- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

суботу, 30 червня 2018 р.

На передовій «дебіометризації», або як поставити Верховний суд на правові розтяжки

Верховний суд з’ясує легітимність ДМС, ГУ юстиції, Мін’юсту та апеляційного адмінсуду Дніпра, а також дещо, іще…

   Сьогодні, ігнорується, а завтра – стосуватиметься кожного!
   26 червня 2018 року відбулося перше відкрите засідання в касаційному розгляді Великою Палатою Верховного Суду адміністративних проваджень щодо вимоги отримання громадянами України «традиційних» паспортів, які були зупинені рішеннями різних приватних недосудів по всій Україні, до набрання чинності рішенням, створеного в неконституційний спосіб Верховного Суду у зразковій справі, де позивачка, звернулася до міграційної служби, через зміну прізвища, після одруження.

   Як, зазначена вище справа може бути зразковою (в Україні, де вітсутнє прецидентне право) для громадянина, який досяг 16-ти річного віку і повинен отримати паспорт громадянина, згідно діючого законодавства – залишається загадкою, або яскравим прикладом «кривосуддя» та повалення конституційного ладу за попередньою змовою групою осіб.
   І цей процес, розпочався знов, вже традиційно, з недолугих «хресних стоянь» і співів молебен, хрестів із розп’яттям, ікон та далекої від того, що відбувається в дійсності непросвітленої пастви вірян, недолуго-беззубих подань клопотань юристомойсеїв та подання чергових, змарнованих трьома тисячами підписів незгодних (навздогін до попередньо поданих і «неспрацювавших» сто сорока тисяч підписів), аркушів, ні в чому невинного паперу.
   У кого на службі ці горе-юристи, які тримають паству в інформаційному вакуумі брехні і облуди? Можливо вони не знають, що Дердавна міграційна служба України не є державним органом? Можливо вони не знають, що громадяни, взагалі, не повинні обслуговуватись в службі, яка займається питаннями міграції, іміграції, еміграції, реєстрації, депортації, громадянства не для громадян та іншим?
   Якщо вони дійсно, не знають, - це підтверджує їхній низький фах як юристів, і їх треба, міняти… А якщо знають, і мовчать, то кому вони врешті-решт служать? І що то за паства, яка наші інформаційні візитівки на жовто-блакитному тлі (і тільки за те, що жовто-блакитні), пошматувала і покидала під ноги, на асфальт? Що це, за шабаш ряжених? Що, за вистава???


   Але, не має худа без добра.
   Таким добром, ранковим промінем сонця у темряві дримучого невігластва і брехні, виявилася наша києво-дніпровська група правозахисників, яким вдалося внести певні несподівані «корективи»,до кимось вигаданого і затвердженого сценарію нумерації контейнерів для органів, на яких сьогодні перетворюють всіх українців, нумеруючи і виводячи з-під юрисдикції чинної Конституції, - закріплюючи статус мігранта, у своїй державі.
   Правозахиснику з Дніпра Владиславу Акулову, який в даному касаційному провадженні захищає право свого неповнолітнього сина на отримання паспорта громадянина у формі книжечки, вдалося долучити до матеріалів зазначеного провадження клопотання та зобов’язати суд підтвердити правосуб’єктність (легітимність), як органів державної виконавчої та судової влади, а відповідно і їх службових і посадових осіб, у ГУ ДМС у Дніпропетровській області (утвореного іноземною юридичною особою), Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду (який увійшов у змову з міграційною), ГУ Юстиції в Дніпропетровській області (яким зареєстровано апеляційний недосуд), Міністерства юстиції України (якому підпорядковується управління області), а також встановити силу нормативно-правового акту у Постанови Кабінету Міністрів України від 15 червня 2011 року № 658 «Про утворення територіальних органів Державної міграційної служби», де пунктом один чітко визначено: «утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної міграційної служби за переліком згідно з додатком».
   Нагадаємо, що насьогодні всі, «територіальні органи» утворені як юридичні особи приватного права, - як приватні підприємства! Отримуючи у них будь-які документи, ви легітимізуєте повалення конституційного ладу…
   Більше подробиць про подію в відео:


                                               Клопотання № 01
щодо витребування доказів стосовно правосуб’єктності (легітимності) у юридичних осіб з назвами: «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» (код ЄДРПОУ: 37806243) і «Державна міграційна служба України» (код ЄДРПОУ: 37508470), як державних органів виконавчої влади в Україні, а також підтвердження повноважень у представників даних юридичних осіб, як державних службовців, що представляють дані органи державної виконавчої влади                                                                                                                                                                                                                                                 
   У відповідності до пункту 1. Постанови Кабінету Міністрів України № 658 від 15 червня 2011 року «Про утворення територіальних органів Державної міграційної служби», орган з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» повинно бути утворено, як юридичну особу публічного права, як державний орган.
   Але, як мені стало відомо з документів розміщених у вільному доступі на сайті Міністерства юстиції України «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», юридичну особу з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області», утворено, оформлено і зареєстровано як приватне підприємство, яке має свій код ЄДРПОУ 37806243, код економічної діяльності КВЕД 84.11, яке є платником єдиного внеску в Державній податковій інспекції (з № 04030140072), та є  територіальним органом такої ж юридичної особи приватного права з назвою «Державна міграційна служба України» (код ЄДРПОУ 37508470).
   Положенням про ЄДРПОУ, яке  затверджено  постановою Кабінету Міністрів України N 118 від 22 січня 1996 р., пунктом 1. чітко визначено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України  - це  автоматизована  система  збирання,  накопичення  та  опрацювання даних  про  юридичних  осіб  всіх  форм  власності  та  організаційно-правових     форм    господарювання,    відокремлені  підрозділи юридичних осіб,  що знаходяться на території України, а  також   відокремлені   підрозділи   юридичних   осіб  України,  що  знаходяться за її межами.
   Згідно пункту 3. Положення про ЄДРПОУ до Державного реєстру включаються дані про  такі  суб'єкти  господарської діяльності:
     юридичні   особи,   а    також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші відокремлені підрозділи,  що  розташовані  на  території  України  і  провадять  свою  діяльність   на   підставі  законодавства України;
     юридичні   особи,   а  також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші  відокремлені  підрозділи,  розташовані  за  межами України, які створені з участю  юридичних  осіб  України  і  діють відповідно до законодавства іноземних держав.
   На підставі вищенаведеного до  ЄДРПОУ можуть бути внесені відомості виключно  про осіб, які здійснюють господарську діяльність і є суб'єкти  господарської діяльності.
   Треба зазначити, що згідно частини 1 статті 8 Господарського кодексу України Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є (і не можуть бути) суб'єктами господарювання.
   Таким чином наявність ідентифікаційного коду ЄДРПОУ і реєстрація  у ЄДРПОУ доводять ту обставину, що юридична особа з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області» (код ЄДРПОУ 37806243) є суб'єктом господарської діяльності, а отже не є, і не може бути, державним органом.
   Загальновідомо, що відповідно до статті 81. Цивільного кодексу України юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Згідно частини 4 статті 87. Цивільного кодексу юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Отже, на підставі приписів частини 2 статті 19 Конституції України, частини 1 статті 8 ГК України та Положення КМУ про ЄДРПОУ, юридична особа з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» не є органом державної влади, а є юридичною особою приватного права – приватним підприємством, яке здійснює економічну діяльність, сплачує податки та інші обов’язкові платежі.
   Крім того,   положеннями закону «Про державну службу» визначено, що державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави, а державний службовець - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті, одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби.
Основними принципами державної служби є:
1) верховенства права - забезпечення пріоритету прав і свобод людини і громадянина відповідно до Конституції України, що визначають зміст та спрямованість діяльності державного службовця під час виконання завдань і функцій держави;
2) законності - обов’язок державного службовця діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;
3) професіоналізму - компетентне, об’єктивне і неупереджене виконання посадових обов’язків, постійне підвищення державним службовцем рівня своєї професійної компетентності, вільне володіння державною мовою і, за потреби, регіональною мовою або мовою національних меншин, визначеною відповідно до закону;
4) патріотизму - відданість та вірне служіння Українському народові;
5) доброчесності - спрямованість дій державного службовця на захист публічних інтересів та відмова державного службовця від превалювання приватного інтересу під час здійснення наданих йому повноважень;
6) ефективності - раціональне і результативне використання ресурсів для досягнення цілей державної політики;
7) прозорості - відкритість інформації про діяльність державного службовця, крім випадків, визначених Конституцією та законами України;
Державний службовець зобов’язаний:
1) дотримуватися Конституції та законів України, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;
2) дотримуватися принципів державної служби та правил етичної поведінки;
3) поважати гідність людини, не допускати порушення прав і свобод людини та громадянина;
4) з повагою ставитися до державних символів України;
5) обов’язково використовувати державну мову під час виконання своїх посадових обов’язків, не допускати дискримінацію державної мови і протидіяти можливим спробам її дискримінації;
6) забезпечувати в межах наданих повноважень ефективне виконання завдань і функцій державних органів;
7) сумлінно і професійно виконувати свої посадові обов’язки;
8) виконувати рішення державних органів, накази (розпорядження), доручення керівників, надані на підставі та у межах повноважень, передбачених Конституцією та законами України;
9) постійно підвищувати рівень своєї професійної компетентності та удосконалювати організацію службової діяльності;
Державні службовці виконують також інші обов’язки, визначені у положеннях про структурні підрозділи державних органів та посадових інструкціях, затверджених керівниками державної служби в цих органах.
Так, в новій редакції наказу ДМС України п.п. 18 п. 11 Положення про Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області від 14.02.2015 № 19 (додається), затвердженого наказом Державної міграційної служби України від 18.07.2011 року № 28, чітко визначені повноваження виключно Начальника ГУ ДМС підписувати довіреності на процесуальне представництво інтересів ГУ ДМС у судах.
Варто нагадати, що Державний службовець у разі виникнення у нього сумніву щодо законності виданого керівником наказу (розпорядження), доручення повинен вимагати його письмового підтвердження, після отримання якого зобов’язаний виконати такий наказ (розпорядження), доручення. Одночасно з виконанням такого наказу (розпорядження), доручення державний службовець зобов’язаний у письмовій формі повідомити про нього керівника вищого рівня або орган вищого рівня. У такому разі державний службовець звільняється від відповідальності за виконання зазначеного наказу (розпорядження), доручення, якщо його буде визнано незаконним у встановленому законом порядку, крім випадків виконання явно злочинного наказу (розпорядження), доручення.
Якщо державний службовець виконав наказ (розпорядження), доручення, визнані у встановленому законом порядку незаконними, і не вчинив дій, зазначених у частині шостій статті 9 Закону України «Про державну службу», він несе відповідальність за своє діяння відповідно до закону. Адже, як зазначено в статті 68. Конституції кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
   Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.  
   Крім того, варто також зазначити, що згідно з Указом Президента України № 493/92 від 03.10.1992 року «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» з  метою   впорядкування   видання   міністерствами,   іншими органами виконавчої влади нормативно-правових актів,  забезпечення охорони прав, свобод і законних інтересів  громадян,  підприємств, установ та організацій з  1  січня  1993  року  нормативно-правові акти, які видаються  міністерствами,  іншими  органами  виконавчої влади,  органами  господарського  управління  та  контролю  і  які зачіпають права, свободи й законні  інтереси  громадян  або  мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації.
   Державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших  центральних органів виконавчої влади, органів господарського   управління та контролю здійснює Міністерство юстиції України.
   Положеннями статті 43 Кодексу адміністративного судочинства України чітко визначено, що адміністративна процесуальна правосуб’єктність – це здатність мати процесуальні права та обов’язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами). Також Кодекс визначає здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов’язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
   Як зазначено у статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
  З огляду на вищезазначені доводи підкріплені положеннями чинного законодавства, для встановлення правосуб’єктності юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області», юридичної особи з назвою «Державна міграційна служба України» як державних органів виконавчої влади, а також наявності відповідних повноважень у осіб що представляють зазначені установи,

                                                  ПРОШУ СУД:

1.           Розглянути і долучити дане клопотання до матеріалів даної справи № ____________________;
2.           Витребувати у відповідної установи завірену належним чином копію Розпорядчого акту про утворення державного органу з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області»;
3.           Витребувати у відповідної установи завірену належним чином копію Розпорядчого акту про утворення державного органу з назвою «Державна міграційна служба України»;
4.           Витребувати у відповідної установи завірену належним чином копію Положення про державний орган (юридичну особу публічного права) з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області», яким регламентовано його діяльність;
5.           Витребувати у відповідної установи завірену належним чином копію Положення про державний орган (юридичну особу публічного права) з назвою «Державна міграційна служба України», яким регламентовано його діяльність;
6.           Витребувати у відповідної установи завірену належним чином копію Витягу про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі Міністерства юстиції України Положення про державний орган з назвою «ГУ ДМС в Дніпропетровській області»;
7.           Витребувати у відповідної установи завірену належним чином копію Витягу про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі Міністерства юстиції України Положення про державний орган з назвою «Державна міграційна служба України»;
8.           Витребувати у відповідної установи завірені належним чином копії Витягів про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі Міністерства юстиції України Положень про структурні підрозділи (сорок шість - відповідно до їх загальної кількості в межах Дніпропетровської області), якими регламентовано діяльність відповідних структурних підрозділів юридичної особи з назвою «ГУ ДМС в Дніпропетровській області», як державних органів виконавчої влади;
9.           Витребувати у відповідної установи завірену належним чином копію Наказу про призначення Головою ДМС України теперішнього керівника державного органу з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області», копію службового посвідчення керівника, а також присягу державного службовця, - керівника зазначеного органу;
10.       Витребувати у відповідної установи завірену належним чином копію Наказу про призначення теперішнього Голови ДМС України, копію його службового посвідчення, а також копію складеної ним присяги державного службовця;
11.       Витребувати у відповідної установи (Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду) копії всіх наявних в матеріалах адміністративної справи № 804/3539/17 Довіреностей, виданих різним представникам, на представництво в суді, установи з назвою «ГУ ДМС в Дніпропетровській області»;
12.       Ухвалу на дане клопотання, надати у письмовому вигляді.

Додаток:

1.           Копія Доручення ДМС України від 15. 06.2017 № Д/92/2-17 – на 1 (одному) арк.;
2.           Копія Свідоцтва про державну реєстрацію ДМС України – на 1 (одному) арк.;
3.           Копія першої реєстраційної картки ГУ ДМС в Дніпропетровській області від 25.07.2011 – на 4 (чотирьох) арк.;
4.           Копія Виписки з ЄДРПОУ з даними про реєстрацію ГУ ДМС України в Дніпропетровській області – на 1 (одному) арк.;
5.           Копія Відомостей з ЄДРПОУ ГУ Статистики у Дніпропетровській області про взяття на облік ГУ ДМС України в Дніпропетровській області – на 1 (одному) арк.;
6.           Копія Постанови КМУ від 15 червня 2011 року № 658 «Про утворення територіальних органів Державної міграційної служби» - на 1 (одному) арк.;
7.           Копія Довіреності від 10.11.2015 № 1201/17117 (№ 62) на ім’я Лепши Марини Юріївни виданої першим заступником начальника ГУ ДМС України в Дніпропетровській області Кулябою Світланою Борисівною – на 1 (одному) арк.;
8.           Копія Довіреності від 18.03.2016 № 1201/3932 (№ 93) на ім’я Лепши Марини Юріївни виданої виконуючим обов’язки начальника ГУ ДМС України в Дніпропетровській області Кулябою Світланою Борисівною – на 1 (одному) арк.;
9.           Копія Довіреності від 26.07.2016 № 1201/10699 (№ 104) на ім’я Крючкова Олександра Вадимовича виданої виконуючим обов’язки начальника ГУ ДМС України в Дніпропетровській області Кулябою Світланою Борисівною – на 1 (одному) арк.;
10.       Витяг з ЄДРПОУ «Детальна інформація про юридичну особу» на – 3 (трьох) арк.;
11.       Витяг з КВЕД-2010 про клас економічної діяльності (84.11) юридичної особи ГУ ДМС України в Дніпропетровській області – на 1 (одному) арк.;
12.       Копія Положення від 14.02.2015 року № 19 «Про Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» на – 9 (дев’яти) арк.;
13.       Копія першої реєстраційної картки від 15.10.2009р. реєстратора ГУ ДМС України в Дніпропетровській області Виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради – на 3 (трьох) арк.;
14.       Копія Довіреності від 15.01.2009р. № 4/11-19 на ім’я Бровко Ірини Володимирівни виданої Дніпропетровською міською радою – на 1 (одному) арк.;
15.       Копія першої реєстраційної картки від 20.10.2005р., органу, який утворив реєстратора (виконком) ГУ ДМС України в Дніпропетровській області, - Дніпропетровської міської ради – на 7 (сімох) арк.;
16.       Копія Довіреності від 17.10.2005 року на ім’я Даниленко Наталії Михайлівни виданою міською радою міста Дніпропетровська в особі міського голови Куліченка Івана Івановича – на 1 (одному) арк.;
17.       Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Дніпропетровська міська рада – на 1 (одному) арк.;
18.       Копія Виписки з ЄДРПОУ про юридичну особу Дніпропетровська міська рада – на 2 (двох) арк.

    26.06.2018                                                                     Акулов В. В.
                                                                                          Акулова Є. Ф.
                                                  Клопотання № 02
щодо витребування доказів на підтвердження правосуб’єктності (легітимності) у юридичної особи з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» (код ЄДРПОУ: 34513210) , як державного органу судової гілки влади, підтвердження відповідних повноважень, у суддів зазначеної установи, підтвердження відповідної правоздатності, дієздатності і деліктоздатності (як у державних органів виконавчої влади) у реєстратора вищезазначеної юридичної особи в особі Головного управління Юстиції в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ: 34513210) та Міністерства юстиції України (код ЄДРПОУ: 00015622), якому підпорядкований вищезазначений територіальний реєстратор                                                                                                                                                                                                                                                  
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст.. 8. КУ).
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).
   Згідно до положень статті 6. КУ державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.
   Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.
   Відповідно до статті 124. Конституції правосуддя в Україні здійснюють виключно суди. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається.
   Відповідно до частини першої статті 125. Конституції України та частини першої і другої статті 19. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суд утворюється. реорганізовується і ліквідовується законом.
   Проект закону про створення чи ліквідацію суду вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя.
   Згідно з положеннями статті 94. Конституції України «Закон підписує Голова Верховної Ради України і невідкладно направляє його Президентові України.
   Президент України протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або повертає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду.
   У разі якщо Президент України протягом встановленого строку не повернув закон для повторного розгляду, закон вважається схваленим Президентом України і має бути підписаний та офіційно оприлюднений.
   Якщо під час повторного розгляду закон буде знову прийнятий Верховною Радою України не менш як двома третинами від її конституційного складу, Президент України зобов’язаний його підписати та офіційно оприлюднити протягом десяти днів. У разі якщо Президент України не підписав такий закон, він невідкладно офіційно оприлюднюється Головою Верховної Ради України і опубліковується за його підписом.
   Закон набирає чинності через десять днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування».
   В свою чергу, в тексті Указу Президента України від 19.12.1996 № 1230/96 «Про Велику Державну Печатку України» (додається) зазначено наступне:
   З метою підвищення авторитету всіх інститутів державної влади, належного оформлення офіційних документів особливої державної ваги постановляю:
     1. 
Заснувати Велику Державну Печатку України як символ державного суверенітету України.
     2.  
Установити, що Великою Державною Печаткою України скріплюються підписи:
     Президента України на оригіналах текстів законів України, указів Президента України, міжнародних договорів України;
     Голови Верховної Ради України на оригіналах рішень Верховної Ради України щодо міжнародних договорів України;
    Голови Конституційного Суду України на оригіналах рішень Конституційного Суду України щодо відповідності законів та інших актів законодавства України Конституції (254к/96-ВР), іншим законам України, міжнародним договорам України;
     осіб, уповноважених у встановленому порядку на підписання від імені України міжнародних договорів України, що набирають чинності з моменту їх підписання. 
   Частиною восьмою статті 19. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» визначено, що суд є юридичною особою якщо інше не визначено законом.
   В статті 81. Цивільного кодексу України зазначено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Як зазначено у статті 127. Конституції України правосуддя здійснюють виключно судді.
   Положеннями статті 128. Конституції чітко визначено, що призначення на посаду судді здійснюється Президентом України за поданням Вищої ради правосуддя в порядку, встановленому законом.  
   Відповідно до Положення про порядок виготовлення, обліку, видачі, заміни та знищення посвідчень суддів, суддів, яких призначено на адміністративні посади, суддів у відставці, народних засідателів та присяжних, затверджене Рішенням Ради суддів України від 25.04.2014 № 23, Посвідчення є офіційним документом, який засвідчує займану посаду особи, якій його видано, та підтверджує повноваження власника посвідчення, встановлені Конституцією та Законом  України «Про судоустрій і статус суддів».
   Посвідчення судді, призначеного на посаду вперше, голови суду, заступника голови суду підписує Президент України. Посвідчення судді, обраного на посаду безстроково, судді у відставці підписує Голова Верховної Ради України.
   Посвідчення дійсні протягом зазначеного у них строку.
   З документів розміщених у вільному доступі на сайті Міністерства юстиції України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, юридичну особу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд», утворено, оформлено і зареєстровано як приватне підприємство, яке має свій код ЄДРПОУ 34513210, код економічної діяльності КВЕД 84.23 та яке є платником єдиного внеску в Державній податковій інспекції (з № 04020321914).
   Положенням про ЄДРПОУ, яке  затверджено  постановою Кабінету Міністрів України N 118 від 22 січня 1996 р. (додається), пунктом 1. чітко визначено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України  - це  автоматизована  система  збирання,  накопичення  та  опрацювання даних  про  юридичних  осіб  всіх  форм  власності  та  організаційно-правових     форм    господарювання,    відокремлені  підрозділи юридичних осіб,  що знаходяться на території України, а  також   відокремлені   підрозділи   юридичних   осіб  України,  що  знаходяться за її межами.

   Згідно пункту 3. Положення про ЄДРПОУ до Державного реєстру включаються дані про  такі  суб'єкти  господарської діяльності:

     юридичні   особи,   а    також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші відокремлені підрозділи,  що  розташовані  на  території  України  і  провадять  свою  діяльність   на   підставі  законодавства України;

     юридичні   особи,   а  також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші  відокремлені  підрозділи,  розташовані  за  межами України, які створені з участю  юридичних  осіб  України  і  діють відповідно до законодавства іноземних держав.
   На підставі вищенаведеного до  ЄДРПОУ можуть бути внесені відомості виключно  про осіб, які здійснюють господарську діяльність і є суб'єкти  господарської діяльності.
   Треба зазначити, що згідно частини 1 статті 8 Господарського кодексу України Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.
   Таким чином наявність ідентифікаційного коду ЄДРПОУ і реєстрація  у ЄДРПОУ доводять ту обставину, що юридична особа з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» (код ЄДРПОУ: 34513210) є суб'єктом господарської діяльності, а отже не може бути державним органом, а відповідно «судді», не є суддями.
   Положеннями статті 43 Кодексу адміністративного судочинства України чітко визначено, що адміністративна процесуальна правосуб’єктність – це здатність мати процесуальні права та обов’язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами). Також Кодекс визначає здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов’язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
   Згідно з Указом Президента України № 493/92 від 03.10.1992 року «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» з  метою   впорядкування   видання   міністерствами,   іншими органами виконавчої влади нормативно-правових актів,  забезпечення охорони прав, свобод і законних інтересів  громадян,  підприємств, установ та організацій з  1  січня  1993  року  нормативно-правові акти, які видаються  міністерствами,  іншими  органами  виконавчої влади,  органами  господарського  управління  та  контролю  і  які зачіпають права, свободи й законні  інтереси  громадян  або  мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації.
   Державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших  центральних органів виконавчої влади, органів господарського   управління та контролю здійснює Міністерство юстиції України.
   Як зазначено у статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
  З огляду на вищезазначені доводи підкріплені положеннями чинного законодавства, для встановлення правосуб’єктності юридичної особи з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд», як державного органу судової гілки влади в Україні,

                                                ПРОШУ СУД:

13.       Розглянути і долучити дане клопотання до матеріалів даної справи №                                    ;
14.          Витребувати завірену належним чином копію ухваленого Верховною Радою України за підписом Президента України та Голови Верховної Ради України (згідно положень статті 94 та пункту 29 частини першої статті 106 Конституції України), скріпленого Великою Державною Печаткою України (згідно з Указом Президента України від 19.12.1996 року № 1230/96) Закону України про утворення у відповідності до Конституції України (Закон від 28.06.1996 № 254к/96-ВР) державного органу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд»;
15.          Витребувати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію утвореного у відповідності до вимог Конституції України відповідним Законом (!) державного органу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд»;
16.          Витребувати завірені належним чином відомості (витяг) з Єдиного державного реєстру про реєстрацію державним реєстратором державного органу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд»;
17.          Витребувати завірені належним чином відомості (витяг) з Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів Міністерства юстиції України про реєстрацію державним реєстратором, як нормативно-правового акта, Закону України про утворення державного органу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд»;
18.       Витребувати завірену належним чином копію протоколу останніх зборів суддів органу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» з результатами обрання голови суду і його заступника;
19.       Витребувати завірені належним чином копію суддівського посвідчення і копію складеної присяги судді, теперішнього заступника (заступників) голови суду, органу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд»;
20.       Витребувати завірені належним чином копію суддівського посвідчення і копію складеної присяги судді, теперішнього голови суду, органу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд»;
21.       Витребувати завірені належним чином відомості (список) щодо суддів, та їх помічників, органу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд», які на момент запитування відповідної інформації мають повноваження здійснювати правосуддя;
22.       Витребувати завірені належним чином відомості щодо указів та постанов про призначення (переведення) суддів на відповідну посаду до органу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд»;
23.       Витребувати завірені належним чином копії Протоколу з рішенням засновників та Розпорядчого акту про утворення відповідним компетентним органом територіального реєстратора з назвою «Головне управління юстиції у Дніпропетровській області»;
24.       Витребувати завірені належним чином копії Протоколу з рішенням засновників та Розпорядчого акту про утворення відповідним компетентним органом державного органу з назвою «Міністерство юстиції України»;
25.       Ухвалу на дане клопотання, надати у письмовому вигляді.

Додаток:

19.       Архівна копія Указу Президента України від 19 грудня 1996 року № 1230/96 «Про Велику Державну Печатку України» – на 2 (двох) арк., стр 1-2;
20.       Архівна копія Указу Президента України від 29 листопада 1999 року № 1507/99 «Про офіційні символи глави держави» – на 1 (одному) арк., стр. 3;
21.       Архівна копія Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року № 493/92 «Про державну реєстрацію нормативних актів міністерств та інших органів державної виконавчої влади» – на 2 (двох) арк., стр. 4-5;
22.       Архівна копія Указу Президента України від 27 червня 1996 року № 468/96 «Про Єдиний державний реєстр нормативних актів» – на 2 (двох) арк., стр. 6-7;
23.       Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, яка здійснює економічну діяльність, з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» (код ЄДРПОУ: 34513210) – на 2 (двох) арк., стр. 8-9;
24.       Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» (код ЄДРПОУ: 34513210) із зазначенням основного виду економічної діяльності у сфері юстиції та правосуддя (код КВЕД: 84.23) - на 2 (двох) арк., стр. 10-11;
25.       Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» (код ЄДРПОУ: 34513210) із зазначенням основного виду економічної діяльності у сфері юстиції та правосуддя (код КВЕД: 84.23) - на 6 (шістьох) арк., стр. 12-17;
26.       Копії матеріалів з реєстраційної справи юридичної особи приватного права з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» (код ЄДРПОУ: 34513210) – на 41 (сорока одному) арк., стр. 18-59;
27.       Копія першої реєстраційної картки з реєстраційної справи юридичної особи приватного права з назвою «Головне управління юстиції у Дніпропетровській області» (код ЄДРПОУ: 34984907) – на 7 (сімох) арк., стр. 60-66;
28.       Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу з назвою «Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області» (код ЄДРПОУ: 34984907) із зазначенням основного виду економічної діяльності як державне управління загального характеру (код КВЕД: 84.11) - на 4 (чотирьох) арк., стр. 67-70;
29.       Скриншот з сайту B2BTodey.com.ua про приватну компанію з назвою «Міністерство юстиції України» – на 1 (одному) арк., стр.71;
30.       Скриншот з сайту UPIK.DE про приватну компанію з назвою «Міністерство юстиції України» – на 1 (одному) арк., стр.71;
31.       Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу з назвою «Міністерство юстиції України» (код ЄДРПОУ: 00015622) із зазначенням основного виду економічної діяльності – державне управління загального характеру (код КВЕД: 84.11) - на 2 (двох) арк., стр. 72-73;
32.       Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу з назвою «Міністерство юстиції України» (код ЄДРПОУ: 00015622) із зазначенням основного виду економічної діяльності – державне управління загального характеру (код КВЕД: 84.11) - на 0 () арк., стр. 00-00;
33.       Роздруківка з офіційного сайту Верховної Ради України (rada.gov.ua) Постанови Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 року № 118 «Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), а також положень статті 8 Господарського кодексу України  – на 10 (десяти) арк., стр. 00-00;
34.       Роздруківка з офіційного сайту Верховної Ради України (rada.gov.ua) Розділу VIII Конституції України (Закон від 28.06.1996 № 254к/96-ВР) «Правосуддя» – на 5 (п’ятьох) арк., стр. 00-00;
35.       Роздруківка з офіційного сайту Верховної Ради України (rada.gov.ua) Указу Президента України від 29.11.1999 № 1507/99 «Про офіційні символи глави держави» – на 5 (п’ятьох) арк., стр. 00-00;
36.       Копії Постанов Верховної Ради України (не скріплені Великою Державною Печаткою України) про обрання деяких суддів юридичної особи приватного права з назвою «Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд» – на 2 (двох) арк., стр. 00-00;
37.       Копія (в якості прикладу/доказу) Указу Президента України про призначення суддів (також не скріплена Великою Державною Печаткою України) – на 4 (чотирьох) арк., стр. 00-00.

    26.06.2018                                                                     Акулов В. В.
                                                                                          Акулова Є. Ф.

Читайте також:

Ще дві заяви про злочин на «керівника» міграційної Дніпра, внесуть до ЄРДР

Суддя Павловський підтвердив нелегітимність «міграційної» Дніпра, зірвавши судове засідання

В Дніпрі першу заяву про злочин внесуть до ЄРДР – ухвала суду

Спростовуючи неспростовне - повалення конституційного ладу і узурпація влади

Апеляційний адмінсуд Дніпра відмовив ДМС у відкритті провадження - ухвала

«Верховний суд»: правоустановчих документів, не виявлено

Окружний суд Дніпра визначився із дороговказом для міграційної недослужби – НАЙУХ!

Відомості про повалення конституційного ладу суддею Павловським внесуть до ЄРДР – ухвала суду

Рятівне коло, для «колегії під слідством» - клопотання про відвід колегії суддів

В Дніпрі складена чергова заява про злочин на «суддю» Дурасову

Іще одну заяву про злочин на Кулябу С. Б. внесуть до ЄРДР

Жодних документів, а замість печатки - штрих-код: в Новомосковську складено шість заяв про злочин на керівника «міграційної» (відео)

Хроніки «біометризації» в наказах МВС України – документи


Більш розлога інформація по даній темі, в матеріалі:


П’ятниця, 13-те: в Дніпрі відбулося громадське затримання в.о. начальника ДМС області (відео)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -