- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятниця, 21 серпня 2020 р.

Ексгумація має бути гуманною: у ВРУ спробували розтлумачити класифікацію документів

 

   Законодавець, в прагненні аби за дослідженням на офіційному сайті установи різних нормативно-правових актів «чорт ногу зламав», зробив для цього, все можливе.

   На прикладі Кримінального кодексу УРСР 1960 року (скриншоти розміщені нижче) видно, що після втрати чинності зазначеним документом у 2001 році, до нього продовжують вносити зміни та доповнення і до тепер, до документів, якими внесено зміни і доповнення до даного кодексу раніше, а також продовжують вносити зміни і доповнення до деяких актів Української РСР (???).

   Навіщо вносити зміни в документ, який вже втратив чинність?

   Ми звернулись до Верховної Ради України за роз’ясненнями щодо класифікації нормативно-правових актів за позначками «чинний», «поточна редакція», «втратив чинність». Відповідь публікуємо.

 

Вих. №: ЗПІ/009/20                        Дата: 06 серпня 2020 року                                        

 

ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

вул. Михайла Грушевського, 5,

м. Київ, Київська область, 01008

 

       Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження

   чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження

   чи наказу настає юридична відповідальність.

                                                        (Стаття 60. Конституції України)

 

З А П И Т

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

                        

   Частиною першою і другою статті 19. Конституції України (Основного закону – закону прямої дії) закріплено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

   Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

   Згідно положень пункту 3 частини першої статті 85. Конституції України до повноважень Верховної Ради України належить, зокрема, прийняття законів.

   Керуючись положеннями статті 91. Основного закону Верховна Рада України приймає закони, постанови та інші акти більшістю від її конституційного складу, крім випадків, передбачених цією Конституцією.

   Частиною п’ятою статті 94. Конституції України закріплено, що «закон набирає чинності через десять днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування».

   На офіційному сайті Верховної Ради України (https: www.rada.gov.ua) крім документів затверджених «єдиним органом законодавчої влади в України» (ст. 75. КУ), розміщені нормативно-правові акти інших законодавчих ініціатив, а саме: Президента України, народних депутатів України та Кабінету Міністрів України (ст. 93. КУ).

   Слід зауважити, що зазначені вище нормативно-правові акти крім унікального номеру самого документа і дати його прийняття, мають позначку або «чинний», або «поточна редакція», або «втратив чинність» і так далі.

   Так, наприклад, Указ Президента України від 10 червня 1997 року № 503/97 «Про порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними чинності» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/503/97#Text) наділений позначкою «поточна редакція» (підстава - 607/2007). В свою чергу Указ Президента України від 5 липня 2007 року № 607/2007 «Про зупинення дії Указу Президента України від 10 червня 1997 року № 503» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/607/2007#Text) значиться під позначкою «чинний».

   Крім того, Рішення Конституційного Суду України від 3 жовтня 1997 року № 4-зп (Справа N 18/183-97) «у справі  за конституційним зверненням Барабаша Олександра Леонідовича щодо офіційного тлумачення частини п'ятої статті 94 та статті 160 Конституції України (справа про набуття чинності Конституцією України)», в даний час на сайті Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v004p710-97#Text) знаходиться за позначкою «поточна редакція».  

   Керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (пять днів),

 

П Р О С И М О:

1.                Надати розлогу, достовірну, деталізовану публічну інформацію стосовно порядку/принципу класифікації нормативно-правових актів розміщених на офіційному сайті Верховної Ради України відповідно до класифікаторів за позначками «чинний», «поточна редакція», «втратив чинність» і так далі;

2.                Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на мою домашню адресу: 49055, місто Дніпро і в електронному вигляді на мою вищезазначену електронну адресу (e-mail: svf2011@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.     

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

Уповноважений представник

ГО ОПГ «Багнет Нації»:                                                 Сергій Філіпенко  


                                  

 Читайте також: Інформаційна бомба або початок кінця: Увага!!! Всі міські, сільські, районні і обласні ради зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності – унікальні документи на сайті "Багнет Нації"

Інформаційна бомба або початок кінця: законодавства, яке регулює утворення органів влади і місцевого самоврядування, не існує – відповідь ВРУ

Читайте також: Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)















































Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!

1 коментар:

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -