- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 16 грудня 2021 р.

Суддя, який сьогодні санкціонує обшуки у правозахисників, системно повалює конституційний лад – відповідь ТУ ДСА у Львові

 

   Суддя ліквідованого але діючого Галицького районного суду міста Львова Юрків Олег Романович, як з’ясувалося з відповіді Територіального управління Державної судової адміністрації України у Львівській області (на підтвердження публічних відомостей опублікованої декларації на офіційному сайті НАЗК), отримує заробітну плату не в суді, як ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ, а як суддя (???) зазначеної судової адміністрації (???), яка, до того ж, є юридичною особою приватного права – суб’єктом господарювання – комерційною організацією.

     

   З цього приводу варто нагадати, що статус судді визначений положенням статті 52 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» кореспондується з положенням частини другої і третьої статті 127 чинної Конституції України і є наступним: «Суддя не може належати до політичних партій, профспілок, брати участь у будь-якій політичній діяльності, мати представницький мандат, обіймати будь-які інші оплачувані посади, виконувати іншу оплачувану роботу, крім наукової, викладацької чи творчої». Крім того: «Суддею є громадянин України, який відповідно до Конституції України та цього Закону призначений суддею, займає штатну суддівську посаду в одному з судів України і здійснює правосуддя на професійній основі». Серед вимог до кандидатів на посаду судді, визначених положенням частини першої статті 69 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», основним критерієм є те, що на посаду судді може бути призначений громадянин України (читай виключно через преамбулу Конституції України (254к/96-ВР) – Самостійної Української Держави України).

   В даному аспекті також слід згадати положення частини першої статті 54 Закону України від 02 червня 2016 року № 1402-VIII «Про судоустрій і статус суддів» відповідно до яких перебування на посаді судді несумісне із зайняттям посади в будь-якому іншому органі державної влади, органі місцевого самоврядування та з представницьким мандатом. Перебування на посаді судді також несумісне із наявністю заборони такій особі обіймати посади, щодо яких здійснюється очищення влади в порядку, визначеному Законом України "Про очищення влади".

   Публікуємо надані нам копії документів, як красномовне підтвердження зазначеного вище.  

Підтримати волонтерську дослідницьку діяльність ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Всі матеріали даного циклу публікацій: «Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит перший

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит другий

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит третій

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит четвертий

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит п’ятий




















































Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -