- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятницю, 28 червня 2019 р.

Когнітивний дисонанс: КП «Муніципальна варта» ДМР з КВЕДом діяльності приватних охоронних структур – реєстраційні документи

   Чергова історія зліпленої з нічого нашвидкоруч приватної армії мера Дніпра філатова, з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради», з кодом економічної діяльності (КВЕД) приватних охоронних структур.

   Це саме вони, «муніципали», під прикриттям поліції і прокуратури Дніпра, за попередньою змовою групи осіб повсякчас, повсюдно вчиняють протиправні дії з «віджиму» комунальної і приватної власності представників територіальної громади. А, також служать інструментом превентивного залякування незгодних.

Читайте також: «Муніципальна гвардія» - фейкове КП Дніпроміськради (відповідь на запит)


   Варто нагадати читачам нашого ресурсу, що відповідно до положень статті 143. Конституції України, пункту 30 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Глави «Державні та комунальні унітарні підприємства» Господарського кодексу України комунальні унітарні підприємства утворюються розпорядчим актом компетентного органу та діють на основі комунальної власності територіальної громади.

Читайте також: У типовий статут КП Дніпроміськради закладено порушення норм чинного законодавства (долучення до позову і витребування доказів)


   Сьогодні, в День Конституції України, ми публікуємо документи на підтвердження повалення конституційного ладу в місті Дніпропетровську мером філатовим і Ко…

                                                Запит (вих. № 726/19) 
                    про надання публічної інформації за Законом України
                                 «Про доступ до публічної інформації»

   Згідно статті 19. Конституції України  органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
   Відповідно до положень Статті 40. Основного закону усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст.. 8. КУ).
   Положенням частини 1 статті 6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що «первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста».
   Частиною першою статті 10, зазначеного закону, визначено, що «сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами».
   Частиною першою і другою статті 11 Закону України «Про місцеве самоврядування» чітко визначено:
   «Виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи».
   «Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади».
   Відповідно до статті 143. Конституції України та пункту 30 частини першої статті 26. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Територіальні громади, безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування, виключно на пленарних засіданнях відповідних місцевих рад, утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи.
  Статтею 63. Господарського кодексу України (ГКУ) чітко визначено, що комунальне підприємство діє на основі комунальної власності територіальної громади. А стаття 62., цього Кодексу, зазначає, що підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.
  Відповідно до статті 78. ГКУ комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування (місцевою радою) в розпорядчому порядку (розпорядчим актом) на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника – відповідної територіальної громади. Найменування комунального унітарного підприємства повинно містити слова "комунальне підприємство" та вказівку на орган місцевого самоврядування, до сфери управління якого входить дане підприємство. Комунальне унітарне підприємство очолює керівник підприємства, що призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові.   В статті 81. Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) зазначено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Згідно частини 4 статті 87. ЦК України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   В Розділі ІІІ «Матеріальна і фінансова основа місцевого самоврядування» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» зазначено:
Стаття 60. Право комунальної власності
1. Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.
2. Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб'єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
3. Територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об'єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об'єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.
4. Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об'єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.
5. Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
6. Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
7. Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
8. Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
9. Сільські, селищні, міські, районні в містах (у разі їх створення) ради мають право:
1) вносити пропозиції про передачу або продаж у комунальну власність відповідних територіальних громад підприємств, установ та організацій, їх структурних підрозділів та інших об'єктів, що належать до державної та інших форм власності, якщо вони мають важливе значення для забезпечення комунально-побутових і соціально-культурних потреб територіальних громад;
2) на переважне придбання в комунальну власність приміщень, споруд, інших об'єктів, розташованих на відповідній території, якщо вони можуть бути використані для забезпечення комунально-побутових та соціально-культурних потреб територіальних громад;
3) мати об'єкти комунальної власності за межами відповідних адміністративно-територіальних одиниць.
Стаття 61. Місцеві бюджети
1.                Органи місцевого самоврядування в селах, селищах, містах, районах у містах (у разі їх створення) самостійно розробляють, затверджують і виконують відповідні місцеві бюджети згідно з Бюджетним кодексом України.
  В той же час статтею 2 Бюджетного кодексу України чітко визначено, що бюджети місцевого самоврядування, це бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад.
   Відповідно до положень статті 60. Конституції України ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
   За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
   А згідно положень статті 68. Основного закону кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
   Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
   Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 5, 8, 13, 19, 32, 34, 55, 60, 68, 124, 125, 140-143 Конституції України, ст. 2, 81 та ст.316-318  Цивільного кодексу України, ст. 3, 4, 5, 19, 20, 24 Закону України  "Про доступ до публічної інформації" та  ст. 5-9, 27-29 Закону України  “Про інформацію”, з метою особистого ознайомлення для подальшого можливого укладання договору на оренду землі в гаражному кооперативі та подальшого, можливого використання даної інформації в суді, у визначений законом термін (пять днів),

Прошу:

1.                Надати завірену належним чином (з печаткою компетентного органу, за підписом відповідальної посадової особи) копію Розпорядчого акту про створення Дніпровською міською радою юридичної особи публічного права з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради»;
2.                Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 37538877);
3.                Надати завірену належним чином копію відомостей (витяг, виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 37538877);
4.                Надати завірену належним чином копії відомостей про базу відокремленої частини комунальної власності територіальної громади міста та територіальних громад районів у місті Дніпро, на базі яких засновано юридичну особу приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 37538877);
5.                Надати завірену належним чином фотокопію Наказу про призначення на посаду керівника юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 37538877) Ткаченко Андрія Івановича;
6.                Надати завірену належним чином копію Наказу про затвердження структури і кількісного складу співробітників юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 37538877);
7.                Надати відомості про реєстраційно-облікові відомості в органах Державної казначейської служби України та банківські реквізити відповідних розрахункових рахунків відкритих юридичною особою приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 37538877);
8.                Надати завірені належним чином копії відбитку (відтиску) печатки із зображенням Державного Герба України та назвою підприємства, а також копії штампів та бланків встановлених і затверджених Міністерством юстиції України для юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 37538877);
9.                Надати завірені належним чином фотокопії Рішення Дніпровської міської ради «Про затвердження Положення про Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради», копії Положення та витягу з Протоколу про результати поіменного голосування по зазначеному питанню;
10.           Надати завірену належним чином фотокопію Статуту юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 37538877);  
11.           Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) і електронному вигляді на вищезазначену поштову та електронну адреси.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.  
   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

18 червня 2019 року

З повагою, субєкт права,
Громадянин України:                                                            С. В. Філіпенко

Пам’ятка:
Стаття 109. Кримінального Кодексу України: Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади
1. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, -
караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.










Детальна інформація про юридичну особу станом на 28.06.2019

Повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА")
Повне та скорочене найменування юридичної особи англійською мовою у разі їх наявності
MUNICIPAL ENTERPRISE "MUNICIPAL VARTA" OF THE DNIPRO CITY COUNCIL
(ME "MUNICIPAL VARTA" OF THE DCC)
Організаційно-правова форма
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Назва юридичної особи
"МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ідентифікаційний код юридичної особи
37538877
Центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків
Місцезнаходження юридичної особи
49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа
ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ засновника: 26510514
Адреса засновника: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Шевченківський район, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 100000.00
Дані про розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) та про дату закінчення його формування
Розмір (грн.): 100000.00
Дата закінчення формування: 07.02.2011
Види діяльності
Код КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи;
Код КВЕД 80.10 Діяльність приватних охоронних служб (основний);
Код КВЕД 80.20 Обслуговування систем безпеки;
Код КВЕД 80.30 Проведення розслідувань;
Код КВЕД 84.24 Діяльність у сфері охорони громадського порядку та безпеки;
Код КВЕД 85.59 Інші види освіти, н. в. і. у.;
Код КВЕД 96.09 Надання інших індивідуальних послуг, н. в. і. у.
Відомості про органи управління юридичної особи
Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи
ТКАЧЕНКО АНДРІЙ ІВАНОВИЧ - керівник з 01.06.2017;

СКОСАРЕВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ - підписант з 11.12.2015 (Заступник директора-виконує обов’язки директора)
Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена після набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"
Дата запису: 07.02.2011
Номер запису: 1 224 102 0000 051642
Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена до набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"
Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення
Назва установчого документа
Дані про наявність відмітки про те, що юридична особа створюється та діє на підставі модельного статуту
Дані про відокремлені підрозділи юридичної особи
Дані про перебування юридичної особи в процесі провадження у справі про банкрутство, санації
Дані про перебування юридичної особи в процесі припинення
Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог
Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення
Дата та номер запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи, підстава для його внесення
Дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа
Дані про юридичних осіб-правонаступників: повне найменування та місцезнаходження юридичних осіб-правонаступників, їх ідентифікаційні коди
Місцезнаходження реєстраційної справи
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Дата та номер запису про взяття та зняття з обліку, назва та ідентифікаційні коди органів статистики, Міндоходів, Пенсійного фонду України, в яких юридична особа перебуває на обліку:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ СТАТИСТИКИ:
Ідентифікаційний код органу: 21680000;
Дата взяття на облік: 09.02.2011

ГОЛОВНЕ УПРАВЛIННЯ ДФС У ДНIПРОПЕТРОВСЬКIЙ ОБЛАСТI, ШЕВЧЕНКIВСЬКЕ УПРАВЛIННЯ, ШЕВЧЕНКIВСЬКА ДПI (ШЕВЧЕНКIВСЬКИЙ Р-Н М.ДНIПРА):
Ідентифікаційний код органу: 39394856;
Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника податків);
Дата взяття на облік: 09.02.2011;
Номер взяття на облік: 15788

ГОЛОВНЕ УПРАВЛIННЯ ДФС У ДНIПРОПЕТРОВСЬКIЙ ОБЛАСТI, ШЕВЧЕНКIВСЬКЕ УПРАВЛIННЯ, ШЕВЧЕНКIВСЬКА ДПI (ШЕВЧЕНКIВСЬКИЙ Р-Н М.ДНIПРА):
Ідентифікаційний код органу: 39394856;
Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника єдиного внеску);
Дата взяття на облік: 07.02.2011;
Номер взяття на облік: 04020330655
Дані органів статистики про основний вид економічної діяльності юридичної особи, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік
Код КВЕД 80.10 Діяльність приватних охоронних служб
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску, клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску: 04020330655;
Дані про клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності: 22
Термін, до якого юридична особа перебуває на обліку в органі Міндоходів за місцем попередньої реєстрації, у разі зміни місцезнаходження юридичної особи
Дата відкриття виконавчого провадження щодо юридичної особи (для незавершених виконавчих проваджень)
Інформація про здійснення зв'язку з юридичною особою
Телефон 1: 7451998

КВЕД-2010: Клас 80.10

Клас
Назва видів економічної діяльності та пояснення до них
Діяльність приватних охоронних служб
Цей клас включає надання однієї або більше послуг з перелічених нижче: послуги тілоохоронців, патрулювання на вулицях, інкасацію та перевезення грошей та інших коштовних речей за допомогою персоналу або устатковання для захисту подібного майна під час транспортування.
Цей клас включає:
  • використання броньованих автомобілів
  • послуги тілоохоронців
  • послуги детекторів брехні
  • послуги зі зняття відбитків пальців
  • послуги охоронців
Цей клас не включає:
  • діяльність із підтримки громадського порядку та безпеки, див. 84.24

Фінансову підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -