- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 28 грудня 2020 р.

В Дніпрі подано заяви про повалення конституційного ладу і державну зраду – заява з додатками

 


ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА

ПРОКУРАТУРА (ЄДРПОУ: 02909938)

пр. Д. Яворницького, 38, м. Дніпро,

Дніпропетровська область, 49044

 

П.І.Б. _________________________________

_______________________________________

Адреса: _______________________________

_______________________________________

_______________________________________

тел.: __________________________________

email: _________________________________

 

Прийняття заяви службовою/посадовою особою:

 

дата:__________________, час:_________________

Слідчий/прокурор: ___________________________

Службове посвідчення №:_____________________

Підпис слідчого/прокурора:____________________

 

З А Я В А

про кримінальний злочин, що має ознаки передбачені частиною першою статті 109, частиною першою статті 111 в сукупності з частиною четвертою статті 28 Кримінального кодексу України

 

   Я, _____________________________________________________________,

паспорт серія______№____________ виданий  ________________________

_________________________________________________________________

проживаю за адресою: ___________________________________________

_________________________________________________________________ усвідомлюючи всю ступінь відповідальності, яку передбачає стаття 383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину та завідомо неправдиві показання), - повідомляю про закінчене кримінальне правопорушення (передбачене частиною першою статті 13), яке підпадає під кваліфікацію ч.1 ст. 109 і ч.1 ст. 111 (дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу та діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду економічній безпеці України) в сукупності з частиною четвертою статті 28 (кримінальне правопорушення визнається вчиненим злочинною організацією, якщо він скоєний стійким ієрархічним об'єднанням декількох осіб (п'ять і більше), члени якого або структурні частини якого за попередньою змовою зорганізувалися для спільної діяльності з метою безпосереднього вчинення тяжких або особливо тяжких злочинів учасниками цієї організації, або керівництва чи координації кримінально протиправної діяльності інших осіб, або забезпечення функціонування як самої злочинної організації, так і інших кримінально протиправних груп) Кримінального кодексу України.

 

                                                     Власний підпис заявника:________________

 

   По факту даного закінченого кримінального злочину можу повідомити наступне:

   25-го жовтня 2020 року, під час проведення чергових місцевих виборів в Україні, не відбулося виборів до місцевих районних у місті Дніпрі (Дніпропетровську) рад, які є представницькими органами відповідних територіальних громад районів, у місті з державним районним поділом (відповідно до КОАТУУ), які, в свою чергу, складають єдину систему адміністративно-територіального устрою України, згідно частини першої статті 133. Конституції України.

{Офіційне тлумачення частини першої статті 133 див. в Рішенні Конституційного Суду № 11-рп/2001 від 13.07.2001}

   Це є грубим порушенням моїх конституційних прав і свобод як людини і громадянина (суб’єкта виборчого права), гарантованих мені статтями 1, 2, 3, 5, 7, 8, 19, 21, 22, 24, 69-71. Конституції України.

{Офіційне тлумачення положень статті 69 див. в Рішенні Конституційного Суду № 6-рп/2008 від 16.04.2008}

   Крім того, даними діями під загрозу поставлено національну економічну безпеку всієї держави України, через відсутність гарантування виконання в подальшому бюджетів місцевого самоврядування – бюджетів відповідних територіальних громад районів у місті з державним районним поділом (Дніпрі), які становлять єдину бюджетну систему України. А це, є грубим порушенням положень статті 95. Основного закону де зазначено, що бюджетна система України будується на засадах справедливого і неупередженого розподілу суспільного багатства між громадянами і територіальними громадами. Зазначені обставини, спонукають мене діяти відповідно до положення частини першої статті 17. Конституції, згідно якої, захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу.

{Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 95 див. в Рішеннях Конституційного Суду № 26-рп/2008 від 27.11.2008№ 3-рп/2012 від 25.01.2012}  

   Слід зазначити, що дане кримінальне правопорушення (не проведення виборів до районних у місті рад) було ініційовано, підготовлено і вчинено, через прийняття організованою злочинною організацією у складі  т.зв. «голови» і «депутатів» установи з назвою «Дніпровська міська рада» (списки додаються) рішення від 25.04.2018 року № 95/31 «Про функціонування районних у місті рад та їх виконавчих органів», в змові з членами відповідних виборчих комісій. Слід наголосити, що утворення і функціонування міської ради в системі органів місцевого самоврядування у місті обласного значення з районним поділом – не передбачено чинною Конституцією України. Адже, згідно положення частини четвертої статті 140. Конституції України «Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради».

Згідно правової позиції висловленої у постановах Верховного суду: 

від 12.10.2020 по справі № 9901/263/20 (№ в ЄДРСР 92270451); 

від 11.08.2020 по справі № 187/687/16-а (2-а/0187/7/16); 

від 22.01.2020 по справі № 682/3063/18 (№ в ЄДРСР 87079890);

від 22.01.2020 по справі № 682/3063/18 (№ в ЄДРСР 87079890); 

від 24.10.2019 по справі № 326/1062/16-а (2-а/329/18/2017), (№ в ЄДРСР 85207686); 

від 20.09.2019 по справі № 607/15910/15-а (№ в ЄДРСР 84405768); 

від 20.09.2019 по справі № 606/2381/15-а (№ в ЄДРСР 84405411)

 «У випадку, якщо порушуються права територіальних громад, то будь-який з членів таких громад має право оскаржити відповідну дію чи рішення суб`єкта владних повноважень у суді, (як у кримінальному так і в цивільному, адміністративному, господарчому, судочинстві та інших його галузях) оскільки порушення прав місцевого самоврядування неминуче призводить до порушення прав кожного жителя відповідного муніципального утворення.

   З цього приводу слід зауважити, що зазначене вище рішення установи з назвою «Дніпровська міська рада» від 25.04.2018 року № 95/31 (про не утворення районних у місті Дніпрі рад після закінчення строку повноважень) вже третій рік оскаржується в адміністративному порядку в Дніпропетровському окружному адміністративному суді, з моменту відкриття провадження від 30 жовтня 2018 року у справі № 160/7958/18. Розгляд даної справи й досі знаходиться в стадії підготовчого провадження, адже відповідачем (Дніпровською міською радою), на виконання двох ухвал суддів ДОАС Лозицької І. О. (від 20 лютого 2019 року) та судді Голобутовського Р. З. (від 08 квітня 2020 року), й досі, не надані правовстановлюючі документи, на підтвердження утворення в конституційний спосіб даної установи.

   Між іншим слід зауважити, що планування і реалізація злочинних дій щодо ліквідації районних у місті Дніпрі рад, не є випадковістю. Це, свідомо спланована і реалізована злочинна дія під гаслами децентралізації, спрямована на повалення конституційного ладу в Україні через узурпацію конституційних основ місцевого самоврядування та спотворення системи адміністративно-територіального устрою. Це також підтверджує наступна антиконституційна дія, а саме – прийняття рішення установою з назвою «Дніпровська міська рада» від 02.09.2020 року № 80/60, яким вирішено «створити у структурі виконавчих органів Дніпровської міської ради адміністрації районів зі статусом юридичних осіб».

   На підтвердження зазначеної вище тези щодо повалення конституційного ладу та умисне вчинення діяння на шкоду економічній безпеці України, а також змови багатьох посадових осіб, слід додати факт утворення і реєстрації в якості юридичних осіб приватного права (як комерційних підприємств) обласну, міську і районні у місті Дніпрі територіальні виборчі комісії Дніпропетровської області, якими не було забезпечено проведення місцевих виборів до районних у місті Дніпрі рад, а саме:

 

- Жарко Сергій Анатольович (керівник) - Голова Дніпропетровської обласної територіальної виборчої комісії (ЄДРПОУ – 43766324) і весь склад комісії;

- Саленко Олександр Миколайович (керівник) - Голова Дніпровської міської територіальної виборчої комісії Дніпровського району Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43754942) і весь склад комісії;

- Бойко Павло Юрійович (керівник) – Голова Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі територіальної виборчої комісії Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43786005) і весь склад комісії;

- Савко Дмитро Вікторович (керівник) - Голова Індустріальної районної у місті Дніпрі територіальної виборчої комісії Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43784500) і весь склад комісії;

- Горностаєва Марина Юріївна (керівник) - Голова Новокодацької районної у місті Дніпрі територіальної виборчої комісії Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43783782) і весь склад комісії;

- Кофанова Лілія Миколаївна (керівник) - Голова Самарської районної у місті Дніпрі територіальної виборчої комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43792239) і весь склад комісії;

- Івкіна Дарина Володимрівна (керівник) - Голова Соборної районної у місті Дніпрі територіальної виборчої комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43778345) і весь склад комісії;

- Муліна Алевтина Вікторівна (керівник) – Голова Центральної районної у місті Дніпрі територіальної виборчої комісії Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43805593) і весь склад комісії;

- Морокко Людмила Миколаївна (керівник) – Голова Чечелівської районної у місті Дніпрі територіальної виборчої комісії Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43776746) і весь склад комісії;

- Усманов Сергій Володимирович (керівник) - Голова Шевченківської районної у місті Дніпрі територіальної виборчої комісії Дніпропетровської області (ЄДРПОУ - 43780066) і весь склад комісії.

   Слід зауважити, що зазначені вище юридичні особи, отримали фінансові надходження з державного бюджету для проведення місцевих виборів 2020 року, в наступних розмірах:

 

- Дніпропетровська обласна територіальна виборча комісія (ЄДРПОУ – 43766324) – 10 309 730, 70;

- Дніпровська міська територіальна виборча комісія Дніпровського району Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43754942) – 7 875 467, 64;

- Амур-Нижньодніпровська районна у місті Дніпрі територіальна виборча комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43786005) – 4 009 633, 92;

- Індустріальна районна у місті Дніпрі територіальна виборча комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43784500) – 3 625 729, 00;

- Новокодацька районна у місті Дніпрі територіальна виборча комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43783782) – 4 907 826, 69;

-  Самарська районна у місті Дніпрі територіальна виборча комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43792239) – 2 695 967, 78;

- Соборна районна у місті Дніпрі територіальна виборча комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43778345) – 4 528 388, 10;

- Центральна районна у місті Дніпрі територіальна виборча комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43805593) – 2 686 992, 61;

- Чечелівська районна у місті Дніпрі територіальна виборча комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ – 43776746) – 3 507 536, 02;

- Шевченківська районна у місті Дніпрі територіальна виборча комісія Дніпропетровської області (ЄДРПОУ - 43780066) – 3 744 668, 70.

   Крім того слід зазначити, що не ліквідовані і залишаються діючими юридичні особи приватного права з назвами відповідних районних виборчих комісій, які були створені для проведення попередніх місцевих виборів (відомості додаються).   

   Відповідно до положень статті 8. Конституції, в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.

   Положеннями частини першої і другої статті 19. Конституції України закріплено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

   Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

{Офіційне тлумачення положення частини другої статті 19 див. в Рішенні Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009}

   Згідно з положеннями статті 68. Основного закону кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

      В контексті зазначеного вище відповідально заявляю, що зазначеними протиправними, злочинними діями, вчиненими групою посадових осіб, мені завдано моральної і матеріальної шкоди (сукупно) в розмірі 3 500 000 (три мільйони п’ятсот тисяч) гривень.

   Завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

   Враховуючи зазначене вище, керуючись нормами чинного законодавства,

 

ВИМАГАЮ:

 

-  прийняти і зареєструвати дану заяву про вчинений кримінальний злочин, що має ознаки передбачені частиною першою статті 109, частиною першою статті 111 в сукупності з частиною четвертою статті 28 Кримінального кодексу України (КК України);

- відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального процесуального кодексу України (КПК України) та положень Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події», а також Наказу Генеральної Прокуратури України від 06.04.2016 року № 139 «Про затвердження Положення про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань», затвердженого в Міністерстві юстиції України 05 травня 2016 року за № 680/28810, - внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) впродовж 24 годин після прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин, за вказаною в заяві, попередньою правовою кваліфікацією;

- на виконання вимог КПК України і Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про затвердження Інструкції з організації взаємодії органів досудового розслідування з іншими органами та підрозділами Національної поліції України в запобіганні кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» - невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з підстави вчинення кримінального злочину, за попередньою кваліфікацією, зазначеною в моїй заяві;

- на виконання частини другої статті 55 КПК України (Права і обов’язки потерпілого виникають в особи з моменту подання заяви про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяви про залучення її до провадження як потерпілого. Потерпілому вручається пам’ятка про процесуальні права та обов’язки особою, яка прийняла заяву про вчинення кримінального правопорушення) - вручити мені, як заявнику, пам'ятку, про процесуальні права і обов'язки потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК України;

- надати мені можливість повідомляти додаткові свідчення в порядку пункту 6 частини першої статті 56 КПК України, виключно в рамках відкритого кримінального провадження по зазначеному факту кримінального злочину в моїй заяві;

-  згідно вимог пунктів частини другої статті 60 КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і реєстрацію моєї заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення ЄО/ЖЄО), а також витяг з ЄРДР;

-  Відповідно до вимог частини другої статті 216 Кримінального процесуального кодексу України після внесення до ЄРДР, передати кримінальну справу за моєю заявою про злочин, за підслідністю до слідчих органів Служби безпеки України;

-  Письмово повідомляти мене про кожну дію в ході досудового розслідування;

-  Досудове розслідування провести у встановлений законом строк.

 

   До заяви додаються копії:

 

-                     Рішення ДМР від 25.04.2018 № 95/31, рішення ДМР від 02.09.2020 № 80/60 з додатками 1 і 2 та результатами поіменного голосування – на ____ (______________________) арк., стр. ___-___;

-                     Витягів з ЄДРПОУ з відомостями про зазначені в заяві новоутворені та попередні виборчі комісії - на ____ (______________________) арк., стр. ___-___;

-                     Відомостей з реєстраційних справ новоутворених та попередніх виборчі комісії - на ____ (______________________) арк., стр. ___-___;

-                     Відомостей від ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області про реєстрацію та фінансування новоутворених виборчих комісій - на ____ (______________________) арк., стр. ___-___ . 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 «_____» _________________ 20____ року

З повагою, Громадяни України,  _______________ /___________________/   

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!
















































































































































































































































































































Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -