- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділю, 29 вересня 2019 р.

Дніпро: правомірність примусу плати з гаражів з’ясовуватимуть в кримінальному провадженні

   28 вересня 2019 року представниками правозахисної групи ГО «Бігнет Нації» складено заяву про злочин на посадових осіб суб’єкта підприємницької діяльності з назвою «Дніпровська міська рада», які через відкриті погрози знищення майна, примушують укладати договори з утвореним в неконституційний спосіб комунальним підприємством, для перерахування коштів на вказані, приватні рахунки.

   Цікавим є той факт, що договір (з яким не дають ознайомитись), укладають лише після повної сплати коштів з моменту відліку розклеювання першої хвилі повідомлень у лютому 2019 року. За інших обставин гараж демонтують під прикриттям молодчиків з КП "Муніципальна варта". Ось такі в Дніпрі злочинні, комунально-кримінальні угруповання...  


   Публікуємо зміст заяви:
                                                                                              
                                                          Начальнику ГУНП в Дніпропетровській
                                                          області - підполковнику поліції
                                                           Огурченко Володимиру Георгійовичу
                                                            вул. Троїцька, 20-А, м. Дніпро, 49000
                                                                       
                                                           Громадянин України, Українець:

                                                           дата:_______________, час:___________
                                                           Слідчий: ___________________________
                                                           Посвідчення №:_____________________
                                                           Підпис слідчого:_____________________


                                                           З А Я В А
          про злочин за правовою кваліфікацією частини першої і другої
  статті 189 та частини третьої статті 28 Кримінального кодексу України 

   Я, ______________________________________________________________,
паспорт серія____№__________ виданий  _____________________________
__________________________________________________________________
проживаю за адресою: ____________________________________________

звертаюсь до Вас, як до призначеної особи, уповноваженої представляти юридичну особу з назвою «Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області» (код ЄДРПОУ: 40108866) у правовідносинах з третіми особами та вчиняти дії від імені зазначеної юридичної особи, без довіреності.
   Заявляючи про кримінальний злочин, я усвідомлюю всю ступінь відповідальності, яку передбачає стаття 383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину та завідомо неправдиві показання), та повідомляю про кримінальний злочин, який підпадає під кваліфікацію частини першої і другої статті 189 (вимога передачі чужого майна чи права на майно або вчинення будь-яких дій майнового характеру з погрозою насильства над потерпілим чи його близькими родичами, обмеження прав, свобод або законних інтересів цих осіб, пошкодження чи знищення їхнього майна або майна, що перебуває в їхньому віданні чи під охороною, або розголошення відомостей, які потерпілий чи його близькі родичі бажають зберегти в таємниці (вимагання) або вимагання, вчинене повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або службовою особою з використанням свого службового становища, або з погрозою вбивства чи заподіяння тяжких тілесних ушкоджень, або з пошкодженням чи знищенням майна, або таке, що завдало значної шкоди потерпілому) та частини третьої статті 28 (злочин визнається вчиненим організованою групою, якщо в його готуванні або вчиненні брали участь декілька осіб (три і більше), які попередньо зорганізувалися у стійке об'єднання для вчинення цього та іншого (інших) злочинів, об'єднаних єдиним планом з розподілом функцій учасників групи, спрямованих на досягнення цього плану, відомого всім учасникам групи) Кримінального кодексу України. Власний підпис заявника:______________
   По факту даного кримінального злочину заявляю наступне: - 23 вересня 2019 року на воротах свого гаража № ХХ, який знаходиться на території Обслуговуючого кооперативу «Гаражний кооператив «Таврія 1» код ЄДРПОУ: 36162640 (далі – ОК «ГК «ТАВРІЯ 1»), що розташований за адресою: місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 31-В, я виявив оголошення, наступного змісту:
   «Власнику гаража. Попередження щодо демонтажу.
   Повідомляємо, що відповідно до рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради цей гараж необхідно демонтувати протягом п’яти днів та привести земельну ділянку на місті демонтованого об’єкту до первісного стану.
   Попереджаємо, що у разі не здійснення Вами демонтажу гаража власними силами буде вжито заходів щодо примусового демонтажу цієї споруди із подальшим стягненням з Вас всіх витрат, повязаних із здійсненням зазначених заходів. Відповідальність за незабезпечення схоронності майна, яке буде знаходитись в гаражі під час здійснення примусового демонтажу та після його проведення буде залишено на місці демонтованого обєкта, несе власник цього гаража».
   Попередження підписане заступником директора з питань технічного забезпечення КП «Управління контролю за благоустроєм міста» Діденко М. Г.
   Розцінюю даний факт, як погрозу знищення мого майна. Вважаю, що дані дії підпадають під кваліфікацію статті 195 (погроза знищення майна) Кримінального кодексу України.
   Раніше, 18 червня 2019 року я звертався до КП «Управління контролю за благоустроєм міста» з інформаційним запитом (додається) на вимогу щодо підтвердження правосуб’єктності (правоздатності, дієздатності і деліктоздатності) у зазначеної юридичної особи, саме як у комунального підприємства. При цьому, у зазначеної установи, в запиті, я просив:

1.                Надати завірену належним чином (з печаткою компетентного органу, за підписом відповідальної посадової особи) копію Розпорядчого акту про утворення Дніпровською міською радою юридичної особи публічного права з назвою «Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради»;
2.                Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 33612019);
3.                Надати завірену належним чином копію відомостей (витяг, виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 33612019);
4.                Надати завірену належним чином копії відомостей про базу відокремленої частини комунальної власності територіальної громади міста та територіальних громад районів у місті Дніпро, на базі яких засновано юридичну особу приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 33612019);
5.                Надати завірену належним чином фотокопію Наказу про призначення на посаду керівника юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 33612019) Кучерука Дмитра Олександровича;
6.                Надати завірену належним чином копію Наказу про затвердження структури і кількісного складу співробітників юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 33612019);
7.                Надати відомості про реєстраційно-облікові відомості в органах Державної казначейської служби України та банківські реквізити відповідних розрахункових рахунків відкритих юридичною особою приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 33612019);
8.                Надати завірені належним чином копії відбитку (відтиску) печатки із зображенням Державного Герба України та назвою підприємства, а також копії штампів та бланків встановлених і затверджених Міністерством юстиції України для юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 33612019);
9.                Надати завірені належним чином фотокопії Рішення Дніпровської міської ради «Про затвердження Положення про Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради», копії Положення та витягу з Протоколу про результати поіменного голосування по зазначеному питанню;
10.           Надати завірену належним чином фотокопію Статуту юридичної особи приватного права з назвою «Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 33612019);  
11.           Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) і електронному вигляді на вищезазначену поштову та електронну адреси.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.
   Адже відповідно до статті 143. Конституції України та пункту 30 частини першої статті 26. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Територіальні громади, безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування, виключно на пленарних засіданнях відповідних місцевих рад, утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи.
  Статтею 63. Господарського кодексу України (ГКУ) чітко визначено, що комунальне підприємство діє на основі комунальної власності територіальної громади. А стаття 62., цього Кодексу, зазначає, що підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.
  Відповідно до статті 78. ГКУ комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування (місцевою радою) в розпорядчому порядку (розпорядчим актом) на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника – відповідної територіальної громади. Найменування комунального унітарного підприємства повинно містити слова "комунальне підприємство" та вказівку на орган місцевого самоврядування, до сфери управління якого входить дане підприємство. Комунальне унітарне підприємство очолює керівник підприємства, що призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові.  
   В статті 81. Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) зазначено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   В свою чергу установа з назвою КП «Управління контролю за благоустроєм міста» спромоглася надати мені копії документів на підтвердження утворення і реєстрації, як юридичної особи приватного права, суб’єкта підприємницької діяльності.
   Варто зауважити, що положенням частини 1 статті 6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що «первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста».
   Частиною першою статті 10, зазначеного закону, визначено, що «сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами».
   Частиною першою і другою статті 11 Закону України «Про місцеве самоврядування» чітко визначено:
   «Виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи».
   «Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади».
   Частиною першою статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» чітко визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
   Частиною другою статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено: «Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб'єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом».
   Отже з наведеного вище витікає, що для того аби виконавчий комітет Дніпровської міської ради і КП «Управління контролю за благоустроєм міста» набули відповідних повноважень на представництво єдиного конституційного власника – відповідної територіальної громади (юридичної особи публічного права – первинного суб’єкта місцевого самоврядування), вони мають бути утворенні відповідно до положень Конституції (норм прямої дії) і законів України відповідним представницьким органом відповідної територіальної громади - радою. Але, як вбачається з відповіді КП «Управління контролю за благоустроєм міста», а також реєстраційних документів Дніпровської міської ради та її виконавчого комітету (додаються), зазначені установи утворені і зареєстровані, як юридичні особи приватного права, - суб’єкти підприємницької діяльності (!).
   Положення статті 68. Конституції України зобов'язують мене неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Крім того, норми статті 60. Основного закону зобов'язують мене не виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
   Хочу зауважити, що погрожуючи знищенням мого майна, здійснюючи на мене психологічний тиск, представники приватної юридичної особи з назвою «Дніпровська міська рада» та «Виконавчий комітет Дніпровської міської ради», через юридичну особу приватного права з назвою «КП «Управління контролю за благоустроєм міста», змушують мене укласти договір, з конкретною приватною юридичною особою, для перерахування мною на вказані рахунки коштів.
   Зауважу, що відповідно до норм частини першої статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування в селах, селищах, містах, районах у містах (у разі їх створення) самостійно розробляють, затверджують і виконують відповідні місцеві бюджети згідно з Бюджетним кодексом України.
   В той же час слід наголосити, що статтею 2 Бюджетного кодексу України чітко визначено, що бюджети місцевого самоврядування, - це бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад.
   Слід наголосити, що в Україні й досі не виконана стаття 20. Конституціїне встановлені державні символи, а саме: Державний Прапор України, Державний Герб України та Державний Гімн України.
   Саме з цих підстав (відсутності державних символів) в Україні жоден первинний суб’єкт місцевого самоврядування (відповідна територіальна громада) не набув(ла) права власності (правосуб’єктності) у відповідності до норм чинної Конституції України. Не затвердження встановлених Конституцією України державних символів, унеможливлює, відповідно, й утворення територіальними громадами своїх представницьких і виконавчих органів (рад, виконкомів і комунальних підприємств) відповідними РОЗПОРЯДЧИМИ АКТАМИ, згідно до вимог діючого законодавства. Саме з цих підстав (відсутності єдиного, первинного конституційного власника – територіальної громади юридичної особи публічного права), юридичні особи з назвами «Дніпровська міська рада», «Виконавчий комітет Дніпровської міської ради» та «КП «Управління контролю за благоустроєм міста», зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності – юридичні особи приватного права. Саме з цих підстав (відсутності відповідної компетенції і повноважень) установи з назвами «Дніпровська міська рада», «Виконавчий комітет Дніпровської міської ради» та «КП «Управління контролю за благоустроєм міста» не мають жодного відношення ані до моєї власності (гаража), ані до землі, на якій його встановлено.
   Наголошую!!! Я, як громадянин України в межах своїх повноважень, не наділяв жодну приватну юридичну особу представницькими правами органу місцевого самоврядування, в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
   З огляду на зазначене вище відповідально заявляю, що діями встановленої групи осіб (Філатовим Б. А., Лисенко М. О., Морозом Р. В., Кучеруком Д. О., Діденко М. Г., повним складом депутатів установи з назвою «Дніпровська міська рада» і всіма представниками її виконкому), які підпадають під правову кваліфікацію кримінального злочину відповідно до частини першої і другої статті 189 (вимагання) в сукупності з частиною третьою статті 28 (групою осіб) Кримінального кодексу України, мені завдано моральної і матеріальної шкоди, сукупно, в розмірі: п’ятисот тисяч гривень.
   Зазначу, що рішення щодо демонтажу або будь-яких інших дій з власністю членів Обслуговуючого кооперативу «Гаражний кооператив «Таврія 1» код ЄДРПОУ: 36162640, розташованою на відповідній відведеній і оформленій земельній ділянці, - це внутрішнє питання, яке належить до компетенції виключно власників відповідного майна – членів кооперативу, на їхніх загальних зборах!!! Відповідно до статті 3 Закону України «Про громадські об’єднання» жоден державний орган або орган місцевого самоврядування, інші фізичні чи юридичні особи не можуть втручатися в діяльність такого об’єднання і визначати, що воно має робити.
   Персональну відповідальність за можливе, навмисне пошкодження мого майна (яке я оцінюю в один мільйон гривень), завдання протиправними діями мені матеріальних збитків і моральної шкоди, покладаю на виконавця - керівника приватної юридичної особи з назвою «Комунальне підприємство «Управління за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ: 33612019) - Кучерука Дмитра Олександровича.      
   З урахуванням вищезазначеного, керуючись нормами чинного законодавства,

                                                         ВИМАГАЮ:

-  прийняти дану заяву про вчинений кримінальний злочин, що має ознаки передбачені частиною першою і другою статті 189 та частиною третьою статті 28 Кримінального кодексу України (КК України);
- відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального процесуального кодексу України (КПК України) та положень Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події», - внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) впродовж 24 годин після прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин за вказаною в заяві попередньою кваліфікацією;
- на виконання вимог КПК України і Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про затвердження Інструкції з організації взаємодії органів досудового розслідування з іншими органами та підрозділами Національної поліції України в запобіганні кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» - невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з підстави вчинення кримінального злочину, що має ознаки складу злочину, передбаченого частиною першою і другою статті 189 та частиною третьою статті 28 КК України;
- відповідною постановою визнати мене потерпілими згідно з положеннями частини другої статті 55 КПК України (з моменту подання заяви про вчинення щодо мене кримінального правопорушення) від кримінального правопорушення, передбаченого частиною першою і другою статті 189 та частиною третьою статті 28 КК України;
- вручити мені, як заявнику, пам'ятку, про процесуальні права і обов'язки потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК України;
- надати мені можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту 6 частини першої статті 56 КПК України в рамках відкритого кримінального провадження за частиною першою статті 365 КК України;
-  згідно вимог пунктів частини другої статті 60 КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і реєстрацію моєї заяви про вчинений кримінальний злочин (талон-повідомлення ЄО/ЖЄО), а також витяг з ЄРДР;
-  Повідомляти мене про хід досудового розслідування;
-  Досудове розслідування провести у встановлений законом строк.

   До заяви додається:

-              Відомості (витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу з назвою «Обслуговуючий кооператив «Гаражний кооператив «Таврія 1» код ЄДРПОУ: 36162640  – на  6 (шістьох) арк.;
-              Копія розрахункової книжки члена «Обслуговуючий кооператив «Гаражний кооператив «Таврія 1» – на 4 (чотирьох) арк..;
-              Фотокопії розклеяних «попереджень»– на 8 (вісьмох) арк..;
-              Копія запиту на інформацію № 725/19 від 18 червня 2019 року та копія відповіді на зазначений запит до/від установи з назвою «КП «Управління контролю за благоустроєм міста» – на 17 (чотирьох) арк.;
-              Відомості (витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу з назвою «КП «Управління контролю за благоустроєм міста» – на 4 (чотирьох) арк..;
-              Фотокопії на підтвердження ведення господарсько-підприємницької діяльності установою з назвою «КП «Управління контролю за благоустроєм міста» - на 16 (шістнадцятьох) арк..;
-              Копії реєстраційних матеріалів (реєстраційні картки, довіреності, свідоцтво витяг) юридичних осіб приватного права з назвами «Дніпровська міська рада» і «Виконавчий комітет Дніпровської міської ради» - на 15 (п’ятнадцятьох) арк..;
-              Відомості (витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичні особи з назвами «Дніпровська міська рада» і «Виконавчий комітет Дніпровської міської ради» - на 10 (десятьох) арк..;
-              Скриншоти з відомостями про юридичну особу з назвою «Дніпровська міська рада» - на 2 (двох) арк..;
-              Копія запиту на інформацію від 05.08.2019 та копія відповіді на нього Мін’юстом стосовно реєстрації юридичної особи з назвою «Дніпровська міська рада» як суб’єкт підприємницької діяльності – на 6 (шістьох) арк..;
-              Архівна копія Указу Президента України «Про Велику Державну Печатку України» - на 1 (одному) арк..;
-              Архівна копія Указу Президента і витягу про указ «Про офіційні символи глави держави» - на 3 (трьох) арк..;
-              Копії відповідей ГУ Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області – на 13 (тринадцятьох) арк..
Заява складена на сімох аркушах. В додатку пронумерованих: 105 (сто пять) аркушів. Власний підпис заявника: ______________________

28 вересня 2019 року

З повагою, заявник/потерпілий,___________________/________________/     


Наша концепція: Сьогодні кожен українець має стати адвокатом для себе, і слідчим, прокурором та суддею для системи! - ГО «Багнет Нації»

Наше гасло: «І один у полі воїн, якщо поле правове!»



Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -