- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 9 листопада 2021 р.

Андрій Карпович: ПРОПОЗИЦІЯ ДО ГАЗКОНТОРИ ПРО ДОСУДОВЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРУ

 

_______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 (наразі готуються подібні позови до міськводоканалів та міськтеплоенерго - ред.)

Розсилка до:

 

-   НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ , Україна, 03057, місто Київ, ВУЛИЦЯ СМОЛЕНСЬКА, будинок 19 , ЄДРПОУ 39369133 , тел. (044) 204-48-27; факс: 277-30-47 ; e-mail: pr@nerc.gov.ua ;

-            АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ “КИЇВОБЛГАЗ” (АТ “КИЇВОБЛГАЗ”) , Україна, 08150, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, місто Боярка, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 178 , ЄДРПОУ 20578072

-     ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” (ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ”) ,Україна, 04108, місто Київ, ПРОСПЕКТ СВОБОДИ, будинок 2Г, ЛІТ. А , ЄДРПОУ 39592941.

 

ПРОПОЗИЦІЯ ДОСУДОВОГО ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРУ

 

ПРЕАМБУЛА

 

Детально проаналізувавши зміст міжнародно визнаних норм права та зміст норм права внутрішнього законодавства України було виявлено , що починаючи із 21.05.2015 року , за попередньою свідомою , обізнаною змовою НКРЄКП ЄДРПОУ 39369133 , Оператора ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” ЄДРПОУ 20578072 , постачальника ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” ЄДРПОУ 39592941 , було створено шахрайську схему по незаконному втручанню у право мого довірителя і його дружини і малолітніх дітей мирно володіти своїм майном — грошовими коштами. Незаконність такого втручання полягає у свідомих , обізнаних діях НКРЄКП ЄДРПОУ 39369133 , Оператора ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” ЄДРПОУ 20578072 , постачальника ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” ЄДРПОУ 39592941 по створенню шахрайської схеми ціллю якої є незаконне заволодіння коштами мого довірителя і його дружини і малолітніх дітей — під виглядом фіктивної , виключно абстрактної послуги з постачання природного газу .

 

Зазначені обставини абсолютно , в повному обсязі , неспростовно підтверджуються фактами які викладають у даній пропозиції врегулювати спір без звернення до суду.

 

ФАКТ ПЕРШИЙ

ПРІОРИТЕТ НОРМ МІЖНАРОДНОГО ПРАВА

1.Указом Президії Верховної Ради УРСР від 14.04.1986 року № 2077-XI , Українська Радянська Соціалістична Республіка (УРСР) приєдналась до Віденської конвенції про право міжнародних договорів (далі — Конвенція). Ця Конвенція застосовується до будь-якого договору, який є установчим актом міжнародної організації, без шкоди для відповідних правил цієї організації (ст.5 Конвенції). Для цілей цієї Конвенції “договір” означає міжнародну угоду, укладену між державами в письмовій формі і регульовану міжнародним правом, незалежно від того, чи викладена така угода в одному документі, двох чи кількох зв'язаних між собою документах, а також незалежно від її конкретного найменування (п.А ч.1 ст.1 Конвенції). Учасник не може посилатись на положення свого внутрішнього права як на виправдання для невиконання ним

1


договору (ст.27 Конвенції).

2.16 липня 1990 року Верховною Радою УРСР було проголошено ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ДЕРЖАВНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ УКРАЇНИ (далі — Декларація ).Українська РСР визнає перевагу загальнолюдських цінностей над класовими, пріоритет загальновизнаних норм міжнародного права перед нормами внутрішньодержавного права (аб.3 Декларації). Здійснюючи Декларацію постановою Верховної ради УРСР від 24.08.1991 року № 1427-XII було затверджено АКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ , яким проголошено , що віднині на території України мають чинність виключно Конституція і закони України. Україна підтверджує свої зобов'язання за міжнародними договорами, укладеними Українською РСР до проголошення незалежності України (ст.6 Закону № 543-XII від 12.09.1991 року).

 

АКТ ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ було схвалено найвищою формою юридичної визначеності , референдумом 01.12.1991 року , отже найвищою формою власного волевиявлення громадян було схвалено пріоритет пріоритет загальновизнаних норм міжнародного права перед нормами внутрішньодержавного права , а також те , що Україна як правонаступник УРСР , визнала , що не має права посилатись на норми внутрішнього права як на виправдання невиконання норм міжнародного права.

 

Чинні міжнародні договори України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства і застосовуються у порядку, передбаченому для норм національного законодавства (ч.1 ст.19 Закону № 1906-IV від 29.06.2004 року). Якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору (ч.1 ст.19 Закону № 1906-IV від 29.06.2004 року). Чинні міжнародні договори України підлягають сумлінному дотриманню Україною відповідно до норм міжнародного права (ч.1ст.15 Закону № 1906-IV від 29.06.2004 року).

 

Змістовний аналіз вищевикладеного дозволяє констатувати беззаперечний , неспростовний , юридично доказаний факт , що в будь-якому випадку міжнародними договорами є офіційні документи міжнародних організацій незалежно від їх назви , і такі документи незалежно від назви в будь-якому випадку мають пріоритет над будь-якими нормами внутрішнього права України. Таким чином будь-який міжнародний документ незалежно від назви та форми у сфері ринку природного газу , має виключний пріоритет

 

над будь-якими нормами внутрішнього права України викладеного у Законах , Кодексах , постановах тощо , які мають пряме чи опосередковане відношення до сфери ринку природного газу. Отже ні ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” , ні Оператор ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ”

 

,    ні НКРЄКП не мають ніякого права навіть згадувати про норми внутрішнього права України , якщо норми міжнародного права передбачають інше.

 

3.01 січня 1957 року для України набув чинності Договір про заснування Європейської Спільноти (Договір про заснування Європейського економічного співтовариства) (далі - Договір про ЄЕС).

Беручи до уваги Договір ЄЕС , та його ч.2 ст.47 , ст.ст. 55 та 95 , 13.07.2009 року ЄВРОПЕЙСЬКИМ ПАРЛАМЕНТОМ ТА РАДОЮ ЄВРОПИ прийнято Директиву 2009/73/ЄС “Про спільні правила внутрішнього ринку природного газу та про скасування Директиви 2009/73/ЄС” (далі - Директива 2009/73/ЄС).

Беручи до уваги Договір ЄЕС , зокрема , його п. (g) ч.3 ст.54 ,13.06.1983 року РАДОЮ

ЄВРОПЕЙСЬКОГО СПІВТОВАРИСТВА прийнято Директиву 83/349/ЄС “Про консолідовану звітність, що основується на пункті (g) частини 3 статті 54 Договору (далі-Директива 83/349/ЄС).

Беручи до уваги Договір ЄЕС , та його ст.100 , 20.05.1997 року ЄВРОПЕЙСЬКИМ ПАРЛАМЕНТОМ ТА РАДОЮ ЄВРОПИ прийнято Директиву 97/7/ЄС “Про захист прав споживачів на дистанційних контрактах” (далі - Директива 97/7/ЄС).

 

2


Беручи до уваги Договір ЄЕС , та його ст.100 , 10.09.1984 року ЄВРОПЕЙСЬКИМ ПАРЛАМЕНТОМ ТА РАДОЮ ЄВРОПИ прийнято Директиву 84/450/ЄС “Щодо наближення законів, постанов та адміністративних положень держав-членів стосовно реклами, яка вводить в оману” (далі - Директива 84/450/ЄС).

 

З   наведеного випливає беззаперечний , неспростовний , юридично доказаний факт , що у разі , якщо Директивою 2009/73/ЄС , Директивою 97/7/ЄС , Директивою 84/450/ЄС , Директивою 83/349/ЄС тобто нормами міжнародного права встановлено інші правила , терміни , тлумачення тощо для внутрішнього ринку природного газу України ніж ті , що встановлені будь-якими актами внутрішнього законодавства України , та застосовуються виключно норми права установлені Директивою 2009/73/ЄС , Директивою 97/7/ЄС , Директивою 84/450/ЄС, Директивою 83/349/ЄС та іншими Директивами та Резолюціями норми права яких застосовуватимуться у даній пропозиції.

Встановивши пріоритет норм міжнародного права над нормами внутрішнього права , наступним фактом викладаю тісний , прямий та нерозривний взаємозв’язок між ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” та Оператора ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” (афілійоване підприємство).

 

ФАКТ ДРУГИЙ

АФІЛІЙОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО

4.“Афілійоване підприємство”: дочірнє підприємство у значенні статті 41 Сьомої Директиви Ради 83/349/ЄС від 13 червня 1983 року , заснованої на пункті g) частини 2 статті 44 Договору про консолідовані рахунки , або асоційоване підприємство відповідно до частини 1 статті 33 вказаної Директиви , або підприємство , що належить одним і тим самими акціонерам (п.22 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС).

5.Підприємства, які пов’язані між собою у розумінні пунктів (а), (b) та (d) (bb) частини 1 статті 1, та інші підприємства, які у подібний спосіб пов’язані з одним із зазначених вище підприємств, для цілей цієї Директиви та Директиви 78/660/ЄЕС (ч.1 ст.41 Директиви 83/349/ЄС). Держава-член вимагає від будь-якого підприємства, на яке поширюється дія національного законодавства, складання консолідованої звітності та консолідованого річного звіту, якщо це підприємство (материнське підприємство) : (a) володіє більшістю прав голосу акціонерів або членів у іншому підприємстві (дочірньому підприємстві); або (b) має право призначати або звільняти з посади більшість членів адміністративного, управлінського або наглядового органу іншого підприємства (дочірнього підприємства) і одночасно є акціонером або учасником такого підприємства; або (d) є акціонером або учасником підприємства, та: (bb) самостійно контролює, згідно з угодою з іншими акціонерами або учасниками такого підприємства (дочірнього підприємства), більшість прав голосу акціонерів або учасників цього підприємства. Держави-члени можуть приймати більш детальні положення стосовно форми та змісту таких угод (ч.1 ст.1Директиви 83/349/ЄС).

 

6.   У річних звітах емітента цінних паперів Оператора ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” за 2015 рік , за 2016 рік , за 2017 рік , за 2018 рік , за 2019 рік , за 2020 рік , у розділах «Відомості щодо участі емітента в створенні юридичних осіб» річної інформації емітента цінних паперів АТ «КИЇВОБЛГАЗ» ЄДРПОУ 20578072 значаться наступні відомості: 1) Найменування - «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ» ; 2) організаційно-правова форма – «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ» ; 3) код за ЄДРПОУ- 39592941 ; 4) місцезнаходження 04108, м. Київ, прос. Свободи, 2-Г, літ. А ; 5) опис: Учасником товариства є ПАТ "Київоблгаз" котрому належать 100 відсоткова частка в статутному капіталі, номінальна вартість в гривнях складає 1 000 000 грн. Учасник Товариства має право: брати участь у розподілі прибутку Товариства і одержувати його частину пропорційно частці кожного Учасника у Статутному капіталі Товариства; одержувати інформацію про діяльність Товариства, знайомитись з балансами та

 

3


звітами Товариства, протоколами Загальних зборів учасників, іншими документами, пов’язаними з діяльністю Товариства; одержувати засвідчені копії протоколів Загальних зборів учасників, Статуту, витяги з книги протоколів; вносити на розгляд Загальних зборів учасників та інших керівних органів Товариства пропозиції з питань діяльності Товариства; бути призначеними Загальними зборами учасників на будь-яку керівну посаду в Товаристві; приймати участь в управлінні Товариством у порядку, визначеному Статутом Товариства; в односторонньому порядку відмовитись від участі

в   Товаристві, але не раніше двох тижнів (чотирнадцяти днів) з дати повідомлення всіх Учасників про свої наміри; прийняти рішення про включення до складу Учасників Товариства третьої особи (шляхом прийняття рішення про збільшення Статутного капіталу за рахунок внесення іншою особою внеску, а також у результаті відчуження їй частки (частини частки) Учасника); у випадку збільшення кількості Учасників укладати Установчий договір, вносити необхідні зміни до Статуту, що регламентують діяльність Учасників; отримувати відповідну частку майна Товариства у випадку його ліквідації; закласти належну їм частку (частину частки) у Статутному капіталі Товариства третім особам; прийняти рішення про наділення себе додатковими правами або обов’язками.

Змістовний аналіз викладеного дозволяє констатувати беззаперечний , неспростовний , юридично доказаний факт , що в будь-якому випадку між ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” та Оператора ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” існує постійний , тривалий , нерозривний взаємозв’язок , отже спільність усіх без виключення дій між зазначеними юридичними особами є безумовно доведеною і неспростовною.

Встановивши факт тісного , прямого та нерозривного взаємозв’язку між ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” (афілійоване підприємство) та Оператора ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” наступним викладаю зв’язок між ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” ,Оператора ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” і НКРЄКП .

 

ФАКТ ТРЕТІЙ

НКРЄКП

7.Кожна держава-член призначає на національному рівні єдиний національний регулюючий орган влади (п.1 ст.39 Директиви 2009/73/ЄС). Регулюючий орган влади має такі обов’язки : поважати свободу укладення контрактів в тому , що стосується контрактів на непреривне постачання та довгострокових контрактів , за умови що вони є сумісними із законодавством Співтовариства та узгоджені з політикою Співтовариства (п.l ст.41 Директиви 2009/73/ЄС). Крім зобов’язань , покладених на нього частиною 1 цієї статті , якщо відповідно до статті 14 був призначений незалежний оператор системи, то регулюючий орган влади повинен перевіряти відносини та зв’язки між незалежним оператором системи та власником транспортної системи з метою забезпечення виконання незалежним оператором системи своїх зобов’язань , зокрема затверджувати контракти та діяти як орган із врегулювання спорів між незалежним оператором системи та власником транспортної системи стосовно будь-якої скарги , поданої якою-небудь із сторін відповідно до частини 11 (п.В ч.3 ст.41Директиви 2009/73/ЄС).Контракт на постачання газу” : контракт на постачання природного газу , за винятком похідних газових документів (п.34 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС). Постачання” : продаж та перепродаж споживачам природного газу , зокрема LNG (зріджений природний газ) (п.7 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС).

 

Змістовний аналіз викладеного дозволяє констатувати беззаперечний , неспростовний , юридично доказаний факт , що до повноважень регулюючого органу НКРЄКП належить прийняття рішень якими затверджуються контракти на постачання природного газу.

 

8.Постановою НКРЄКП від 30.09.2015 року № 2500 затверджено Типовий договір постачання природного газу побутовим споживачам (далі – Договір постачання).За цим

4


Договором Постачальник зобов'язується постачати природний газ Споживачу в необхідних для Споживача об’ємах (обсягах), а Споживач зобов'язується своєчасно сплачувати Постачальнику вартість природного газу у розмірі, строки та порядку, що визначені цим Договором (п.2.1 розділу 2 Договору постачання).

 

Зазначене прямо вказує , що Договір постачання є тим самим контрактом на постачання природного газу , отже далі Договір постачання вживатиметься як Контракт постачання.

 

Обов’язковою умовою для постачання природного газу Споживачу є наявність у Споживача укладеного в установленому порядку з Оператором ГРМ договору розподілу природного газу, на підставі якого Споживач набуває право правомірно відбирати газ із газорозподільної системи (п.2.2 розділу 2 Контракту постачання).

 

Тим самим регулюючий орган НКРЄКП одночасно із затвердженням Контракту постачання затвердив обов’язковіть укладення ще одного контракту на розподіл природного газу , без якого постання природного газу не здійснюється.

 

9.Постановою НКРЄКП від 30.09.2015 року № 2498 затверджено Типовий договір розподілу природного газу (далі – Контракт розподілу). За цим Договором Оператор ГРМ зобов'язується надати Споживачу послугу з розподілу природного газу, а Споживач зобов'язується прийняти зазначену послугу та сплатити її вартість у розмірі, строки та порядку, визначені цим Договором (п.2.1 розділу 2 Контракту розподілу). Послуга з розподілу природного газу - послуга Оператора ГРМ, яка надається Споживачу та включає в себе забезпечення цілодобового доступу Споживача до газорозподільної системи і розподіл (переміщення) належного Споживачу (його постачальнику) природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки до межі балансової належності об’єкта Споживача (аб.8 п.1.4 розділу 1 Контракту розподілу). За відсутності у Споживача договору постачання природного газу та/або виділених його постачальником підтверджених обсягів для потреб Споживача на відповідний календарний період Споживач не має права використовувати (споживати) природний газ із газорозподільної системи (аб.3 п.3.1 розділу 3 Контракту розподілу).

 

З     наведеного випливає , що умови Контракту розподілу в будь-якому випадку прямо пов’язані із Контрактом постачання і зважаючи на те , що Контракт постачання і Контракт розподілу затверджено саме регулюючим органом НКРЄКП , в підсумку зміст вищевикладеного дозволяє констатувати беззаперечний , неспростовний , юридично доказаний факт , що в будь-якому випадку між НКРЄКП , ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” і Оператором ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” існує тісний , нерозривний , прямий , доказово доведений взаємозв’язок , отже спільність їх незаконних дій про яку викладатиметься далі по тексту є юридично доказаною і неспростовною .

Виклавши факт спільної участі в незаконних діях по відношенню до мого довірителя , наступними фактами викладаю спосіб , підстави тощо таких незаконних дій , які полягають у відвертому шахрайстві , економічному рабстві , фінансовому тероризмі ,катуванні тощо ,мого довірителя та його родини – дружини і малолітніх дітей.

 

ФАКТ ЧЕТВЕРТИЙ

ПІДСТАВИ та СПОСІБ

10.“Дистанційний контракт” означає будь-який контракт, предметом якого є товари чи послуги, укладений між постачальником та споживачем відповідно до організованої дистанційної торгівлі чи схеми постачання послуг, якою займається постачальник, який, в цілях контракту, вдається до виняткового використання одного чи більше засобів дистанційного зв'язку до та включаючи момент укладення контракту (п.1 ст.2 Директиви 97/7/ЄС). “Засоби дистанційного зв'язку” означає будь-які засоби, які можуть бути використані з метою укладення контракту між постачальником та

5


споживачем  за    умови   їх   одночасної   фізичної    відсутності.         Список  засобів,         які

регулюються цією Директивою, міститься в Додатку I (п.4 ст.2 Директиви 97/7/ЄС).Засоби комунікації, що регулюються п.1 ст.4 : безадресна друкована продукція ;адресна друкована продукція ; стандартний лист ; реклама в пресі із формою запиту ; каталог ; телефон із втручанням людини ; телефон без втручання людини (машини автоматичного додзвонювання, аудіотекст) ; радіо ;відеотелефон (телефон з екраном) ; відеотекст (мікрокомп'ютер та телеекран) із клавіатурою чи сенсорний екран ; електронна пошта ; факсимільні машини (факс) (додаток 1 Директиви 97/7/ЄС).

 

Наведене вказує , що адресне надсилання будь-якої друкованої продукції , реклама (публікація) в пресі виключно засобом дистанційного зв’язку для укладення дистанційного контракту.

 

11.Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування (п.4 постанови НКРЄКП від 30.09.2015 року № 2500).Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування (п.5 постанови НКРЄКП від 30.09.2015 року № 2498).

 

Постанову НКРЄКП від 30.09.2015 року № 2500 та постанову НКРЄКП від 30.09.2015 року № 2498 було опубліковано у офіційному ЗМІ (пресі) “Офіційний вісник України” 01.12.2015 року , отже так як зазначеними постановами було затверджено Контракт постачання та Контракт розподілу , зазначене прямо вказує , що така публікація є використанням засобу дистанційного зв’язку для укладення дистанційних Контракту постачання та Контракту розподілу , і є рекламою в пресі цих контрактів.

 

12.Фактом згоди Споживача про приєднання до умов цього Договору (акцептування договору ) є отримання Постачальником поданої Споживачем заяви-приєднання до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам (далі - заява-приєднання) за формою, встановленою у додатку 1 до цього Договору, та/або сплачений Споживачем рахунок (квитанція) Постачальника за поставлений природний газ, а щодо постачальника, на якого в установленому чинним законодавством порядку покладені спеціальні обов’язки з постачання природного газу побутовим споживачам, - факт споживання природного газу відповідно до вимог Правил постачання та за умови, що у Споживача відсутній інший діючий постачальник (для забезпечення приєднання до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам усіх діючих побутових споживачів, об’єкти яких знаходяться в межах закріпленої території постачальника із спеціальними обов’язками, останній в установленому порядку надсилає кожному побутовому споживачу заяву-приєднання разом із супровідним листом за формою, встановленою у додатку 2 до цього Договору (реч.2 п.1.3 розділу 1 Контракту постачання (до внесення змін постановою НКРЄКП від 10.06.2020 № 1080).

Фактом приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання за формою, наведеною у додатку 1 (для побутових споживачів) або у додатку 2 (для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору, яку в установленому порядку Оператор ГРМ направляє Споживачу Інформаційним листом за формою, наведеною у додатку 3 до цього Договору, та/або сплата рахунка Оператора ГРМ, та/або документально підтверджене споживання природного газу (реч.2 п.1.2 розділу 1 Контракту розподілу).

 

Змістовний аналіз викладеного прямо вказує , що надсилання споживачу квитанції для сплати за постачання та розподіл природного газу незалежно від способу такого надсилання , є надсиланням адресної друкованої продукції , отже таке надсилання є нічим іншим ніж засобом дистанційного зв’язку для укладення дистанційного Контракту постачання та дистанційного Контракту розподілу.

 

13.Цей Договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633,634,641,642 Цивільного кодексу України на невизначений строк , у порядку, передбаченому Правилами постачання (реч.1 п.1.3 розділу 1 Контракту постачання). Цей


6


Договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633,634,641,642 Цивільного кодексу України на невизначений строк (реч.1 п.1.3 розділу 1 Контракту розподілу).

 

Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору (ч.1 ст.634 ЦКУ).

 

В     контексті зазначеного , зміст вищевикладеного вказує на наступне. Контракт постачання та Контракт розподілу набрали чинності із моменту їх публікації 01.12.2015 року. Публікація зазначених контрактів є фактом реклами умов Контракту постачання та Контракту розподілу , за умовами яких споживач мав отримувати послуги з постачання та розподілу природного газу. Фактом приєднання споживача до умов дистанційних Контракту постачання та Контракту розподілу є сплата із 01.12.2015 року першої надісланої квитанції за постачання та розподіл природного газу. При цьому акцептування Контракту постачання і Контракту розподілу відбулось на невизначений строк , без можливості зміни його умов споживачем тобто пожиттєво. Така публікація дистанційних Контракту постачання та Контракту розподілу , умови їх акцептування та строк дії , самі умови цих дистанційних контрактів і є тією самою підставою та тим самим способом для здійснення ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” і Оператором ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” тривалого , постійного , свідомого, обізнаного та відвртого шахрайства , економічного рабства , фінансового тероризму та катування мого довірителя та його родини і малолітніх дітей,що підтверджуються наступним фактами.

 

ФАКТ П’ЯТИЙ

ШАХРАЙСТВО

ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ.

14.За цим Договором Постачальник зобов'язується постачати природний газ Споживачу в необхідних для Споживача об’ємах (обсягах), а Споживач зобов'язується своєчасно сплачувати Постачальнику вартість природного газу у розмірі, строки та порядку, що визначені цим Договором (п.2.1 роз.2 Контракту постачання).

Постачання” : продаж та перепродаж споживачам природного газу ,зокрема LNG (зріджений природний газ) (п.7 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС).Споживач ” : оптовий споживач або кінцевий споживач природного газу та газові підприємства , які купують природний газ (п.24 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС). Кінцевий споживач” : споживач , що купує природний газ для свого власного використання (п.24 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС).Побутовий споживач”: споживач , що купує природний газ для свого власного побутового споживання (п.25 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС).

15.Природний газ” код ГС: 2711 ( п.1 ч.1 ст 268 Угоди про асоціацію з ЄС). Код згідно з УКТЗЕД - 2711 21 00 00 природний газ у газоподібному стані. Природний газ (код ГС: 2711) згідно Товарної номенклатури зовнішньоекономічної діяльності Євразійського економічного союзу (далі - ТН ЗЕД ЄАЕС) є товарною продукцією.

 

З   наведеного випливає , що з моменту реклами 01.12.2015 року дистанційного Контракту постачання та його акцептування , постачальник ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” взяло не себе виконання неухильного обов’язку продажу/перепродажу моєму довірителю певного об’єму товарної продукції виключно природного газу. Водночас природний газ є виключно специфічною товарною продукцією яка перебуває у газоподібному стані , отже для можливості продажу/перепродажу такої товарної продукції ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” повинно мати можливість її доставки – фізичного переміщення. Відсутність такої можливості підтверджується наступним.

 

ПОВНЕ І АБСОЛЮТНЕ ВІДОКРЕМЛЕННЯ ПОСТАЧАННЯ ТА РОЗПОДІЛУ. 7


16.“Розподіл” :транспортування природного газу локальними або регіональними мережами газопроводів з метою його доставки споживачам , але не поширюючись на постачання (п.5 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС). “Транспортування : транспортування природного газу мережею , що складається в основному з газопроводів високого тиску – іншою ніж висхідна мережа газопроводів та іншою ніж частина газопроводів високого тиску ,

 

що використовується в основному для місцевого розподілу природного газу – з метою його доставки споживачам , але не поширюючись на постачання (п.3 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС).

 

З   наведеного випливає , що розподіл природного газу та його подальше транспортування з метою доставки споживачам , є абсолютно іншою , повністю відокремленою діяльність в сфері ринку природного газу , отже фізична доставка специфічної товарної продукції яка перебуває у газоподібному стані , повністю і абсолютно відокремлена від продажу/перепродажу такої товарної продукції. Крім того звертаю увагу , що мережі які використовуються для розподілу та подальшого транспортування природного газу також призначені виключно для розподілу , і абсолютно та безумовно не призначені для постачання природного газу , що підтверджується наступним.

 

МЕРЕЖІ ДЛЯ РОЗПОДІЛУ ТА ТРАНСПОРТУВАННЯ.

17.“Система:будь-яка транспортна або розподільна система , установки LNG або зберігаючі сховища , власником або уповноваженим на експлуатацію яких є газове підприємство , поширюючись на газ , що зберігається в газопроводах , та його сховища з надання допоміжних послуг , а також ті сховища афілійованих підприємств , які необхідні для забезпечення доступу до транспортування і до LNG (п.13 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС).

Оператор розподільної системи” : будь-яка фізична чи юридична особа , яка здійснює діяльність з розподілу та є відповідальною за експлуатацію , утримання та в разі необхідності розвиток розподільної системи у визначеній зоні , а також, якщо належить , за приєднання до інших систем та за забезпечення довгострокової спроможності системи задовольнити обгрунтований попит розподілу природного газу (п.6 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС).

Розподіл” : транспортування природного газу локальними або регіональними мережами газопроводів з метою його доставки споживачам , але не поширюючись на постачання (п.5 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС). “Транспортування: транспортування природного газу мережею , що складається в основному з газопроводів високого тиску – іншою ніж висхідна мережа газопроводів та іншою ніж частина газопроводів високого тиску , що використовується в основному для місцевого розподілу природного газу – з метою його доставки споживачам , але не поширюючись на постачання (п.3 ст.2 Директиви 2009/73/ЄС).

Кожен оператор розподільної системи відповідає за гарантування того , щоб система була здатна протягом тривалого часу забезпечити обгрунтований попит на розподіл газу , а також за експлуатацію , утримання та розвиток на економічно прийнятних умовах безпечної , надійної та ефективної системи у своїй зоні , беручі до уваги питання довкілля та енергоефективність (ч.1 ст.25 Директиви 2009/73/ЄС).

 

Оператором розподільної системи який забезпечує експлуатацію , утримання та розвиток системи у зоні Київської області , є виключно Оператор ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ”, що підтверджується наступним.

 

18.22 листопада 2012 року між МІНІСТЕРСТВОМ ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ ЄДРПОУ 37471933 та ПАТ «КИЇВОБЛГАЗ» ЄДРПОУ 20578072 було укладено Договір № 31/24 «Про надання на праві господарського відання державного майна , яке використовується для забезпечення розподілу природного газу , не підлягає приватизації , обліковується на балансі господарського товариства із газопостачання та газифікації і не може бути відокремлене від його основного виробництва» (далі – Договір

 

8


№ 31/24) .

 

Цей Договір укладено з метою забезпечення ефективного використання збереження та відновлення державного майна , яке не підлягає приватизації , його цільової безаварійної експлуатації , покращення/відновлення , реконструкції і модернізації , а також надійності розподілу природного газу на виконання постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20.08.2012 року № 770 «Деякі питання використання державного майна для забезпечення розподілу природного газу» (преамбула Договору № 31/24).

Предметом цього Договору є надання ПІДПРИЄМСТВУ на праві господарського відання державного майна , яке використовується для забезпечення розподілу природного газу , не підлягає приватизації , обліковується на балансі ПІДПРИЄМСТВА і не може бути відокремлене від їх основного виробництва (далі – державне майно) (п.1.1 гл.1 Договору № 31/24). Перелік державного майна яке перебуває на балансі ПІДПРИЄМСТВА та надається йому на праві господарського відання зазначається у додатку 1 , який є невід’ємною частиною Договору(п.1.2 гл.1 Договору № 31/24).

 

ПІДПРИЄМСТВО зобов’язане використовувати державне майно відповідно до мети , визначеної в преамбулі (п.п.3.4.1 п.3.4 гл.3 Договору № 31/24).

Протягом строку дії Договору ПІДПРИЄМСТВУ забороняється відчужувати державне майно , здавати його в оренду, в оперативний або фінансовий лізинг , концесію , позичати , передавати речові права (користування та/або володіння) щодо нього у заставу , передавати його в управління та вчиняти будь-які дії , що пов’язані із зміною цільового призначення (п.2.2 гл.2 Договору № 31/24).

19.24 травня 2017 року між МІНІСТЕРСТВОМ ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ ЄДРПОУ 37471933 та ПАТ «КИЇВОБЛГАЗ» ЄДРПОУ 20578072 було укладеного ДОДАТКОВУ УГОДУ № 1 до Договору від 22.11.2012 року № 31/24 «Про надання на праві господарського відання державного майна , яке використовується для забезпечення розподілу природного газу , не підлягає приватизації , обліковується на балансі господарського товариства із газопостачання та газифікації і не може бути відокремлене від його основного виробництва» , внаслідок укладення якої назву Договору від 22.11.2012 року № 31/24 було викладено в наступній редакції «ДОГОВІР експлуатації газорозподільних систем або їх складових № 240517/19-Кв-ГРМ» (далі – Договір № 240517/19-Кв-ГРМ) .

Предметом цього договору є надання оператору в експлуатацію газорозподільних систем або їх складових (далі – майно) за переліком згідно з додатком 1 , до яких підключені (приєднані) інші газові мережі (п.1 Договору № 240517/19-Кв-ГРМ ). Право на експлуатацію майна надається з метою провадження оператором ліцензованої діяльності з розподілу природного газу та безаварійного розподілу природного газу його споживачам , ефективного використання майна , його збереження , відновлення , поліпшення , реконструкції та модернізації (п.4 Договору № 240517/19-Кв-ГРМ).

Оператор зобов’язаний здійснювати з дотриманням умов , визначених цим договором , експлуатацію майна відповідно до його цільового призначення (п.20 Договору № 240517/19-Кв-ГРМ). Оператору забороняється будь- яким чином відчужувати чи обтяжувати майно , а також здавати його в оренду , надавати в оперативний або фінансовий лізинг , передавати речові або будь-які інші права щодо нього , передавати його у заставу , в управління та вчиняти будь-які дії , що пов’язані із зміною його цільового використання (п.8 Договору № 240517/19-Кв-ГРМ).

 

Змістовний аналіз зазначених договорів та додатків до них вказує , що в будь-якому випадку система розташована на території Київської області призначена виключно для розподілу та транспортування природного газу , для експлуатації виключно Оператором ГРМ “КИЇВОБЛГАЗ” і при цьому встановлено пряму заборону здійснювати системою інші будь-які дії крім розподілу та транспортування. З наведеного випливає , що з абсолютним відокремленням сфер розподілу та постачання природного газу , систему було повністю і


 

9


абсолютно відокремлено від сфери постачання природного газу.

 

20.    ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” не має у своєму володінні , господарському віданні чи іншому праві користування і розпорядження газопроводів та споруд до них (аб.13 відповіді від ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” від 08.09.2021 року за № 417-ЛВ-11058-0921 , додаток № 2).

 

Таким чином факт відсутності у постачальника фізичної можливості доставки проданої/перепроданої моєму довірителю специфічної товарної продукції — природного газу

 

,   підтвердив особисто сам постачальник ТОВ “КИЇВОБЛГАЗЗБУТ”. В скупності підсумком вищевикладеного є наступне.

 

ПІДСУМОК

ЖЕРТВА

21.29.11.1985 року Резолюцією Генеральної Асамблеї ООН 45/34 затверджено Декларацію

 

основних принципів правосуддя для жертв злочинів і зловживання владою (далі — Декларація).

Під терміном “жертвирозуміються особи , яким колективно чи індивідуально було нанесено шкоду , включно тілесні ушкодження чи моральну шкоду , емоційні страждання ,матеріальну шкоду або суттєвий утиск їх основних прав в результаті дії чи бездіяльності , які ще не являють собою порушення національних кримінальних законів , але які вже є порушенням міжнародно визнаних норм , які стосуються прав людини (п.18 гл.В Декларації).

Учасник не може посилатись на положення свого внутрішнього права як на виправдання для невиконання ним договору (ст.27 Конвенції). Для цілей цієї Конвенції договір” означає міжнародну угоду, укладену між державами в письмовій формі і регульовану міжнародним правом, незалежно від того, чи викладена така угода в одному документі, двох чи кількох зв'язаних між собою документах, а також незалежно від її конкретного найменування (п.А ч.1 ст.1 Конвенції).

 

З   наведеного випливає , що в будь-якому випадку під порушенням міжнародно визнаних норм права розуміється порушення будь-яких міжнародних документів незалежно від їх найменування , при цьому учасник не має права посилатись на будь-які норми внутрішнього права як на підставу для відмови визнати мого довірителя жертвою.

 

22.У відповідності до цієї Декларації та чи інша особа може вважатись “жертвою” незалежно від того , чи був установлений , переданий до суду чи засуджений правопорушник

 

,     а також незалежно від родинних відносин між правопорушником і жертвою. Термін “жертва” у відповідних випадках включає в себе близьких родичів чи утриманців безпосередньої жертви , а також осіб , яким було нанесено шкоду при спробі надати допомогу жертві , яка знаходиться в біді , або попередити віктимізацію (п.2 гл.А Декларації).

 

Положення , які містяться у цій Декларації , застосовні до усіх без виключення осіб без будь-яких відмінностей , незалежно від раси , кольору шкіри , статі , мови , релігії , національності , політичних чи інших поглядів , культурних переконань чи практики , майнового , соціального чи сімейного стану , етнічного чи соціального походження і непрацездатності (п.3 гл.А Декларації).

 

Таким чином положення Декларації є застосовними до усіх без виключення , отже жертвою порушення міжнародно визнаних норм права є не тільки мій довіритель , а жертвами є дружина мого довірителя і малолітні діти мого довірителя.

 

ЗАХОПЛЕННЯ ЖЕРТВ В ЗАРУЧНИКИ

23.   Будь-яка особа, яка захоплює або утримує іншу особу й погрожує вбити, завдати пошкодження або продовжувати утримувати іншу особу (далі називається “заручник”) для того, щоб примусити третю сторону, а саме: державу, міжнародну міжурядову

10


організацію, будь-яку фізичну, юридичну особу або групу осіб, - здійснити чи утриматись від здійснення будь-якого акту як прямої, так і опосередкованої умови для звільнення заручника, вчиняє, відповідно до змісту цієї Конвенції, злочин захоплення заручників (п.1 ст.1 Конвенції про боротьбу із захопленням заручників). Будь-яка особа, яка: а) намагається здійснити акт захоплення заручників; чи b) бере участь як співучасник будь-якої особи, яка здійснює чи намагається здійснити акт захоплення заручників , також здійснює злочин проти мети даної Конвенції( п.1 ст.1 Конвенції про боротьбу із захопленням заручників).

 

З    наведеного випливає , що під захопленням жертв в заручники , розуміється будь-яка спільна дія НКРЄКП , ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” та АТ “КИЇВОБЛГАЗ” яка без надання свідомої згоди жертвами , всупереч волевиявленню жертв направлена на можливість впливу на жертв для здійснення будь-якого акту. Таким захопленням жертв в заручники є факт наступних спільних дій НКРЄКП , ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” та АТ “КИЇВОБЛГАЗ”.

 

24.Постановою НКРЄКП від 21.05.2015 року № 1588 постановлено видати ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом терміном дії з 01.07.2015 по 30.06.2020 ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ» (код ЄДРПОУ 39592941, м. Київ, проспект Свободи, буд. 2Г, літера А) на території Київської області.

Тобто ТОВ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ» почало свою шахрайсько-господарську діяльність з “постачання” природного газу із 01.07.2015 року , до офіційного публікування та набрання чинності Контракту постачання.

 

25.Обов’язковою умовою для постачання природного газу Споживачу є наявність у Споживача укладеного в установленому порядку з Оператором ГРМ договору розподілу природного газу, на підставі якого Споживач набуває право правомірно відбирати газ із газорозподільної системи (п.2.2 р.2 Контракту постачання).

Тобто в будь-якому випадку для можливості здійснення ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” своєї шахрайсько — господарської діяльності між жертвами і АТ “КИЇВОБЛГАЗ” має бути обов’язково укладено Контракт розподілу.

 

26.За відсутності у Споживача договору постачання природного газу та/або виділених його постачальником підтверджених обсягів для потреб Споживача на відповідний календарний період Споживач не має права використовувати (споживати) природний газ із газорозподільної системи (аб.3 п.3.1 р.1 Контракту розподілу).

Наведене прямо вказує , що Контракт постачання та Контракт розподілу безпосередньо прямо пов’язані між собою.

 

27.Об’єм (обсяг) постачання та споживання природного газу Споживачем за розрахунковий період визначається одним із нижченаведених способів: 1) за даними Оператора ГРМ за підсумками розрахункового періоду, що містяться в базі даних Оператора газотранспортної системи та доведені Споживачу Оператором ГРМ відповідно до умов договору розподілу природного газу; 2) або за плановими величинами середньомісячного споживання газу в опалювальний або міжопалювальний період. Якщо об’єми (обсяги) постачання та споживання природного газу будуть визначатись за плановими величинами, Постачальник зобов’язується не рідше одного разу на шість місяців здійснювати звіряння фактичного об’єму (обсягу) споживання природного газу за даними Оператора ГРМ та проводити відповідний перерахунок Споживачу (п.4.4 р.1 Контракту постачання).

 

За умови включення Споживача до Реєстру споживачів будь-якого постачальника у розрахунковому періоді та відсутності простроченої заборгованості за цим Договором Оператор ГРМ забезпечує розподіл природного газу, що належить Споживачу, до межі балансової належності його об'єкта з дотриманням належного рівня надійності, безпеки, якості та величини тиску природного газу (п.3.2 р.3 Контракту розподілу).

11


Контракт постачання та Контракт розподілу були затверджені НКРЄКП 30.09.2015 року і набули чинності з моменту їх офіційної реклами 01.12.2015 року , отже акцептуванням жертвами обох контрактів можна було б вважати свідоме акцептування не раніше ніж 01.12.2015 року.

 

28.Для цілей цієї Глави та без шкоди для положень, викладених у Главі 5 («Митні питання та сприяння торгівлі») Розділу IV цієї Угоди «стаціонарна інфраструктура» означає будь-які трансмісійні та розподільчі мережі, устаткування та сховища для скрапленого газу, як визначено у Директиві 2003/54/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 червня 2003 року про загальні правила для внутрішнього ринку електроенергії (далі - Директива 2003/54/ЄС) та Директиві 2003/55/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 червня 2003 року щодо загальних правил для внутрішнього ринку природного газу (далі - Директива 2003/55/ЄС) (п.1 ст.268 Угоди про асоціацію з ЄС). Регулюючі органи несуть відповідальність за визначення або затвердження до їх введення в дію принаймні методологій, що використовуються для розрахунку або встановлення положень та умов для підключення та доступу до національних мереж, в тому числі тарифів на транспортування та розподіл (п.п.А п.2 ст.25 Директиви 2003/55/ЄС).

 

Директива 2003/55/ЄС скасована Директивою 2009/73/ЄС.

 

29.На регулюючі органи влади покладається відповідальність за встановлення чи затвердження досить завчасно до набуття ними чинності , як мінімум методів підрахунку або встановлення умов для приєднання та доступу до національних мереж (п.п.А п.6 ст.41 Директиви 2009/73/ЄС).

Тобто способи приєднання до умов Контракту постачання та Контракту розподілу , порядок нарахування за постачання та розподіл природного газу , визначення об’ємів (обсягів) природного газу визначились та затвердились постановами НКРЄКП № 2500 та

 

    2498 , ще до набрання ними чинності 01.12.2015 року, отже до можливості жертв офіційно дізнатись про їх існування та умови. Зазначене прямо вказує , на наступне.

 

Нарахування об’ємів (обсягів) природного газу почало здійснюватись до моменту офіційного затвердження і офіційної реклами Контракту постачання та Контракту розподілу природного газу. Таким чином жертви абсолютно не знали про те , що їх автоматично , без надання їм можливості відмовитись від умов чи змінити умови зазначених контрактів , приєднано до умов Контракту постачання та Контракту розподілу. З урахуванням того , що Контракт постачання та Контракт розподілу природного газу є такими , що укладаються на невизначений строк , зазначене вказує , що умови обох контрактів є пожиттєвими для жертв без можливості їх змінити. Таке безумовне , без надання згоди , без доведення до відома жертв про приєднання без їх згоди до умов зазначених контрактів , в сукупності дозволяє констатувати беззаперечний , неспростовний , юридично доказаний факт , що в будь-якому випадку НКРЄКП спільно із ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” та АТ “КИЇВОБЛГАЗ” свідомо ,обізнано , цілеспрямовано здійснили захоплення жертв в заручники умов Контракту постачання та Контракту розподілу , з метою здійснення щодо жертв відвертих , свідомих , обізнаних , цілеспрямованих дій направлених на незаконне втручання у право жертв мирно володіти своїм майном .

 

НЕЗАКОННЕ ВТРУЧАННЯ У МИРНЕ ВОЛОДІННЯ ЖЕРТВАМИ МАЙНОМ

30.Кожна людина має право володіти майном як особисто , так і разом з іншими. Ніхто не може бути безпідставно позбавлений свого майна (ст.17 Загальної декларації з прав людини).

 

Кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права (ст.1 Протоколу 1 до Конвенції).


12


Кожна людина має право володіти, користуватись, розпоряджатись та заповідати свою законну власність. Ніхто не може бути позбавлений свого майна, інакше як в інтересах суспільства та на умовах передбачених законом, за умов справедливої і своєчасної компенсації за нанесену шкоду. Користування власністю може регламентуватись законом у відповідності із суспільними інтересами (п.1 ст.17 Хартії основних прав ЄС).

 

Під мирним володінням майном у даному випадку розуміється мирне володіння жертвами своїми грошовими коштами, за винятком законного втручання у таке мирне володіння.

 

31.Споживач зобов’язаний, зокрема забезпечувати своєчасну та повну оплату вартості природного газу згідно з умовами договорів (п.2 ч.2 ст.13 Закону № 329-VIII від 09.04.2015 року).

 

Тобто законним втручанням у мирне володіння майном жертв ,є втручання у вигляді необхідності сплати коштів за постачання природного газу , шляхом надсилання квитанцій про необхідність сплати. Водночас , таке втручання може бути законним виключно у разі реального здійснення постачання природного газу. Природний газ є товарною продукцією яка по своїм фізико хімічним показникам є доволі специфічною товарною продукцією яка постійно перебуває в газоподібному стані. Для можливості здійснення продажу/перепродажу такої специфічної товарної продукції , її необхідно реально фізично доставити/перемістити жертвам. Фізична доставка/переміщення такої газоподібної товарної продукції є виключно розподілом , який абсолютно не включає в себе постачання. Крім того у ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” не має абсолютно ніяких мереж газопроводів якими воно могло б здійснити доставку/переміщення проданої/перепроданої такої газоподібної товарної продукції жертвам.

В сукупності наведене дозволяє констатувати беззаперечний , неспростовний ,юридично обгрунтований факт , що з початку здійснення господарської діяльності ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” 21.05.2015 року , цей постачальник отримав ліцензію на офіційне , свідоме , обізнане , умисне захоплення жертв в пожиттєві заручники , з метою здійснення офіційного незаконного втручання у мирне володіння жертвами майном. Таке спільно/свідомо/обізнано/умисно/цілеспрямовано незаконне втручання у мирне володіння майном жертв , є виключно спільним , обізнаним , свідомим , цілеспрямованим шахрайством ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” , АТ “КИЇВОБЛГАЗ” та НКРЄКП , отже всі без виключення кошти сплачені жертвами із 21.05.2015 року за таку , що в реальності ніколи фізично не здійснювалась послугу з постачання природного газу підлягають поверненню жертвам із відсотками , пенею та іншими компенсаціями.

 

ЖЕРТВИ РЕКЛАМИ ЩО ВВОДИТЬ В ОМАНУ

32.   “Реклама” означає здійснення заяви в будь-якій формі, пов'язаної з торгівлею, підприємницькою діяльністю, ремеслом чи професійною діяльністю, з метою сприяння збільшенню постачання товарів або послуг, включаючи нерухоме майно, права та зобов'язання (п.1 ст.2 Директиви 84/450/ЄС).

Наведене прямо вказує , публікація в офіційних ЗМІ , розміщення не веб-ресурсах Контракту постачання та Контракту розподілу , є нічим іншим ніж рекламою надання послуг з постачання та розподілу природного газу , рекламою умов надання таких послуг , рекламою

 

з     продажу/перепродажу специфічної товарної продукції що перебуває в газоподібному стані.

 

33.Реклама, яка вводить в оману” означає будь-яку рекламу, котра в будь-який спосіб, включаючи метод її подання, вводить в оману або здатна ввести в оману осіб, яким вона адресована або увагу яких вона привертає, і котра через свій обманливий характер здатна впливати на їхню економічну поведінку або з цих причин завдає шкоди або здатна завдати шкоди конкуренту (п.2 ст.2 Директиви 84/450/ЄС). “Особа" означає будь-яку фізичну або юридичну особу(п.3 ст.2 Директиви 84/450/ЄС).

Таким чином рекламою , що вводить в оману , є публікація в офіційних ЗМІ , розміщення на

13


веб-ресурсах Контракту постачання та Контракту розподілу за допомогою яких юридична особа ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” та юридична особа АТ “КИЇВОБЛГАЗ” почали свідомо протиправно вливати на економічну поведінку жертв з метою за будь-яких обставин отримати комерційну вигоду від жертв у вигляді незаконно отриманих коштів за послугу з постачання природного газу.

 

34.При визначенні того, чи є реклама такою, що вводить в оману, треба враховувати всі її риси і, зокрема, будь-яку інформацію, яку вона містить, стосовно характеристик товарів

або послуг, таких як їхня наявність, характер,   виконання,

склад,  спосіб

та

дата

 

 

 

 

 

 

призначення,

кількість,

виробництва  або надання,

придатність для певних  цілей,

детальний  опис,  географічне

 

 

 

або комерційне походження або результати, які очікуються

від їхнього використання, чи результати та  фізичні  параметри тестів або перевірок,

які

проводились щодо цих товарів або послуг (п.п.А ст.3 Директиви 84/450/ЄС).

 

 

 

Наявність послуги з постачання природного газу має бути не тільки формальною , абстрактною та такою , що викладена лише в умовах Контракту постачання , тобто має бути не просто найменування такої послуги , а насамперед спосіб її виконання. Таким способом виконання послуги з постачання природного газу , є здійснення продажу/перепродажу специфічної товарної продукції яка постійно перебуває у газоподібному стані. Виконати зазначену послугу можна виключно шляхом доставки жертвам певної кількості товарної продукції яка постійно перебуває у газоподібному стані. Доставка такої товарної продукції можливо виключно шляхом її фізичного переміщення , яким є виключно розподіл природного газу , який абсолютно не включає в себе постачання. Більш того , вище по тексту доказово викладено , що ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” не має абсолютно ніякого обладнання для можливості здійснення фізичної доставки проданої/перепроданої товарної продукції яка перебуває в газоподібному стані. Таким чином із 21.05.2015 року тобто із моменту віроломного , нахабного , зухвалого , без будь-якої можливості відмови жертв від укладення дистанційного Контракту постачання , без навіть повідомлення жертвам про існування такого контракту постачальник свідомо , умисно , обізнано , цілеспрямовано ввів жертв в оману , шляхом реклами послуги з постачання природного газу , яка крім як виключно формально , ніколи в реальності не виконувалась і жертви не отримали жодної кількості проданої/перепроданої товарної продукції яка постійно пербуває в газоподібному стані.

 

При визначенні того, чи є реклама такою, що вводить в оману, треба враховувати всі її риси і, зокрема, будь-яку інформацію, яку вона містить, стосовно характеристик товарів або послуг, таких як ціни або способу, в який розраховується ціна, та умов постачання товарів або надання послуг (п.п.В ст.3 Директиви 84/450/ЄС).

За цим Договором Постачальник зобов'язується постачати природний газ Споживачу в необхідних для Споживача об’ємах (обсягах), а Споживач зобов'язується своєчасно сплачувати Постачальнику вартість природного газу у розмірі, строки та порядку, що визначені цим Договором (п.2.1 р.2 Контракту постачання). Обов’язковою умовою для постачання природного газу Споживачу є наявність у Споживача укладеного в установленому порядку з Оператором ГРМ договору розподілу природного газу, на підставі якого Споживач набуває право правомірно відбирати газ із газорозподільної системи (аб.1 п.2.2 Контракту постачання). Об’єм (обсяг) постачання та споживання природного газу Споживачем за розрахунковий період визначається одним із нижченаведених способів:1) за даними Оператора ГРМ за підсумками розрахункового періоду, що містяться в базі даних Оператора газотранспортної системи та доведені Споживачу Оператором ГРМ відповідно до умов договору розподілу природного газу; 2) або за плановими величинами середньомісячного споживання газу в опалювальний або міжопалювальний період. Якщо об’єми (обсяги) постачання та споживання природного газу будуть визначатись за плановими величинами, Постачальник зобов’язується не рідше одного разу на шість місяців

14


здійснювати звіряння фактичного об’єму (обсягу) споживання природного газу за даними Оператора ГРМ та проводити відповідний перерахунок Споживачу (п.4.4 р.4 Контракту постачання).

Пунктом 31 постанови від 15.09.2021 року у справі № 487/2997/19 Верховний Суд встановив , що постачальник , як сторона договору постачання природного газу побутовому споживачу , здійснює лише обчислення , тобто математичні розрахунки з наданими йому числовими значеннями об’єму спожитого газу , що визначені Оператором ГРМ обсяги природного газу.

 

З   наведеного випливає , що постачальник із 21.05.2015 року абсолютно не виконував умови Контракту постачання щодо реального продажу/перепродажу товарної продукції яка перебуває у газоподібному стані , а здійснював виключно функції калькулятора для Оператора ГРМ. Водночас , так як Оператор ГРМ здійснює господарську діяльність виключно у сфері розподілу природного газу , яка абсолютно не включає в себе постачання , наведене прямо вказує , що Оператор ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” свідомо надавав ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” особисті дані жертв для цілеспрямованого , свідомого , обізнаного здійснення шахрайства.

 

В          контексті зазначеного зміст вищевикладеного дозволяє констатувати беззаперечний ,неспростовний , юридично доказаний факт , що Контракт постачання є виключно рекламою , що ввела в оману жертв , так як за цим контрактом реальна послуга з продажу/перепродажу специфічної товарної продукції яка перебуває в газоподібному стані , отже мій довіритель і його родина — дружина і малолітні діти , є жертвами реклами , що вводить в оману.

 

РЕЗОЛЮТИВНА ЧАСТИНА

(пропозиції)

На підставі вищевикладеного , з метою досудового врегулювання спору пропоную вчинити наступні дії :

1) НКРЄКП ЄДРПОУ 39369133 :

-Принести  жертвам  :_______________________________________________  ___________

 

________________________________________________________________________________ ______________________ - письмові публічні вибачення , які мають бути розміщені публічно на офіційних веб-ресурсах НКРЄКП ЄДРПОУ 39369133;

 

-   самостійно встановити точну суму сплачених із 21.05.2015 року жертвами: ___________

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-       коштів за постачання природного газу , та повернути ці кошти в повному обсязі в срібних сувенірних грошових одиницях України кожна банкнота номіналом 1 гривня вагою 124.4 грами срібла 999,9 проби виробництва НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ зразка 2004 року підтверджена відповідним сертифікатом та затверджена підписом голови НБУ С.Л.Тигіпко;

-      в якості компенсації вжити заходів щодо довічного , пожиттєвого , абсолютно безкоштовного, неприривного забезпечення жертв : ____________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-    природним газом в кількості не менше ніж 10000 м3  в місяць , із яких  __________

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-   на власний розсуд використовуватимуть необхідну їм кількість природного газу ;

15


-   в якості моральної шкоди виплати _____________________________________

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-     10 000 000 млн срібних сувенірних грошових одиниць України кожна банкнота

номіналом 1 гривня вагою 124.4 грами срібла 999,9 проби виробництва НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ зразка 2004 року підтверджена відповідним сертифікатом та затверджена підписом голови НБУ С.Л.Тигіпко;

2) Оператор ГРМ АТ “КИЇВОБЛГАЗ” ЄДРПОУ 20578072 :

-   Принести жертвам :_______________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-    письмові публічні вибачення , які мають бути розміщені публічно на офіційних веб-ресурсах НКРЄКП ЄДРПОУ 39369133;

-   самостійно встановити точну суму сплачених із 21.05.2015 року жертвами: __________

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-       коштів за постачання природного газу , та повернути ці кошти в повному обсязі в срібних сувенірних грошових одиницях України кожна банкнота номіналом 1 гривня вагою 124.4 грами срібла 999,9 проби виробництва НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ зразка 2004 року підтверджена відповідним сертифікатом та затверджена підписом голови НБУ С.Л.Тигіпко;

-      в якості компенсації вжити заходів щодо довічного , пожиттєвого , абсолютно безкоштовного, неприривного забезпечення жертв : ______________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-       природним  газом  в  кількості  не  менше  ніж  10000  м3   в  місяць  ,  із  яких

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-   на власний розсуд використовуватимуть необхідну їм кількість природного газу ;

-   в якості моральної шкоди виплати __________________________________________

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-     10 000 000 млн срібних сувенірних грошових одиниць України кожна банкнота номіналом 1 гривня вагою 124.4 грами срібла 999,9 проби виробництва НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ зразка 2004 року підтверджена відповідним сертифікатом та затверджена підписом голови НБУ С.Л.Тигіпко; 3) ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” ЄДРПОУ 39592941 ;

 

-   Принести жертвам : ________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-    письмові публічні вибачення , які мають бути розміщені публічно на офіційних веб-ресурсах НКРЄКП ЄДРПОУ 39369133;

-   самостійно встановити точну суму сплачених із 21.05.2015 року жертвами: ___________

 

16


_______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-       коштів за постачання природного газу , та повернути ці кошти в повному обсязі в срібних сувенірних грошових одиницях України кожна банкнота номіналом 1 гривня вагою 124.4 грами срібла 999,9 проби виробництва НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ зразка 2004 року підтверджена відповідним сертифікатом та затверджена підписом голови НБУ С.Л.Тигіпко;

-      в якості компенсації вжити заходів щодо довічного , пожиттєвого , абсолютно безкоштовного, неприривного забезпечення жертв : ______________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-   природним газом в кількості не менше ніж 10000 м3 в місяць , із яких _______________

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-   на власний розсуд використовуватимуть необхідну їм кількість природного газу ;

-   в якості моральної шкоди виплати _____________________________________________

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

-     10 000 000 млн срібних сувенірних грошових одиниць України кожна банкнота номіналом 1 гривня вагою 124.4 грами срібла 999,9 проби виробництва НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ зразка 2004 року підтверджена відповідним сертифікатом та затверджена підписом голови НБУ С.Л.Тигіпко;

 

Додатки:

  1 Копія відповіді ТОВ “КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ” від 08.09.2021 року за № 417-ЛВ-11058-0921

— 1 аркуш.

З повагою,



Підтримати волонтерську дослідницьку діяльність ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

5 коментарів:

  1. Потрібно ще прикріпити запит на якій було отримано відповідь

    ВідповістиВидалити
  2. Так, підтримую, потрібен зразок запиту, щоб можна було отримати відповідь від своїх операторів ГРМ. І ресурси де можна витягнути договори між оператором ГРМ та МінЕкономіки(пунтк 18 даного позову), про які йдеться в позові

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую вам. за Вашу невтомну працю на благо українського народу. Здоровя Вам і Вашим родам.

    ВідповістиВидалити
  4. Доброго дня! Чи є вже відповідь на досудове врегулювання? Дуже хотілося б ознайомитись з результатами такого великого напрацювання! дякую

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -