Частиною третьою статті 127. Конституції України визначено, що на посаду судді може бути призначений (ВИКЛЮЧНО!!!) громадянин України. Але дана пряма норма чинного Основного закону не відома фізособям-мігрантам, які не читали Конституцію, а узурпували судову гілку влади через юридичну особу приватного права (комерційне підприємство) з назвою державного органу, а саме – «Куп’янський міськрайонний суд Харківської області».
З контексту відповідей, наданих на наші запити на інформацію, раніше спрямованих до цієї юр.особи, з’ясували, що посади суддів цього недосушу, до того ж, захоплено фізичними особами – мігрантами по відношенню до внутрішнього законодавства Самостійної української держави України.
Запити сформувала: Наталія Ведмеденко
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фінансову
підтримку діяльності громадського об’єднання ГО «Багнет Нації» можна здійснити
переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!
Вих. №: ЗПІ/066/21 Дата:
11 січня 2021 року
Голові Куп'янського міськрайонного
суду Харківської області
Барабанові Вікторії Володимирівні
63701, м. Куп`янськ, вул. 1-го Травня, 27а.
E-mail: inbox@kpm.hr.court.gov.ua
Держава, органи державної влади та органи
місцевого
самоврядування не є суб'єктами господарювання
(частина перша статті 8
Господарського кодексу України)
Ніхто не
зобов'язаний виконувати явно злочинні
розпорядження
\чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження
чи
наказу настає юридична
відповідальність.
(Стаття 60. Конституції України)
З А П И Т
про надання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації»
Згідно з положеннями
Конституції в Україні визнається і діє
принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу.
Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції
України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої
дії (ст. 8. КУ).
Правовий
порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути
примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади
та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на
підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та
законами України (ст. 19. КУ).
Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину
України право вільно збирати, зберігати,
використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на
свій вибір.
Відповідно до положень Статті 40. Основного закону усі
мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або
особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого
самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані
розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом
строк.
Згідно з положеннями
частини другої статті 32. Конституції України: «Не допускається збирання,
зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без
її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної
безпеки, економічного добробуту та прав людини». Частиною третьою, цієї ж
статті визначено, що кожний громадянин має право знайомитися в органах
державної влади, органах місцевого самоврядування, установах і організаціях з
відомостями про себе, які не є державною або іншою захищеною законом таємницею.
Закон України «Про доступ до публічної інформації»
визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до
інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний
інтерес.
Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті
3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до
публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення
законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до положень статті 4. доступ до
публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах
прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного
отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була
надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно
від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та
соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших
ознак.
Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону,
доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за
запитами на інформацію.
Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до
публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні
особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата
за копіювання та друк не стягується.
Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного
закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути
одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті
запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник
інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або
характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний
направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це
запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію
починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
В статті 81. Цивільного кодексу України зазначено, що юридичні особи,
залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного
права та юридичних осіб публічного права.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента
України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або
органу місцевого самоврядування.
Згідно частини 4 статті 87. Цивільного кодексу юридична особа вважається
створеною з дня її державної реєстрації
Відповідно
П.12ст. 92. Конституції України
виключно законами України
визначаються організація і діяльність
органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної
статистики та інформатики;
Закони
регулюють приватну і публічну сфери суспільних відносин: найбільш важливі
питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру і організацію
державної влади, закріплюють правове становище фізичних і юридичних осіб,
відносини між ними.
Закон — це
нормативно-правовий акт такі нормативно-правові акти приймаються згідно із
Конституцією (ст.8 КУ) та чинних законів, не повинні їм суперечити, а
навпаки — конкретизувати. Їх сила визначається компетенцією державного
органу,
Порядок прийняття законів України визначає Конституція
України та Закон України «Про Регламент Верховної Ради України» однією із
основної стадії законодавчого процесу,є
підписання законопроекту Президентом України.
Відповідно до Указу Президента України від 19.12.1996 № 1230/96 «Про Велику Державну Печатку установлено, що Великою Державною Печаткою України
скріплюються підписи Президента України на оригіналах текстів законів України,
указів Президента України, міжнародних договорів України; Голови Верховної Ради України на оригіналах рішень Верховної Ради України щодо міжнародних договорів України.
Відповідно до ст.20., Конституції
України в частині про Державний Герб України чітко вказано,
що Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого
Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається
не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави
Володимира Великого.
Також в ст.20.,Основного закону
України йдеться про те що Опис державних символів України та порядок їх
використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами
від конституційного складу Верховної Ради України.
Нормативні правові акти підлягають обов'язковій
державній реєстрації та обліку. Нормативно-правові
акти міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, що стосуються
прав свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер,
відповідно до чинного законодавства на оригіналах текстів законів України підпис Президента України має бути скріплений
Великою Державною Печаткою України, після
перевірки експертів що до пройденої встановленої процедури,з
додержанням вимог законодавства нормативні
правові акти реєструються в Міністерстві юстиції України.
Керуючись положеннями Конституції України, Закону
України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію», для
встановлення правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та
підтвердження його компетенції і компетентності, у визначений законом строк
ПРОСИМО:
впродовж визначеного
законом строку надати завірені належним чином з підписами
підписантів, та
печаткою із зображенням Державного Герба України копії з оригіналів,
1. нормативно-правового акту про
створення Куп'янського міськрайонного суду Харківської області який є у правовій системі.
Самостійної Української Держави України.
2. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області –
Барабанової Вікторії Володимирівни;
3. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області –
Барабанової Вікторії Володимирівни;
4. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Барабанової Вікторії Володимирівни;
5. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення судді Куп'янського
міськрайонного суду Харківської області – Барабанову
Вікторію Володимирівну;
6. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Демченко
Ірини Миколаївни;
7. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Демченко
Ірини Миколаївни;
8. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Демченко Ірини Миколаївни;
9. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення судді Демченко Ірину Миколаївну;
10. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області– Гетьман Любові Василівни ;
11. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області– Гетьман Любові Василівни ;
12. відомості стосовно наявності
або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та біометричних
документів у Гетьман Любові Василівни ;
13. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення судді Куп'янського
міськрайонного суду Харківської області – Гетьман Любов Василівну ;
14. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Литвинова Андрія Вікторовича;
15. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області– Литвинова Андрія Вікторовича;
16. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Литвинова Андрія Вікторовича;
17. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення суддею Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Литвинова Андрія Вікторовича;
18. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Клімової Світлани Вікторівни;
19. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Клімової Світлани Вікторівни;
20. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та біометричних
документів у Клімової Світлани Вікторівни;
21. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення суддею Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Клімову Світлану
Вікторівну;
22. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Коваленко Оксани Анатоліївни;
23. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Коваленко Оксани Анатоліївни;
24. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Коваленко Оксани Анатоліївни;
25. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення суддею Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Коваленко Оксану Анатоліївну;
26. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Шиховцової Анни Олександрівни;
27. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Шиховцової Анни Олександрівни;
28. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Шиховцової Анни Олександрівни;
29. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення суддею Шиховцову Анну
Олександрівну;
30. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Волчек Ольги Олексіївни;
31. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Волчек Ольги Олексіївни;
32. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Волчек Ольги Олексіївни;
33. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення суддею Волчек Ольгу Олексіївну;
34. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Цендра Наталії Володимирівни;
35. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Цендра Наталії Володимирівни;
36. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Цендра Наталії Володимирівни;
37. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення суддею Цендра Наталію Володимирівну;
38. посвідчення
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Сіренко Юлії Юріївни;
39. присягу
судді Куп'янського міськрайонного суду
Харківської області – Сіренко Юлії Юріївни;
40. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Сіренко Юлії Юріївни;
41. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ про
призначення суддею Сіренко Юлію Юріївну;
42. посвідчення
державного службовця –Єрьоміч Марії Іванівни
керівника апарату Куп'янського міськрайонного суду Харківської області;
43. присягу
державного службовця – Єрьоміч Марії
Іванівни керівника апарату Куп'янського міськрайонного
суду Харківської області;
44. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Єрьоміч
Марії Іванівни керівника апарату Куп'янського міськрайонного
суду Харківської області;
45. посвідчення
державного службовця –Дьомкіної Яни Владиславівни заступника керівника апарату
Куп'янського міськрайонного суду Харківської області;
46. присягу
державного службовця – Дьомкіної Яни Владиславівни заступника керівника апарату
Куп'янського міськрайонного суду Харківської області;
47. відомості стосовно
наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та
біометричних документів у Дьомкіної Яни Владиславівни заступника керівника апарату
Куп'янського міськрайонного суду Харківської області;
48. Положення, згідно до якого, здійснює
свою діяльність: Куп'янський міськрайонний суд Харківської області.
Вих. №: ЗПІ/067/21 Дата:
11 січня 2021 року
КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Україна, 63701, Харківська обл.,
М. Куп'янськ,
ВУЛИЦЯ ПЕРШОГО ТРАВНЯ, будинок
27-А
E-mail: inbox@kpm.hr.court.gov.ua
Держава, органи державної влади та органи
місцевого
самоврядування не є суб'єктами господарювання
(частина перша статті 8
Господарського кодексу України)
Ніхто не
зобов'язаний виконувати явно злочинні
розпорядження
\чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження
чи
наказу настає юридична
відповідальність.
(Стаття 60. Конституції України)
З А П И Т
про надання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації»
Згідно з
положеннями Конституції в Україні визнається
і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну
силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції
України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої
дії (ст. 8. КУ).
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких
ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи
зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України (ст. 19. КУ).
Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину
України право вільно збирати, зберігати,
використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на
свій вибір.
Відповідно до положень Статті 40. Основного закону усі
мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або
особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого
самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані
розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом
строк.
Згідно з
положеннями частини другої статті 32. Конституції України: «Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення
конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом,
і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав
людини». Частиною третьою, цієї ж статті визначено, що кожний громадянин має
право знайомитися в органах державної влади, органах місцевого самоврядування,
установах і організаціях з відомостями про себе, які не є державною або іншою
захищеною законом таємницею.
Закон України «Про доступ до публічної інформації»
визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до
інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний
інтерес.
Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті
3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до
публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення
законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до положень статті 4. доступ до
публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах
прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного
отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була
надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно
від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та
соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших
ознак.
Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону,
доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за
запитами на інформацію.
Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до
публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні
особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата
за копіювання та друк не стягується.
Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного
закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути
одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті
запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник
інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або
характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний
направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.
У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня
отримання запиту належним розпорядником.
В статті 81. Цивільного кодексу України зазначено, що юридичні особи,
залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного
права та юридичних осіб публічного права.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента
України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або
органу місцевого самоврядування.
Згідно частини 4 статті 87. Цивільного кодексу юридична особа вважається
створеною з дня її державної реєстрації
Відповідно П.12ст. 92. Конституції
України виключно законами України визначаються
організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації
державної статистики та інформатики;
Закони регулюють приватну і публічну сфери суспільних
відносин: найбільш важливі питання суспільного устрою, права і свободи
громадян, структуру і організацію державної влади, закріплюють правове
становище фізичних і юридичних осіб, відносини між ними.
Закон —
це нормативно-правовий акт такі нормативно-правові акти приймаються згідно із
Конституцією (ст.8 КУ) та чинних законів, не повинні їм суперечити, а
навпаки — конкретизувати. Їх сила визначається компетенцією державного
органу,
Порядок прийняття законів
України визначає Конституція України та Закон України «Про Регламент Верховної
Ради України» однією із основної стадії
законодавчого процесу,є підписання законопроекту Президентом України.
Відповідно до Указу Президента України від 19.12.1996 № 1230/96 «Про Велику Державну Печатку установлено, що Великою Державною Печаткою України
скріплюються підписи Президента України на оригіналах текстів законів України,
указів Президента України, міжнародних договорів України; Голови Верховної Ради України на оригіналах рішень Верховної Ради України щодо міжнародних договорів України.
Відповідно до
ст.20., Конституції України в частині про Державний Герб України чітко
вказано, що Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого
Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається
не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави
Володимира Великого.
Також
в ст.20.,Основного закону України йдеться про те що Опис державних символів
України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не
менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Нормативні правові акти
підлягають обов'язковій державній реєстрації та обліку. Нормативно-правові акти міністерств та інших центральних
органів виконавчої влади, що стосуються прав свобод і законних інтересів
громадян або мають міжвідомчий характер, відповідно до чинного
законодавства на оригіналах текстів законів України підпис Президента України має бути скріплений
Великою Державною Печаткою України, після
перевірки експертів що до пройденої встановленої процедури,з
додержанням вимог законодавства нормативні
правові акти реєструються в Міністерстві юстиції України.
Керуючись положеннями Конституції України, Закону
України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію», для
встановлення правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та
підтвердження його компетенції і компетентності, у визначений законом строк
ПРОШУ:
впродовж визначеного
законом строку надати копії з оригіналів належним чином завірені
з підписами підписантів, та печаткою із зображенням Державного Герба
України,
1. нормативно-правового акту який є у
правовій системі. Самостійної Української Держави України про створення ДЕРЖАВНУ ОРГАНІЗАЦІЮ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) установу з назвою: «КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУП'ЯНСЬКИЙ
МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)»
Код ЄДРПОУ:02893930;
2. розпорядчого акту засновників про створення відповідним компетентним органом юридичну особу публічного
права з назвою «КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУП'ЯНСЬКИЙ
МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)»
Код ЄДРПОУ:02893930;
3. копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи публічного права з
назвою: «КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУП'ЯНСЬКИЙ
МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)»
Код ЄДРПОУ:02893930;
4. відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру з підписами підписантів, та
печаткою із зображенням Державного Герба України про
юридичну особу публічного права з назвою:«КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)» Код ЄДРПОУ:002893930;
5. протоколу рішення засновників про утворення державну організацію (установу заклад) що має назву:«КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)» та код ЄДРПОУ:02893930;
6. Статут, регламент (то що ) на підставі якого діє державна
організація (установа заклад) з
назвою:«КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУП'ЯНСЬКИЙ
МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)»
Код ЄДРПОУ:02893930;
7. посвідчення державного службовця – ДЕМЧЕНКО ІРИНИ МИКОЛАЇВНИ теперішнього керівника юридичної
особи установи з назвою:«КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)» що має код ЄДРПОУ:02893930;
8. присягу державного службовця – ДЕМЧЕНКО
ІРИНИ МИКОЛАЇВНИ теперішнього керівника юридичної
особи установи з назвою:«КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)» що має код ЄДРПОУ:02893930;
9. посвідчення державного службовця – ЄРЬОМІЧ МАРІЇ ІВАНІВНИ представника та голови комісії з припинення юридичної особи установи з назвою:«КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)» що має код ЄДРПОУ:02893930;
10. присягу державного службовця – ЄРЬОМІЧ
МАРІЇ ІВАНІВНИ представника та голови комісії з припинення юридичної особи установи з назвою:«КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)» що має код ЄДРПОУ:02893930;
11. Положення, згідно до якого, здійснює
свою діяльність установа з назвою :«КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД)» що має код
ЄДРПОУ:02893930.
Немає коментарів:
Дописати коментар