- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятниця, 21 червня 2019 р.

Департамент благоустрою та інфраструктури ДМР підтвердив своє неконституційне походження – відповідь на ЗПІ

   Утворений рішенням від 16.03.2016 року № 7/3, а не розпорядчим актом компетентного органу (як того вимагає Конституція і закони України), і зареєстрований в якості юридичної особи приватного права, з своїм кодом ЄДРПОУ (40506232), на фізичну особу-мігранта (в даному випадку – Лисенка Михайла Олександровича) Департамент благоустрою і інфраструктури Дніпровської міської ради, своєю відповіддю на наш запит на доступ до публічної інформації стосовно надання підтвердження правосуб’єктності цієї гібридної установи, зайвий раз підтвердив свою антиконституційність.

   Публікуємо зміст запиту та отриману відповідь.
   Далі буде…

                                                      Департамент благоустрою та інфраструктури
                                                      Дніпровської міської ради
                                                      вул. Виконкомівська, 6, м. Дніпро,
                                                      Дніпропетровська область, 49044

                                                      Громадян(ка)инУкраїни, Україн(ка)ець:
                                                      _____________________________________
                                            Адреса:______________________________
                                                      _____________________________________
                                            моб. тел.:____________________________
                                            e-mail: ______________________________

                                                               Держава, органи державної влади
                                                           та органи місцевого самоврядування
                                                        не є суб'єктами господарювання.
                                                   (ч. 1 ст. 8. Господарський кодекс України)

                                            Запит (вих. № ___________) 
                    про надання публічної інформації за Законом України
                                 «Про доступ до публічної інформації»

   Згідно статті 19. Конституції України  органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
   Відповідно до положень Статті 40. Основного закону усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст.. 8. КУ).
   Положенням частини 1 статті 6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що «первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста».
   Частиною першою статті 10, зазначеного закону, визначено, що «сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами».
   Частиною першою і другою статті 11 Закону України «Про місцеве самоврядування» чітко визначено:
   «Виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи».
   «Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади».
   В статті 81. Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) зазначено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Згідно частини 4 статті 87. ЦК України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Відповідно до положень статті 60. Конституції України ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
   За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
   А згідно положень статті 68. Основного закону кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
   Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
   Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 5, 8, 13, 19, 32, 34, 55, 60, 68, 124, 125, 140-143 Конституції України, ст. 2, 81 та ст.316-318  Цивільного кодексу України, ст. 3, 4, 5, 19, 20, 24 Закону України  "Про доступ до публічної інформації" та  ст. 5-9, 27-29 Закону України  “Про інформацію”, з метою особистого ознайомлення для подальшого можливого укладання договору на оренду землі в гаражному кооперативі та подальшого, можливого використання даної інформації в суді, у визначений законом термін (пять днів),

Прошу:

1.                Надати завірену належним чином (з печаткою компетентного органу, за підписом відповідальної посадової особи) копію Розпорядчого акту про створення Дніпровською міською радою юридичної особи публічного права з назвою «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради»;
2.                Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи приватного права з назвою «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 40506232);
3.                Надати завірену належним чином копію відомостей (витяг, виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу приватного права з назвою «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 40506232);
4.                Надати завірену належним чином фотокопію Наказу про призначення на посаду керівника юридичної особи приватного права з назвою «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 40506232) Лисенка Михайла Олександровича;
5.                Надати завірену належним чином копію Наказу про затвердження структури і кількісного складу співробітників юридичної особи приватного права з назвою «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 40506232);
6.                Надати відомості про реєстраційно-облікові відомості в органах Державної казначейської служби України та банківські реквізити відповідних розрахункових рахунків відкритих юридичною особою приватного права з назвою «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 40506232);
7.                Надати завірені належним чином копії відбитку (відтиску) печатки із зображенням Державного Герба України та назвою підприємства, а також копії штампів та бланків встановлених і затверджених Міністерством юстиції України для юридичної особи приватного права з назвою «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 40506232);
8.                Надати завірені належним чином фотокопії Рішення Дніпровської міської ради «Про затвердження Положення про Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради», копії Положення та витягу з Протоколу про результати поіменного голосування по зазначеному питанню;
9.                Надати завірену належним чином фотокопію Статуту юридичної особи приватного права з назвою «Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 40506232);  
10.           Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) і електронному вигляді на вищезазначену поштову та електронну адреси.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.  
   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

/____/_____________/ 20____ року

З повагою, субєкт права,
Громадян(ка)ин України: __________________________/_______________/

Пам’ятка:
Стаття 109. Кримінального Кодексу України: Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади
1. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, -
караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.

















Детальна інформація про юридичну особу станом на 17.06.2019

Повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ТА ІНФРАСТРУКТУРИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Організаційно-правова форма
ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Назва юридичної особи
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ТА ІНФРАСТРУКТУРИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ідентифікаційний код юридичної особи
40506232
Місцезнаходження юридичної особи
49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВИКОНКОМІВСЬКА, будинок 6
Дані про розпорядчий акт, на підставі якого створено юридичну особу
РІШЕННЯ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 7/3 від 16.03.2016
Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи
ЛИСЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ - керівник з 24.05.2016
Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена після набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"
Дата запису: 24.05.2016
Номер запису: 1 224 134 0000 076919
Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена до набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"
Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення
Дані про відокремлені підрозділи юридичної особи
Дані про перебування юридичної особи в процесі припинення
Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення
Дата та номер запису про взяття та зняття з обліку, назва та ідентифікаційні коди органів статистики, Міндоходів, Пенсійного фонду України, в яких юридична особа перебуває на обліку:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ СТАТИСТИКИ:
Ідентифікаційний код органу: 21680000;
Дата взяття на облік: 25.05.2016

ГОЛОВНЕ УПРАВЛIННЯ ДФС У ДНIПРОПЕТРОВСЬКIЙ ОБЛАСТI, ШЕВЧЕНКIВСЬКЕ УПРАВЛIННЯ, ШЕВЧЕНКIВСЬКА ДПI (ШЕВЧЕНКIВСЬКИЙ Р-Н М.ДНIПРА):
Ідентифікаційний код органу: 39394856;
Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника податків);
Дата взяття на облік: 25.05.2016;
Номер взяття на облік: 20281

ГОЛОВНЕ УПРАВЛIННЯ ДФС У ДНIПРОПЕТРОВСЬКIЙ ОБЛАСТI, ШЕВЧЕНКIВСЬКЕ УПРАВЛIННЯ, ШЕВЧЕНКIВСЬКА ДПI (ШЕВЧЕНКIВСЬКИЙ Р-Н М.ДНIПРА):
Ідентифікаційний код органу: 39394856;
Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника єдиного внеску);
Дата взяття на облік: 25.05.2016;
Номер взяття на облік: 10000000633347
Дані органів статистики про основний вид економічної діяльності юридичної особи, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік
Код КВЕД 84.11 Державне управління загального характеру
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску, клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску: 10000000633347
Термін, до якого юридична особа перебуває на обліку в органі Міндоходів за місцем попередньої реєстрації, у разі зміни місцезнаходження юридичної особи
Дата відкриття виконавчого провадження щодо юридичної особи (для незавершених виконавчих проваджень)

КВЕД-2010: Клас 84.11

Клас
Назва видів економічної діяльності та пояснення до них
Державне управління загального характеру
Цей клас включає:
  • виконавчу та законодавчу діяльність центральних, регіональних і місцевих органів державного управління
  • управління та контроль фіскальної діяльності:
    • здійснення оподатковування
    • збирання податків, мита на товари та розслідування випадків порушення податкового законодавства
    • управління митницею
  • виконання бюджету й управління державними фондами та державним боргом:
    • збирання коштів і контроль за їх витрачанням
  • проведення політики у сфері загальних (цивільних) досліджень і розробок і пов'язаних із ними коштів
  • управління і функціонування служб економічного та соціального планування, а також статистичних служб на різних рівнях державного управління
Цей клас також включає:
  • управління кадровими службами, розроблення та реалізацію кадрової політики, методи оцінки, класифікацію робіт, опис посадових обов'язків, контроль за дотриманням правил державної служби
  • діяльність служб загального призначення, не пов'язаних із виконанням певних функцій у сфері державного управління
  • діяльність виборчих комісій
Цей клас не включає:
  • управління державними будівлями або будівлями, що їх займають державні структури, див. 68.268.3
  • проведення політики у сфері досліджень і розробок, спрямованих на зростання добробуту людей, та пов'язаними з цим коштами, див. 84.12
  • проведення політики в сфері досліджень та розробок, призначених для підвищення економічної ефективності та конкурентоспроможності, див. 84.13
  • управління дослідженнями та розробками у сфері оборони та пов'язаними з цим коштами, див. 84.22
  • управління державними архівами, див. 91.01

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Законодавство про комунальні підприємства
Це все, що Вам треба знати про комунальні підприємства…

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
   Стаття 143. Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

ГОСПОДАРСЬКИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
   Стаття 63. Види та організаційні форми підприємств
- комунальне підприємство, діє на основі комунальної власності територіальної громади;
   Стаття 78. Комунальні унітарні підприємства
1. Комунальне унітарне підприємство (юридична особа публічного права) утворюється компетентним органом місцевого самоврядування (радою) в розпорядчому порядку (розпорядчим актом – стаття 81. Цивільного кодексу України) на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.
2. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника - відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами.
3. Майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).
5. Найменування комунального унітарного підприємства повинно містити слова "комунальне підприємство" та вказівку на орган місцевого самоврядування, до сфери управління якого входить дане підприємство.

ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
   Стаття 81. Види юридичних осіб
1. Юридична особа може бути створена шляхом об'єднання осіб та (або) майна.
2. Юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
Юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно до статті 87 цього Кодексу. Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Стаття 87. Створення юридичної особи
4. Юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Стаття 327. Право комунальної власності
1. У комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді (юридичній особі публічного права).
2. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”

   Стаття 6. Територіальні громади
1. Первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада (юридична особа публічного права) села, селища, міста та району у місті з районним поділом.
   Стаття 26. Виключна компетенція сільських, селищних, міських рад.
1. Виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання:
30) прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; затвердження місцевих програм приватизації, а також переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; визначення доцільності, порядку та умов приватизації об'єктів права комунальної власності; вирішення питань про придбання в установленому законом порядку приватизованого майна, про включення до об'єктів комунальної власності майна, відчуженого у процесі приватизації, договір купівлі-продажу якого в установленому порядку розірвано або визнано недійсним, про надання у концесію об'єктів права комунальної власності, про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади.

«Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності».
Стаття 68. Конституції України


  НЕ ФІНАНСУЙТЕ НЕЗАКОННІ „УТВОРЕННЯ”!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -