Відповідно до Закону
України “Про Кабінет Міністрів України”, Регламенту
Кабінету Міністрів України, Указу Президента
України від 03 жовтня 1992 року N 493 "Про державну
реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої
влади", всі без виключення нормативно-правові акти органів виконавчої влади проходять
юридичну, правову тощо експертизи в Міністерстві
юстиції України:
Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний
закон зеленського щодо COVID-19
Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР)
№ 211 на відповідність чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра
щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на
поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий кабмін та
нікчемність його рішень
Про правову нікчемність постанов КМУ щодо
COVID – 19 (відео)
В Дніпрі триває відновлення конституційного
ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за
наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при
виконанні
КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ
Андрій Карпович про юридичні механізми
введення карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок денний
засідань Кабміну за останніх два місяці
Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало
відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211
Перебувати в самоізоляції – не більше ніж
рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи
«карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і
нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу
відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
1. На відповідність його Конституції
та законодавству України, Конвенції про
захист прав людини і основоположних свобод
1950 року і протоколам до неї;
2. На відповідність Міжнародним
договорам України, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України,
та зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву Європейського
Союзу (acquis ЄС),
3. Антикорупційної та гендерно-правової експертиз
з урахуванням практики Європейського суду з прав людини;
- а також прийнятті рішення про державну
реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до
Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів.
ПО ПЕРШЕ
11 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України було видано постанову № 211 “Про запобігання поширенню на
території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої
коронавірусом SARS-CoV-2”.
До Верховної Ради України,Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України було направлено
запит з наступними питаннями:
1.Надати належним чином завірену,з підписами підписантів, архівну
копію оригіналу постанови Кабінету Міністрів України № 211“Про
запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” від 11 березня 2020 року;
2.Надати належним чином завірені,з підписами
підписантів,архівні копії усіх без виключення додатків до проекту постанови
Кабінету Міністрів України № 211“Про запобігання
поширенню на території України коронавірусу COVID-19” від
11 березня 2020 року-закріплені положеннями параграфу 50, глави 3 Регламенту
Кабінету Міністрів України;
3.Надати належним чином завірену, з підписами підписантів, архівну
копію форми висновку затвердженого наказом Міністерства
юстиції України N 1805/5 від 6 червня 2011 року, виданої
Міністерством юстиції України за результатами проведення правової експертизи
проекту постанови Кабінету
Міністрів України № 211“Про запобігання поширенню на території
України коронавірусу COVID-19” від 11 березня 2020 року.
Запит було перенаправлено до Міністерства охорони здоров’я як до
розробника постанови № 211 — всі матеріали по експертизі зберігаються в них.
До Міністерства охорони здоров’я було направлено аналогічний запит,
але відповіді до цих пір не надано.
Через суд витягнемо.
ПО ДРУГЕ
16 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України було видано постанову № 251“Про внесення змін до постанови
Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211”.
До Верховної Ради України,Кабінету Міністрів України,Міністерства
юстиції України було направлено запит з наступними питаннями з наступними
питаннями:
1.Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну
копію оригіналу постанови Кабінету Міністрів України №
215 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня
2020 р. № 211” від 16 березня 2020 року;
2.Надати належним чином завірені,з підписами
підписантів,архівні копії усіх без виключення додатків до проекту постанови
Кабінету Міністрів України № 215 “Про внесення
змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 16 березня 2020 року-закріплені положеннями параграфу 50, глави
3 Регламенту Кабінету Міністрів України;
3.Надати належним чином завірену, з підписами підписантів, архівну
копію форми висновку затвердженого наказом Міністерства
юстиції України N 1805/5 від 6 червня 2011 року, виданої
Міністерством юстиції України за результатами проведення правової експертизи
проекту постанови Кабінету
Міністрів України № 215 “Про внесення змін до постанови Кабінету
Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 16
березня 2020 року.
4.Вказати точні дані органу-розробника проекту постанови
Кабінету Міністрів України № 215“Про внесення
змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 16 березня 2020 року.
Надано тільки пояснювальну записку і вказано , що розробником є
Секретаріат Кабінету Міністрів України.
По експертизі повна тиша.
ПО ТРЕТЄ
25 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України було видано
постанову № 239 ““Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів
України“.
До Верховної Ради України,Кабінету Міністрів України,Міністерства
юстиції України було направлено запит з наступними питаннями з наступними
питаннями:
1.Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну
копію оригіналу постанови Кабінету Міністрів України № 239“Про
внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” від
25 березня 2020 року ;
2.Надати належним чином завірені,з підписами
підписантів,архівні копії усіх без виключення додатків до проекту постанови
Кабінету Міністрів України № 239 “Про внесення
змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” від 25
березня 2020 року-закріплені положення мипараграфу 50, глави 3 Регламенту
Кабінету Міністрів України;
3.Надати належним чином завірену , з підписами підписантів, архівну
копію форми висновку затвердженого наказом Міністерства
юстиції України N 1805/5 від 6 червня 2011 року, виданої
Міністерством юстиції України за результатами проведення правової експертизи
проекту постанови Кабінету
Міністрів України № 239“Про внесення змін до деяких актів Кабінету
Міністрів України” від 25 березня 2020 року.
4.Вказати точні дані органу-розробника проекту постанови
Кабінету Міністрів України № 239 “Про внесення
змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” від 25
березня 2020 року.
З відповіді на запит вбачається як мінімум 3
статті КК України — ч.4,ст.358,ст.366,ст.364.
Результати юридичної експертизи видаються у вигляді висновку ,форма якого затверджена наказом
Міністерства юстиції України N 1805/5 від 6 липня 2011 року.
Форма висновку підписується виконавцем
юридичної служби та керівником юридичної служби (дивимося Додаток 1, фото 3 — стрілочками позначено).
У відповідь повинні були надати саме архівну
копію форми висновку яку підписано виконавцем
юридичної служби та керівником юридичної служби.
Але надали чомусь у висновку лише прізвище Малюськи без підпису, та і надали висновок ,а не форму- не те , що вимагалось (дивимося
Додаток 2, фото 1- стрілочками позначено) .
Дуже цікаво і те, що відсутні число і місяць у висновку (дивимося Додаток 2, фото 1- стрілочками позначено).
Відразу виникає логічне питання , що це за фейковий висновок без
підписів , дати.
Йдемо далі.
1.Оцінка відповідності проекту акта законодавства Конституції та
законам України,іншим актам законодавства — Відповідний (чек-лист 1 — Додаток 2, фото 2 виділено).
2.Оцінка відповідності проекту акта законодавства вимогам принципу
недискримінації — Відповідний .
3. Оцінка відповідності проекту акта законодавства вимогам
нормопроектувальної техніки — НЕВІДПОВІДНИЙ (
чек-лист 2— Додаток 2,фото 3,4 виділено).
І тут шановні саме цікаве - вилазить вся липа
фейкової експертизи.
Відразу звертаю увагу,що в напроти кожного
питання повинно бути визначено — ТАК чи
НІ.
1) Проект акта законодавства відповідає вимогам нормопроектувальної
техніки — НІ.
1.1 чи відповідає назва проекту акта його змісту — ПУСТО.
1.2 чи відповідає проект акта вимогам щодо виду нормативно-правого акта
— ПУСТО.
1.3 чи дотримано вимог щодо вичерпності охоплення кола питань , що
належать до предмета правого регулювання- ПУСТО.
1.4 чи не виходить зміст проекту акта за межі його правого регулювання —
ПУСТО.
1.7 чи дотримано вимог щодо узгодженості положень проекту акта з актами
законодавства — ПУСТО.
1.15 чи дотримано вимог щодо неприпустимості в проекті акта суперечності
смислового плану — ПУСТО.
1.20 чи дотримано інших вимог нормопроектувальної техніки — НІ.
Інші вимоги нормопроектувальної техніки закріплено положеннями
постанови Кабінету Міністрів України № 870 від 6 вересня 2005 року, в
Регламенті Кабінету Міністрів України і ще в парочці цікавих документах.
А там шановні РАЙСЬКІ КУЩІ для Багнет Нації- ой вей скільки ж там невідповідностей.
А Конвенції, Пакти, Декларації — там буде о па.
В інших постановах Кабінету Міністрів України — те саме , така ж фальсифікація.
А там шановні РАЙСЬКІ КУЩІ для Багнет Нації- ой вей скільки ж там невідповідностей.
А Конвенції, Пакти, Декларації — там буде о па.
В інших постановах Кабінету Міністрів України — те саме , така ж фальсифікація.
Тобто було нашвидкоруч щось зліплено аби хоч якось прикрити свою
дупу , бо народ почав роздуплятись і стало Малюські, Шмигалю і Ко мабуть
попахувати народними перчіками під носом.
А народ хоч і тугий але коли жрать захоче то всуне перця посадовцям
так , що бульба з носу полізе.
І буде мію'ст дуже цікаво блєять в судах про липову відповідність до
Конституції і законів України. Вища освіта тут не допоможе)))
Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний
закон зеленського щодо COVID-19
Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР)
№ 211 на відповідність чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра
щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на
поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий кабмін та
нікчемність його рішень
Про правову нікчемність постанов КМУ щодо
COVID – 19 (відео)
В Дніпрі триває відновлення конституційного
ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за
наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при
виконанні
КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ
Андрій Карпович про юридичні механізми
введення карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок денний
засідань Кабміну за останніх два місяці
Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало
відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211
Перебувати в самоізоляції – не більше ніж
рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи
«карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і
нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу
відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фінансову
підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку
ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш внесок у відновлення
конституційного устрою України!
С.Феліпенко ви супер
ВідповістиВидалити