- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

субота, 18 січня 2020 р.

Верховний суд «злив» черговий компромат на себе

    Увазі читачів чергова відповідь на запит Павла Левшина, цього разу установи з назвою «Верховний суд».
   Дана відповідь є яскравим підтвердженням повалення конституційного ладу в Україні, через утворення в неконституційний спосіб неконституційних установ, призначень «суддів»,підроблення печаток, штампів, бланків і тому подібне.

Читайте також: На яку «липу» щодо свого утворення посилається Верховний суд

Документи свідчать: Верховний суд – приватне підприємство

Заява Громадян щодо невизнання рішень недержавного «Верховного суду»

Примара верховенства права в створених недержавними «Верховних судах»

Верховний суд, як вінець узурпації влади в Україні

Поцікався правосуб’єктністю Верховного суду – шаблон запиту

Не такий він вже й "Верховний" - реєстраційна справа «Верховного суду»

Апарат Верховної ради підтвердив неконституційність Верховного суду

Судебная система в Украине полностью разрушена

Верховний суд України – неконституційна установа

Чи є сенс коментувати порожнечу? – відповідь Верховного Суду України

«Верховний суд»: правоустановчих документів, не виявлено

Верховний Суд не хоче досліджувати неконституційне утворення судів України – апеляційна скарга

 

                          До юридичної особи з назвою:
                          Верховний Суд
                          01043, м. Київ, вул. Пилипа Орлика, 8,   
                          E-mailinbox@supreme.court.gov.ua, код ЄДРПОУ 41721784
          тел.: 0-800-501-492                                                                                                    

                Запитувач :  Павло Геннадійович Левшин,                    
                          мешкаю за адресою: ХХХХ, Донецька область, м. ХХХХХ,
                          ХХХХХХХ, буд. № ХХ, кв. № ХХ, E-mail:  ххххх@ukr.net
                                                                                    моб. тел.:  ххх-ххх-хх-хх
13.01.2020                                             Запит
про надання публічної інформації за Законом України
"Про доступ до публічної інформації"

     Згідно статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
     Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
    Відповідно до статті 1 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» № 1402-VIІІ від 02.06.2016 року, судова влада в Україні відповідно до конституційних засад поділу влади здійснюється незалежними та безсторонніми судами, утвореними законом. Судову владу реалізовують судді та, у визначених законом випадках, присяжні шляхом здійснення правосуддя у рамках відповідних судових процедур.
    Правосуддя в Україні здійснюється виключно судами та відповідно до визначених законом процедур судочинства. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається. Особи, які привласнили функції суду, несуть відповідальність, установлену законом (ст.5).
     Суд утворюється і ліквідовується законом.  Проект закону про утворення чи ліквідацію суду вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя. Місцезнаходження, територіальна юрисдикція і статус суду визначаються з урахуванням принципів територіальності, спеціалізації та інстанційності. Підставами для утворення чи ліквідації суду є зміна визначеної цим Законом системи судоустрою, необхідність забезпечення доступності правосуддя, оптимізації видатків державного бюджету або зміна адміністративно-територіального устрою. Утворення суду може відбуватися шляхом створення нового суду або реорганізації (злиття, поділу) судів (ст.19).
      Відповідно до статті 133 Конституції України систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села.
     Згідно статті 125 Основного закону України судоустрій в Україні будується за принципами територіальності та спеціалізації і визначається законом. Суд утворюється, реорганізовується і ліквідовується законом, проект якого вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя. Верховний Суд є найвищим судом у системі судоустрою України. Відповідно до закону можуть діяти вищі спеціалізовані суди. З метою захисту прав, свобод та інтересів особи у сфері публічно-правових відносин діють адміністративні суди. Створення надзвичайних та особливих судів не допускається.  
     Відповідно до приписів ст.37 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у складі Верховного Суду діють:
1) Велика Палата Верховного Суду;
2) Касаційний адміністративний суд;
3) Касаційний господарський суд;
4) Касаційний кримінальний суд;
5) Касаційний цивільний суд.
     До складу кожного касаційного суду входять судді відповідної спеціалізації.
     Відповідно до положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суд, як державний орган, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
     Відповідно до статті 87. Цивільного кодексу України (Закон, Кодекс   від 16.01.2003 № 435-IV) юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
     Згідно статті 2 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суд, здійснюючи правосуддя на засадах верховенства права, забезпечує кожному право на справедливий суд та повагу до інших прав і свобод, гарантованих Конституцією і законами України, а також міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
     Згідно з положеннями статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
     Відповідно до приписів ст.5 Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим, письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. 
     Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 7, 8 Конституції України, ст.316-318  Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Закону України  "Про доступ до публічної інформації",  ст. 5, 9, 28, 29, 31 Закону України  “Про інформацію”, ст.5 Закону України «Про звернення громадян» з метою особистого ознайомлення та подальшого використання даної інформації в суді,
Прошу:

1.     У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу з назвою «Верховний Суд»;
2.    У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – зразок копії відбитку Гербової печатки із найменуванням Верховний Суд;
3.    У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – коли, ким на підставі яких юридичних документів було створено юридичну особу з назвою «Верховний Суд». 
4.   Надати вичерпну публічну інформацію про наявність довіреності у будь-якій фізичній особи, людини або громадянина України, яка входить до складу Касаційного адміністративного суду Верховного Суду, уповноважену представляти юридичну особу з назвою «Верховний Суд» у правовідносинах з третіми особами.
5.   Надати вичерпну публічну інформацію на час запиту про те, хто із складу Касаційного адміністративного суду Верховного Суду увійшов до складу Великої Палати Верховного Суду, а саме: коли та на підставі яких юридичних документів.   
       Відповідь на запит надати в хронологічній послідовності, в порядку до поставлених питань  у письмовому і електронному вигляді на вищезазначену поштову адресу та електронну адресу: ххххх@ukr.net. В разі неможливості надати відповідь перенаправити до уповноваженої особи чи органу (розпоряднику інформації). Повідомити про отримання та реєстрацію запиту, реєстраційний номер за яким було зареєстровано даний запит та повідомити про переадресацію запиту в разі неможливості надати обґрунтовану відповідь.

        Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті   «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com
    
«13»  січня  2020 року        людина і громадянин України          Павло Левшин












 

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -