В цьому номері газети «Багнет Нації» ми вирішили поговорити про узурпацію місцевого самоврядування, на прикладі не утвореного в конституційний спосіб органу місцевого самоврядування з назвою «Дніпровська міська рада».
Читайте
також: Газету
«Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва
Першу річницю утворення ГО ОПГ
«Багнет Нації» відзначили першим випуском власної газети
Збираємо кошти на перший тираж
газети «Багнет Нації»
«Екстрений»
і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо те, про що мовчать
інші
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фінансову підтримку
діяльності ГО ОПГ «Багнет Нації» можна здійснити на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка. Дякуємо кожному, за Ваш вагомий внесок у
відновлення конституційного устрою України!
Наша Громадська організація «Об’єднана
правозахисна група «Багнет Нації» вже безліч разів зверталася до Служби безпеки
України, Прокуратури і Національної поліції в Дніпропетровській області із
заявами про злочин, стосовно повалення конституційного ладу через узурпацію
місцевого самоврядування, гарантованого статтею 7. Конституції України, неконституційними
утвореннями.
Одним з таких злочинних утворень (угрупувань), яке сьогодні порушує права всіх без
виключень жителів районних у місті Дніпропетровську територіальних громад, є
юридична особа приватного права - суб’єкт господарювання з назвою «Дніпровська
міська рада» (код ЄДРПОУ: 26510514).
В контексті викладеного вище варто
наголосити, що відповідно до положень частини четвертої статті 140. Конституції
України органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси
територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради. Тобто, в
обласному центрі (місті Дніпропетровську/Дніпрі) з районним державним
поділенням, що складається з восьми адміністративно-територіальних одиниць
(районів у місті), які мають і зобов’язані виконувати самостійні місцеві
бюджети відповідних територіальних громад, представницький орган місцевого
самоврядування у вигляді міської ради, взагалі, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ
КОНСТИТУЦІЄЮ УКРАЇНИ.
Крім того, слід зазначити, що утворення
виконавчих органів (рад), як юридичних осіб суб’єктів приватного права, не
передбачено чинним законодавством.
В своєму Рішенні № 11-рп/2001 від 13.07.2001 Конституційний Суд України наголосив, що «конституційні положення
свідчать про те, що Україна не тільки
закріплює гарантії місцевого самоврядування в Конституції, а й визнає його як
одну з фундаментальних засад демократичного устрою держави і суспільства. Система місцевого самоврядування у своїй основі
визначається адміністративно-територіальним устроєм України.
Згідно з пунктом 13 частини першої статті 92
Конституції України територіальний устрій України визначається виключно
законами України, що є однією з важливих
гарантій єдності і цілісності державної території України
(частина третя статті 2).
Це означає, що правовий режим адміністративно-територіальних одиниць як окремих складових адміністративно-територіального устрою України (в тому числі визначення порядку
утворення, ліквідації, зміни меж районів у містах) повинен визначатися законами
України.Конституція України визнає право за територіальною громадою та органами
місцевого самоврядування самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції
і законів України,
що цілком узгоджується з положеннями пункту 2 статті 4 Європейської
Хартії місцевого самоврядування, відповідно до якого місцева влада в межах
закону має повне право вирішувати будь-яке питання, що не вилучено із сфери її компетенції і вирішення
якого не доручено жодному іншому органу».
В своєму іншому Рішенні № 12-рп/2002 від 18.06.2002 Конституційний Суд України доходить висновку, що
«положення частини першої статті 140 Конституції
України (254к/96-ВР) визначили місцеве
самоврядування як право територіальної
громади - первинного
суб'єкта місцевого
самоврядування, основного носія
його функцій і
повноважень - вирішувати питання
місцевого значення в межах Конституції (254к/96-ВР) і законів України
та дали визначення територіальної громади як жителів села, селища, міста чи
добровільного об'єднання жителів
кількох сіл у сільську
громаду, а не встановили порядку
об'єднання або роз'єднання самих територіальних громад.
Установивши
в статтях 140,
141, 142, 143,
144, 145 Конституції України (254к/96-ВР) основні засади
функціонування місцевого самоврядування,
його органів, матеріальну і фінансову основу тощо, Конституція
України (254к/96-ВР) решту питань організації місцевого
самоврядування, формування, діяльності
та відповідальності його органів
віднесла до визначення
законом (стаття 146 Конституції України
(254к/96-ВР). Тим самим на конституційному рівні
передбачено створення правових
умов для
подальшого законодавчого врегулювання суспільних відносин у сфері місцевого самоврядування».
Відповідно до частини першої статті 142.
Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і
нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси,
що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а
також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і
обласних рад.
Статтею 64 Бюджетного кодексу України визначено склад доходів
загального фонду бюджетів сільських, селищних, міських територіальних громад –
бюджетів місцевого самоврядування (згідно визначенню пункту 2 частини першої
статті 2 Бюджетного кодексу).
Dun & Bradstreet (D & B; ['dʌn' ænd 'brædstriːt]) -
американська компанія, що спеціалізується на зборі, каталогізації та аналізі
інформації про суб'єктів бізнесу і складанні кредитних рейтингів, веде
найбільший в світі реєстр відомостей про приватні компанії (близько 205 млн
суб'єктів станом на 2013 рік).
Вікіпедія про
Dun & Bradstreet: Компанія заснована в середині XIX століття, здійснила
безліч поглинань і пройшла через серію поділів, зокрема, в різний час в Dun
& Bradstreet входили компанія, яка веде рейтинг Нільсена, рейтингове
агентство Moody's, аналітики ринків інформаційних технологій Gartner.
Основне
джерело доходів - надання замовникам звітів про фінансовий стан організацій,
підготовка платних вибірок потенційних клієнтів і постачальників по запитаним
критеріям.
DUNS або
D-U-N-S (повністю англ. Data Universal Numbering System - «Універсальна система
нумерації даних») - 1) реєстр прав власності, створений і ведений американською
компанією Dun & Bradstreet (D & B), в побуті - DUNS-реєстр; 2) цифровий
запис в даному реєстрі для унікальної ідентифікації компаній, в побуті - номер
DUNS або DUNS-номер. Являє собою унікальний ідентифікаційний код з дев'яти
цифр, який присвоюється суб'єкту підприємницької діяльності. Заявленою метою
створення реєстру D-U-N-S в 1962 році було підтвердження ділової репутації суб'єктів
підприємницької діяльності.
Увазі читачів відомості з
американського реєстру «Dun
& Bradstreet» про DUNS-номери приватних підприємств з назвами
«Дніпровська міська рада» і «Виконавчий комітет Дніпровської міської ради».
Наразі, цей гібридний «недоорган»
узурпувавши місцеве самоврядування, яке є правом виключно районних у місті територіальних
громад, присмоктався до надходжень місцевих бюджетів відповідних районів у
місті Дніпропетровську (Дніпрі), системно скорочуючи видатки на освіту,
програми соціального захисту, реставрацію і захист пам’яток архітектури і таке
інше. Далі буде…
Немає коментарів:
Дописати коментар