- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середа, 12 червня 2024 р.

"А был ли мальчик?" Трохи про неіснуючу контору від ДМР - розслідування Юлії Щербак

 

Судді Самарського районного суду

міста Дніпропетровська

Плінській А.В.

49127, м. Дніпро, вул. Електрична, 1-А

т. (096) 988 60 05

 

Відповідача Карпенко Д.М.

 

Представника, захисника прав

Щербак Юлії Володимирівни,

 

Справа №206/6259/23

 

 

К Л О П О Т А Н Н Я

про приєднання до матеріалів справи копій документів

 

В провадженні судді Самарського районного суду міста Дніпропетровська Плінської А.В. знаходиться справа №206/6259/23 за позовною заявою Лівобережної окружної прокуратури міста Дніпра до мене, Карпенко Д.М. про витребування майна.

Пунктом 3 частини першої статті 43 Цивільного процесуального кодексу України (далі - ЦПК України) встановлено, що учасники справи мають право, зокрема, подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб.

Згідно з частиною 1 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. №118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. №499 (499-2005-п) (далі – Положення) Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.

Частиною 2 Положення визначено: суб'єктами Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі – Реєстр) є юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, що находяться на території України та провадять свою діяльність на підставі її законодавства (далі – суб'єкти).

Частина 6 Положення говорить: ідентифікаційний код зберігається за суб'єктом, якому він присвоєний, протягом усього періоду його існування і є єдиним.

У разі перетворення юридичної особи, крім центральних органів виконавчої влади, за правонаступником зберігається її ідентифікаційний код.

У разі припинення юридичної особи шляхом приєднання до іншої юридичної особи та створення на базі юридичної особи, що припинилася, відокремленого підрозділу ідентифікаційний код такої юридичної особи залишається за відокремленим підрозділом.

В інших випадках припинення юридичної особи присвоєння її ідентифікаційного коду новоствореним суб'єктам забороняється.

Відповідно до частини 7 Положення ідентифікаційний код є обов'язковим для використання в усіх видах звітних та облікових документах суб'єкта.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закону) державна реєстрація базується на основному принципі обов’язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі.

Відповідно до частини 2 статті 4 Закону державна реєстрація фізичних осіб - підприємців на підставі документів, а також державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, на підставі документів, поданих в електронній формі, проводиться незалежно від їх місця знаходження.

Частиною 4 статті 4 Закону визначено: у разі виділу юридичних осіб здійснюється державна реєстрація юридичних осіб, утворених у результаті виділу, та державна реєстрація змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, про юридичну особу, з якої здійснено виділ, щодо юридичної особи - правонаступника. Виділ вважається завершеним з дати державної реєстрації змін до відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі, про юридичну особу, з якої здійснено виділ, щодо юридичної особи - правонаступника.

Згідно частини 6 статті 4 Закону у разі перетворення юридичних осіб здійснюється державна реєстрація припинення юридичної особи, що припиняється у результаті перетворення, та державна реєстрація новоутвореної юридичної особи. Перетворення вважається завершеним з дати державної реєстрації новоутвореної юридичної особи.

Відповідно до пункту 10 частини 3 статті 7 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» програмне забезпечення Єдиного державного реєстру повинно забезпечувати зберігання відомостей про юридичних осіб, інші організації та фізичних осіб - підприємців протягом 75 років з дати внесення запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, іншої організації або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

Відповідно до інформації, що міститься у позові та у Відповіді на запит від КП «Дніпропетровське міське бюро технічної інвентаризації» ДМР, житловий будинок 19 літ. А-3 по вул. Іларіонівська наразі є зареєстрованим за «Комунальним виробничим житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством Самарського району» на підставі рішень виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради від 20.05.2004 р. №1435 та від 18.11.2004 р. №3179, записано в облікову книгу №39 ЖЮ за реєстровим №2753-103.

За назвою «Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство Самарського району» мною був зроблений запит на отримання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Виходячи з Витягу, інформації про дане підприємство Реєстр не містить.

Згідно з вищенаведеною обов’язковістю реєстрації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виходить, що дане підприємство ніколи не існувало, не реєструвалось, не могло мати правонаступників, а також не було ліквідованим, виділеним або перетвореним.

Наразі мною зроблений електронний запит до Дніпровської міської ради про реєстрування підприємства «Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство Самарського району». З відповіді від Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради виходить, що і Департамент не має інформації про дане підприємство. Але мій запит був перенаправлений ніби то до розпорядника інформації – Комунального підприємства «Житлове господарство Самарського району» Дніпровської міської ради, посилаючись на те, що дане підприємство відповідно до статуту є  ніби то «правоприємником» всіх прав та обов’язків «Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства Самарського району Дніпровської міської ради» (зауважу, назва вже відрізняється).

Мною також зроблений Витяг з Реєстру і про Комунальне підприємство «Житлове господарство Самарського району» Дніпровської міської ради, де у пункті «Дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа» міститься запис «Відомості відсутні». Також підкреслю, що зареєстроване дане підприємство 22.09.2009 року.

Відповідно до частини 3 статті 175 Цивільного процесуального кодексу України, позовна заява повинна містити повне найменування (для юридичних осіб) сторін, їх місцезнаходження (для юридичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), відомі номери засобів зв’язку.

Однак позов не містить у собі ніяких подібних даних про Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство Самарського району: а ні місця знаходження, а ні коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, а ні відомих номерів засобів зв’язку.

На виконання положень Конституції України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та чинних міжнародних норм, звертаюсь до суду і,

 

ПРОШУ:

 

1. Надати можливість зачитати дане клопотання;

2. Приєднати до матеріалів справи №206/6259/23 копії документів, що додаються.

 

Додатки:

-     Копія Відповіді від КП «Дніпропетровське міське бюро технічної інвентаризації» ДМР від 23.11.2022 року;

-     Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство Самарського району;

-     Копія електронного Запиту до Дніпровської міської ради від 08.06.2024 року;

-     Копія Відповіді від Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради від 11.06.2024 року;

-     Копія Запиту до в.о. директора КП «ЖГ Самарського району» ДМР від 11.06.2024 року;

-     Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про Комунальне підприємство «Житлове господарство Самарського району» Дніпровської міської ради.

 

З повагою, Відповідач                                                       Д.М. Карпенко

 

Представник,

захисник прав Відповідача                                               Ю.В. Щербак



Дніпровська міська рада

(далі – Розпорядник інформації – ст. 13

ЗУ «Про доступ до публічної інформації»)

49000, м. Дніпро,

просп. Дмитра Яворницького, 75

office@dniprorada.gov.ua

 

Карпенко Дмитра Михайловича

 

 

 

ЗАПИТ

про надання публічної інформації

Наразі у Самарському районному суді міста Дніпропетровська знаходиться справа №206/6259/23 за позовною заявою Лівобережної окружної прокуратури міста Дніпра «в інтересах держави в особі Дніпровської міської ради на користь Територіальної громади міста Дніпра» до мене, Карпенко Д.М. про витребування майна, а саме придбаної мною квартири за адресою: місто Дніпро, вулиця Іларіонівська, 19, будинок 19. Серед іншого у додатках до позовної заяви містився лист від Комунального підприємства «Дніпровське міське бюро технічної інвентаризації» Дніпровської міської ради. Даний лист містить інформацію, що Житловий будинок літ. А-3 по вул. Іларіонівська, буд. 19, в який увійшла квартира №19 зареєстровано за Комунальним виробничим житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством Самарського району на підставі рішень виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради від 20.05.2004р. № 1435 та від 18.11.2004р. № 3179, записано в облікову книгу №39 ЖЮ за реєстровим №2753-103.

Статтею 5 Закону України «Про інформацію» визначено:

Кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Реалізація права на інформацію не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.

Статтею 7 вищезазначеного закону визначено:

1. Право на інформацію охороняється законом. Держава гарантує всім суб'єктам інформаційних відносин рівні права і можливості доступу до інформації.

2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом.

Суб'єкт інформаційних відносин може вимагати усунення будь-яких порушень його права на інформацію.

3. Забороняється вилучення і знищення друкованих видань, експонатів, інформаційних банків, документів з архівних, бібліотечних, музейних фондів, крім встановлених законом випадків або на підставі рішення суду.

4. Право на інформацію, створену в процесі діяльності фізичної чи юридичної особи, суб'єкта владних повноважень або за рахунок фізичної чи юридичної особи, Державного бюджету України, місцевого бюджету, охороняється в порядку, визначеному законом.

Відповідно статті 2 до Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів:

1. Кожна Сторона гарантує право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ, за вимогою, до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів.

Статтею 4 вищезазначеної Конвенції визначено:

1. Заявник щодо офіційного документу не зобов’язаний вказувати підстави для отримання доступу до офіційного документу.

Стаття 5 Конвенції містить наступні норми:

3. Запити про доступ до офіційних документів розглядаються на рівних засадах.

4. Запит про доступ до офіційних документів розглядається невідкладно. Рішення приймається, повідомляється і виконується якомога швидше або в розумний строк, який встановлений заздалегідь.

Згідно статті 1 Закону України «Про звернення громадян» громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, медіа, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Відповідно до статті 7 вищезазначеного закону звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.

Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3 Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

Відповідно до положень статті 4 вищезазначеного закону доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Згідно з положеннями статті 5, зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

Частиною сьомою статті 6 цього закону встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

Відповідно до положень Конституції (254к/96-ВР) в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Відповідно до статті 143 Конституції України та пункту 30 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», територіальні громади, безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування, виключно на пленарних засіданнях відповідних місцевих рад, утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи.

Статтею 63 Господарського кодексу України (ГКУ) чітко визначено, що комунальне підприємство діє на основі комунальної власності територіальної громади. А стаття 62, даного Кодексу, зазначає, що підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.

Відповідно до Конституції України, Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, Закону України «Про інформацію», Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про доступ до публічної інформації»,

 

Прошу

1.  Надати завірену належним чином копію розпорядчого акту, яким було утворено Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство Самарського району;

2.  Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства Самарського району;

3.  Надати інформацію про актуальний стан на даний момент, у якому перебуває Комунальнє виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство Самарського району;

4.  Надати інформацію який код ЄДРПОУ має/мало Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство Самарського району;

5.  Надати завірену належним чином копію Рішення виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради від 20.05.2004 р. №1435;

6.  Надати завірену належним чином копію Рішення виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради від 18.11.2004р. №3179;

7.  Надати завірену належним чином копію витягу з облікової книги №39 ЖЮ за реєстровим №2753-103;

8.  Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на мою домашню адресу, і в електронному вигляді на мою вищезазначену електронну адресу.

 

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

Зміст відповіді на запит буде опублікований в мережі Інтернет.

 

Додаток: лист від Комунального підприємства «Дніпровське міське бюро технічної інвентаризації» Дніпровської міської ради – на 1 аркуші.

 

 

З повагою,                                                                                          Д.М. Карпенко













Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -