- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділю, 28 лютого 2016 р.

Вас грабують комунальники? Відправте їх вивчати закон! Нехай знають, вони – нелегітимні! (аналіз платіжки за воду)

Колись я вже писав про різноманіття форм сучасного гібридного геноциду (влаштованого представниками внутрішньої окупації в тандемі з комунальною мафією), які жваво впроваджуються в Україні останніх 25-ть років. Це геноцид, метою якого є доведення до зубожіння і знищення цілої нації (на сьогодні 80% українців за даними ООН - жебраки), через низький рівень статків та непомірно високий рівень цін на продукти харчування, ліки, комунальні послуги.

Дніпропетровські місцеві ЗМІ останнім часом наповнюються інформацією про виселення з помешкань або конфіскацію майна громадян за комунальні борги перед КП «Дніпроводоканал». У будь-якому разі подібні дії суперечать Конституції України (ст. 8, 21, 28, 30, 35, 41, 60, 68), а також підпадають під дію Кримінального кодексу України.

Читайте також: Про метастази правового нігілізму, територіальну громаду та рабів на галерах (фотовідповіді на інфозапити)


Кожен споживач, в умовах тотального зубожіння і радикального зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, має чітко розуміти кому, і за що, він платить.
Поверхнево аналізуючи свою платіжку (на фото), за умови відсутності будь-яких пільг, лічильника та гарячої води, норма споживання холодної води встановлена на рівні 6,48 м.куб. на одну людину. Отже, на три прописані в моєму помешканні людини (мою родину), загальна кількість спожитої холодної води має становити 6,48 х 3 = 19,44 м.куб./місяць. Натомість моя платіжка містить 26,19 м.куб. спожитої холодної води, а також 26.19 м.куб. зазначені як стоки холодної води (?!!). Тобто, відповідно до платіжки, отримана кількість води дорівнює кількості вилитої води у каналізацію (?!!). А приготування їжі та випаровування води в процесі її приготування? А споживання питної води, поливання квітів, прибирання оселі, підігрів води водонагрівачем? Чому в платіжці стоки ХОЛОДНОЇ води дорівнюють кількості, начебто, наданої води. Хтось вимірює температуру стоків?

Читайте також: Дніпрооблрада – юридична особа, але є одне але... (сканкопії)


Ну, то добре… проковтнули! Йдемо далі.
Спираючись на дані спожитої холодної води в платіжці, з’ясовуємо фактичну норму споживання води на одну людину за місяць: 26,19 м.куб. / 3 люд. = 8,73 м.куб. Зайва кількість від встановленої норми становить: 8,73 м.куб. – 6,48 (встановлена норма) м.куб. = 2,25 м.куб. (???). Для трьох членів моєї родини зайва кількість від встановленої норми становитиме: 2,25 м.куб. х 3 люд. = 6,75 м.куб. Отже, щомісяця КП «Дніпроводоканал» вимагає від моєї родини оплату за 6,75 м.куб. позанормово домальовану кількість спожитої (на їхню думку) та перетвореної на стоки, холодної води. Щомісячний необґрунтований грабунок моєї родини складає: 6,75 м.куб. х 4,68 грн./м.куб. = 31,59 грн./міс. за холодну воду та 6,75 м.куб. х 3,684 грн./м.куб. = 24,88 грн./міс. за водовідведення. Загальний розмір понаднормових переплат становить: 31,59 грн. + 24,88 грн. = 56,47 грн./міс. (???). Це те, що стосується необґрунтованого грабунку, а іще є і обґрунтований…

Читайте також: Без ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД будь-які комунальні підприємства – нелегітимні! (інфозапит до КП «Жилсервіс – 1»)


Ну, добре… проковтнули і це. Йдемо далі.
Наступний цікавий, мабуть обґрунтований показник, це різниця в ціні постачання холодної води і її відводу через сток каналізації. Відповідно до платіжки за 26,19 м.куб. наданої і вилитої в каналізацію холодної води, різниця в послугах складає: 122.56 грн. – 96,48 грн. = 26.08 грн. За умов повної інформаційної ізоляції ціноутворення подібними комунальними підприємствами, висловлюємо гіпотезу, що різницю складають витрати на прокачку води мережею до споживача, бо утримання і амортизація мереж водопостачання і водоведведення, практично приблизно однакові. Тобто, в ці 26,08 грн., швидше всього, входить амортизація і обслуговування насосних станцій та вартість витраченої на доставку електроенергії. Отже, від загальної ціни, указаної в платіжці, приблизно 10%, це відрахування за послуги обленерго (!!!). Тоді звідки взялися мільйонні заборгованості перед КП «Дніпроводоканал» перед Дніпрообленерго???

Читайте також: Без ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ради, депутати та їх рішення – нелегітимні! (доповнення до позову про скасування рішення 34-ї сесії Дніпрооблради)


Ну, добре… піпл-лох, піпл хаваєт…, проковтнемо і це. Йдемо далі.
Не беручи до уваги різну, реальну норму споживання холодної води (я її не називаю питною), не порівнюючи антропометрию, вік та стать споживачів (бо дійсно важко порівняти і прирівняти потреби споживання немовля або підлітка до пенсіонера, а прикутого до ліжка інваліда до потреб здорової працездатної людини), спробуємо зрозуміти сенс показників нормативно встановленого споживання на одну людину.
Відповідно до показників платіжки норма споживання холодної води на одну людину становить: 26,19 м.куб. / 3 люд. = 8.73 м.куб., що дорівнює 8730 літрів на одну людину в місяць. Добове споживання води на одну людину має становити: 8730 л. / 30 діб. = 291 літр на добу. Загальна кількість спожитої води всією моєю родиною, має складати: 291 л./люд. Х 3 люд. = 873 літри на добу. При умові відсутності в моїй оселі якогось виробництва з інтенсивним використанням води, пральні або автомийки, відсутності гарячої води, використання водонагрівача для купання під душем, приготування їжі та миття посуду, користуванням зливним бачком унітазу (на 7 літрів), а також враховуючи те, що приблизно 10 годин на добу людина користується «благами цивілізації» на робочому місці, добове споживання води однією людиною (без лічильника), становить приблизно 50-70 літрів на добу. Для такої сім’ї як у мене, це 150-200 літрів на добу. Понаднормовий «обґрунтований» показник у такому випадку складає: 873 літра – 200 літрів = 650 літрів (приблизно). Тобто, вони. щодня домальовують мені і моїй родині 650 літрів зайвої, неспожитої води, а також її водовідведення (!!!). за місяць цей показник складає: 650 літрів х 30 діб = 19500 літрів або 19,5 м.куб. на місяць. Здирництво у грошовому еквіваленті за місяць становить: 19,5 м.куб. х 4,68 грн. (тариф на воду) = 91,26 грн. та 19,5 м.куб. х 3,684 грн. (тариф на стоки) = 71,84 грн. Загальна сума здирництва складає: 91,26 грн. + 71, 84 грн. = 163,1 грн.

Читайте також: «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» - КОМУНАЛЬНИКИ-НЕАДЕКВАТИ


Ну що, громадо… схаваєм і це? Чи все ж згадаємо про Конституцію та закони України, які наголошують, що:
    Стаття 13. (КУ) Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.
Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.
Стаття 60. (ЗУ) Право комунальної власності
1. Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.
2. Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб'єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
3. Територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об'єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об'єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.
4. Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об'єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.
5. Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
6. Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
7. Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
8. Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Читайте також: АНЕКСОВАНА КОМУНАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ


А також варто згадати, що у відповідності до чинного законодавства комунальні підприємства утворюються органами місцевого самоврядування. Органи місцевого самоврядування (ради), які створюють комунальні підприємства, відповідними повноваженнями наділяють юридично оформлені Територіальні громади. Територіальна громада – це первинний суб’єкт місцевого самоврядування! У випадку, якщо не утворена і не зареєстрована територіальна громада, як юридична особа – всі кимось утворені органи (ради, комунальні підприємства), є нелегітимними (незаконними). Фінансуючи незаконно утворені органи, українці стають співучасниками злочинної схеми.
Закликаю всіх, поважати, дотримуватись і виконувати Конституцію та Закони України!

Матеріал підготував: Сергій Філіпенко

Детально як відправити комунальників-шахраїв вивчати закон, в матеріалах:

«Комунальні» боржники, вам оголошено війну: як протистояти свавіллю


Оплачуєш «комуналку» - порушуєш закони України! (про незаконність комунальних підприємств)

2 коментарі:

  1. Сергій,чому територіальна громада -юридична особа? В Конституції -це жителі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 1. Громадяни України реалізують своє право на участь у місцевому самоврядуванні за належністю до відповідних територіальних громад.

      Видалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -