- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділя, 24 березня 2024 р.

Незаконні дії електриків: складаємо заяву про злочин

 

Жінка з повними правами по праву народження, представник народу _________Тетяна_Леонідівна Горохова_____________ ,

Основний кредитор, вигодонабувач, субєкт міжнародного права Людина, правонаступник родової спадщини

поштова скринька : вул. Леніна (Соборна) ХХ, кв. ХХ, м. Ржищів, Кагарлицький р-н.,

Київська область, Україна [індекс 09230]

Вих. № __________                                                «___»___________________2024 року

Старшому слідчому слідчого відділу

Обухівського районного

Управління поліції№1

ГУНП в Київській області

вул. Ярослава Мудрого, 13,

м. Кагарлик, Кагарлицький район,

Київська область, 09201

 

З А Я В А

про кримінальний злочин за відповідною статтею розділу VI Особливої частини КК України, який передбачає кримінальну відповідальність за злочини проти власності. За наявності всіх ознак цього складу злочину, відносно якого особи Шевченко Ю.В. під керівництвом Сергієнко О.М. відкрив коробку на лічильнику, який знаходиться на житловому приміщенні по вул. Леніна (Соборна), ХХ, кв. ХХ, м. Ржищів, Київської області , та від’єднав дроти, що живлять електроенергією житлове приміщення,  Олійник І.І. , який приймав співучасть у злочині, спостерігав за  діями вище вказаних осіб.

Зазначені особи, а саме Сергієнко О.М., Шевченко Ю.В., Олійник І.І.,  без жодних супровідних правових документів вважають наявність у них певних прав умисно позбавляти жителів територіальної громади життєво важливого ресурсу, шляхом  заволодіння, а також пошкодження електромережі, що перебуває у загальній спільній власності  територіальних громад, а саме здійснили умисне пошкодження електричного дроту,  за що передбачено відповідальність за ст. 194-1,  ст. 356 КК України, в сукупності з частиною другою статті 28 Кримінального кодексу України.

 

Я, Тетяна_Леонідівна Горохова,  заявник, - усвідомлюючи всю ступінь кримінальної відповідальності передбаченої статтями 383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину та завідомо неправдиві показання), - повідомляю про кримінальний злочин, який підпадає під кваліфікацію ст. 194-1,  ст. 356 КК України, в сукупності з частиною другою статті 28 Кримінального кодексу України.( Злочин визнається вчиненим за попередньою змовою групою осіб, якщо його спільно вчинили декілька осіб (дві або більше), які заздалегідь, тобто до початку злочину, домовилися про спільне його вчинення).

За адресою: вул. Леніна (Соборна), ХХ, кв. ХХ, м. Ржищів, Київської область 20 березня  2024 року о 09.30,  фізичні особи  Сергієнко О.М., Шевченко Ю.В., Олійник І.І.,  за попередньою змовою, всупереч закону,  безпідставно здійснили умисне пошкодження електромережі,  що веде електропостачання до  житлового приміщення, такі дії спричинили небезпеку для життя моєї родини.

Злочин визнається закінченим з моменту заподіяння самовільним вчиненням певних дій значної шкоди інтересам людини.

Детально, по факту даного закінченого кримінального злочину, що визначено частиною першою статті 13. Кримінального кодексу України (далі – КК України), можу повідомити наступне: Тетяна_Леонідівна Горохова – заявник,   являється журналістом  друкованого ЗМІ  «Багнет Нації». Заявником  ведеться незалежне журналістське розслідування з приводу дотримання законодавства всіма юридичними особами незалежно від форм власності стосовно прав людини.

Заявником було надіслано  запити до Центрального Державного Архіву (ЦДАВО України), Апарату Верховної ради України та Адміністрації Держприкордонслужби України, та отримано відповіді, так як з наданих відповідей  стало зрозумілим що , ніяких документів стосовно акту-передачі з балансу на баланс території та нерухомого майна, в томі числі енергосистем, електростанцій, газотрубопроводів, водопроводів від суб’єкта права СРСР/УРСР до суб’єкта права республіка Україна/УКРАЇНА, Акта розмежування територій з суміжними з Україною державами в Центральному архіві вищих органів влади та управління України не виявлено, згідно закону Української РСР «Декларація про державний суверенітет України» від 16.07.1990 року № 55-XII, розділ 6 «…Народ України має виключне право на володіння, користування і розпорядження національним багатством України.

Земля, її надра, повітряний простір, водні та інші природні ресурси її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, весь економічний і науково-технічний потенціал, що створений на території України, є власністю її народу, матеріальною основою суверенітету Республіки і використовуються з метою забезпечення матеріальних і духовних потреб її громадян. Підприємства, установи, організації та виробничі одиниці, розташовані на території Української РСР, вносять плату за використання землі, інших природних і трудових ресурсів, відрахування від валютних надходжень, а також сплачують податки до місцевих бюджетів.»

Згідно Закону України «Про правонаступництво України» № 1543-XII від 12.09.1991 р. ст.9 «…Всі громадяни Союзу РСР, які на момент проголошення незалежності України постійно проживали на території України, є громадянами України. Україна гарантує забезпечення прав людини кожному громадянину України незалежно від національної приналежності та інших ознак відповідно до міжнародно-правових актів про права людини».

Згідно до Бюджетного кодексу України ст..55, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» № 280/97-ВР від 21.05.1997 р. із змінами № 2834-IX від 13.12.2022 розділ 2 глава 2 стаття 30 «…До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать :

а) власні (самоврядні) повноваження :

5) забезпечення соціально-культурних закладів, які належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, а також населення паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями; вирішення питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод; здійснення контролю за якістю питної води».

Не одноразово  до поштової скриньки заявника підкидали анонімки з погрозами і вимаганням сплатити кошти на приватний рахунок . Згадані анонімки не відповідають нормам  ДСТУ 4163:2020.

21 березня 2024 року ,приблизно біля 09. 30  годині ранку, я побачила біля вхідних дверей своєї квартири  троє невідомих мені осіб чоловічої статі, двоє з яких , а саме Сергієнко О.М. та  Олійник І.І., на мою вимогу представитись показали свої посвідчення .

На моє запитання,  що вони зібрались  робити? Одна особа, з впевненим відчуттям безкарності ,мені повідомив ,що  вони умисно без рішення суду, без будь-яких супровідних документів, приїхали від’єднати житлове приміщення, де проживає заявник, від енергосистеми України.

Після чого прямо в присутності заявника Шевченко Ю.В. під керівництвом Сергієнко О.М.  умисно пошкодив  електричні  дроти,  які  живлять  квартиру  заявника, за адресою вул. Леніна (Соборна), ХХ, кв. ХХ, м. Ржищів, Київської область. Фактично, вищевказані особи, умисно чинять катування, тобто умисно заподіяли моральне страждання шляхом мучення заявника. З корисною метою примусити  вчинити дії, а саме: щоб примусити сплачувати кошти на приватні рахунки, що прямо суперечить чинному законодавству України та волі заявника. У тому числі хочуть отримати визнання їх власниками енергосистеми України, не надавши жодного підтвердження про прийом та передачу власності з балансу територіальної громади -  самозванцям, які без суду і слідства чинять самоуправство та умисно 20 березня  2024 року пошкодили електричну проводку,  якою  під’єднано електропостачання до квартири за адресою вул. Леніна (Соборна), ХХ, кв. ХХ, м. Ржищів, Київської область.

Навіть не дивлячись на те що, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 № 206, у період дії воєнного стану в Україні забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню. Група вище вказаних осіб, умисно створили умови для страждання заявника,  та небезпечні умови для проживання.

Заявник звісно ж в той же день, 20 березня 2024, зателефонувавши 102 викликала слідчо-оперативну групу, та видно що впевнене відчуття безкарності у вище зазначених осіб виявилось не даремно. На виклик приїхала патрульна поліція, в яких відсутні повноваження приймати заяву про злочин під протокол.

От таким чином вирішили  покарати  мене за непокору  з метою залякування та  дискримінації.

Зазначеними протиправними злочинними діями вищевказані особи завдали  родині заявника моральної та матеріальної шкоди в розмірі 1000000 Один мільйон гривень.

Враховуючи зазначене вище, керуючись нормами чинного законодавства,

ВИМАГАЮ:

1 - прийняти і зареєструвати дану заяву про вчинений кримінальний злочин, що має ознаки передбачені ст. 194-1. КК України,  ст. 356 КК України в сукупності з частиною другою статті 28 Кримінального кодексу України. (Злочин визнається вчиненим за попередньою змовою групою осіб, якщо його спільно вчинили декілька осіб (дві або більше), які заздалегідь, тобто до початку злочину, домовилися про спільне його вчинення.);

2 - відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального процесуального кодексу України (КПК України), Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події» та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення» (документи чинні на момент подання даної заяви про кримінальний злочин), - внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) впродовж 24 годин після прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин за вказаною в заяві попередньою кваліфікацією, та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати мені (заявнику з правами потерпілого) витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань;

3 - на виконання вимог КПК України, та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення»  невідкладно розпочати досудове розслідування, з підстави вчинення кримінального злочину, за попередньою кваліфікацією, зазначеною в  заяві;

4 - вручити  заявнику з правами потерпілого, пам'ятку про процесуальні права і обов'язки потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК України;

5 - надати заявнику  можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту 6 частини першої статті 56 КПК України, виключно в рамках відкритого кримінального провадження, по зазначеному факту кримінального злочину в моїй заяві;

6 -  згідно вимог пунктів частини другої статті 60 КПК України: вручити заявнику документ, що підтверджує прийняття і реєстрацію  заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення ЄО/ЖЄО);

7 -  Повідомляти заявника в статусі потерпілої  про кожну дію в ході досудового розслідування письмово;

8 -  Досудове розслідування провести у встановлений законом строк.

 

 Я, Тетяна Леонідівна Горохова - забороняю збір, обробку та передачу  персональних даних третім особам!

UCC 1-308.4.

UCC 1-308, «Без шкоди».

UCC 1-103.

Залишаю за собою всі майнові і інші права.

Всі права захищені.

Без шкоди і без звороту на мене та мій Рід.

Без збитку. Без акцепту.

Без обороту на мою власність та моє майно.

 

З повагою, автор:______________________: Тетяна Леонідівна Горохова, жінка, людина з повними правами, представник народу.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -