Сторінки

субота, 2 березня 2024 р.

СЛУЖБОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО ТА ПОЛІЦІЯ СТВОРЕНІ НЕКОНСТИТУЦІЙНИМИ НОРМАТИВНИМИ АКТАМИ

 

©Артур Лі

Після більш докладного дослідження Конституції України було з’ясовано, що службове посвідчення поліцейського дійсно створено не у законний спосіб, а у відповідності до нечинного нормативно-правового акту.

Частина 2 ст.17. ЗУ «Про Національну поліцію» встановила:

«2. Поліцейський має службове посвідчення та спеціальний жетон. Зразки та порядок видання службових посвідчень та спеціальних жетонів затверджуються Міністерством внутрішніх справ України».

Наказом МВС України 26.04.2017 №347 «Про організацію виготовлення та видачі службових посвідчень Національної поліції України» затверджено зразок службового посвідчення поліцейського.

Наказ МВС України 26.04.2017 №347 не пройшов державної реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117 Конституції України.

Стаття 117 Конституції України встановила: «Нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підлягають реєстрації в порядку, встановленому законом» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text (потрібно скопіювати і перейти за посиланням).

Сьогодні державна реєстрація нормативно-правових актів здійснюється відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 р. № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/493/92#Text (потрібно скопіювати і перейти за посиланням) та в порядку, визначеному Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.92 № 731 (далі - Положення Кабміну)  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/731-92-%D0%BF#Text (потрібно скопіювати і перейти за посиланням).

Ці нормативно-правові акти було прийнято ще до прийняття Конституції України 28.06.1996 року і їх зміст не відповідає вимогам ст.117 Конституції України.

Стаття 117 Конституції України встановила, що державна реєстрація нормативно-правових актів здійснюється відповідно до порядку встановленому законом, а не згідно указу і не згідно постанови.

Пункт 6 згаданого Указу Президента та п.2 Положення про державну реєстрацію Кабміну встановили неконституційне обмеження ст.117 Конституції України про реєстрацію нормативно-правових актів. Реєстрацію нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади пропонується тільки якщо вони «що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер». Згідно цих нормативно правових актів реєстрації підлягають не всі нормативно-правові акти, а тільки ті які зазначені Указом та Положенням.

Всупереч Указу та Положення Кабміну стаття 117 Конституції України встановила, що ВСІ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підлягають реєстрації в порядку, ВСТАНОВЛЕНОМУ ЗАКОНОМ.

Термін «Поря́док» у загальному значенні — гармонійний, очікуваний, передбачуваний стан або розташування чого-небудь; розташування елементів у послідовності.

Термін «Поря́док» не надає прав Президенту України та Кабінету Міністрів України самостійно визначати які нормативно-правові акти підлягають реєстрації, а які не підлягають.

Стаття 117 Конституції України встановила, що державній реєстрації підлягають всі без виключення нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в порядку встановленому законом.

Закону України про порядок реєстрації нормативно-правових актів не існує.

Стаття 19 Конституції України встановила: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».

Міністерство внутрішніх справ України було зобов’язано діяти лише на підставі у спосіб, що передбачений ст.117 Конституції України, а не указами і не постановами.

Водночас пунктом 3 Указу Президента України, від 3 жовтня 1992 р. № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» прямо вказано: «3. Нормативно-правові акти, зазначені в статті 1 цього Указу, набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності».

Тільки зареєстровані нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в порядку встановленому законом є чинними.

Право законодавчої ініціативи мають Народні депутати, Президент України, Кабінет Міністрів України. Жоден з цих суб’єктів законодавчої ініціативи впродовж 27 років не ініціював потрібний закон на виконання ст.117 Конституції України.

У відповідності до досліджених норм Конституції України випливає висновок, що ВСІ нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади які не пройшли державної реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117 Конституції України суперечать Конституції України і є недійсними. Кабінет Міністрів України, міністерства та інші центральні органів виконавчої влади діяли не у спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України.

 Наприклад:

·      Постанова Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 641 Про утворення Національної поліції України не пройшла державної реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117 Конституції України і є неконституційною. Кабінет Міністрів України не діяв у спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України, а тому постанова є неконституційною;;

·      Постанова Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 154 Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК СП) не пройшла державної реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117 Конституції України і є неконституційною. Кабінет Міністрів України не діяв у спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України, а тому постанова є неконституційною;

·      Постанова Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. N 1236 Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 не пройшла державної реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117 Конституції України і є неконституційною. Кабінет Міністрів України не діяв у спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України, а тому постанова є неконституційною;

Стаття 8 Конституції України встановила: «Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй». Нормативно-правові акти повинні відповідати ст.19, ст.117 Конституції України. Якщо нормативно-правові акти створені не у спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України — це неконституційні нормативно-правові акти.

Всі накази МВС, Мінюсту, Мінздраву інших міністерств центральних органів виконавчої влади з моменту прийняття Конституції України 28.06.1996 року не отримали належної реєстрації і не відповідають вимогам ст.117 Конституції України, тобто є неконституційними.

Наказ МВС України 26.04.2017 №347 «Про організацію виготовлення та видачі службових посвідчень Національної поліції України» не пройшов реєстрації в порядку, встановленому законом.

Службові посвідчення поліцейських створені за нікчемним неконституційним наказом МВС України, який також створений всупереч вимог ст.19 Конституції України: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».

Діяльність Територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки  на підставі неконституційної Постанови Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 154 Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки яка не пройшла державної реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117 Конституції України і є неконституційною, оскільки Кабінет Міністрів України не діяв у спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України.

Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки  на підставі неконституційної Постанови Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 154 не мають права порушувати права і свободи людини, зупиняти людей на вулиці, у транспорті, в місцях і будівлях загального користування тощо.

Лист МВС України №111З1/38 від 04.02.2022 запозичений за адресою:  https://www.facebook.com/photo/?fbid=535622658238257&set=pcb.471045294707551 (потрібно скопіювати і перейти за посиланням)


Читайте також: ПЛАТИТИ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ТА ПОБУТОВІ ПОСЛУГИ ЯКІ Є СКЛАДОВОЮ ВАРТІСНОЇ ВЕЛИЧИНИ ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ ЗОБОВ’ЯЗАНІ ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРИ УКРАЇНИ?

Чи є порушником Конституції України Порошенко, який був автором, ініціатором та підписантом неконституційних законів?

ГЕНОЦИД УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ ДЕПУТАТАМИ ВЕХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ ТА ГАРАНТОМ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ, ЯКИЙ НА ЗНИЩЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ ПІДПИСАВ НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ ЗАКОН?

СЛУЖБОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО ЧИ ДІЙСНО ВОНО НЕСПРАВЖНЄ?

ЗУ «Про Національну поліцію» прийнято з порушенням процедури реєстрації, розгляду та голосування?

ПОЛІЦІЯ БЕЗ ОЗНАК НАЛЕЖНОСТІ до ПОЛІЦІЇ?

Артур Лі: ЗУ «Про судовий збір» є антиконституційним і не підлягає виконанню – апеляційна скарга

Докази неконституційності ЗУ «Про судовий збір»

БРЕХУН ЧИ ЗРАДНИК?

 


Немає коментарів:

Дописати коментар