- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

субота, 4 вересня 2021 р.

Цікавимось «прокурором», який не читав КПК – запит і відповідь

 

   ГО ОПГ «Багнет Нації» цікавиться правоздатністю прокурора однієї з утворених в неконституційний спосіб дніпровських прокуратур.

   Дана особа, згідно відомостей з постанови слідчого УСБУ в Дніпропетровській області Герасименка В. С., намагається «змити в унітаз» відкриті багнетівцями справи щодо повалення конституційного ладу колегією недосуддів приватної установи з назвою «Третій апеляційний адміністративний суд».

   Ну, що ж, ми, приймаємо виклик))). Далі буде…

 

 Підтримати діяльність ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

Вих. №: ЗПІ/132/21                                                      Дата: 27 серпня 2021 року                                         

 

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА

ПРОКУРАТУРА (код ЄДРПОУ: 02909938)

Пр. Дмитра Яворницького, 38, м. Дніпро,

Дніпропетровська область, 49044

 

1 грудня 1991 року за результатами Всеукраїнського референдуму було створено Самостійну українську державу України – преамбула чинної Конституції України (документ: 254к/96-ВР), яка була прийнята 28 червня 1996 року, на п’ятій сесії Верховної Ради України

 

З А П И Т

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

 

   Відповідно до положень Статті 40. Конституції України (Основного закону) усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

   Частиною сьомою статті 6 цього Закону встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

   Прокуратура України становить єдину систему, яка в порядку, передбаченому Законом України від 14 жовтня 2014 року № 1697-VII “Про прокуратуру» (далі – ЗУ), здійснює встановлені Конституцією України функції з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави (ст. 1 ЗУ).

   Функції прокуратури України здійснюються виключно прокурорами. Делегування функцій прокуратури, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається (ст. 5 ЗУ).

   Прокурор зобов’язаний неухильно додержуватися присяги прокурора. За порушення присяги прокурор несе відповідальність, передбачену законом (ч. 3 ст. 19 ЗУ). Текст Присяги підписується прокурором і зберігається в його особовій справі. Процедура складення Присяги визначається Генеральним прокурором. Про складення Присяги вноситься запис у трудову книжку (ч. 2 ст. 36 ЗУ).

   Прокурори мають службове посвідчення. Положення про службове посвідчення та його зразок затверджуються Генеральним прокурором. Службове посвідчення вручається Генеральним прокурором або за його дорученням іншим прокурором (ч. 1, 2 ст. 21 ЗУ).

   Прокурором окружної прокуратури, прокурором обласної прокуратури, а також прокурором Офісу Генерального прокурора може бути призначений громадянин України, який має вищу юридичну освіту та відповідний стаж роботи в галузі права (ч.ч. 1-3 ст. 27 ЗУ).

   Положеннями статті 8 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» визначено, що державний службовець зобов’язаний: дотримуватися Конституції та законів України, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; дотримуватися принципів державної служби та правил етичної поведінки; поважати гідність людини, не допускати порушення прав і свобод людини та громадянина; з повагою ставитися до державних символів України; обов’язково використовувати державну мову під час виконання своїх посадових обов’язків, не допускати дискримінацію державної мови і протидіяти можливим спробам її дискримінації; забезпечувати в межах наданих повноважень ефективне виконання завдань і функцій державних органів; сумлінно і професійно виконувати свої посадові обов’язки та умови контракту про проходження державної служби (у разі укладення); виконувати рішення державних органів, накази (розпорядження), доручення керівників, надані на підставі та у межах повноважень, передбачених Конституцією та законами України; додержуватися вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції; запобігати виникненню реального, потенційного конфлікту інтересів під час проходження державної служби; постійно підвищувати рівень своєї професійної компетентності та удосконалювати організацію службової діяльності; зберігати державну таємницю та персональні дані осіб, що стали йому відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків, а також іншу інформацію, яка відповідно до закону не підлягає розголошенню; надавати публічну інформацію в межах, визначених законом.

   Державні службовці виконують також інші обов’язки, визначені у положеннях про структурні підрозділи державних органів та посадових інструкціях, затверджених керівниками державної служби в цих органах, та контракті про проходження державної служби (у разі укладення).

   У разі виявлення державним службовцем під час його службової діяльності або поза її межами фактів порушення вимог цього Закону з боку державних органів, їх посадових осіб він зобов’язаний звернутися для забезпечення законності до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.

   Відповідно до положень статті 9 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» зазначено, що державний службовець під час виконання посадових обов’язків діє у межах повноважень, визначених законом, і підпорядковується своєму безпосередньому керівнику або особі, яка виконує його обов’язки, чи особі, визначеній у контракті про проходження державної служби (у разі укладення). Державний службовець зобов’язаний виконувати накази (розпорядження), доручення керівника, видані в межах його повноважень, крім випадків, передбачених частиною шостою цієї статті. Під час виконання своїх обов’язків державний службовець не зобов’язаний виконувати доручення працівників патронатної служби. Наказ (розпорядження), доручення має містити конкретне завдання, інформацію про його предмет, мету, строк виконання та особу, відповідальну за виконання. Наказ (розпорядження) має бути письмовим, а доручення може бути письмовим або усним.

   Якщо державний службовець отримав наказ (розпорядження), доручення не від безпосереднього керівника, а від керівника вищого рівня, він зобов’язаний повідомити про це безпосереднього керівника.

   Наказ (розпорядження), доручення може бути скасовано керівником, який його видав, а також керівником вищого рівня або органом вищого рівня.

   Державний службовець у разі виникнення у нього сумніву щодо законності виданого керівником наказу (розпорядження), доручення повинен вимагати його письмового підтвердження, після отримання якого зобов’язаний виконати такий наказ (розпорядження), доручення. Одночасно з виконанням такого наказу (розпорядження), доручення державний службовець зобов’язаний у письмовій формі повідомити про нього керівника вищого рівня або орган вищого рівня. У такому разі державний службовець звільняється від відповідальності за виконання зазначеного наказу (розпорядження), доручення, якщо його буде визнано незаконним у встановленому законом порядку, крім випадків виконання явно злочинного наказу (розпорядження), доручення.

   Якщо державний службовець виконав наказ (розпорядження), доручення, визнані у встановленому законом порядку незаконними, і не вчинив дій, зазначених у частині шостій цієї статті, він несе відповідальність за своє діяння відповідно до закону.

   Керівник у разі отримання вимоги державного службовця про надання письмового підтвердження наказу (розпорядження), доручення зобов’язаний письмово підтвердити або скасувати відповідний наказ (розпорядження), доручення в одноденний строк. У разі неотримання письмового підтвердження у зазначений строк наказ (розпорядження), доручення вважається скасованим.

   За видання керівником та виконання державним службовцем явно злочинного наказу (розпорядження), доручення відповідні особи несуть відповідальність згідно із законом.

   Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», відповідно до компетенції, у визначений законом строк (п’ять днів),

  

П Р О С И М О:

 

1.          Надати завірену належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19) копію розпорядчого акту про створення державного органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра»;

2.                Надати копію власного бланка і копію відбитку (відтиску) власної гербової печатки державного органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра»;

3.                Надати завірені належним чином відомості стосовно того ким, коли, і на підставі якого документу (надати копію документа) було замовлено власний бланк і гербову печатку державного органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра»;

4.                Надати завірені належним чином відомості стосовно того ким, коли, і на підставі якого документу (надати копію документа) було виготовлено власний бланк і гербову печатку державного органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра»;

5.                Надати фотокопію з оригіналу Присяги прокурора, фізичної особи без національності і громадянства Самостійної української держави України - КОНИКА МАКСИМА ЮРІЙОВИЧА;

6.                Надати витяг з трудової книжки прокурора органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра», - фізичної особи без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України КОНИКА МАКСИМА ЮРІЙОВИЧА, з відміткою про складення ним відповідної Присяги;

7.                Надати фотокопію з оригіналу затвердженого Генеральним прокурором зразка службового посвідчення прокурора органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра», виданого фізичній особі (статистичній одиниці) без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України - КОНИКУ МАКСИМУ ЮРІЙОВИЧУ;

8.                Надати достовірні відомості/витяг у вигляді копії відповідного документу, якими підтверджується вручення службового посвідчення Генеральним прокурором, або іншим прокурором за його дорученням (відповідно до закону), прокурору органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра», фізичній особі (статистичній одиниці) без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України - КОНИКУ МАКСИМУ ЮРІЙОВИЧУ;

9.                Надати достовірні відомості стосовно фактів письмового звернення до безпосереднього керівництва або вищих органів прокурором органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра», фізичною особою без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України КОНИКОМ МАКСИМОМ ЮРІЙОВИЧЕМ з приводу невідповідності нормам чинного законодавства деяких історичних і юридичних фактів, які мають юридично правове значення, а саме: а) щодо неприйняття на Всеукраїнському референдумі Конституції України (документ № 254к/96-ВР від 28 червня 1996 року); б) щодо незаконності внесення змін і вилучення Розділу VII «ПРОКУРАТУРА» з тексту Конституції України (документ № 254к/96-ВР від 28 червня 1996 року), яка не приймалася на Всеукраїнському референдумі Українським народом; в) щодо незаконності створення і діяльності Прокуратури в Україні за умови неприйняття Конституції України (документ № 254к/96-ВР від 28 червня 1996 року) на Всеукраїнському референдумі; г) щодо незаконності утворення і діяльності Генеральної прокуратури України, як юридичної особи приватного права (суб’єкта господарювання) з кодом ЄДРПОУ:00034051; д) щодо незаконності утворення і діяльності Дніпропетровської обласної прокуратури, як юридичної особи приватного права (суб’єкта господарювання) з кодом ЄДРПОУ:02909938; е) щодо незаконності створення органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра», як структурного підрозділу юридичної особи приватного права з назвою «Дніпропетровська обласна прокуратура», без внесення відповідних відомостей до ЄРДПОУ; є) щодо незаконності призначення його (КОНИКА МАКСИМА ЮРІЙОВИЧА), фізичну особу без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України у відсутність відомостей про затвердження Конституції України на Всеукраїнському референдумі, на утворену в неконституційний спосіб посаду державного службовця «прокурора»; ж) щодо засудження фактів колаборанства (державної зради) вчинених його (КОНИКА МАКСИМА ЮРІЙОВИЧА) колишніми колегами, які залишилися співпрацювати з окупантами на тимчасово окупованих територіях Луганської і Донецької областей України, а також в анексованій Автономній Республіці Крим; з) щодо незаконності одночасної дії двох Законів України «Про прокуратуру» (від 5 листопада 1991 року № 1789-ХІІ та від 14 жовтня 2014 року № 1697-VII) і невідповідності їх Конституції України (документ № 254к/96-ВР від 28 червня 1996 року), яка не затверджувалась на Всеукраїнському референдумі; и) щодо відсутності встановлених законом державних символів України по причині незатвердження Конституції України (документ № 254к/96-ВР від 28 червня 1996 року) на Всеукраїнському референдумі;

10.           Надати достовірні відомості/витяг у вигляді копії відповідного документу, про результати останнього кваліфікаційного іспиту складеного прокурором органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра», фізичною особою (статистичною одиницею) без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України - КОНИКОМ МАКСИМОМ ЮРІЙОВИЧЕМ;

11.           Надати достовірні відомості/витяг у вигляді копії відповідного документу про результати конкурсу на зайняття посади прокурора органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра», складені фізичною особою (статистичною одиницею) без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України - КОНИКОМ МАКСИМОМ ЮРІЙОВИЧЕМ, а також копію наказу про його призначення на відповідну посаду;

12.           Надати достовірні відомості про розмір отриманої заробітної плати, премій та заохочень отриманих прокурором органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра», фізичною особою (статистичною одиницею) без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України - КОНИКОМ МАКСИМОМ ЮРІЙОВИЧЕМ з 1 січня 2020 року і на момент відповіді на даний запит;

13.           Надати завірені належним чином копії з оригіналів витягів з ЄРЛР та наказів (розпоряджень) про призначення процесуальним керівником в кримінальних провадженнях № 12021041650000313, № 12021041650000314, № 12021041650000315, № 12021041650000316 прокурора органу з назвою «Правобережна окружна прокуратура м. Дніпра», фізичну особу без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України КОНИКА МАКСИМА ЮРІЙОВИЧА; 

14.  Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на зазначену адресу уповноваженого представника, а саме: 49055, місто Дніпро, Сергію Веніаміновичу Філіпенку,  і в електронному вигляді на електронну адресу (e-mail: svf2011@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

  

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

     

З повагою,

Уповноважений представник

ГО ОПГ «Багнет Нації»:                                                        Сергій Філіпенко

 

P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.                  

                                                                     (стаття 109 Кримінального кодексу України)

 

Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній державі, іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України, - карається позбавленням волі на строк від дванадцяти до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої.

 

Звільняється від кримінальної відповідальності громадянин України, якщо він на виконання злочинного завдання іноземної держави, іноземної організації або їх представників ніяких дій не вчинив і добровільно заявив органам державної влади про свій зв'язок з ними та про отримане завдання. 

                                                                     (стаття 111 Кримінального кодексу України)

















Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -