- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 18 березня 2021 р.

Що то за судочинство у відсутність зокону про використання державних символів?

 

   Відповідно до положень статті 16 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» символами судової влади є державні символи України - Державний Герб України і Державний Прапор України. Суддя здійснює правосуддя в мантії та з нагрудним знаком. Зразки мантії та нагрудного знака затверджуються Радою суддів України. Суд як державний орган має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

   Слід констатувати, що згідно відповіді Верховної Ради України  на наш інформаційний запит в Україні й досі не ухвалено закону, яким встановлюється порядок використання і захисту державних символів. То де, судочинство?

Читайте також: Як, ліквідований Ужгородський міськрайсуд, міг винести вирок Павлові Павлову?

В Ужгородського міськрайсуду, який засуджує активістів, запитали про правосуб’єктність

Цікавимось громадянством і повноваженнями судді Деметрадзе - запит

Суди Ужгорода зареєстровані в американському реєстрі «Dun & Bradstreet» - запит

Документи про призначення судді, який засудив Павла Павлова, не мають жодної юридичної сили

 

ГО ОПГ «Багнет Нації»: щодо надання відомостей про ухвалення відповідного закону – до ВРУ

 

1 грудня 1991 року за результатами Всеукраїнського референдуму було створено Самостійну українську державу України – преамбула чинної Конституції України (документ: 254к/96-ВР), яка була прийнята 28 червня 1996 року, на п’ятій сесії Верховної Ради України

 

ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

вул. Михайла Грушевського, 5,

м. Київ, Київська область, 01008

 

З А П И Т Вих. №: ЗПІ/099/21 від 10 березня 2021 року

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

                        

   Згідно положень пункту 24 частини першої статті 85. Конституції України до повноважень Верховної Ради України належить, зокрема, встановлення державних символів України.

Відповідно до положень статті 20. Конституції України: «Державними символами України є Державний Прапор України, Державний Герб України і Державний Гімн України».

Державний Прапор України - стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів.

Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом (!), що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.

Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого (малий Державний Герб України).

Державний Гімн України - національний гімн на музику М. Вербицького із словами, затвердженими законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.

Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.

Частиною першою статті 65. Основного закону закріплено, що захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.

    Пунктом 4 частини другої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України встановлюються, зокрема: порядок використання і захисту державних символів.

   Керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (пять днів),

 

П Р О С И М О:

1.                Надати достовірну інформацію стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про порядок використання і захисту державних символів», який відповідає змісту чинної Конституції України;

2.                Надати достовірну інформацію стосовно того, чи вносився відповідний проект закону «Про порядок використання і захисту державних символів» до Верховної Ради України;

3.                Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати в електронному вигляді на наші електронні адреси (e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.     

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

З ПОВАГОЮ, Правління ГО ОПГ «Багнет Нації»

(Реєстр громадських об’єднань Міністерства юстиції України, реєстраційний № 1508568, дата реєстрації - 01.06.2020 року)                                      

(e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net)

Дякуємо за розлогі та своєчасні відповіді на наші попередні запити на інформацію!!!

   Читайте також:

Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)

Всі вони «актори» одного «театру»

В Україні відсутня Велика Державна Печатка України - відео

Указ Президента Про офіційні символи глави держави на сайті «Багнет Нації»

 


Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО ОПГ «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -