ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Здійснення досудового розслідування, крім випадків, передбачених цією частиною, до
внесення відомостей до реєстру або без такого внесення не допускається і тягне
за собою відповідальність, встановлену законом.
(ч.3 ст.214 КПК України)
Поліцейському заборонено виконувати злочинні чи явно
незаконні розпорядження та
накази.
(ч.2 ст.8 ЗУ «Про Національну поліцію»)
З А Я В А
про кримінальний злочин передбачений положеннями частини першої статті 260,
частини першої статті 109 в сукупності з частиною четвертою статті 28
Кримінального кодексу України, вчинений злочинною організацією - групою
невстановлених осіб, установ з назвами «ЦЕНТРАЛЬНО-ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ ОБ'ЄДНАНИЙ
РАЙОННИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 09834296) та «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 08353525), які вчиняють
злочинні дії на території міста та області
Я, П.І.Б. (заявник з правами потерпілого), … року народження, паспорт
серія … виданий …, проживаю за адресою: …, усвідомлюючи і беручи на себе всю
ступінь відповідальності передбаченої статтями 383 і 384 КК України (про
завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину, та завідомо неправдиві
показання), - повідомляю про
кримінальний злочин, який підпадає під кваліфікацію частини першої статті 260 (Створення
не передбачених законами України воєнізованих формувань або участь у їх
діяльності),
частини першої статті 109 (Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи
повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова
про вчинення таких дій) в
сукупності з частиною четвертою статті 28 (Кримінальне
правопорушення визнається вчиненим злочинною організацією, якщо він скоєний
стійким ієрархічним об'єднанням декількох осіб (п'ять і більше), члени якого
або структурні частини якого за попередньою змовою зорганізувалися для спільної
діяльності з метою безпосереднього вчинення тяжких або особливо тяжких злочинів
учасниками цієї організації, або керівництва чи координації кримінально
протиправної діяльності інших осіб, або забезпечення функціонування як самої
злочинної організації, так і інших кримінально протиправних груп) Кримінального кодексу України, вчинений злочинною організацією -
групою невстановлених осіб, установ з назвами «ЦЕНТРАЛЬНО-ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ ОБ'ЄДНАНИЙ РАЙОННИЙ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ:
09834296) та «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ
ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 08353525).
Власний підпис заявника:_____________________
Детально
по факту даного кримінального злочину можу повідомити про наступне:
19 березня 2024
року, приблизно в проміжок часу з 10 години 32 хвилин до 10 години 35
хвилин за київським часом, перебуваючи в адміністративному приміщенні
Центру надання адміністративних послуг відповідного департаменту
адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (далі
– ЦНАП), розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Старокозацька, 58, в
момент отримання мною відповідних, офіційних витягів з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
(далі – ЄДРПОУ), про установи з
назвами «ЦЕНТРАЛЬНО-ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ
ОБ'ЄДНАНИЙ РАЙОННИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ
ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 09834296) та «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 08353525), мені стало відомо про відсутність будь-яких
реєстраційних даних щодо зазначених установ в державному реєстрі, в той час,
коли зазначені злочинні організації активно (часом агресивно) вчиняють
притаманні виключно державним органам функції військового управління та
забезпечення виконання законодавства з питань військового обов’язку і військової
служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації.
Як показав подальший системний аналіз «легалізація» даних, не утворених ЗАКОНОМ відповідно
до положень пункту 12, 17 частини першої статті 92 Конституції України територіальних центрів
комплектування та соціальної підтримки, як органів військового управління, що забезпечують виконання
законодавства з питань військового обов’язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації,
- красномовно свідчить про грубе порушення норм прямої дії Основного закону. А відповідно, констатує
факт повалення конституційного ладу.
Адже хронологія утворення цих «органів» починається з Указу Президента України від 15 лютого 1994
року № 48/94 «Про Положення про військові комісаріати» (що суперечить Конституції України, документ:
254к/96-ВР) скасованого іншим Указом Президента України від 9 жовтня 2001 року № 944/2001 «Про
визнання такими, що втратили чинність, деяких указів Президента України».
Далі. Постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 року № 1235 «Про затвердження
Положення про військові комісаріати» було затверджено Положення про військові комісаріати, які не
утворювались у відповідності до вимог чинної Конституції України (документ: 254к/96-ВР), але існували
де-факто. Дана постанова втратила чинність на підставі постанови КМ № 389 від 03.06.2013.
Наступною Постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2013 року № 389 «Про затвердження
Положення про військові комісаріати» (які ніколи не створювались законом), в найкращих традиціях
правового нігілізму, було затверджено Положення про військові комісаріати, яке втратило свою чинність на
підставі постанови КМ № 154 від 23.02.2022.
Одночасно з постановою КМУ № 389 від 03.06.2013 діяла й інша Постанова Кабінету Міністрів України від 22
серпня 2007 року № 1054 «Про
затвердження Положення про територіальний центр комплектування
військовослужбовцями за контрактом», якою було затверджено відповідне Положення та
яке також втратило свою чинність на підставі постанови КМ № 154 від
23.02.2022.
Наступною Постановою Кабінету
Міністрів України від 23 лютого 2022 року № 154 «Про затвердження Положення про територіальний центр
комплектування та соціальної підтримки» (яка на сьогодні вважається чинною), вкотре, було
затверджено відповідне Положення для так званих «органів військового управління…», які ніколи не утворювалися
відповідно до норм прямої дії чинної Конституції України (документ: 254к/96-ВР)
ЗАКОНОМ, але продовжують існувати де-факто, не оформлені де-юре.
В свою чергу Законом України від 6 грудня 1991 року № 1934-ХІІ «Про Збройні Сили
України» чітко врегульовано, що органи
військового управління забезпечують неухильне додержання вимог Конституції України стосовно того, що Збройні
Сили України не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або
з метою повалення конституційного ладу, усунення органів державної влади чи
перешкоджання їх діяльності.
Ніякі надзвичайні обставини,
накази чи розпорядження командирів і начальників не можуть бути підставою для
будь-яких незаконних дій по відношенню до цивільного населення, його майна та
навколишнього середовища.
За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу
військовослужбовці несуть відповідальність згідно з законом.
Але, по факту, це все, не виконується,
Конституція України - порушується.
Тож яким чином, припинили своє існування не утворені
законом військові комісаріати, яким на заміну прийшли не утворені законом
територіальні центри комплектування та соціальної підтримки?
Відповідь на дане питання криється в Законі України від 30 березня 2021 року №
1357-ІХ «Про внесення змін до деяких
законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання
військового обов’язку та ведення військового обліку», яким внесено зміни і доповнення до Закону України від 25 березня 1992 року №
2232-ХІІ «Про військовий обов’язок і військову службу» в наступній
редакції, а саме:
«1) у статті 1:
частини
сьому і восьму викласти в такій редакції:
"7.
Виконання військового обов’язку громадянами України забезпечують державні
органи, органи місцевого самоврядування, утворені відповідно до законів України
військові формування, підприємства, установи та організації незалежно від
підпорядкування і форм власності в межах їх повноважень, передбачених законом,
та районні (об’єднані районні), міські (районні у містах, об’єднані міські)
територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, територіальні
центри комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим,
областей, міст Києва та Севастополя (далі - територіальні центри комплектування
та соціальної підтримки).
8. Положення про територіальні
центри комплектування та соціальної підтримки затверджується Кабінетом
Міністрів України"».
Ось так, з повним порушенням конституційних
засад, легким рухом руки шулера-кнопкодава неутворені законом військові
комісаріати переназвалися у
територіальні центри комплектування та соціальної підтримки.
Відповідно до
частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі,
в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами
України. Тобто імператив зазначеного конституційного положення встановлює
обов’язок органів державної влади та їх посадових осіб дотримуватись принципу
законності при здійсненні своїх повноважень, що забезпечує здійснення державної
влади за принципом її поділу. <…>
Здійснення державної влади на засадах її
функціонального поділу на законодавчу, виконавчу та судову завдяки визначеній
Основним Законом України системі стримувань і противаг забезпечує стабільність
конституційного ладу, запобігає узурпації державної влади та узурпації
виключного права народу визначати і змінювати конституційний лад в Україні.
<…> (абзаци
перший, другий пункту 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду
України (Велика палата) у справі за конституційним поданням 62 народних
депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності)
Указу Президента України „Про дострокове припинення повноважень Верховної Ради
України та призначення позачергових виборів“ від 20 червня 2019 року № 6-р/2019).
Отже, очевидним є факт порушення норм прямої дії чинної Конституції
України, що свідчить про незаконність організації і діяльності зазначених вище
юридичних осіб, без реєстрації в ЄДР.
Кримінальний
кодекс України має своїм завданням правове забезпечення охорони прав і свобод
людини і громадянина, власності, громадського порядку та громадської безпеки,
довкілля, конституційного устрою України від кримінально-протиправних посягань, забезпечення миру і безпеки
людства, а також запобігання кримінальним правопорушенням.
Кримінальне процесуальне законодавство України складається з відповідних
положень Конституції України, міжнародних договорів, згода на
обов’язковість яких надана Верховною Радою України, цього Кодексу та інших
законів України.
Завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави
від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів
учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та
неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив
кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї
вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не
була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника
кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
В редакції
Кримінального процесуального кодексу України, яка є чинною на момент подання
мною відповідної заяви про злочин визначено, що відповідно до положень статті
214 КПК України: Слідчий,
дізнавач, прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви,
повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного
виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення
кримінального правопорушення, зобов’язаний внести відповідні відомості до
Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24
години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного
реєстру досудових розслідувань. Слідчий, який здійснюватиме досудове
розслідування, визначається керівником органу досудового розслідування, а
дізнавач - керівником органу дізнання, а в разі відсутності підрозділу дізнання
- керівником органу досудового розслідування (ч. 1 ст. 214) {Частина перша статті 214 із змінами, внесеними згідно із Законами № 2213-VIII від 16.11.2017, № 2617-VIII від 22.11.2018}. Досудове розслідування розпочинається з моменту внесення
відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його
формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за
погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України,
Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань,
органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства (ч. 2 ст. 214) {Частина
друга статті 214 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1698-VII від 14.10.2014, № 187-IX від 04.10.2019}. Здійснення
досудового розслідування до внесення відомостей до реєстру або без такого
внесення не допускається і тягне за собою відповідальність, встановлену законом
(ч. 3 ст. 214). Слідчий,
прокурор, інша службова особа, уповноважена на прийняття та реєстрацію заяв і
повідомлень про кримінальні правопорушення, зобов’язані прийняти та
зареєструвати таку заяву чи повідомлення. Відмова у прийнятті та
реєстрації заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення не допускається (ч. 4 ст. 214).
Слідчий,
дізнавач невідкладно у письмовій формі повідомляє керівника органу прокуратури
про початок досудового розслідування, підставу початку досудового розслідування
та інші відомості, передбачені частиною п’ятою цієї статті (ч. 6 ст. 214) {Частина
шоста статті 214 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1697-VII від 14.10.2014, № 2617-VIII від 22.11.2018}.
Отже,
як вбачається з наведених вище положень статті 214 КПК України обов'язок із
внесення відповідних відомостей про вчинене кримінальне правопорушення
покладається на слідчого, дізнавача, прокурора (уповноважену особу) до якого
надійшла заява, повідомлення про таке діяння, або в разі виявлення
кримінального правопорушення слідчим, дізнавачем, прокурором, самостійно, з
будь-якого джерела.
Крім того, визначений
частиною першою статті
214 КПК України обов'язок
слідчого, дізнавача або прокурора не
вимагає оцінки цими суб'єктами такої заяви (повідомлення) на предмет наявності
ознак складу злочину для того, щоб вчинити процесуальну дію, яка полягає у
внесенні відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР. Такі вимоги не
передбачають здійснення оцінки обґрунтованості заяви чи повідомлення про
кримінальне правопорушення, а передбачають лише обов'язок уповноважених органів
здійснити фіксацію наданих особою відомостей про кримінальне правопорушення,
які вона надає усвідомлено для реалізації відповідними органами завдань
кримінального провадження.
Пунктом 6
параграфу 4 розділу ІІ Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298
«Про затвердження Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його
формування та ведення» визначено, що відомості про
декілька вчинених кримінальних правопорушень, зазначених в одній заяві,
повідомленні або виявлених безпосередньо прокурором, слідчим, дізнавачем чи
працівником іншого підрозділу, незалежно від часу їх учинення, наявності осіб,
які вчинили кримінальні правопорушення, вносяться до Реєстру за кожним
правопорушенням окремо.
Подана мною
заява про вчинене кримінальне правопорушення є обґрунтованою і відповідає
фактичним обставинам справи. Крім того, я беру на себе повну відповідальність
передбачену положеннями статті 383 Кримінального кодексу України за завідомо неправдиве
повідомлення про вчинення кримінального злочину.
Отже, слідчий,
дізнавач, прокурор отримавши мою заяву про кримінальний злочин, зобов’язаний
внести відповідні відомості до ЄРДР згідно вимог статті 214 КПК України, а не
розглядати заяву про кримінальний злочин, як звернення громадян, згідно
положень Закону України «Про звернення громадян».
Враховуючи викладене вище
відповідально заявляю, що зазначеними протиправними, незаконними, злочинними
діями, які наразі вчиняються на території міста Дніпро і Дніпропетровської
області злочинними організаціями з назвами «ЦЕНТРАЛЬНО-ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ ОБ'ЄДНАНИЙ РАЙОННИЙ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 09834296) та «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 08353525), які у відсутність
конституційних повноважень здійснюють притаманні виключно державним органам
функції військового управління та
забезпечення виконання законодавства з питань військового обов’язку і
військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації, що підпадає під кваліфікацію
частини першої статті 260, частини першої статті 109 в сукупності з частиною
четвертою статті 28 Кримінального кодексу України – мені було завдано моральної і матеріальної
шкоди (сукупно) в розмірі 500000 (п’ятсот тисяч) гривень.
Частинами першою і другою статті 68. Конституції України встановлено, що
кожен зобов'язаний неухильно
додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і
свободи, честь і гідність інших людей.
Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
В свою чергу частиною другою статті 61. Конституції України закріплено,
що юридична відповідальність особи
має індивідуальний характер.
Враховуючи зазначене вище, керуючись наведеними вище нормами чинного
законодавства,
ВИМАГАЮ:
- прийняти і зареєструвати дану заяву про кримінальний
злочин, що має ознаки передбачені положеннями частини
першої статті 260, частини
першої статті 109 в сукупності з частиною четвертою статті 28 Кримінального
кодексу України
(самоправство), вчинений злочинними
організаціями з назвами «ЦЕНТРАЛЬНО-ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ
ОБ'ЄДНАНИЙ РАЙОННИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ
ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 09834296) та «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 08353525);
- відповідно
до положень частини першої статті 214 Кримінального процесуального кодексу
України (КПК України), Наказу Міністерства внутрішніх справ України від
08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного обліку в органах
(підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші
події» та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298
«Про затвердження Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок
його формування та ведення», - внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань
(ЄРДР) впродовж 24 годин після прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний
злочин за вказаною в заяві попередньою кваліфікацією, та через
24 години з моменту внесення таких відомостей надати мені (заявнику, з правами
потерпілого) витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР);
- на
виконання вимог КПК України і Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про
затвердження Інструкції з організації взаємодії органів досудового
розслідування з іншими органами та підрозділами Національної поліції України в
запобіганні кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» -
невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з
підстави вчинення кримінального правопорушення, за попередньою кваліфікацією,
зазначеною в моїй заяві;
- вручити
мені, як заявнику, пам'ятку, про процесуальні права і обов'язки потерпілого,
передбачені статтями 55-57 КПК України;
- надати мені
можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту 6 частини першої
статті 56 КПК України, виключно, в рамках відкритого кримінального провадження
по зазначеному факту кримінального правопорушення в моїй заяві;
- згідно вимог пунктів частини другої статті 60
КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і реєстрацію моєї
заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення ЄО/ЖЄО);
- Повідомляти мене про кожну дію в ході
досудового розслідування письмово;
- Досудове розслідування провести у
встановлений законом строк.
ДОДАТОК:
1.
Копія
запиту/відповіді ГО ОПГ «Багнет Нації» (№ ЗПІ/115/21 від 23 березня 2021 року)
до/від Апарату Верховної Ради України (№ 18/07-589 від 24 березня 2021 року) –
на 3 (трьох) арк.;
2.
Копія витягу з
ЄДРПОУ від 19.03.2024 року про установу з назвою «ЦЕНТРАЛЬНО-ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ
ОБ'ЄДНАНИЙ РАЙОННИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ
ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 09834296) – на 1 (одному)
арк..;
3.
Копія витягу з
ЄДРПОУ від 19.03.2024 року про установу з назвою «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» (код ЄДРПОУ: 08353525) – на 1 (одному) арк.
Всього в
додатку 5 (п’ять) аркушів.
23 квітня 2024
року
З повагою,
Заявник
з правами потерпілого: ____________________________ П.І.Б.
Хронологія даного питання:
В Дніпрі "лютують"
терцентри комплектування? Швидка правова допомога вже мчить...
Юлія Щербак: СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ
РАЙОННИЙ ТЦК та СП. З ким ми маємо справу?
В Дніпрі ТЦК змушує сплатити
штраф на рахунок приватної юрособи
ТЦК не є правонаступниками
військоматів, адже останні не утворювались відповідно до КУ
СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ
ВОЄНКОМА-ФАНТОМА – відео 2, ухвала і заява
Суддя Черкез визначив
ДніпроОТЦК відповідачем у справі про скасування постанови - ухвала
Суддя Черкез скасував
постанову недовоєнкома Дніпра - рішення
Запит до ОТЦК та СП Дніпра.
Впевнені, що на часі!
Як притягнути ТЦК-ашників до
відповідальності? Через моральну і матеріальну! – позов до суду
А чи належний склад суду в
справі по ТЦК та СП Дніпра?
Встановлюємо належний склад
суду в справі по ТЦК та СП Дніпра
Встановлення належного
відповідача в справі по ТЦК та СП Дніпра
Заява про виправлення описок в
ухвалі про виправлення описок в справі по ТЦК та СП Дніпра
Запит до МІНОБОРОНИ через
ігнорування звернень ТЦК та СП Дніпра
Через суд звертаємось до ТЦК
та СП Дніпра як до свідка)))
«Фігове листя» від МІНОБОРОНИ
– відповіді на запит
Як «суддя» стала АДвоКАТом у
ДніпроОТЦК та СП – ухвала і рішення Чудопалової С. В.
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 1 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 2 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 3 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 4 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 5 і заява
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 1 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 2 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 3 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 4 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 5 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 6 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 7 + заява з
додатками)
Відвід колегії в справі по ТЦК
та СП Дніпра - відео і заява
Суд зобов’язав ТЦК та СП
Дніпра відшкодувати моральну і матеріальну шкоду - постанова
Адмінпозов до ТЦК та СП Дніпра щодо ненадання
публічної інформації - заява
Відвід судді Луніної О. С. в справі по ТЦК та СП -
заява
Перше виконавче провадження на ТЦК та СП Дніпра
Другий відвід судді ДОАС Луніної в справі по ТЦК та
СП Дніпра
Держстат і ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Відхиливши два відводи стала адвокатом у ТЦК -
рішення судді ДОАС Луніної О. С.
Апеляція на трансформацію судді на адвоката ТЦК -
засновано на реальних подіях))
Апеляція на трансформацію судді у адвоката ТЦК -
засновано на реальних подіях))
Залишилось недослідженим судом: воєнний або
надзвичайний стан
Залишилось недослідженим судом: НЕКОНСТИТУЦІЙНА
ПРИРОДА ТЦК та СП
Заява про злочин на начальника ТЦК та СП в Дніпрі
Скарга слідчому судді щодо невнесення до ЄРДР заяви
на ТЦК та СП Дніпра
Витяг з ЄДР про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ на
19.03.2024 року
Встановлюємо конституційну правосуб'єктність
"судді" Луніної О. С.
Клопотання про приєднання матеріалів до кримінальної
справи по ТЦК Дніпра
Рішення судді Должко С. Р. в публікації: Тисну Вашу руку, пане Суддя!!!
ТЦК не є складовою структури ЗСУ – виправдувальний вирок для «ухилянта» від
мобілізації
Яка «хуцпа» оскаржує вирок
судді Должка?
«Багнет Нації» в підтримку
вироку судді Должка С. Р. – запит до прокуратури
Вирок судді Должко скасували і
направили на повторний розгляд в першу інстанцію - неповне відео
Ухвала апеляції на вирок судді Должка С. Р. - текст
з ЄДРСР
В касації на апеляцію про скасування вироку судді Должко
С. Р., відмовлено - ухвала ВС
Справу "Зінківського ухилянта" призначено
на повторний розгляд - ухвала
ДБР «мутить» справу проти судді Должко С. Р.
Читайте також: Функції військоматів перебрали
на себе приватні, комерційні установи? - документи
Реєстраційна картка ЮО
«МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
З переляку, здуру, чи по
п’яні: що напідписував яник?
Міноборони як суб’єкт
господарювання з кодом ЄДРПОУ: 00034022
Знищення незалежності Держави
через неконституційні органи влади – документи свідчать
А ВИ ЗНАЛИ, ЩО МІН’ЮСТ
БРЕШЕ???
Ще трохи, і я зареєструю свій,
приватний суд. А краще - міністерство фінансів)))
Тепер «нацгвардійці» Дніпра
попереджені, що вони утворені незаконно - документи
Міністерство охорони здоров’я
України, як приватне підприємство – документи
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО
ПОДІЛЬСЬКИЙ РВК станом на 11.01.2023 року
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО
ДАРНИЦЬКИЙ РТЦК та СП станом на 10.01.2023 року
Закон про кримінальну
відповідальність військових - ФІКЦІЯ!!!
Звернувся із запитом до ТЦК та
СП? Отримай повістку)))…
Офіційно - не існує: відомості
про Київський міський ТЦК та СП
ФОТОКОПІЯ ПОСТАНОВИ КМУ ПРО
ТЦК ТА СП НА САЙТІ «БАГНЕТ НАЦІЇ»
Держстат і ЄДРПОУ про
Київський обласний військовий комісаріат
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ
ТЦК та СП – мулька від КМУ
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ
ТЦК та СП – мулька від МІНОБОРОНИ
ПОСТАНОВА КМУ ПРО ПОРЯДОК
ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ, ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ
Волають про спасіння їхніх
душ, викрадені ТЦК-ашниками чоловіки. Змушені реагувати…
Уповноважений ВРУ відреагував
на дії ТЦК-ашників Дніпра - документ
Про свавілля ТЦК-ашників і
правоохоронців у Чернівцях – відео і документи (матеріал оновлюється)
Андрій Карпович про питання
правосуб'єктності ТЦК та СП
Військомат… ТЦК… Дивись, не
переплутай, Кутузов!
У деяких ТЦК відсутня
процесуальна дієздатність – ухвала Верховного Суду
Ще один випадок приховування
злочинів ТЦК та СП ЦНАПівцями
Про «родинні зв’язки»
МІНОБОРОНИ з ТЦК та СП – витяг з ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Повертаючись до теми ТЦК і
повісток – запити і відповіді
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в
"особливий період" ЕПІЗОД 3 частина 1 - відео ГО ОПГ "Багнет
Нації Чернівці"
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в особливий
період ЕПІЗОД 3 частини 2 та 3 ВИЗВОЛЕННЯ - відео
Андрій Карпович: ТЦК - незаконне воєнізоване
формування ст.260ККУ - відео
Віталій
Піковський: лікбез для ТЦКашників - відео
Ярослав Косарев поліція і ТЦК збір персоналки за
вигаданих причин - відео 1 і 2
Приклад
дистанційної правової допомоги щодо незаконної мобілізації і повісток - відео
Заборонити ТЦК і освітянам маніпуляції з
персональними даними – переписка із самозванцями
Відомості з ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
станом на 30.12.2023
На запит до ТЦК відповіла військова частина?))
Держстат і ЄДР про Голосіївський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Держстат і ЄДР про Деснянський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Держстат і ЄДР про Дніпровський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Держстат і ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Чернівці: найкоротша розмова з ТЦКунами
Читайте також: Надзвичайний стан: де-юре, а
не де-факто?
Навіщо дублювати укази вже
затверджені законами?
Проблеми правового регулювання
понять «воєнний стан», «стан війни» та «воєнний час»
Кабмін встановив порядок
застосування цивільними особами вогнепальної зброї
«Воєнний стан» - панацея від
«карантину»?
«Воєнний стан» продовжено іще
на 30 діб – відповідний указ і закон
Андрій Карпович про правосуддя
в умовах воєнного стану - відео
Тероборона виконуватиме
завдання в районах ведення воєнних (бойових) дій
ВРУ вимагає визнати РФ
державою-спонсором тероризму
До парламенту внесено проект
ЗУ про примусове вилучення об’єктів права власності РФ в Україні
В Україні строк проведення
загальної мобілізації продовжать на 90 діб – законопроект № 7390
Можливо знадобиться
«відмахуватись» від знахабнілих комунальників – копії указів про НС і ВС
Реєстраційна картка ЮО
«МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО «АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ
УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО
«ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ»
Юрій Котов: АРМІЯ. ВІДМОВА від
служби з переконань - відео
Про одну "несуттєву"
описку в документах державної ваги
Від теорії до практики з ГО ОПГ «Багнет Нації». Ніхто не відсидиться
під корягою))) 12.04.2024
Від теорії до практики з ГО ОПГ «Багнет Нації». "Закон"
прийнято, що далі?! 19.04.2024
Читайте
також: Газету «Багнет Нації»
зареєстровано – копія свідоцтва
Першу річницю утворення ГО ОПГ
«Багнет Нації» відзначили першим випуском власної газети
Збираємо кошти на перший тираж
газети «Багнет Нації»
«Екстрений» і «Спеціальний»
випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо те, про що мовчать інші
Новий номер газети «Багнет
Нації», як додаток до запиту, заяви, клопотання на правоздатність
Збираємо на друк нових
випусків газети "Багнет Нації" - оголошення
П’ятий випуск газети «Багнет
Нації»
«Картахенський протокол про
біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»
Сьомий випуск газети «Багнет
Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця
Катехізис єврея СРСР
українською – восьмий випуск газети «Багнет Нації»
КОРОТКО ПРО ОРГАНИ
САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск газети «Багнет Нації»
Поновлення на роботі за
рішенням суду – одинадцятий випуск газети «Багнет Нації»
ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ…
- тринадцятий випуск газети «Багнет Нації» від 22.02.2022
Благодійному друкованому
виданню (газеті) «Багнет Нації» півтора роки – п’ятнадцятий випуск
ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА
КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ –
сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
МИ МУСИМО ВИКОНАТИ
КОНСТИТУЦІЮ! - вісімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
Людина є скарбом Природи… -
дев’ятнадцятий випуск газети «Багнет Нації» (з додатком)
Волевиявлення: Жити по
совісті… - двадцятий випуск газети «Багнет Нації» (з додатками)
Авторське Волевиявлення
Олександра – двадцять перший випуск газети «Багнет Нації»
Унікальні конституційні
хроніки (початок) – двадцять другий випуск газети «Багнет Нації»
Діти – майбутнє правової
держави – двадцять третій випуск газети «Багнет Нації»
Забороняємо медичні
експерименти над Людиною – двадцять п’ятий випуск газети «Багнет Нації»
Перша редакція чинної Конституції України – двадцять
сьомий випуск газети «Багнет Нації»
ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ
«БАГНЕТ НАЦІЇ»:
газета
Багнет нації - Google Drive
Авторський проект Сергія Філіпенка:
а що ж по
факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)
а що ж по факту? – випуск 2
(замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)
а що ж по факту? - випуск 3
(замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)
а що ж по факту? - випуск 4 (замість
держслужбовців - біометрики, апатриди та ЖЗО!)
а що ж по факту? - випуск 5
(замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)
а що ж по факту? – випуск 6
(замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)
а що ж по факту? – випуск 7
(замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР!)
а що ж по факту? – випуск 8
(замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)
Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного
видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок
ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Інформація від правління БН: https://t.me/pravlinnyagoopgbn
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар