- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 7 липня 2015 р.

ДЕРЖФІНІНСПЕКЦІЯ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ КРИШУЄ КОРУПЦІЮ ТА САМОЗВАНЦІВ?!!

22 червня 2015 року представники громадського руху «Багнет Нації», через свого представника, звернулись до Держфінінспекції України в Дніпропетровській області з вимогою провести контрольно-ревізійну перевірку фінансової діяльності органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада».
07 липня (поточного року) ми отримали «відповідь».

Витяг з Закону про Державну фінансову інспекцію:

   «Держфінінспекція України здійснює державний фінансовий контроль за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів та державного чи комунального майна, за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів.
   Держфінінспекція України з метою організації своєї роботи забезпечує в межах повноважень здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх здійсненням, а також організовує розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних із діяльністю органів, установ, що належать до сфери її управління.
   У своїй діяльності Держфінінспекція України керується Конституцією та Законами України».

Низький рівень кваліфікації юристів зазначеної служби в Дніпропетровській області, не дозволив їм розгледіти в Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» нелегітимність (незаконність) існування органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада», який мав би представляти інтереси об’єднання територіальних громад (ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ЯКИХ НЕ ІСНУЄ) в межах відповідної області.

Більше того, в додатках до Звернення було закцентовано увагу на нецільовому витрачанні 615 тисяч гривень, на неіснуючу в природі Обласну дошку інформації.

Цікаво, який «відкат» від вищезазначеної суми отримали інспектори аби не помічати очевидного та ліпити «відмазки» (на фото).


Матеріал підготував: Сергій Філіпенко


Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -