- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 30 липня 2020 р.

Казначейство Дніпра використовує підроблені печатки?

   Відповідно до положень статті 20. Конституції України Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.

   Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого (малий Державний Герб України).

Читайте також: В Україні відсутня Велика Державна Печатка України - відео

 

   Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.

Читайте також: Закон України «Про державні символи України, порядок їх використання та захисту» - проект

 

   З відповідей на інформаційні запити опублікованих раніше на сайті «Багнет Нації» вбачається, що законів щодо опису державних символів України та порядок їх використання Верховною Радою України, не приймалося.

Читайте також: В Україні й досі не затверджено головний державний символ – Державний Герб – проект закону

 

   В той же час Головне управляння Казначейської служби України в Дніпропетровській області в своїй відповіді на наш інформаційний запит запевняє, що використовує печатку «із зображенням Державного Герба України».

   Тоді, хто з них бреше?

Читайте також: Що робить гербова печатка Президента на деяких нормативно-правових актах України

 

   Єдине знаємо напевно, що відповідно до положень частини першої статті 358 Кримінального кодексу України (Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів), підроблення посвідчення або іншого офіційного документа, який видається чи посвідчується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, нотаріусом, державним реєстратором, суб’єктом державної реєстрації прав, особою, яка уповноважена на виконання функцій держави щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державним виконавцем, приватним виконавцем, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його підроблювачем чи іншою особою або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут - караються штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.

   Перепрошуємо за погану якість, наданих нам Казначейством сканкопій(((. Крім того, перепрошуємо за некоректно подану з стонадцятої спроби інформацію, адже ресурс Blogger також потерпає від тимчасових «покращень».

 

Читайте також: Інформаційна бомба або початок кінця: Увага!!! Всі міські, сільські, районні і обласні ради зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності – унікальні документи на сайті "Багнет Нації"

Інформаційна бомба або початок кінця: законодавства, яке регулює утворення органів влади і місцевого самоврядування, не існує – відповідь ВРУ

 

Читайте також: Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)

 

Вих. №: ЗПІ/006/20                                         Дата: 22 липня 2020 року                                        

 

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ

КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Челюскіна, 1, м. Дніпро, 49000

 

Держава, органи державної влади та органи місцевого

 самоврядування не є суб'єктами господарювання

              (частина перша статті 8 Господарського кодексу України)

 

        Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження

\чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження

чи наказу настає юридична відповідальність.

                                                        (Стаття 60. Конституції України)

 

З А П И Т

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

                        

   Відповідно до Конституції (Основного закону – закону прямої дії) Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава (ст. 1. КУ).

   Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

   Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави (ч.ч. 1, 2 ст. 3. КУ).

   Відповідно до положень Статті 40. Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

      Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

   Закон України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

   Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

   Частиною сьомою статті 6 цього закону встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

      Частиною другою статті 2 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) встановлено, що учасниками цивільних відносин є: держава Україна, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права.

   Положеннями статті 81. Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.

   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.

   Згідно частини 4 статті 87. ЦК України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.

   Нормами прямої дії (ч. 3 ст. 8) чинної Конституції України (Основного закону) в статті 6 встановлено, що державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

   Правовий порядок в Україні, визначений частиною першою статті 19 Конституції, ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Частиною другою цієї статті встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

   Статтею 92. Основного закону встановлено, що виключно законами України визначаються: організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної статистики та інформатики. Крім того, статтею 92 визначено, що виключно законами України встановлюються: Державний бюджет України і бюджетна система України; система оподаткування, податки і збори; засади створення і функціонування фінансового, грошового, кредитного та інвестиційного ринків; статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України; порядок утворення і погашення державного внутрішнього і зовнішнього боргу; порядок випуску та обігу державних цінних паперів, їх види і типи.

   Бюджетним кодексом України (далі – Кодекс) (документ від 8 липня 2010 року № 2456-VI - чинний) визначаються правові засади функціонування бюджетної системи України, її принципи, основи бюджетного процесу і міжбюджетних відносин та відповідальність за порушення бюджетного законодавства.

   Згідно пункту 2 частини першої статті 2 Кодексу бюджети місцевого самоврядування - бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад.

   Відповідно до норм пункту 5 частини першої статті 2 Кодексу бюджетна система України - сукупність державного бюджету та місцевих бюджетів, побудована з урахуванням економічних відносин, державного і адміністративно-територіальних устроїв і врегульована нормами права.

   Пунктом 23-1 частини першої статті 2 Кодексу визначено, що єдиний казначейський рахунок - рахунок, відкритий центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів (далі - Казначейство України), у Національному банку України для обліку коштів та здійснення розрахунків у системі електронних платежів Національного банку України, на якому консолідуються кошти державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування та кошти інших клієнтів, які відповідно до законодавства знаходяться на казначейському обслуговуванні.

   Відповідно до положень статті 5 Бюджетного кодексу України:

1. Бюджетна система України складається з державного бюджету та місцевих бюджетів.

2. Місцевими бюджетами є бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування.

3. Бюджетами місцевого самоврядування є бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад.

   Частиною другою статті 67 встановлено, що до доходів загального фонду місцевих бюджетів належать доходи, визначені статтями 6466 і 69 цього Кодексу, та трансферти місцевим бюджетам (крім субвенцій, визначених статтею 69-1 та частиною першою статті 71 цього Кодексу).

   Пунктом 11 частини першої статті 116 Кодексу визначено, що порушенням бюджетного законодавства визнається порушення учасником бюджетного процесу встановлених цим Кодексом чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання, а саме: зарахування доходів бюджету до іншого, ніж визначено цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України, бюджету, в тому числі внаслідок здійснення поділу податків і зборів та інших доходів між бюджетами з порушенням визначених розмірів.

   Частиною першою статті 121 Кодексу встановлено, що посадові особи, з вини яких допущено порушення бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законом.

   Крім того, відповідно до положень частини другої статті 123 Кодексу керівники органів Казначейства України несуть персональну відповідальність у разі вчинення ними порушення бюджетного законодавства та невиконання вимог щодо казначейського обслуговування державного і місцевих бюджетів, встановлених цим Кодексом.

   Частиною першою статті 109 Кримінального кодексу України (далі – КК України) (повалення конституційного ладу) встановлено, що дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.

   В свою чергу частиною першою статті 111 КК України (державна зрада) встановлено, що «Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній державі, іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України, - карається позбавленням волі на строк від дванадцяти до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої».

   На підставі зазначеного вище, керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України, Бюджетного кодексу України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (пять днів), для використання запитуваної інформації в суді,

 

П Р О С И М О:

1.                Надати завірені належним чином фотокопії Розпорядчих актів про утворення державних установ (органів, організацій) з назвами  «Головне Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області», «Управління Державної казначейської служби України в Амур-Нижньодніпровському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Індустріальному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Новокодацькому районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Самарському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Центральному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Соборному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Чечелівському районі міста Дніпра» та «Управління Державної казначейської служби України в Шевченківському районі міста Дніпра»;

2.                Надати завірені належним чином фотокопії Свідоцтв про державну реєстрацію державних установ (органів, організацій) з назвами  «Головне Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області», «Управління Державної казначейської служби України в Амур-Нижньодніпровському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Індустріальному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Новокодацькому районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Самарському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Центральному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Соборному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Чечелівському районі міста Дніпра» та «Управління Державної казначейської служби України в Шевченківському районі міста Дніпра»;

3.                Надати завірені належним чином достовірні відомості (виписки) з державного реєстру стосовно державних установ (органів, організацій) з назвами  «Головне Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області», «Управління Державної казначейської служби України в Амур-Нижньодніпровському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Індустріальному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Новокодацькому районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Самарському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Центральному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Соборному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Чечелівському районі міста Дніпра» та «Управління Державної казначейської служби України в Шевченківському районі міста Дніпра»;

4.                Надати завірену належним чином достовірну інформацію стосовно реквізитів розрахункових рахунків бюджетів місцевого самоврядування - Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Індустріальної районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Новокодацької (Ленінської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Самарської районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Центральної (Кіровської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Соборної (Жовтневої) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Чечелівської (Красногвардійської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Шевченківської (Бабушкінської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади та Територіальної громади міста Дніпро (Дніпропетровська); 

5.                Надати завірену належним чином достовірну інформацію стосовно того, чи являються структурними підрозділами державної установи (органу, організації) з назвою  «Головне Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області» державні установи (органи, організації) з назвами: «Управління Державної казначейської служби України в Амур-Нижньодніпровському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Індустріальному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Новокодацькому районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Самарському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Центральному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Соборному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Чечелівському районі міста Дніпра» та «Управління Державної казначейської служби України в Шевченківському районі міста Дніпра»;

6.                Надати завірені належним чином фотокопії з оригіналу титульної і останніх сторінок (за підписами Голови Верховної Ради України і Президента України) Закону України, яким регулюється і регламентується організація і діяльність органів виконавчої влади – зокрема, державних установ (органів, організацій) з назвами  «Головне Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області», «Управління Державної казначейської служби України в Амур-Нижньодніпровському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Індустріальному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Новокодацькому районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Самарському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Центральному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Соборному районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Чечелівському районі міста Дніпра» та «Управління Державної казначейської служби України в Шевченківському районі міста Дніпра»;

7.                Надати завірені належним чином копії з оригіналу власних бланків та відбитків (відтисків) гербових печаток із зображенням Державного Герба України та своїми найменуваннями установ з назвами: «Головне Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області» (код ЄДРПОУ: 37988155), «Управління Державної казначейської служби України в Амур-Нижньодніпровському районі міста Дніпра» (код ЄДРПОУ: 37989300), «Управління Державної казначейської служби України в Індустріальному районі міста Дніпра» (код ЄДРПОУ: 37989295), «Управління Державної казначейської служби України в Новокодацькому районі міста Дніпра» (код ЄДРПОУ: 37989248), «Управління Державної казначейської служби України в Самарському районі міста Дніпра», «Управління Державної казначейської служби України в Центральному районі міста Дніпра» (код ЄДРПОУ: 37989316), «Управління Державної казначейської служби України в Соборному районі міста Дніпра» (код ЄДРПОУ: 37989269), «Управління Державної казначейської служби України в Чечелівському районі міста Дніпра» (код ЄДРПОУ: 37989253) та «Управління Державної казначейської служби України в Шевченківському районі міста Дніпра» (код ЄДРПОУ: 37989274);

8.                Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на зазначену вище адресу: 49055, місто Дніпро,  і в електронному вигляді на мою вищезазначену електронну адресу (e-mail: svf2011@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.     

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

Голова правління ГО ОПГ

«Багнет Нації»:                                                             Владислав Акулов

     

Уповноважений представник

ГО ОПГ «Багнет Нації»:                                             Сергій Філіпенко

 

Заступник голови зі зв’язків з

громадськістю та ЗМІ

ГО ОПГ «Багнет Нації»:                                           Сергій Сипало

 

 

P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.                  

                                                           (стаття 109 Кримінального кодексу України)    

 







































Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!


















































































































































































































































































































Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -