- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 28 квітня 2020 р.

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Відповідно до Закону України “Про Кабінет Міністрів України”, Регламенту Кабінету Міністрів України, Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади", всі без виключення нормативно-правові акти органів виконавчої влади проходять юридичну, правову тощо експертизи в Міністерстві юстиції України:

1. На відповідність його Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколам до неї;
2. На відповідність Міжнародним договорам України, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, та зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву Європейського Союзу (acquis ЄС),
3. Антикорупційної та гендерно-правової експертиз з урахуванням практики Європейського суду з прав людини;
- а також прийнятті рішення про державну реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів.
ПО ПЕРШЕ
11 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України було видано постанову № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”.
До Верховної Ради України,Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України було направлено запит з наступними питаннями:
1.Надати належним чином завірену,з підписами підписантів, архівну копію оригіналу постанови Кабінету Міністрів України № 211“Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” від 11 березня 2020 року;
2.Надати належним чином завірені,з підписами підписантів,архівні копії усіх без виключення додатків до проекту постанови Кабінету Міністрів України № 211“Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” від 11 березня 2020 року-закріплені положеннями параграфу 50, глави 3 Регламенту Кабінету Міністрів України;
3.Надати належним чином завірену, з підписами підписантів, архівну копію форми висновку затвердженого наказом Міністерства юстиції України N 1805/5 від 6 червня 2011 року, виданої Міністерством юстиції України за результатами проведення правової експертизи проекту постанови Кабінету Міністрів України № 211“Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” від 11 березня 2020 року.
Запит було перенаправлено до Міністерства охорони здоров’я як до розробника постанови № 211 — всі матеріали по експертизі зберігаються в них.
До Міністерства охорони здоров’я було направлено аналогічний запит, але відповіді до цих пір не надано.
Через суд витягнемо.
ПО ДРУГЕ
16 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України було видано постанову № 251“Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211”.
До Верховної Ради України,Кабінету Міністрів України,Міністерства юстиції України було направлено запит з наступними питаннями з наступними питаннями:
1.Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію оригіналу постанови Кабінету Міністрів України № 215 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 16 березня 2020 року;
2.Надати належним чином завірені,з підписами підписантів,архівні копії усіх без виключення додатків до проекту постанови Кабінету Міністрів України № 215 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 16 березня 2020 року-закріплені положеннями параграфу 50, глави 3 Регламенту Кабінету Міністрів України;
3.Надати належним чином завірену, з підписами підписантів, архівну копію форми висновку затвердженого наказом Міністерства юстиції України N 1805/5 від 6 червня 2011 року, виданої Міністерством юстиції України за результатами проведення правової експертизи проекту постанови Кабінету Міністрів України № 215 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 16 березня 2020 року.
4.Вказати точні дані органу-розробника проекту постанови Кабінету Міністрів України № 215“Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 16 березня 2020 року.
Надано тільки пояснювальну записку і вказано , що розробником є Секретаріат Кабінету Міністрів України.
По експертизі повна тиша.
ПО ТРЕТЄ
25 березня 2020 року Кабінетом Міністрів України було видано постанову № 239 ““Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України“.
До Верховної Ради України,Кабінету Міністрів України,Міністерства юстиції України було направлено запит з наступними питаннями з наступними питаннями:
1.Надати належним чином завірену,з підписами підписантів , архівну копію оригіналу постанови Кабінету Міністрів України № 239“Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” від 25 березня 2020 року ;
2.Надати належним чином завірені,з підписами підписантів,архівні копії усіх без виключення додатків до проекту постанови Кабінету Міністрів України № 239 “Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” від 25 березня 2020 року-закріплені положення мипараграфу 50, глави 3 Регламенту Кабінету Міністрів України;
3.Надати належним чином завірену , з підписами підписантів, архівну копію форми висновку затвердженого наказом Міністерства юстиції України N 1805/5 від 6 червня 2011 року, виданої Міністерством юстиції України за результатами проведення правової експертизи проекту постанови Кабінету Міністрів України № 239“Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” від 25 березня 2020 року.
4.Вказати точні дані органу-розробника проекту постанови Кабінету Міністрів України № 239 “Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” від 25 березня 2020 року.
З відповіді на запит вбачається як мінімум 3 статті КК України — ч.4,ст.358,ст.366,ст.364.
Результати юридичної експертизи видаються у вигляді висновку ,форма якого затверджена наказом Міністерства юстиції України N 1805/5 від 6 липня 2011 року.
Форма висновку підписується виконавцем юридичної служби та керівником юридичної службиивимося Додаток 1, фото 3 — стрілочками позначено).
У відповідь повинні були надати саме архівну копію форми висновку яку підписано виконавцем юридичної служби та керівником юридичної служби.
Але надали чомусь у висновку лише прізвище Малюськи без підпису, та і надали висновок ,а не форму- не те , що вимагалось (дивимося Додаток 2, фото 1- стрілочками позначено) .
Дуже цікаво і те, що відсутні число і місяць у висновку (дивимося Додаток 2, фото 1- стрілочками позначено).
Відразу виникає логічне питання , що це за фейковий висновок без підписів , дати.
Йдемо далі.
1.Оцінка відповідності проекту акта законодавства Конституції та законам України,іншим актам законодавства — Відповідний  (чек-лист 1 — Додаток 2, фото 2 виділено).
2.Оцінка відповідності проекту акта законодавства вимогам принципу недискримінації — Відповідний .
3. Оцінка відповідності проекту акта законодавства вимогам нормопроектувальної техніки — НЕВІДПОВІДНИЙ ( чек-лист 2— Додаток 2,фото 3,4 виділено).
І тут шановні саме цікаве - вилазить вся липа фейкової експертизи.
Відразу звертаю увагу,що в напроти кожного питання повинно бути визначено — ТАК чи НІ.
1) Проект акта законодавства відповідає вимогам нормопроектувальної техніки — НІ.
1.1 чи відповідає назва проекту акта його змісту — ПУСТО.
1.2 чи відповідає проект акта вимогам щодо виду нормативно-правого акта — ПУСТО.
1.3 чи дотримано вимог щодо вичерпності охоплення кола питань , що належать до предмета правого регулювання- ПУСТО.
1.4 чи не виходить зміст проекту акта за межі його правого регулювання — ПУСТО.
1.7 чи дотримано вимог щодо узгодженості положень проекту акта з актами законодавства — ПУСТО.
1.15 чи дотримано вимог щодо неприпустимості в проекті акта суперечності смислового плану — ПУСТО.
1.20 чи дотримано інших вимог нормопроектувальної техніки — НІ.

Інші вимоги нормопроектувальної техніки закріплено положеннями постанови Кабінету Міністрів України № 870 від 6 вересня 2005 року, в Регламенті Кабінету Міністрів України і ще в парочці цікавих документах.

А там шановні РАЙСЬКІ КУЩІ для Багнет Нації- ой вей скільки ж там невідповідностей.

А Конвенції,
Пакти, Декларації — там буде о па.

В інших постановах Кабінету Міністрів України — те саме , така ж фальсифікація.
Тобто було нашвидкоруч щось зліплено аби хоч якось прикрити свою дупу , бо народ почав роздуплятись і стало Малюські, Шмигалю і Ко мабуть попахувати народними перчіками під носом.
А народ хоч і тугий але коли жрать захоче то всуне перця посадовцям так , що бульба з носу полізе.

І буде мію'ст дуже цікаво блєять в судах про липову відповідність до Конституції і законів України. Вища освіта тут не допоможе)))
Фейсбук, Андрій Карпович 

Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19



Фінансову підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш внесок у відновлення конституційного устрою України!









1 коментар:

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -