОПГ «Багнет Нації» присвячено, на жаль, вельми типовій ситуації з водоймами і водними об’єктами на теренах всієї України, про що свідчать багатоманітні матеріали публікацій Всеукраїнських ЗМІ, національних каналів та окремих громадських видань.

Отже, про все у історичній хронології, наводимо публікацію із декількох серій (з метою запобігання перенавантаження інформацією дослідників матеріалів видання), і почемо із історичної довідки: низки документів щодо водойми – «Елизаветівський котлован» (Блакитне озеро).

«Елизаветівський котлован» (Блакитне озеро) – штучна водойма, створена після видобутку піску для потреб будівельних робіт лівобережної частини міста Кам’янське на початку 1980-х років (з 1936 по 2016 роки – м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровської області).

Надалі, завдяки певній роботі порядних посадовців Дніпродзержинської міської ради та Дніпропетровської обласної державної адміністрації і Дніпропетровської обласної ради, у 2007 році даний водний об’єкт таки отримав належний статус, відповідно до Водного кодексу України

Надаємо первинну частину історичної документації щодо водойми та її статусу:

- Акт на право користування землею. (1978 – 1984р.р);

- Звернення до народного депутату України XI скликання Лічман Ганни Васильївни;

- Вологосподарський паспорт «Елизаветівський котлован» (Блакитне озеро) 2007 р.;

- Відео: «Питання статусу водного об'єкту та права власності "Блакитного озера" (Єлізаветівського котловану)» 5 жовтня. 2020 р.;

- текст запиту:

№118/01  від «05» жовтня 2020 р.       

Начальнику Офісу Чехун Ользі Василіївні

Регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області (РОВР у Дніпропетровській області)










                                                        Запит

Про доступ до публічної інформації

Керуючись нормами Конвенції Ради Європи «Про доступ до офіційних документів» (Документ 994_001-09, чинний, поточна редакція — Ратифікація від 20.05.2020, підстава - 631-IX), на підставі Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів ст., ст., ст., ст., ст., 1, 2, 4, 6, 9, 10; а також Керуючись ст., ст. 34, 40 Конституції України (254к/96-ВР),Законом України “Про інформацію”, Законом України “Про публічну інформацію”, Законом України “Про звернення громадян”, ст., ст. 10,17 Конвенції з прав людини і основоположних свобод, ст., ст. 5, 19 Міжнародного пакту про політичні і громадянські права, ст., ст., 19, 30 Загальної декларації з прав людини, а також статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи)з метою особистого ознайомлення, публікації в ЗМІ та мережі інтернет, використанні в якості належного доказі в кримінальному та судовому провадженнях

Відповідно до статті 34 Конституції України , статей 3,4,5,19,20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 29 Закону України «Про інформацію» прошу Вас надати інформацію щодо :     

              1)Паспорт водного об’єкту – «Блакитного озера» (Єлізаветівського котловану), котрий знаходиться на території, яка була надана м. Дніпродзержинськ у постійне користування Актом на право постійного користування землею на підставі Розпорядження  Ради міністрів Української РСР від 31.10.1984року.

              2) Висновки проведених досліджень, які замовлялись Управлінням охорони навколишнього природного середовища (ОНПС) Дніпродзержинської міської ради у 2006 році, Придніпровський науковий центр Національної Академії наук України провів спеціальні дослідження акваторії та прибережної зони Голубого озера.

Відповіді надати в електронному вигляді на зазначені на даному бланку електронні скрині, або зв’язатись за зазначеним телефоном для узгодження форми отримання запитуваної інформації. За умови великого обсягу інформації, просимо надати можливість перевести її активістам ГО «С.Т.А.Р.Т.» у електронний вигляд задля отримання її і подальшого використання відповідно до чинного законодавства України та міжнародних договорів, ратифікованих Україною.

Заздалегідь попереджаємо за юридичну відповідальність посадових осіб, яка передбачена Кодексом України про адміністративні правопорушення Стаття 212-3. Порушення права на інформацію та права на звернення

 

Отже, що нам про це каже зміст Водного кодексу України?

 Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 Глава 1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Визначення основних термінів

У цьому Кодексі вживаються такі терміни:

водний об'єкт - природний або створений штучно елемент довкілля, в якому зосереджуються води (море, лиман, річка, струмок, озеро, водосховище, ставок, канал, а також водоносний горизонт);

водні ресурси - обсяги поверхневих, підземних і морських вод відповідної території;

водойма - безстічний або із сповільненим стоком поверхневий водний об'єкт;

пляжна зона - прилегла до урізу води частина прибережної захисної смуги уздовж морів, навколо морських заток і лиманів з режимом обмеженої господарської діяльності;

 

прибережна захисна смуга - частина водоохоронної зони відповідної ширини вздовж річки, моря, навколо водойм, на якій встановлено більш суворий режим господарської діяльності, ніж на решті території водоохоронної зони;

Стаття 2. Водне законодавство України

Завданням водного законодавства є регулювання правових відносин з метою забезпечення збереження, науково обгрунтованого, раціонального використання вод для потреб населення і галузей економіки, відтворення водних ресурсів, охорони вод від забруднення, засмічення та вичерпання, запобігання шкідливим діям вод та ліквідації їх наслідків, поліпшення стану водних об'єктів, а також охорони прав підприємств, установ, організацій і громадян на водокористування.

Водні відносини в Україні регулюються цим Кодексом, Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища" та іншими актами законодавства.

Земельні, гірничі, лісові відносини, а також відносини щодо використання та охорони рослинного і тваринного світу, територій та об'єктів природно-заповідного фонду, атмосферного повітря, виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу України, що виникають під час користування водними об'єктами, регулюються відповідним законодавством України.

Стаття 3. Водний фонд України

Усі води (водні об'єкти) на території України становлять її водний фонд.

До водного фонду України належать:

1) поверхневі води:

природні водойми (озера);

водотоки (річки, струмки);

штучні водойми (водосховища, ставки) і канали;

інші водні об'єкти;

2) підземні води та джерела;

3) внутрішні морські води та територіальне море.

Стаття 4. Землі водного фонду

До земель водного фонду належать землі, зайняті:

морями, річками, озерами, водосховищами, іншими водними об'єктами, болотами, а також островами, не зайнятими лісами;

прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами;

гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них;

береговими смугами водних шляхів.

{Стаття 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4709-VI від 17.05.2012}

Стаття 5. Водні об'єкти загальнодержавного і місцевого значення

До водних об'єктів загальнодержавного значення належать:

1) внутрішні морські води, територіальне море, а також акваторії морських портів;

2) підземні води, які є джерелом централізованого водопостачання;

3) поверхневі води (озера, водосховища, річки, канали), що знаходяться і використовуються на території більш як однієї області, а також їх притоки всіх порядків;

4) водні об'єкти в межах територій природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, а також віднесені до категорії лікувальних.

До водних об'єктів місцевого значення належать:

1) поверхневі води, що знаходяться і використовуються в межах однієї області і які не віднесені до водних об'єктів загальнодержавного значення;

2) підземні води, які не можуть бути джерелом централізованого водопостачання.

{Стаття 5 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4709-VI від 17.05.2012}

Стаття 6. Власність на води (водні об'єкти)

Води (водні об'єкти) є виключно власністю Українського народу і надаються тільки у користування.

Український народ здійснює право власності на води (водні об'єкти) через Верховну Раду України, Верховну Раду Автономної Республіки Крим і місцеві ради.

Окремі повноваження щодо розпорядження водами (водними об'єктами) можуть надаватися відповідним органам виконавчої влади та Раді міністрів Автономної Республіки Крим.

{Стаття 6 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3530-VI від 16.06.2011, № 5456-VI від 16.10.2012}.

Очикуйте на продовження…

Далі буде цікавіше…

Автор: Костянтин Вікторович Філатов.













































Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -