- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділя, 6 вересня 2015 р.

ВЕРХОВЕНСТВО ПРАВА ЧИ ДИКТАТУРА БЕЗПРАВ’Я (щодо умов оренди приміщення ДніпроОДА)

Черговий «шедевр» потурання майнових прав. Цього разу в ролі орендодавця виступає орган з назвою «Дніпропетровська обласна рада», який без згоди справжнього власника, здає комунальну власність в оренду органу з назвою «Дніпропетровська обласна державна адміністрація».

Мова йде про адміністративну будівлю загальною площею 3625, 1 кв. м., розташованою за адресою: місто Дніпропетровськ, пр.-т Кірова, 1. В цьому випадку (на фото), як і в двох попередніх, розмір річної орендної плати становить 1 (одну) гривню.
   Відповідно до статті 2.. Закону України «Про місцеві державні адміністрації», місцеві державні адміністрації в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечують:
-      Виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня;
-      Законність і порядок, додержання прав і свобод громадян.
Відповідно до статті 3., цього закону, місцеві державні адміністрації діють на засадах:
-      Відповідальності перед людиною і державою за свою діяльність;
-      Верховенства права;
-      Законності;
-      Пріоритетності прав людини;
-      Поєднання державних і місцевих інтересів.
Цікаво, як вищезазначені умови оренди вкладаються в контекст фінансово-майнових інтересів відповідної територіальної громади міста Дніпропетровська з огляду на частину 8, статті 60., закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» де чітко зазначено, що об’єкти комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб’єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади.
   Відповідні дії «посадових осіб», які уклали угоду про оренду комунальної власності всупереч чинному законодавству,  підпадають під визначення частини 5. статті 186. Кримінального кодексу України – ГРАБІЖ (відкрите викрадання чужого майна).
Ну, то де тут верховенство права, законність, поєднання державних і місцевих інтересів та пріоритетність прав людини на гарантоване конституційне право на місцеве самоврядування, де первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада (юридична особа)?

Матеріал підготував: Сергій Філіпенко


Тематична сторінка: ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА











Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -