©Артур Лі
Після більш
докладного дослідження Конституції України було з’ясовано, що службове
посвідчення поліцейського дійсно створено не у законний спосіб, а у відповідності
до нечинного нормативно-правового акту.
Частина 2
ст.17. ЗУ «Про Національну поліцію» встановила:
«2. Поліцейський має службове посвідчення та спеціальний жетон. Зразки та порядок видання службових посвідчень та спеціальних жетонів затверджуються Міністерством внутрішніх справ України».
Наказом МВС України 26.04.2017 №347 «Про організацію
виготовлення та видачі службових посвідчень Національної поліції України»
затверджено зразок службового посвідчення поліцейського.
Наказ МВС України 26.04.2017 №347 не пройшов державної
реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117 Конституції України.
Стаття 117 Конституції України
встановила: «Нормативно-правові акти
Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої
влади підлягають реєстрації в порядку, встановленому законом» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text (потрібно
скопіювати і перейти за посиланням).
Сьогодні
державна реєстрація нормативно-правових актів здійснюється відповідно до Указу
Президента України від 3 жовтня 1992 р. № 493 «Про державну реєстрацію
нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/493/92#Text
(потрібно скопіювати і перейти за
посиланням) та в порядку, визначеному Положенням про державну
реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої
влади, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.92 № 731
(далі - Положення Кабміну) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/731-92-%D0%BF#Text
(потрібно
скопіювати і перейти за посиланням).
Ці
нормативно-правові акти було прийнято ще до прийняття Конституції України
28.06.1996 року і їх зміст не відповідає вимогам ст.117 Конституції України.
Стаття
117 Конституції України встановила, що державна реєстрація нормативно-правових
актів здійснюється відповідно до порядку
встановленому законом, а не згідно указу і не згідно постанови.
Пункт
6 згаданого Указу Президента та п.2 Положення про державну реєстрацію Кабміну
встановили неконституційне обмеження ст.117 Конституції України про реєстрацію
нормативно-правових актів. Реєстрацію нормативно-правових актів Кабінету
Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
пропонується тільки якщо вони «що
зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та
юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують
організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер».
Згідно цих нормативно правових актів реєстрації підлягають не всі нормативно-правові
акти, а тільки ті які зазначені Указом та Положенням.
Всупереч
Указу та Положення Кабміну стаття 117 Конституції України встановила, що ВСІ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ нормативно-правові
акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів
виконавчої влади підлягають реєстрації в порядку, ВСТАНОВЛЕНОМУ ЗАКОНОМ.
Термін
«Поря́док» у загальному значенні —
гармонійний, очікуваний, передбачуваний стан або розташування чого-небудь;
розташування елементів у послідовності.
Термін
«Поря́док» не надає прав Президенту
України та Кабінету Міністрів України самостійно визначати які
нормативно-правові акти підлягають реєстрації, а які не підлягають.
Стаття 117 Конституції України встановила, що державній
реєстрації підлягають всі без виключення нормативно-правові акти Кабінету
Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в порядку
встановленому законом.
Закону України про порядок реєстрації нормативно-правових
актів не існує.
Стаття 19 Конституції України встановила: «Органи державної влади та органи місцевого
самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Міністерство внутрішніх справ України було зобов’язано
діяти лише на підставі у спосіб, що передбачений ст.117 Конституції України, а
не указами і не постановами.
Водночас
пунктом 3 Указу Президента України, від 3 жовтня 1992 р. № 493 «Про державну
реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої
влади» прямо вказано: «3. Нормативно-правові акти, зазначені в
статті 1 цього Указу, набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації,
якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності».
Тільки зареєстровані нормативно-правові акти Кабінету
Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в
порядку встановленому законом є чинними.
Право
законодавчої ініціативи мають Народні депутати, Президент України, Кабінет Міністрів
України. Жоден з цих суб’єктів законодавчої ініціативи впродовж 27 років не
ініціював потрібний закон на виконання ст.117 Конституції України.
У
відповідності до досліджених норм Конституції України випливає висновок, що ВСІ
нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших
центральних органів виконавчої влади які не пройшли державної реєстрації у
відповідності до закону як це вказано ст.117 Конституції України суперечать
Конституції України і є недійсними. Кабінет Міністрів України, міністерства та інші
центральні органів виконавчої влади діяли не у спосіб, що передбачений ст.8,
ст.19, ст.117 Конституції України.
Наприклад:
·
Постанова Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015
р. № 641 Про утворення Національної поліції України не пройшла державної
реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117 Конституції України і
є неконституційною. Кабінет Міністрів України не діяв у спосіб, що
передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України, а тому постанова є
неконституційною;;
·
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022
р. № 154 Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та
соціальної підтримки (ТЦК СП) не пройшла державної реєстрації у відповідності до
закону як це вказано ст.117 Конституції України і є неконституційною. Кабінет
Міністрів України не діяв у спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117
Конституції України, а тому постанова є неконституційною;
·
Постанова Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р.
N 1236 Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних
протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України
гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 не
пройшла державної реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117
Конституції України і є неконституційною. Кабінет Міністрів України не діяв у
спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України, а тому
постанова є неконституційною;
Стаття 8
Конституції України встановила: «Конституція
України має найвищу юридичну силу. Закони
та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і
повинні відповідати їй». Нормативно-правові акти повинні відповідати
ст.19, ст.117 Конституції України. Якщо нормативно-правові акти створені не у
спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України — це
неконституційні нормативно-правові акти.
Всі накази МВС, Мінюсту, Мінздраву інших міністерств
центральних органів виконавчої влади з моменту прийняття Конституції України
28.06.1996 року не отримали належної реєстрації і не відповідають вимогам
ст.117 Конституції України, тобто є неконституційними.
Наказ МВС України 26.04.2017 №347 «Про організацію
виготовлення та видачі службових посвідчень Національної поліції України» не
пройшов реєстрації в порядку, встановленому законом.
Службові посвідчення поліцейських створені за нікчемним
неконституційним наказом МВС України, який також створений всупереч вимог ст.19
Конституції України: «Органи державної
влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти
лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією та законами України».
Діяльність
Територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки на підставі неконституційної Постанови
Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 154 Про затвердження
Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки яка не
пройшла державної реєстрації у відповідності до закону як це вказано ст.117
Конституції України і є неконституційною, оскільки Кабінет Міністрів України не
діяв у спосіб, що передбачений ст.8, ст.19, ст.117 Конституції України.
Територіальні центри комплектування та соціальної
підтримки на підставі неконституційної
Постанови Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 154 не мають права
порушувати права і свободи людини, зупиняти людей на вулиці, у транспорті, в
місцях і будівлях загального користування тощо.
Лист МВС
України №111З1/38 від 04.02.2022 запозичений за адресою: https://www.facebook.com/photo/?fbid=535622658238257&set=pcb.471045294707551
(потрібно скопіювати і перейти за посиланням)
СЛУЖБОВЕ
ПОСВІДЧЕННЯ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО ЧИ ДІЙСНО ВОНО НЕСПРАВЖНЄ?
ЗУ «Про
Національну поліцію» прийнято з порушенням процедури реєстрації, розгляду та
голосування?
ПОЛІЦІЯ
БЕЗ ОЗНАК НАЛЕЖНОСТІ до ПОЛІЦІЇ?
Артур Лі: ЗУ «Про судовий збір» є
антиконституційним і не підлягає виконанню – апеляційна скарга
Немає коментарів:
Дописати коментар