- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

суботу, 2 листопада 2019 р.

Після запитів і відводу колегії нелегітимних суддів, суд відмовив неконституційному комунальному підприємству

   На Січеславщині продовжується незворотний процес встановлення конституційного ладу, через методичні, непомітні на перший погляд процеси самопоглинання і перетравлювання існуючої, антиконституційної системи місцевого самоврядування.

   В попередніх матеріалах на сайті «Багнет Нації» ми детально інформували громадськість про перебіг подій стосовно розгляду судового провадження, в якому утворене в неконституційний спосіб комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду», з якогось дива, намалювавши вигадані, штучні борги громадянину, поперлося до суду, з метою про стягнення «намальованої» заборгованості за послуги з управління багатоквартирним будинком.
   Після запитів громадянина (відповідача) на публічну інформацію стосовно правосуб’єктності тепер вже Дніпровського апеляційного суду та правоздатності колегії суддів, - через відсутність у них конституційних повноважень та подальшого відводу зазначеної колегії нелегітимних суддів, - суд апеляційної інстанції (як і суд першої інстанції), відмовив незаконно утвореному комунальному підприємству, у задоволені позовних вимог. Більше того, суд зобов’язав «комунальне підприємство», компенсувати судовий збір.
   Більше деталей в постанові Дніпровського апеляційного суду:

ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
   Провадження № 22-ц/803/7109/19                         Справа № 209/1553/18 
Суддя у 1-й інстанції - Лобарчук О. О. Суддя у 2-й інстанції - Варенко О. П.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 жовтня 2019 року                
колегія суддів судової палати з розгляду цивільних справ Дніпровського апеляційного суду в складі:
головуючого - Варенко О.П.,
суддів - Городничої В.С., Лаченкової О.В.,
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у м. Дніпрі цивільну справу
за апеляційною скаргою Комунального підприємства Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду»
на рішення Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області від 21 травня 2019 року
у цивільній справі за позовом Комунального підприємства Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості за послуги з управління багатоквартирним будинком та зустрічним позовом ОСОБА_1 до Комунального підприємства Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» про визнання дій неправомірними та зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И Л А:
В травні 2018 року позивач - КП Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду», звернувся до суду з вищезазначеним позовом, посилаючись на те, що відповідно до копії особового рахунку, наданого ТОВ «ЕРЦ КП», ОСОБА_1 є власником житлового приміщення, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 . Між сторонами встановилися зобов`язальні правовідносини з приводу надання житлово-комунальних послуг. Згідно розрахунку заборгованості, станом на 01.05.2018 року сума заборгованості за послуги з управління багатоквартирним будинком за адресою: АДРЕСА_1 , складає: 1 860,78 грн. Це свідчить про неналежне виконання відповідачем зобов`язань, а тому порушує право позивача на одержання плати за надані послуги з утримання будинку та прибудинкової території в установлений законодавством строк. Тому просив суд стягнути з відповідача ОСОБА_1 на користь КП КМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» суму заборгованості в розмірі 1 860,78 гривень та судовий збір в розмірі 1 762,00 гривень.
19 листопада 2018 року ОСОБА_1 подав до суду зустрічний позов, в якому просив: визнати порушенням норм діючого законодавства про правосуб`єктність юридичної особи Комунальним підприємством Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» відносно підтвердженого фактичного перебування КП КМР УК ОЖФ за місцезнаходженням: 51911 , Дніпропетровська область, м . Кам`янське , вул. Республіканська, 37 та відносно непідтвердженого місцезнаходження: 51925, Дніпропетровська область, м.Кам`янське, вул. Головна Селищна, 2 , відображеного в ЄДР, реєстраційних документах та Статуті наданих до суду разом з первинною позовною заявою; визнати протиправним, та таким що порушує його конституційні права та свободи як громадянина України, використання Комунальним підприємством Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» його персональних даних без його на те згоди; визнати безпідставними нарахування йому заборгованості за житлово-комунальні послуги протягом періоду з листопада 2016 р. по квітень 2018 р. на суму 1 860 гривень та судовий збір у розмірі 1 762 гривень, здійснені КП КМР УК ОЖФ у відсутності договірних відносин між керівником зазначеного підприємства та ним, відповідачем по первісному позову, у відсутності надання таких послуг у повному об`ємі та у відсутності доказовості і документального підтвердження фактичного користування ним цими житлово-комунальними послугами; визнати відсутність договірних відносин між ним та Комунальним підприємством Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду»  у сфері надання житлово-комунальних послуг, що є порушенням з боку останнього вимог п.1) частини 2 ст.11 ЦКУ, п.3 ст.8 ЗУ № 417 «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», ст. ст. 19,2021 та 29 Закону України № 1875 «Про житлово-комунальні послуги»; зобов`язати Комунальне підприємство Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» сформувати розрахунок на основі економічно обґрунтованих планових (нормативних) витрат по кожній складовій тарифу на утримання будинку за адресою: АДРЕСА_5  відповідно до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 р. № 869 з урахуванням документально підтверджених фактичних розмірів розрахункових даних у використовуваних формулах розрахунків, і подати його на погодження та затвердження до органу місцевого самоврядування м.Кам`янське; зобов`язати Комунальне підприємство Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду»  скасувати нарахування за послуги з утримання будинку за адресою: АДРЕСА_1 йому, ОСОБА_1, за період з листопада 2016 р. по дату винесення рішення у справі, як такі що: проводились у відсутності належним чином укладеного договору про надання послуг за типовою формою; не підтверджені фактичними даними щодо надання послуг своєчасно, у повному об`ємі та належної якості; зроблені без урахування перерахунку в сторону зменшення  відносно ненаданих та наданих не в повному обсязі і неналежної якості послуг, відображених в Акті-Претензії мешканців кв. АДРЕСА_8 від 23.03.2018 р.
Рішенням Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області від 21 травня 2019 року позовні вимоги КП Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості за послуги з управління багатоквартирним будинком - залишено без задоволення.
Зустрічні позовні вимоги  ОСОБА_1 до Комунального підприємства Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» про визнання дій неправомірними та зобов`язання вчинити дії - задоволено частково.
Визнано безпідставним нарахування ОСОБА_1 заборгованості за житлово-комунальні послуги протягом листопада 2016 року по квітень 2018 року на суму 1 860 грн у відсутності доказів надання послуг в повному обсязі та у відсутності доказовості і документального підтвердження фактичного користування ОСОБА_1 житловими послугами.
Зобов`язано Комунальне підприємство Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» скасувати нарахування послуг з утримання будинку за адресою: АДРЕСА_1, ОСОБА_1 за період з листопада 2016 року по квітень 2018 року як такі, що не підтверджені фактичними данними про надання послуг своєчасно, у повному об`ємі та належної якості.
В задоволенні інших позовних вимог за зустрічним позовом:
- щодо визнання порушенням норм діючого законодавства про правосуб`єктність юридичної особи Комунальним підприємством Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» відносно підтвердженого фактичного перебування КП КМР УК ОЖФ за місцезнаходженням: 51911, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, вул. Республіканська, 37 та відносно непідтвердженого місцезнаходження: 51925, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, вул. Головна Селищна, 2, відображеного в ЄДР, реєстраційних документах та Статуті наданих до суду разом з первинною позовною заявою;
- щодо визнання протиправним, та таким що порушує його конституційні права та свободи як громадянина України, використання Комунальним підприємством Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» його персональних даних без його згоди;
- щодо визнання безпідставними нарахування ОСОБА_1 судового збору у розмірі 1 762 гривень,
- щодо визнання відсутності договірних відносин між ОСОБА_1 , та Комунальним підприємством Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» у сфері надання житлово-комунальних послуг, що є порушенням з боку останнього вимог п.1) частини 2 ст. 11 ЦКУ, п.3 ст.8 ЗУ № 417 «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», ст. ст. 192021 та 29 Закону України № 1875 «Про житлово-комунальні послуги»;
- щодо зобов`язання Комунального підприємства Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» сформувати розрахунок на основі економічно обгрунтованих планових (нормативних) витрат по кожній складовій тарифу на утримання будинку за адресою: АДРЕСА_5 відповідно до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 р. № 869 з урахуванням документально підтверджених фактичних розмірів розрахункових даних у використовуваних формулах розрахунків, і подати його на погодження та затвердження до органу місцевого самоврядування м.Кам`янське;
- щодо зобов`язання Комунального підприємства Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» виконати свій статутний обов`язок та укласти «Типовий договір про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. № 529 з власником квартири № 45 ОСОБА_1, та іншими споживачами послуг, мешканцями будинку АДРЕСА_5 з якими до цього часу не укладені такі договори- відмовлено.
Вирішено питання судових витрат.
В апеляційній скарзі КП Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду», посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, просило рішення суду скасувати та ухвалити нове рішення, яким його позовні вимоги задовольнити, а в задоволенні зустрічних позовних вимог - відмовити у повному обсязі.
Апеляційну скаргу обґрунтовує тим, що є хибним посилання ОСОБА_1 щодо звернення з актом-претензією щодо надання послуг неналежної якості, оскільки до підприємства не надходили будь-які претензії. Судом першої інстанції не враховано показання свідків, які підтвердили, що підприємством послуги надаються належної якості та в повному обсязі, якими ОСОБА_1 користується, однак не сплачує.
ОСОБА_1 подав відзив на апеляційну скаргу, в якому просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
Відповідно до ч.13 ст.7 ЦПК України, розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що згідно Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», у разі якщо протягом одного року з дати набрання чинності цим законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об`єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Кам`янської міської ради від 13.09.2016 року № 242, «Про призначення комунального підприємства Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» управителем багатоквартирних будинків у місті Кам`янське, та відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», наказу міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 р. № 150, керуючись ч.6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради вирішив призначити комунальне підприємство Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» управителем багатоквартирних будинків у місті Кам`янське (том 1 , а.с.12).
14 вересня 2016 року між комунальним підприємстовм Дніпродзержинської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» з одного боку, та Співласниками багатоквартирного будинку, що розтошований за адресою: Об`єкт №1 (Додаток 1 ), далі Співласники, від імені та в інтересах яких діє Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради, в особі директора департаменту ОСОБА_2 . укладено Договір 486-16 про надання послуг з управління багатоквартирними будинками, що входять до Об`єкту № 1 (а.с.15-25, т.1).
Відповідно копії особового рахунку № НОМЕР_1, наданого ТОВ «ЕРЦ КП», ОСОБА_1 є власником житлового приміщення, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 (том 1, а.с.27).
Згідно розрахунку позивача, станом на 01.05.2018 року сума заборгованості за послуги з управління багатоквартирним будинком за адресою: АДРЕСА_1 складає: 1 860,78 грн (том 1, а.с.26).
Рішенням виконавчого комітету Кам`янської міської ради № 291 від 11.10.2016 року затверджено тариф на послуги з управління багатоквартирними будинками у м. Кам`янське (том 1 , а.с.59-60).
Рішенням виконавчого комітету Кам`янської міської ради № 9 від 24.01.2018 року було затверджено тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у м. Кам`янське, в який було включено складову поточного ремонту та введено в дію з 01.03.2018 року (том. 1, а.с.61-62).
       Для врегулювання спору, власник житлового приміщення, розташованого за адресою: АДРЕСА_1, ОСОБА_3 звернулася до КП КМР «УКОЖФ» з Актом-Претензією від 23.03.2018 року щодо ненадання та надання не в повному обсязі послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території (том 1, а.с.66-68).
       КП КМР «УКОЖФ» на акт-претензію, щодо ненадання та надання не в повному обсязі послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території вх. № 421/4 від 29.03.2018 року надано відповідь вих.№ 591/4 від 02.04.2018 року в якій зазначено, що комунальне підприємство Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» не є виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у м. Кам`янське, а підприємство надає виключно послуги з управління багатоквартирним будинком. Від співвласників багатоквартирного будинку АДРЕСА_5 , жодного разу не надходили акти - претензії шодо ненадання та надання не в повному обсязі послуг з управління багатоквартирним будинком, що в свою чергу свідчить про надання їхнім підприємством послуг належної якості. Незважаючи на низьку сплату співвласниками їхнього багатоквартирного будинку за послуги з управління багатоквартирним будинком, а саме станом на 01.03.2018 рік заборгованість по будинку становить - 15 388,12 гривень, підприємство надає послуги належної якості та у повному обсязі, своєчасно ліквідуються аварійні ситуації. Також роз`яснено, що згідно розділу 2 договору про надання послуг з управління багатоквартирними будинками, укладеного на підставі Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» між комунальним підприємством Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» та співвласниками багатоквартирних будинків у м. Кам`янське,  від імені та в інтересах яких є департамент житлово - комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради, співвласники багатоквартирних будинків зобов`язані оплачувати Управителю за надані послуги в порядку, за ціною та у строки, встановлені цим договором. У разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги з управління багатоквартирним будинком співвласники зобов`язані сплачувати пеню в розмірі, встановленому Законом (том 1, а.с. 69-70).
В підтвердження надання відповідачу належної якості послуги з управління багатоквартирним будинком 25.09.2018 року до суду надані копії актів про використану електричну енергію за період з 01.11.2016 року по 01.03.2018 рік (том 1, а.с.115-156).
Відповідачем за первісним позовом ОСОБА_1 25.09.2018 року до суду надані фотоматеріали, які містять фактичні дані, підтверджуючі ненадання позивачем за первісним позовом послуг (том 2, а.с.4-19).
Власники житлового приміщення, а саме: будинку АДРЕСА_5, неодноразово звертались до КП КМР «УКОЖФ» із запитами про отримання публічної інформації, щодо ненадання послуг, на які було отримано відповідні відповіді від Кам`янської міської ради (том 3, а.с.106-120).
В матеріалах справи знаходяться акт прийняття-передачі основних засобів від 30.06.2016 року (том 2, а.с.59-60) та: копія договору № 2016/06-1 від 01.06.2016 року про надання послуг з прибирання прибудинкових територій з додатками; копія договору про надання послуг з підготовки до осінньо-зимового періоду багатоквартирних будинків від 04.07.2016 року з додатками; копія договору № 2016/06-2 від 01.06.2016 року про надання послуг з прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель з додатками; копія договору № 2016/06/04/о від 01.06.2016 року про надання послуг з технічного обслуговування внутрішньо - будинкових систем теплопостачання, холодного водопостачання та водовідведення з додатками; копія договору № 2016/05/04 від 04.05.2016 року про надання послуг покосу трави з додатками; копія договору б/н від 01.06.2016 року про надання послуг з обслуговування димових та вентиляційних каналів в багатоквартирних будинках з додатками; копія договору № 2016/06/10/о від 01.06.2016 року про надання послуг з технічного обслуговування внутрішньо - будинкових електричних мереж з додатками; копія договору № 3954 від 01.06.2016 року про постачання електричної енергії з додатками; копія договору б/н від 01.06.2016 року про надання послуг з технічного обслуговування ліфтів з додатками; копія договору № 2018-06.56с від 07.06.2018 року підряду з поточного ремонту житлових будинків з копіями Акту приймання виконаних робіт; копії актів приймання виконаних робіт по вищезазначених договорах; акти звіряння по особовому рахунку відповідача станом на 01.09.2018 рік; виписка, щодо заборгованості по будинку за послуги з управління багатоквартирним будинком станом на 01.09.2018 р. (том 2, а.с. 75-156, том 3, а.с.1-105); копія наказу № 02/38 від 05.02.2018 року про пролонгацію договору оренди нерухомого майна; копія договору оренди нерухомого майна за адресою: АДРЕСА_5; копія паспорту готовності до роботи будинку в опалювальний період 2017/2018 р.; копія акту приймання-передачі на баланс будинку; копія оціночного акту; копія інвертарної справи на багатобудинний будинок АДРЕСА_15, а.с.135-156).
Відповідно до повідомлення про заснування органу самоорганцізації населення «Бульвар Будівельників, 42» міського Голову м. Дніпродзержинська Білоусова А.Л. повідомлено про те, що 18 березня 2016 року за адресою: АДРЕСА_3, з метою реалізації конституційних прав громадян - мешканців багатоповерхового будинку, на виконання розділу Конституції «Про місцеве самоврядування», особливо статей 140, 142-145; ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ХАРТІЇ місцевого самоврядування; Законів України «Про місцеве самоврядування», ініціативна група по встановленню конституційного устрою, шляхом створення локальної територіальної громади - юридичної особи публічного права, провела загальні збори жителів за місцем проживання, прийняла рішення про створення локальної територіальної громади та обрання будинкового комітету органу самоорганізації населення «Бульвар Будівельників 42», а також ухвалила основну мету своєї діяльності у відповідності до Закону України Про ОСН. До складу будинкового комітету ОСН «Бульвар Будівельників № 42» протокольно обрані 7(сім) чоловік: ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 (том 4, а.с.7-16).
10 квітня 2018 року ОСОБА_1 було направлено до КП КМР «УКОЖФ» повідомлення про відмову від надання послуг № 02/06.04.2018 року. (том 4, а.с.17).
Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов`язки, регулюються Законом України « Про житлово-комунальні послуги».
Суб`єктами цього Закону є органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, виробники, виконавці та споживачі житлово-комунальних послуг, а також власники приміщень або будинків та балансоутримувачі, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником послуг (стаття 1, частина друга статті 3, стаття 19 Закону).
Стаття 32 цього Закону визначає, що нарахування плати за житлово-комунальні послуги проводиться відповідно до умов договору.
Згідно ст.1 цього Закону, споживачем є фізична або юридична особа, яка отримує послуги на підставі договору. Тобто, відносини між споживачем та надавачем житлово - комунальних послуг поза договором, відповідно до цього Закону, виключаються.
Одностороннє надання певних послуг споживачеві не може бути розцінене, як двосторонній правочин, що наділяє сторони відповідними правами та обов`язками.
Згідно ч. 3 ст.202 ЦК України односторонній правочин може створювати обов`язки лише для особи, яка його вчинила.
Згідно з ст.9 цього Закону управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.
Судом встановлено, що письмовий договір про надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території між сторонами укладений, а саме 14 вересня 2016 року між комунальним підприємстовм Дніпродзержинської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» з одного боку, та Співласниками багатоквартирного будинку, що розтошований за адресою: Об`єкт №1 (Додаток 1 ), далі Співласники, від імені та в інтересах яких діє Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради, в особі директора департаменту Карпуся А.В. Договір 486-16 про надання послуг з управління багатоквартирними будинками, що входять до Об`єкту № 1 (том 1, а.с.15-25) .
У частині першій статті 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах, та відповідно до пункту 1 частини першої статті 20 цього Закону споживач має право, зокрема, одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг. Такому праву прямо відповідає визначений пунктом 5 частини третьої статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» обов`язок споживача оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.
Таким чином, згідно із зазначеними нормами закону споживачі зобов`язані оплатити житлово-комунальні послуги, якщо вони фактично користувалися ними.
Згідно із п.5 ч.3 ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов`язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору. Також, нормою п.3 ч.2 ст. 21 цього ж Закону визначено обовязок виконавця підготувати та укласти із споживачем договір про надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Судом встановлено, що позивачем, всупереч положенню ч.1 ст.81 ЦПК України не надано належних та допустимих, достовірних доказів, які б підтверджували обґрунтованість позовних вимог щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по житловому будинку АДРЕСА_5 в розумінні Закону України «Про житлово-комунальні послуги» в певний конкретно визначений період та доказів обґрунтованості сум нарахованих платежів.
Позивачем не доведено, що він надавав ОСОБА_1, а той отримував від нього послуги з прибирання прибудинкової території, сходових клітин, електроенергії для ліфтів, обслуговування внутрішньо-будинкових мереж, дератизації та дезінсекції, обслуговування димових та вентиляційних каналів, підготовки до осінньо-зимового періоду, освітлення місць загального користування; не доведено, що сума заборгованості, яка зазначена в позові, відповідає тарифам на житлово-комунальні послуги які мають економічне обґрунтування, розраховані на фактичних та вірних показниках згідно вимог Постанови 869. Не доказана правомірність нарахування «винагороди управителю». В матеріалах справи відсутня картка фактичної собівартості утримання будинку АДРЕСА_16; обґрунтований розрахунок належних до стягнення платежів, який здійснено відповідно до періоду надання послуг та площі житлового приміщення за справедливими тарифами.
Встановивши зазначені обставини, суд першої інстанції, обгрунтовано відмовив у задоволенні первісного позову про стягнення заборгованості за послуги з управління багатоквартирним будинком.
Доводи апеляційної скарги позивача про хибні посилання ОСОБА_1 на направлення підприємству претензії щодо неналежної якості послуг, не можуть бути прийняті до уваги, оскільки в матеріалах справи наявні акт-претензія від 29.03.2018 року та повідомлення про відмову від отримання послуг від 06.04.2018 року.
Згідно положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживачі зобов`язані оплатити житлово-комунальні послуги, якщо вони фактично користувалися ними, а одностороннє надання певних послуг споживачеві не може бути розцінене, як двосторонній правочин, що наділяє сторони відповідними правами та обов`язками.
Посилання на те, що показами свідків підтверджувалося надання послуг належної якості, які позивачем протиправно не сплачувались, підлягають відхиленню, оскільки матеріали справи не містять належних доказів фактичного надання послуг в розмірі суми, яка складає ціну цього позову. А саме - докази, які щомісячно підтверджують час надання та перелік наданих послуг (в натуральному і грошовому вимірі) по кожній складовій тарифу, як це повинно бути відображено в бухгалтерських документах для візуальної перевірки факту виконання цих послуг по конкретному будинку АДРЕСА_16 . Відсутній перелік критеріїв якості наданих послуг, за якими споживач може проконтролювати якість цих послуг. Періодичність надання послуг описано загальною фразою «Згідно з графіком», який не доданий до відповідного додатку.
Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, та зводяться до переоцінки доказів, право на оцінку яких має лише суд, згідно положень ст.89 ЦПК України.
Таким чином, рішення суду першої інстанції в частині відмови у задоволенні первісного позову підлягає залишенню без змін.
Разом з тим, враховуючи, що у задоволенні вимог про стягнення заборгованості за послуги з управління багатоквартирним будинком було відмовлено, а задоволені вимоги ОСОБА_1 не є належним способом захисту в розумінні ст.16 ЦК України, колегія суддів не вбачає необхідності у захисті прав ОСОБА_1 шляхом визнанння безпідставним нарахування ОСОБА_1 заборгованості за житлово-комунальні послуги протягом з листопада 2016 року по квітень 2018 року на суму 1 860 грн та зобов`язання КП Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» скасувати нарахування послуг з утримання будинку за адресою: АДРЕСА_1, ОСОБА_1 за період з листопада 2016 року по квітень 2018 року як такі, що не підтверджені фактичними даними про надання послуг своєчасно, у повному об`ємі та належної якості, тому рішення суду першої інстанції в цій частині підлягає скасуванню з ухваленням нового судового рішення про відмову у задоволенні цих вимог.
Згідно положень ст.141 ЦПК України, судовий збір за подання апеляційної скарги в сумі 2 114,40 грн підлягає компенсації КП Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» за рахунок держави.
Керуючись ст.ст. 259367374376382384 ЦПК України, колегія суддів, -
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Комунального підприємства Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» - задовольнити частково.
Рішення Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області від 21 травня 2019 року - скасувати в частині визнання безпідставним нарахування ОСОБА_1 заборгованості за житлово-комунальні послуги протягом листопада 2016 року по квітень 2018 року на суму 1 860 грн у відсутності доказів надання послуг в повному обсязі та у відсутності доказовості і документального підтвердження фактичного користування ОСОБА_1 житловими послугами; зобов`язання Комунального підприємство Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду»  скасувати нарахування послуг з утримання будинку за адресою: АДРЕСА_1 , ОСОБА_1 за період з листопада 2016 року по квітень 2018 року як такі, що не підтверджені фактичними даними про надання послуг своєчасно, у повному об`ємі та належної якості і відмовити у задоволенні цих позовних вимог.
В іншій оскаржуваній частині рішення Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області від 21 травня 2019 року - залишити без змін.
Судовий збір за подання апеляційної скарги в сумі 2 114,40 грн компенсувати Комунальному підприємству Кам`янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» за рахунок держави.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів.
Головуючий О.П. Варенко
Судді: В.С. Городнича, О.В. Лаченкова   
   

Наша концепція: Сьогодні кожен українець має стати адвокатом для себе, і слідчим, прокурором та суддею для системи! - ГО «Багнет Нації»

Наше гасло: «І один у полі воїн, якщо поле правове!»

Хронологія даного питання в публікаціях на сайті «Багнет Нації»:  Любов Карпова: встановлюємо правосуб’єктність управителя

В Кам’янському громадяни «поставили на місце» знахабніле комунальне підприємство – рішення суду

В Кам’янському готуються вгамувати непомірний апетит комунального управителя – відзив на апеляційну скаргу

ОеСеНівці з Кам’янського заявляють відвід колегії суддів через відсутність у них конституційних повноважень













2 коментарі:

  1. Доброго дня, кам'янчани!
    Завершилася друга стадія розгляду справи УКОЖФ проти мешканця нашого БКБ.
    Да, перемога не повна, так як наші позовні вимоги зустрічного позову відхилені судом апеляційної інстанції, але головне, що у позовних вимогах УКОЖФ по первинному позову Дніпровський апеляційний суд ВІДМОВИВ!!! Перемога наша!
    Тепер трохи проясню ситуацію по нашій справі, щоб було зрозуміло суть рішення апеляційного суду від 28.10.2019р. представленого нижче.
    Не зважаючи на те, що за ухвалою Дніпровського апеляційного суду (ДАС) розгляд справи було переведено в письмове провадження та без виклику сторін, 1) наші запити щодо суду (ДАС) та суддівської колегії, яка розглядала нашу справу для встановлення їхньої правосуб'єктності; 2) Клопотання про переведення розгляду справи у загальне провадження з викликом сторін (за ухвалою ДАС у цьому нашому клопотанні нам було відмовлено і розгляд справи залишено в письмовому провадженні без виклику сторін); 3) Заява-попередження особам в мантії про всі порушення які були нами виявлені при детальному аналізі відповідей на наші запити стосовно правосуб'єктності суду та суддів суддівської колегії; 4) Заява про відвід суддівської колегії з додатками на 97 аркушах - суддівській колегії довелося вивчити п'ять томів матеріалів нашої справи та прийняти рішення на нашу користь. Поясню суть постанови ДАС. В первинному позові УКОЖФ - відмовлено, а саме відмовлено в стягненні з відповідача на користь УКОЖФ суми заборгованості за послугу управління БКБ в розмірі 1860,78 грн. та судового збору в сумі 1762 грн. Перша стадія (Дніпровський районний суд у місті Дніпродзержинськ) своїм рішенням також відмовила позивачу у його позовних вимогах по первинному позову. Але зі сторони відповідача по первинному позову, тобто з нашої сторони, був поданий зустрічний позов до УКОЖФ, який складався з семи пунктів, так от два з них судом першої інстанції було задоволено, а саме: 1. Визнати безпідставними нарахування відповідачу по первинному позову заборгованості за житлово-комунальні послуги протягом листопада 2016 року по квітень 2018 року на суму 1 860 грн. у відсутності доказів надання послуг в повному обсязі та у відсутності доказовості і документального підтвердження фактичного користування відповідачем по первинному позову цими житловими послугами; 2. Зобов`язати Комунальне підприємство Кам`янської міської ради «Управляючу компанію по обслуговуванню житлового фонду» скасувати нарахування послуг з утримання будинку за адресою: АДРЕСА_1, відповідачу за первинним позовом за період з листопада 2016 року по квітень 2018 року як такі, що не підтверджені фактичними даними про надання послуг своєчасно, у повному об`ємі та належної якості. Так от, ДАС у своєму рішенні від 28.10.2019 року скасував саме ці два пункти рішення суду першої інстанції, залишивши один пункт - відмову УКОЖФ в позовних вимогах первинного позову. Ось такі справи, але головне - отримана перемога над системою, яка діє не на захист конституційних прав та свобод людини, а на їх порушення ми ламаємо цю систему. Підтримую Багнет нації: І один у полі воїн, коли поле правове та конституційне!
    Lyubov Karpova
    https://www.facebook.com/LubavaKla/posts/2439941352888799

    ВідповістиВидалити
  2. 07.12.2019: Lyubov Karpova почувається щасливою.
    6 год
    Сьогодні хочу поділитись нашою остаточною перемогою у судовій справі управитель УКОЖФ проти мешканця нашого БКБ. Закінчився 30 денний термін відведений на подання касаційної скарги - скарга управителем не подана. Перемога за нами! Хочу відмітити, що поруч з нами на протязі всього часу судового спору, на кожному засіданні були наші помічники і однодумці - це Віктор Володимирович Живодров і Ольга Вікторівна Мартинко. Вони нас підтримували морально, допомагали своїми порадами. Особливо хочу відмітити Валентина Павловича Фіголя, який освітлював перебіг нашого процесу в пресі. Багато людей своїми повідомленнями у ФБ також підтримували нас, додавали віри в перемогу. Велику підтримку і практичну допомогу ми мали від "Багнету нації" - ваш лозунг: "І один у полі воїн, якщо поле правове" - працює! Також наші рідні, знайомі, сусіди - всі допомагали нам добрим словом і вселяли надію на те, що перемога буде і вона сталася. Висловлюємо нашу подяку знайомим і не знайомим, близьким і далеким, всім хто підтримував нас, ви найкращі, ми вас любимо і без вашої підтримки не було б нашої перемоги - це і ваша перемога також, вірніше це наша перемога і ми з нею всіх поздоровляємо.

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -