- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 17 вересня 2020 р.

Сповідь ВРП: печатки – нема, бланків – нема, документів про утворення також нема…

 

   Оприлюднюємо відповідь надану на запит нашій громадській організації, яку ми направляли до установи з назвою «Вища рада правосуддя».

   Як зясувалося з отриманої відповіді, дана установа кожного дня займається виключно поваленням конституційного ладу в Україні. Адже у даної установи відсутні будь-які правовстановлюючі документи про її утворення в конституційний спосіб, а також відповідні атрибути органу публічної влади: печатка з Державним Гербом України, власні бланки і тому подібне.

   Ви й досі продовжуєте фінансувати цю, злочинну систему?

 

ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ (ВРП)                            

вул. Студентська, 12-а, м. Київ,

Київська область, 04050

 

Держава, органи державної влади та органи місцевого

 самоврядування не є суб'єктами господарювання

              (частина перша статті 8 Господарського кодексу України)

 

        Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження

\чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження

чи наказу настає юридична відповідальність.

                                                        (Стаття 60. Конституції України)

 

З А П И Т (вих. №: ЗПІ/024/20 від 08 вересня 2020 року)

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

                        

   Відповідно до положень Статті 40. Конституції України (Основного закону) усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

   Частиною сьомою статті 6 цього закону встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

   Положеннями статті 81. Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.

   Юридична особа публічного права створюється РОЗПОРЯДЧИМ АКТОМ Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.

   Згідно частини 4 статті 87. ЦК України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.

   Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», відповідно до компетенції, у визначений законом строк (п’ять днів),

  

П Р О С И М О:

 

1.                Надати достовірну інформацію (з посиланням на офіційне джерело) стосовно того, яким нормативно-правовим актом унормовано питання утворення, ліквідації і реорганізації органів державної влади (юридичних осіб публічного права), відповідно до якого утворено «ВИЩУ РАДУ ПРАВОСУДДЯ», як орган державної влади;

2.                Надати достовірну інформацію (з посиланням на офіційне джерело) стосовно того, яким нормативно-правовим актом унормовано питання державної реєстрації органів державної влади, як юридичних осіб публічного права, згідно якого повинно бути зареєстровано «ВИЩУ РАДУ ПРАВОСУДДЯ», як орган державної влади; 

3.                Надати завірену належним чином фотокопію з оригіналу РОЗПОРЯДЧОГО АКТУ про утворення органу державної влади з назвою «ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ»;

4.                Надати завірену належним чином фотокопію з оригіналу Свідоцтва про державну реєстрацію органу державної влади з назвою «ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ»;

5.                Надати завірені належним чином відомості (витяг) про державну реєстрацію органу державної влади з назвою «ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ»;

6.                Надати завірені належним чином копії наказів про призначення на посаду керівника, та на посади всіх його заступників, органу державної влади з назвою «ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ»;

7.                Надати завірені належним чином копії складених присяг державних службовців, а саме: керівника та всіх його заступників органу державної влади з назвою «ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ»;

8.                Надати завірену належним чином копію зразка власного бланку органу державної влади з назвою «ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ»;

9.                Надати завірену належним чином копію зразка відбитку (відтиску) гербової печатки органу державної влади з назвою «ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ»;

10.           Надати завірену належним чином копію договору оренди приміщення за фактичним місцем перебування/розташування органу державної влади з назвою «ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ», а саме за юридичною адресою: 49027, Дніпропетровська область, місто Київ, вул.. Студентська, 12-А;

11.   Надати завірену належним чином фотокопію з оригіналу подання Вищою радою правосуддя Президентові України про призначення вперше на посаду судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Кадникову Ганну Володимирівну;

12.  Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати в електронному вигляді на наші електронні адреси (e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.     

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

З ПОВАГОЮ,

ГО ОПГ «Багнет Нації» (Міністерство юстиції України реєстр громадських об’єднань № 1508568, 01.06.20)                                      

(e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net)

 

P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.                  

                                                                      (стаття 109 Кримінального кодексу України)   


Читайте також: Ого!!! Службі судової охорони дозволено застосування зброї, спецзасобів та фізичного впливу – документ

ВРП не підтвердила тиску на правосуддя з боку ГО «Багнет Нації» - висновок і рішення ВРП

Вуса, лапи і хвіст – правовстановлюючі документи Вищої ради правосуддя

ВРП наполягає на своїй нелегітимності – відповідь на запит

Вища рада правосуддя звітує про отримані зарплати і свій кількісний склад – відповідь на запит

Як Вища рада правосуддя рефлексує на зафіксоване нами порушення закону суддею Дубіжанською (відповідь на електронне звернення)

Вся суть судової реформи або перетворення у перевтіленнях – ухвали ВРП

Як одна «рука» внутрішнього окупанта свою іншу «руку миє»

ВРП не підтвердила тиску на правосуддя з боку ГО «Багнет Нації» - висновок і рішення ВРП

Служба судової охорони (ССО): Трохи про приватну армію суддів корпорації «Україна» - документи

Дніпро: Махровий правовий нігілізм осіб в мантіях Третього апеляційного нелегітимного суду

ВРП високо оцінила правову діяльність «Багнет Нації»

 

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -