- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

субота, 6 лютого 2021 р.

Чому ГУНП в Київській області посилається на факт повалення конституційного ладу, як на норму права?

 

   Відповідно до положень пункту 13 статті 92. Конституції України виключно законами України визначаються, зокрема, територіальний устрій України.

   В своєму Рішенні № 11-рп/2001 від 13.07.2001 Конституційний Суд України вирішив, що положення  пункту  13 частини першої статті 92 Конституції України  про  те,  що  виключно  законами   України   визначається "територіальний  устрій України",  треба розуміти так,  що питання територіального устрою України,  зокрема визначення  змісту  цього поняття,  правового статусу і видів адміністративно-територіальних одиниць, повноваження органів щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою України, є питаннями загальнодержавного значення і врегульовуються ЛИШЕ ЗАКОНОМ (!!!).

   Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскарженим.

   В своїй відповіді на наш інформаційний запит ГУНП в Київській області роз’яснює про свою структурну реорганізацію, пов’язану з змінами адміністративно-територіального устрою відповідно до ПОСТАНОВИ (НЕ ЗАКОНУ) Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ «Про утворення і ліквідацію районів», посилаючись як на юридичний, правовий, законний факт. Цікаво, а вони, там, знають про існування і чинність Конституції України?

 

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ

 НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ

В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 

01601, місто Київ,

ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 15

Е-mail: obl_kyiv@kv.npu.gov.ua

 

 

Запит (вих. № 2/141201)

про надання публічної інформації за Законом України

"Про доступ до публічної інформації"

 

Відповідно до даних розміщених в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань (офіційного сайту Міністерства юстиції України), Головне управління Національної поліції в Київській області (код ЄДРПОУ: 40108616), утворено Постановою КМУ № 730 від 16 вересня 2015 року «Про утворення територіальних органів Національної поліції та ліквідацію територіальних органів Міністерства внутрішніх справ».

В Постанові зазначено, що Кабінет Міністрів України постановляє: утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Національної поліції за переліком згідно з додатком 1.

   В Переліку територіальних органів Національної поліції, що утворюються, між іншим, вказано і Головне управління Національної поліції в Київській області. 

Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується (ст.. 8. КУ).

Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).

Згідно до положень статті 6. КУ державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.

Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

  Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

В статті 81. Цивільного кодексу України (ЦПК) зазначено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.

Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.

Згідно частини 4 статті 87. ЦПК юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.

Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк,

Відповідно до Указу Президента України від 19.12.1996 № 1230/96  Про Велику Державну Печатку яким установлено, що Великою Державною Печаткою України 
скріплюються підписи Президента України на оригіналах текстів законів України,
указів Президента України, міжнародних договорів України; Голови Верховної Ради України на оригіналах рішень  Верховної Ради України щодо міжнародних договорів України.

Відповідно до ст.20., Конституції України в частині про Державний Герб України чітко вказано, про Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України. Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого.

 Також в ст.20.,Основного закону України йдеться про те що Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.

Нормативні правові акти підлягають обов'язковій державній реєстрації та обліку. Нормативно-правові акти міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, що стосуються прав свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, відповідно до чинного законодавства на оригіналах текстів законів України  підпис Президента України має бути скріплений Великою Державною Печаткою України, після перевірки експертів що до пройденої встановленої процедури,з додержанням вимог законодавства нормативні правові акти реєструються в Міністерстві юстиції України.

 

 Керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію», для встановлення правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та підтвердження його компетенції і компетентності,

 

ПРОШУ:

 

впродовж визначеного законом строку належним чином завірені з підписами підписантів, та печаткою із зображенням Державного Герба України надати копії з оригіналу:

 

1.   нормативно-правового акту який є у правовій системі. Самостійної Української Держави України про створення відокремленого  підрозділу що має назву: «Миронівський відділ поліції ГУНП в Київській області»;

2.   розпорядчого акту засновників про створення відповідним компетентним органом відокремлений підрозділ що має назву: «Миронівський відділ поліції ГУНП в Київській області»;

3.   Статут, регламент (то що) на підставі якого діє відокремлений підрозділ що має назву: «Миронівський відділ поліції ГУНП в Київській області»;

4.   список займаних керівних та службових ПОСАД що займають керівники та службовці у відокремленому підрозділі з назвою: «Миронівський відділ поліції ГУНП в Київській області»  за місцем перебування, за адресою Київська обл. місто Миронівка. вул. Лермонтова 20;

5.    Положення, згідно до якого, здійснює свою діяльність відокремлений підрозділ з назвою: «Миронівський відділ поліції ГУНП в Київській області;

6.   копію договору про оренду займаного приміщення що займає відокремлений підрозділ з назвою: «Миронівський відділ поліції ГУНП в Київській області»  за місцем перебування, за адресою Київська обл. місто Миронівка. вул. Лермонтова, 20.(Телефон(и):(04574) 5-13-41 Email:mirono@kv.npu.gov.ua Офіційний сайт: https://kv.npu.gov.ua).

Відповідь прошу надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно вищевикладених пунктів прохальної  частини запиту, завірені печаткою із зображенням Державного Герба України та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на адресу: (svf2011@ukr.net).

.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або пере направити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

 

Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»http://bagnetnacii.blogspot.com

P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої (стаття 109 Кримінального кодексу України).







Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -