- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

субота, 23 листопада 2019 р.

Багнет Нації в студії Я-UA ТВ канал про систему повалення конституційного ладу

Чому органи державної влади опинилися поза законом?

4 коментарі:

  1. Благослови вас Боже і ваш труд!

    ВідповістиВидалити
  2. Реализовать местное самоуправление можно там, где люди знают друг друга и все на виду.

    Поэтому в Европе - и в Германии, и Польше, и Норвегии, и Швеции города разбиты на районы и микрорайоны. К примеру, Варшава. В ней 1 млн 700 тыс. жителей - 18 районов и в каждом (!) по 10-15 микрорайонов! В Берлине (3,5 млн. жителей) - 95 районов! В Стокгольме (800 тыс. жителей) - районы по 25 тыс. жителей.

    Это для чего? Чтобы приблизить к людям решение местных проблем. Т.е. известно, что начальная коллективная единица для самоуправления - это 5-10 тыс. жителей. Мы говорим о микрорайонах в Киеве с количеством жителей 10-20 тыс. Но формирование громады микрорайона должно начинаться с микрогромады дома.

    Районная рада, которая управляет ресурсом громады в 100 - 400 тыс. жителей - это не местное самоуправление. Это имитация самоуправления. Не зря в КУ записано. что самоуправление - это ПРАВО территориальной громады и это право здійснюється безпосередньо і через органи.

    Безпосереднє здійснення місцевевого самоврядування можливо тільки нарвні будинку і мікрорайону, а здійснення МС через органи - це рівень району і міста.

    Є таке поняття, як субсидіарність. В Європі - це один з важливіших принципів суспільного життя (з 15 століття). Вирішення проблем безпосередньо членами громади і є виконанням цього принципу. Це дуже важливий принцип і я його порівнюю з ситуацією у сім'ї, де діти не моють за собою посуд, не прибирають постіль (ліжко). Вони у дорослому віці пропащі люди. Так і в громаді. Потрібні не монстри на 200 або 400 тисяч, а колективі, де всі рівноправні і мають можливість приймати участь у вирішенні місцевих питань. Ми зараз маємо таку можливість? Ні.

    Мільйони людей відчужені від ресурсів, які належать громадам. Члени громад - власники, їх треба вчити жити разом і раціонально використовувати свій ресурс. А що відбувається? Кличко і його команда управляють ресурсом громади Києва. Ви відчуваєте. що в місті немає муніципального середовища, в якому народжується колективна свідомість і солідарність? Жителі атомізовані і не мають можливості реалізувати свої ПРАВА. Ми всі це відчуваємо.

    Атомізовані люди не можуть впливати на органи, які розпорошують (розкрадають) їх ресурси.

    Питання організації людей і надання змісту їх існуванню - це питання інтелектуалів, яким, на жаль, Кличко не є. Він і привів таку команду, яка не співпрацює з киянами. Вони не виконують рішення Київради про формування територіальної громади. Кличко підписався під рішенням, в якому система МС в Києві визнана такою, що суперечить КУ. І нічого не робить для приведення системи у відповіднсть з КУ. Хто він? Мер або порушник КУ? Нами фактично керує злочинне угруповання. Ось така ситуація.

    Не масштаб района в Киеве (200-400 тис. жит.) нужен для самоуправления, а значительно меньший коллектив, в котором все, как на ладони. Но без сознательных и ответственных людей, которые задают тон в коллективе - не обойтись. поэтому путь к формированию громады лежит через ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ, которые сопровождаются группой специально подобранных людей.

    Об этом можно говорить много, но если коротко, то мы все сказали друг другу. Спасибо за вопрос. Он помогает прояснить, что понимается под формированием громады и почему районные советы не решают проблемы местного самоуправления.

    ВідповістиВидалити
  3. Виписка з Концепції Статуту територіальної громади м. Києва.
    Проблеми територіальної громади м. Києва,
    які потребують розв'язання.
    Рішення Київради від 20.12.2017 р. № 707/3714

    Від часу прийняття чинного Статуту територіальної громади міста Києва та базових локальних нормативно-правових актів з питань місцевого самоврядування його здійснення у м. Києві відбувалося фактично лише на рівні Київської міської ради, її виконавчого органу та Київського міського голови, оскільки у силу низки об'єктивних та суб'єктивних внутрішніх та зовнішніх причин:
    1. територіальна громада міста Києва та інші суб'єкти локальної самоорганізації виявилися неспроможними виконувати функції та повноваження місцевого самоврядування, або ж їх безпосередня участь у їх здійсненні носила суто формальний характер (місцеві вибори, функціонування органів самоорганізації населення тощо). Здебільшого вони взагалі були усунені від цього процесу.
    2. Існуюча на сьогодні у м. Києві модель організації та функціонування місцевого самоврядування та її локальна нормативно-правова основа не задовольняють потреб територіальної громади та її членів - жителів міста Києва (киян) і не відповідають принципам Європейської хартії місцевого самоврядування, сучасним стандартам муніципальної демократії.
    3. Функціонування місцевого самоврядування у територіальній громаді міста Києва та її структурних складових - територіальних мікроколективах жителів районів у місті, мікрорайонах, кварталах тощо не забезпечує створення сприятливого життєвого середовища, необхідного для всебічного розвитку киян, їх самоорганізації та самодіяльності на основі принципів субсидіарності та децентралізації, самореалізації їх ініціатив та творчого потенціалу, захисту їх муніципальних прав, надання їм органами місцевого самоврядування міста високоякісних і доступних адміністративних, соціальних та інших послуг тощо.

    4. У зв'язку з цим можна визначити наступні інституційні та функціональні чинники, що вимагають модернізації існуючої на сьогодні у м. Києві моделі місцевого самоврядування та передумови розробки та прийняття нової редакції Статуту територіальної громади міста Києва:
    4.1. неспроможність територіальної громади - у силу вкрай суперечливого муніципального розвитку Києва жителі міста Києва - кияни так і не стали повноцінною та дієздатною у політико-правовому та соціально-економічному відношенні територіальною громадою, у тому числі, внаслідок відсутності якісного та функціонального статуту.
    4.2. Чинний Статут не є документом, який сприяє процесу формування територіальної громади міста Києва (муніципалізації), тобто муніципальної спільноти (а не просто математичної сукупності, як це фактично є сьогодні) людей - жителів (киян), об'єднаних необхідністю вирішення спільних питань тощо;
    4.3. відсутність субсидіарності та реальної децентралізації у місті - територіальна громада міста Києва, по-суті, носить факультативний або другорядний у порівнянні з іншими суб'єктами міської влади характер, що суперечить Конституції України та усім міжнародним стандартам місцевого самоврядування.

    ВідповістиВидалити
  4. День добрый, всем! Меня зовут Владимир, киевлян. Сайт на фейсбуке: https://www.facebook.com/vladimir.vlad.56 - Skype: vlad0409062 - seif@bigmir.net
    Хочу организовать в Киеве группу, (желательно под вашим руководством или по вашим рекомендациям), чтобы создать подобное движение и в Киеве, оказывая помощь вкладчикам, пенсионерам, разъяснять простым людям их права и т.п.
    Свяжитесь со мной в любое, удобное для вас время.
    Мои тел.: (068) 221-44-64, (050) 666-14-09, (093) 58-99-773
    Заранее благодарен.
    С ув. Владимир

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -