- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

суботу, 19 листопада 2016 р.

Без ТЕРГРОМАД не ждіть «КОМУН-ОПЛАТ»!!! (чергова порція доказів для судді Женеску)

   Сьогодні, це моє гасло! (то я про назву)))
   Цьогоріч, я вже офіційно не платитиму, але продовжу користуватись опаленням і гарячою водою, якщо остання не стане в ранг приємних спогадів про минуле. Чому? Своїм рішенням суддя Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська Самсонова В. В. підтвердила відсутність правосуб’єктності у самозванців, чинивших незаконну «господарську» діяльність, під вивіскою КП «Теплотранс», не залишивши їм права, навіть, на оскарження рішення суду першої інстанції. Хронологія судових перипетій відображена в зведеному матеріалі «Або вивчаєш закони, або не скаржся на тарифи» на цьому ж ресурсі.

   Наступний етап мого єзуїтського плану («шатун») по демонтажу пануючої неконституційної системи державного устрою і системи місцевого самоврядування, полягає у останній можливості в законний спосіб вибороти і довести свою правоту у самому корумпованому, українському суді. І дарма суддя Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська Женеску Е. В., затягуючи розгляд моєї адміністративної справи (яка має бути розглянута в місячний термін) стосовно незаконності комунальних підприємств, намагається мене переконати в тому, що цю існуючу систему можна знищити лише через масові страти її «шестерень», я переконаний, що масових розстрілів і повішань виконавців беззаконня і гібридного геноциду сьогодення можна уникнути. Таким «рятівним колом» для цих невігласів і посіпак може стати «безкровне» повернення у рамки чинного законодавства, із подальшою конфіскацією всього ними награбованого та кримінальною відповідальністю (прирівняною до державної зради) всіх причетних. Треба враховувати, що затягування природного (законного) процесу переходу в конституційний простір, збільшує шанси на неприродні процеси по відношенню до потурачів чинного законодавства.
   Що змінилося в Україні з моменту захоплення влади хунтою продажних бариг на крові тисяч українських патріотів? Відповідь, на поверхні: «ми стали жити ще гірше!». І цей стан речей, ці тенденції однакові, що на рівні державного управління, що на рівні місцевого самоврядування.
   Зверніть увагу, сьогодні жоден з депутатів Верховної ради, з її високої трибуни, не відстоює права своїх виборців на конституційний адміністративно-територіальний устрій в Україні, де первинним суб’єктом місцевого самоврядування є територіальна громада (юридична особа публічного права), - власник всіх своїх облікованих і зареєстрованих ресурсів, яка створює свої представницькі та виконавчі органи, а також комунальні підприємства та установи. Більше того, практика місцевих «радопатріотів» нічим не відрізняється від пагубної практики їх «папєрєднікав».
   В «декомунізовановатному» Дніпрі, де депутати-вандали денисенко і дороленко роблять сенсації на демонтажі барельєфів щербицького та брежнєва, при цьому не чіпаючи барельєф кремлівської маріонетки, зрадника України кучми, а філатовська «ширка» із завзяттям «дерибанить» місцевий бюджет, продовжується практика створення незаконних комунальних підприємств, нелегітимною міською радою.
   Про подібний приклад створення КП «Дніпроводоканал», через формальне переіменування його «папєрєдніка», я писав раніше.


   Наразі, завдячуючи небайдужості наших містян, на мою електронку (svf2011@ukr.net) були надіслані фотокопії розклеєних у місті оголошень, а мною були зроблені і зареєстровані відповідні запити на отримання публічної інформації щодо зазначених в оголошеннях рішень Дніпроміськради. Результати офіційних відповідей Департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Дніпропетровської міської ради підтвердили, що напередодні «відзначення» третьої річниці Революції гідності, треба констатувати марність передуючих подій. Нічого не змінилося!


   Сьогодні я пропоную читачам ознайомитись з документами (на фото), які підтверджують факт незаконного створення (через переіменування) організації з назвою «Комунальне підприємство «Дніпропетровські міські теплові мережі» Дніпропетровської міської ради», а також незаконної передачі комунальної власності (відповідних мереж і 312 споруд) на баланс організації з назвою «Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпропетровської міської ради», яке зазначено правоприємником попередньої «пустушки», за підписом недомере філатова.
   Отже, користуючись нагодою, і відвертим ігноруванням суддею Женеску законних термінів на розгляд справи, я подаю (долучаю) через клопотання наявні докази незаконності іще одного «комунального підприємства» та звертаюсь до громадян і громади:
Українці! Не порушуйте чинне українське законодавство! Не фінансуйте незаконні комунальні підприємства!

Матеріал підготував: Сергій Філіпенко  
  


























                         Бабушкінський районний суд 
           м. Дніпропетровська
                                                пр-т Д. Яворницького, 57, місто Дніпро,
                                 Дніпропетровська область, 49000
                                                Суддя Женеску Е. В.

                                                Позивач: Громадянин України
                                                Філіпенко Сергій Веніамінович,
                                            
                          місто Дніпропетровськ, 49055
                e-mail: svf2011@ukr.net

                                          Заява (клопотання)
           про долучення до матеріалів справи № 200/16195/16а
   Відповідно до статті 55. Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом.
   Кожному гарантується право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
   Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
   Згідно з положеннями статті 69. Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
   Відповідно до положень статті 71. Кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
      Згідно з положеннями статті 81., Цивільного кодексу України, юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів  та може діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом.
   Юридична особа публічного права (наприклад: виконавчий орган, комунальне підприємство) створюється розпорядчим актом органу місцевого самоврядування (радою).
   Згідно з положеннями статті 143. Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності, утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю.
   Керуючись положеннями статті 26., Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виключно на пленарних засіданнях відповідної ради вирішуються питання про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади.
   Реорганізація — це повна або часткова заміна власників корпоративних прав підприємства, зміна організаційно-правової форми організації бізнесу, ліквідація окремих структурних підрозділів або створення на базі одного підприємства кількох, наслідком чого є передача або прийняття його майна, коштів, прав та обов'язків правонаступником.
   Реорганізація здійснюється за рішенням засновника (територіальної громади) або органу юридичної особи, уповноваженої на те установчими документами. У деяких випадках, реорганізація юридичних осіб здійснюється за рішенням уповноважених державних органів чи суду, або за згодою уповноважених державних органів. При реорганізації засновники (учасники) юридичної особи або орган, що прийняли рішення про реорганізацію юридичної особи, зобов'язані письмово повідомити про це кредиторів реорганізованих юридичної особи, а ті, в свою чергу, має право вимагати припинення або дострокового виконання зобов'язання, боржником за яким є ця юридична особа, і відшкодування збитків.
   Стаття 59 Господарського кодексу України прирівнює припинення до реорганізації. Однак, термін Реорганізація є більш широким і включає в себе окрім власне припинення, в тому числі зміну в структурі власників підприємтства, тощо.
   Отримана відповідь на мої інформаційні запити за №№ 446/16 – 448/16 від 07.11.2016 до Дніпропетровської міської ради складається з копій рішень Дніпропетровської міської ради № 26/15 від 14.09.2011 «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади міста Дніпропетровська», № 26/6 від 13.04.2016 «Про перейменування МКП «Дніпропетровські міські теплові мережі» та затвердження статуту у новій редакції (зразок додається) та копії рішення № 28/12 від 27.07.2016 «Про надання дозволу на передачу з балансу КП «Дніпропетровські міські теплові мережі» на баланс КП «Теплоенерго» об’єктів і мереж теплопостачання» з копією додатка (перелік) об’єктів, що передаються.
   Копії вищезазначених документів красномовно свідчать про грубе порушення чинного законодавства в питаннях ліквідації МКП «Дніпропетровські міські теплові мережі» та створення КП «Теплоенерго», як юридичної особи публічного права, а також в питанні передачі комунальної власності територіальних громад районів у місті Дніпропетровську з балансу та на баланс зазначених підприємств.. 
   Керуючись положеннями статті 55. Конституції України, а також зазначеними положеннями Кодексу адміністративного судочинства, прошу долучити до матеріалів справи № 200/16195/16а, за моїм адміністративним позовом щодо бездіяльності Дніпропетровської міської ради, наступні доказові матеріали:

1.           Копії запитів на отримання інформації № 446/16, № 447/16, № 448/16 від 07.11.2016 до Дніпропетровської міської ради  – на 3 (трьох) арк.;

2.           Копії відповідей на вищезазначені запити №№ 446/16 - 448/16 у вигляді  копії рішень Дніпропетровської міської ради № 26/15 від 14.09.2011 «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади міста Дніпропетровська», № 26/6 від 13.04.2016 «Про перейменування МКП «Дніпропетровські міські теплові мережі» та затвердження статуту у новій редакції (зразок додається) та копії рішення № 28/12 від 27.07.2016 «Про надання дозволу на передачу з балансу КП «Дніпропетровські міські теплові мережі» на баланс КП «Теплоенерго» об’єктів і мереж теплопостачання» з копією додатка переліку об’єктів, що передаються. – на 27 (двадцяти сімох) арк.

22 листопада 2016 року                                                       Філіпенко С. В.

                                          Заява (клопотання)
           про витребування доказів у справі № 200/16195/16а
   У Вашому провадженні знаходиться адміністративна справа за моєю адміністративною позовною заявою (справа № 200/16195/16-а, провадження № 2а/200/632/16) щодо бездіяльності представницького органу місцевого самоврядування, Дніпропетровської міської ради.
   Відповідно до статті 55. Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом.
   Кожному гарантується право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
   Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.   
   Згідно з положеннями статті 69. Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
   Суд може витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.
   Враховуючи зміст Заяви про долучення до матеріалів зазначеної справи від 16.07.2016, керуючись положеннями статті 55. Конституції України, а також зазначеними положеннями Кодексу адміністративного судочинства, для всебічного, об’єктивного та неупередженого розгляду вищезазначеної справи, за моїм адміністративним позовом щодо бездіяльності Дніпропетровської міської ради, а також для винесення справедливого, обґрунтованого, законного рішення,

ПРОШУ СУД:

1.                  Витребувати у відповідача (Дніпропетровської міської ради) копії наступних документів:

-         Ліквідаційної справи комунального підприємства «Міське комунальне підприємство «Дніпропетровські міські теплові мережі»;
-         Реєстраційної справи комунального підприємства «Комунальне підприємство «Дніпропетровські міські теплові мережі» Дніпропетровської міської ради»;
-         Розпорядчого акту про створення комунального підприємства «Комунальне підприємство «Дніпропетровські міські теплові мережі» Дніпропетровської міської ради».

 

22 листопада 2016 року                                                       Філіпенко С. В.

Хронологія в публікаціях:

ЯК НЕ ПЛАТИТИ ЗА „КОМУНАЛКУ”? ПРОСТО ДОВЕСТИ ЇХНЮ НЕЛЕГІТИМНІСТЬ! (адміністративний позов) 

Департаменти, управління та комунальні підприємства, як приватна власність (клопотання про долучення до матеріалів справи) 

Суддя Женеску дослідить докази нелегітимності структури Дніпроміськради (клопотання про долучення доказів) 

НЕЛЕГІТИМНІ!!! (уточнена заява щодо бездіяльності Дніпроміськради)

Неспростовні докази нелегітимності Дніпроміськради (заява про долучення доказів до справи) 

Задля підтвердження автентичності підробки (заява про витребування доказів) 

У типовий статут КП Дніпроміськради закладено порушення норм чинного законодавства (долучення до позову і витребування доказів)


Без ТЕРГРОМАД не ждіть «КОМУН-ОПЛАТ»!!! (чергова порція доказів для судді Женеску) 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -