- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 17 вересня 2018 р.

Викриваючи аферу «ОСББ» – запит на інформацію

   На багаточисельні звернення громадян стосовно розробки універсального запиту на інформацію для викриття аферистів утворивших так звані ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирних будинків) у вигляді юридичних осіб, для подальшого «віджиму» вашого житла, публікуємо відповідний шаблон.

   На скільки він (шаблон) виявиться актуальним і універсальним, судити Вам.
                                              Голові правління обєднання співвласників
                                              багатоквартирного будинку (ОСББ),
                                              назва:
                                              адреса:


                                              Співвласник:

                                              адреса:
                                              конт. тел.:

         
                                                     Запит
                  про надання публічної інформації за Законом України
                                  «Про доступ до публічної інформації»

   Відповідно до положень Статті 40. Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
   Згідно  з положеннями статті 1. Закону України „Про доступ до публічної інформації” публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
      Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
   Згідно з положеннями статті 21. Закону України «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
   Згідно до положень статті 1. Закону України „Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”, багатоквартирний будинок – це, житловий будинок, в якому розташовано три чи більше квартири. У багатоквартирному будинку можуть також бути розташовані нежитлові приміщення, які є самостійними об’єктами нерухомого майна.
   Допоміжні приміщення багатоквартирного будинку - приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців (колясочні, комори, сміттєкамери, горища, підвали, шахти і машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери та інші підсобні і технічні приміщення).
   Нежитлове приміщення - ізольоване приміщення в багатоквартирному будинку, що не належить до житлового фонду і є самостійним об’єктом нерухомого майна.
   Прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації, у межах земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди, що необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.
   Співвласник багатоквартирного будинку - власник квартири або нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку.
   Спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія.
   Управитель багатоквартирного будинку - фізична особа - підприємець або юридична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб;
   Управління багатоквартирним будинком - вчинення співвласниками багатоквартирного будинку дій щодо реалізації прав та виконання обов’язків співвласників, пов’язаних з володінням, користуванням і розпорядженням спільним майном багатоквартирного будинку.
   Частка співвласника - частка, яку становить площа квартири та/або нежитлового приміщення співвласника у загальній площі всіх квартир та нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.
   Відповідно до положень статті 4. даного закону, власниками квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку можуть бути фізичні та юридичні особи, територіальні громади, держава.
Власники квартир та нежитлових приміщень є співвласниками спільного майна багатоквартирного будинку.
   В статті 5. зазначено, що Спільне майно багатоквартирного будинку є спільною сумісною власністю співвласників.
   Спільне майно багатоквартирного будинку не може бути поділено між співвласниками, і такі співвласники не мають права на виділення в натурі частки із спільного майна багатоквартирного будинку.
   Співвласник має право вільного доступу до технічної документації на багатоквартирний будинок.
   Замовник будівництва або попередній власник будинку зобов’язаний передати один примірник технічної документації на будинок згідно з переліком, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної житлової політики і політики у сфері житлово-комунального господарства, співвласникам в особі їх об’єднання або особі, уповноваженій співвласниками у передбаченому цим Законом порядку. У разі якщо об’єднання співвласників багатоквартирного будинку не створено та уповноважену особу не визначено, примірник технічної документації на будинок передається управителю, якщо його обрано відповідно до закону.
   У разі зміни форми управління багатоквартирним будинком особа, яка здійснювала управління, повинна передати наявну в неї технічну та іншу передбачену законодавством документацію на будинок особі, визначеній співвласниками такого будинку. У разі зміни управителя попередній управитель повинен передати наявну в нього технічну та іншу передбачену законодавством документацію на будинок новому управителю.
   Керуючись положеннями статті 6. Цього закону, співвласники мають право вільно користуватися спільним майном багатоквартирного будинку з урахуванням умов та обмежень, встановлених законом або рішенням співвласників, брати участь в управлінні багатоквартирним будинком особисто або через представника,  одержувати інформацію про технічний стан спільного майна багатоквартирного будинку, умови його утримання та експлуатації, витрати на утримання спільного майна багатоквартирного будинку та надходження, отримані від його використання,  безоплатно одержувати інформацію про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку і площу таких квартир та приміщень у порядку і межах, визначених законом,  ознайомлюватися з рішеннями (протоколами) зборів співвласників, листками опитування, робити з них копії.
    Відповідно до положень частини першої статті 142. Конституції України: «Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад».
   Відповідно до положень статті 60., Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.
   Територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об'єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об'єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.
   Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
   Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
   Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
   Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
   Відповідно до положень Земельного кодексу України земля - основне національне багатство. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Суб'єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.
   Завданням земельного законодавства є регулювання земельних відносин з метою забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель.
   З огляду на положення статті 5., земельне законодавство базується на принципах забезпечення рівності права власності на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави.
   Згідно із статтею 12.. до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб, організація землеустрою.
   До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належать надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону.
   Відповідно до статті 80. Цивільного кодексу України юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.
   Згідно з положеннями статті 81., юридична особа може бути створена шляхом об'єднання осіб та (або) майна.
   Юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів . Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Відповідно до статті 87., установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом.
   Юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Відповідно до положень статті 89., юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення.
   До єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом.
Згідно з положеннями статті 90., юридична особа повинна мати своє найменування, яке містить інформацію про її організаційно-правову форму та назву.
   Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 7, 8, 140-143 Конституції України, ст.2 та ст.316-318  Цивільного кодексу України, ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України  "Про доступ до публічної інформації",  ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України  “Про інформацію”, з метою особистого ознайомлення та подальшого використання запитуваної інформації в суді та інших державних та правоохоронних установах, звертаюсь до розпорядника відповідної інформації та в межах встановлених строків для надання інформації на запит (впродовж п’яти днів),

                                               Прошу:

1.           Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи - ОСББ за адресою: ;
2.           Надати завірені належним чином відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу - ОСББ, що знаходиться за адресою: ;
3.           Надати завірену належним чином копію договору укладеного персонально головою правління зазначеного ОСББ із співвласниками, у відповідності до положень якого, управителю надані представницько-управлінські повноваження на забезпечення належного утримання та ремонту спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території, а також забезпечення належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб співвласників;
4.           Надати завірені належним чином копії всієї наявної технічної документації на цілісний майновий комплекс, яким є юридична особа - ОСББ, що знаходиться за адресою: ;
5.           Надати завірені належним чином відомості (витяг щодо геолокації) з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, яка є відокремленою прибудинковою територією юридичної особи – ОСББ багатоквартирного будинку за адресою: ;
6.           Надати завірену належним чином копію Свідоцтва на право власності відносно цілісного майнового комплексу, яким є ОСББ, що знаходиться за адресою: ;
7.           Надати завірені належним чином відомості (витяг) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – цілісний майновий комплекс (ОСББ, яке знаходиться за адресою: ;
8.           Надати завірені належним чином копії протоколів всіх проведених загальних зборів співвласників зазначеного ОСББ (назва, адреса), - проведених на момент подання даного запиту;
9.           Надати завірену належним чином копію затвердженого Статуту юридичної особи - ОСББ, яке знаходиться за адресою: ;
10.       Надати завірені належним чином копії фінансових звітів за попередні роки господарсько-економічної діяльності даної юридичної особи, а також за два квартали поточного року, про витрати на утримання спільного майна багатоквартирного будинку та надходження, отримані від його використання правлінням ОСББ, що знаходиться за адресою: ;
11.       Надати завірені належним чином відомості про банківські реквізити зазначеної юридичної особи - ОСББ, що знаходиться за адресою: ;
12.       Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у паперовому вигляді на зазначену вище домашню адресу, а також в електронному вигляді на електронну адресу: svf2011@ukr.net
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.  
   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com


   /____/___________/_____/  _______________  /_______________/  

4 коментарі:

  1. Я оформив такий запит з проханням надати копії завірених документів. Мені відмовили в зв'язку з тим, що "кошторисом осбб не передбачено робити копії". Цікаво, що суддя на це срокійно відреагувала: так, дійсно вони не повинні". На цьому крапка. Я безправний.

    ВідповістиВидалити
  2. У нас ще цікавіше історія на запит надати інформацію щодо фінансування ОСББ, Голова правління для написання "відписки" в якому скопійовано половина статуту найняв юриста за 1100 і ще й звинуватив чаті ОСББ мене, що вимушений був заплатити, так як боїться що я подам в суд. І це все задоволення із коштів ОСББ. Зараз спробую написати повторний запит..

    ВідповістиВидалити
  3. підкажіть як оформити документ. осбб намалював борг. зробили капітальний ремонт ліфта і наступного року замінили його на новий, тобто пішла подвійна оплата за обладнання. борг розприділили між всіма по прописаним. крім самоуправством є вимоги до мальованих боргів. так от, як офіційно дати запит, щоб розписали, що вони мають на увазі за тим боргом. і друге. як офіційно дати запит на повну інформацію про рахунок осбб, куди йдуть кошти. треба формулювання. дякую

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -