- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 4 березня 2021 р.

Встановлення правосуб’єктності Очаківської ДПІ, спростування постановлення на облік, зміна статусу – низка запитів і відповідей

 


   Редакція сайту «Багнет Нації» дякує пану Олександру з Очакова за стійку життєву громадянську позицію та наданий для опублікування матеріал.

 

Очаківська державна податкова інспекція

 Очаківського управління Головного управління ДПС

 у Миколаївській області

 Адреса: 57508, м. Очаків, вул. Старофортечна, 27;

тел. (05154) 3-01-49, (05154) 3-04-27

ел.адреса – mk.cop07@sfs.gov.ua

 

                                     заява
     Зауважу, що відповідно до положень статті 8. Конституції
 в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.

В контексті приписів статті 19. Основного закону правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

     Стаття 32. Основного закону гарантує, що в Україні не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

     Нормами Закону України «Про захист персональних даних» чітко визначено, що згода суб’єкта персональних даних – це, добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.

     В законі зазначено, що обробка персональних даних – це будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.

     Відповідно до положень частини 5, 6, 11 статті 8 даного закону суб’єкт персональних даних має право пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних, пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними, а також відкликати згоду на обробку персональних даних. Адже, згідно статті 11. підставами для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних, а поширення персональних даних (стаття 14.) без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

     У відповідності до норми частини 3 статті 15,, закону «Про захист персональних даних» персональні дані, зібрані з порушенням вимог цього Закону, підлягають видаленню або знищенню у встановленому законодавством порядку.

   Варто зазначити, що відповідно до положень статті 57. Конституції України кожному гарантується право знати свої права і обов'язки. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.

Так, на момент оформлення мною ІНН і реєстрації у відповідних реєстрах мене не було поінформовано з приводу причин необхідності щодо обов’язкового зобов’язання оформлення мною зазначеного ідентифікатора, а також необхідності внесення відповідних відомостей (моїх персональних даних) до Єдиного державного реєстру фізичних осіб.

Зауважу, що в листі Міністерства юстиції України від 26.04.2013  № 5543-0-33-13/6.1 до Державної служби України з питань захисту персональних даних, між іншим, зазначено:

«У відповідь на Ваш лист від 03.04.2013 № 09/877 щодо відкликання згоди на обробку персональних даних повідомляємо таке.

Пунктом 11 частини другої статті 8 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон) передбачено право суб'єкта персональних даних відкликати згоду на обробку персональних даних.

Зважаючи на те, що відповідно до статті 11 Закону згода є лише однією з підстав обробки персональних даних, відкликання згоди можливе лише у випадку обробки персональних даних відповідно до пункту 1 частини першої статті 11 Закону (Підставами для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних).

Відповідно до статті 2 Закону згодою на обробку персональних даних є добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про її надання, а володільцем персональних даних є фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб'єкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом. Відтак відкликання згоди на обробку персональних даних має бути адресовано лише володільцю персональних даних.

Також необхідно зазначити, що надання згоди на обробку персональних даних за своєю правовою природою є правочином у сенсі статті 202 Цивільного кодексу України. В той же час статтею 214 Цивільного кодексу України встановлено, що відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин.

Відкликання згоди можливе лише стосовно майбутньої обробки персональних даних, але не тих даних, які вже були оброблені. Рішення та процеси, які були здійснені під час обробки персональних даних, не можуть бути анульованими.

Проте у володільця персональних даних після отримання відкликання згоди суб'єкта персональних даних більше не існує правових підстав для зберігання персональних даних, якщо строки зберігання таких даних не визначені законодавством (стаття 15 Закону)».

Резюмуючи Мін’юст робить висновок, що: «з огляду на вищевикладене правовідносини щодо відкликання згоди на обробку персональних даних є повністю врегульованими у законодавстві України і відтак немає необхідності у розробці нового нормативно-правового акта у цій сфері, більше того навіть відсутні і правові підстави для його розробки».

Також варто додати, що відповідно до приписів статті 9. Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.

Так, відповідно до фундаментальних положень Загальної декларації прав людини, прийнятою і проголошеною резолюцією 217 А(ІІІ) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року (стаття 6) кожна людина, де б вона не перебувала, має право на визнання
її правосуб'єктності.

Згідно з положеннями Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 року (стаття 14 – заборона дискримінації) користування правами та свободами, визнаними в цій Конвенції, має бути забезпечене без дискримінації за будь-якою ознакою - статі, раси, кольору шкіри, мови, релігії, політичних чи інших переконань, національного чи соціального походження, належності до національних меншин, майнового стану, народження, або за іншою ознакою. В свою чергу ідентифікація людини за номером є однією з форм дискримінації і приниження людської гідності, що знайшло своє відображення у засудженні цього факту, в матеріалах Нюрнберзького трибуналу.

Конвенцією про захист осіб у зв’язку з автоматизованою обробкою персональних даних, ратифікованою Законом України від 01.01.2014 № 2438-VI «Про ратифікацію Конвенції про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних та Додаткового протоколу до Конвенції про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних стосовно органів нагляду та транскордонних потоків даних», пунктами статті 8 (Додаткові гарантії для суб'єкта даних) визначено, що будь-якій особі надається можливість:

a) з'ясувати   існування   файлу   персональних   даних   для
автоматизованої обробки,  його головні  цілі,  а  також  особу  та
постійне  місце  проживання  чи  головне  місце  роботи контролера
файлу;

b) отримувати через обґрунтовані  періоди  та  без  надмірної
затримки   або   витрат   підтвердження   або  спростування  факту
зберігання персональних даних, що її стосуються, у файлі даних для
автоматизованої обробки,  а також отримувати такі дані в доступній
для розуміння формі;

c) вимагати у відповідних випадках виправлення  або  знищення
таких   даних,   якщо   вони   оброблялися   всупереч   положенням
внутрішнього   законодавства,   що   запроваджують   основоположні
принципи, визначені у статтях 5 і 6 цієї Конвенції - законність збирання, зберігання і обробки;

d) використовувати    засоби   правового   захисту   в   разі
невиконання передбаченого в пунктах "b" і "c" цієї статті прохання
про   підтвердження   або  у  відповідних  випадках  про  надання,
виправлення або знищення персональних даних.

Прошу:

1. Надати завірену належним чином копію моєї письмової заяви, якою я надаю згоду на присвоєння мені ідентифікаційного номеру № ХХХХХХХХХХХ, від ХХ.ХХ.1997 року;

2. Надати завірену належним чином копію моєї письмової згоди на занесення відповідних відомостей (моїх персональних даних) Державною податковою інспекцією у м. Очаків до Державного реєстру фізичних осіб;

3. Надати завірену належним чином копію заповненої мною облікової картки фізичної особи – платника податків;

4. Надати завірену належним чином копію Розпорядчого акту про створення юридичної особи публічного права з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

 

5. Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи з назвою «Очаківська державна податкова інспекція  Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

 

 6. Надати завірену належним чином, вичерпну публічну інформацію – відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

 

7. Надати завірену належним чином фотокопію посвідчення державного службовця – теперішнього керівника юридичної особи з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

 

 8. Надати завірену належним чином фотокопію Присяги державного службовця – теперішнього керівника юридичної особи з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області«;

 

9. Надати завірені належним чином відомості стосовно наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та біометричних документів у теперішнього керівника юридичної особи з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

 

10. Надати завірену належним чином копію договору оренди займаних приміщень юридичною особою з назвою «Очаківська державна податкова інспекція  Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області, за адресою фактичного місцезнаходження: м. Очаків, вул. Старофортечна, 27;

 

11. Надати завірену належним чином копію Положення, згідно до пунктів якого, здійснює свою діяльність  юридична особа з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

12. Надати завірені належним чином відомості про Державну реєстрацію Міністерством юстиції України, як нормативно-правового акту, Положення, згідно до пунктів якого, здійснює свою діяльність  юридична особа з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

Відповідно до положень статті 68. Конституції України кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

    Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», а також фундаментальними засадами ратифікованого міжнародного права, що є невід’ємною частиною українського законодавства, ЗАБОРОНЯЮ (!!!) вашій установі (організації, підприємству) присвоювання мені цифрових ідентифікаторів, а також  подальше збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу) моїх персональних даних, без моєї згоди і мого добровільного волевиявлення, висловленого виключно у письмовій формі, та

                                                    Вимагаю:

1.           На виконання вимог і положень Закону України «Про захист персональних даних», у встановленому законодавством порядку, знищити мої персональні дані, які на момент отримання Вами даної заяви, знаходяться в Єдиному державному реєстрі фізичних осіб;

2.           В порядку розгляду даної заяви відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян» у встановлений законом строк поінформувати мене письмово про вчинені Вами дії щодо знищення моїх персональних даних, які знаходяться в вашій картотеці (базі даних), про що скласти відповідний Акт про знищення (саме моїх) персональних даних, та завірений належним чином оригінал документу (відповідного Акту), надіслати мені рекомендованим листом на мою вищезазначену домашню адресу, а також в електронному вигляді на мою електронну адресу: e-mail: ysvety@gmail.com

(Зверніть увагу на ст.19, п. 2, ст. 21, п. 4, Закону  України «Про доступ до публічної інформації»).  

Додаток:

-      Копія ідентифікаційного номеру № ХХХХХХХХХХХХХ, від ХХ.ХХ.1997 року року на моє ім’я – на 1 (одному) арк.




Очаківська державна податкова інспекція

 Очаківського управління Головного управління ДПС

 у Миколаївській області

 Адреса: 57508, м. Очаків, вул. Старофортечна, 27;

тел. (05154) 3-01-49, (05154) 3-04-27

ел.адреса – mk.cop07@sfs.gov.ua

 

ПОВІДОМЛЕННЯ – ЗАЯВА

про зміну статусу та правосуб’єктності

 

1. Відповідно до Загальної декларації прав людини, кожна людина, де б вона не перебувала, має право на визнання її правосуб'єктностi (ст. 6).

Ст. 15 говорить, що кожна людина має право на громадянство.

Конвенція ООН про захист прав людини, передбачає: “Обов'язок України поважати права Людини”, так, як Україна приєдналась до цієї Конвенції.

Для того, щоб бути учасником цивільних відносин, національне законодавство України наділяє людину цивільною правоздатністю, тобто можливістю мати цивільні права і обов'язки.

Ст. 24 ЦК визначає, що людина у цивільно-правових відносинах вважається фізичною особою. Ст. 26 ЦК говорить, що усі фізичні особи є рівними у здатності мати цивільні права та обов'язки. Пункт 2 стверджує, що фізична особа має усі особисті немайнові права, встановлені Конституцією України та Цивільним кодексом. А пункт 3 визначає, що фізична особа здатна мати усі майнові права, що встановлені цим Цивільним Кодексом, іншим законом.

Іншим законом є ЗУ "Про звернення громадян".

Звертаю увагу! Закон про звернення “громадян”, а не “громадян України”, що визначає різні терміни.

2. Отже, цей закон дає право громадянам України змінити свої цивільні правовідносини згідно ст. 1, ст. 3 цього закону. А саме, змінити статус

"громадянина України" і його обов'язки, на статус "громадянина" (держави Україна ( УРСР/СРСР)), відповідно до ст.202, 203, 204 ЦК.

Цивільне право — це можлива поведінка "уповноваженої особи", якій відповідає міра належної поведінки зобов'язаної особи. Зобов'язання є правовідношення, у якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора), певну дію (виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо), або утриматися від певної дії, а кредитор має

право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Саме тому в зобов'язальних правовідносинах суб'єктивне право іменується правом вимоги, а обов'язок — боргом.

Цивільне законодавство містить в собі правові акти, які містять в собі імперативний та диспозитивний приписи і являються частиною законодавства України.

3. Імперативний метод – сукупність способів і прийомів регулювання цивільних відносин, якими одному суб’єкту надається влада, а другий повинен їй підкорятися.

4. Диспозитивний методсукупність способів і прийомів регулювання цивільних відносин, заснований на врахуванні ініціативи і волевиявленні учасників таких відносин.

          5. Я, громадянин України – фізична особа, Кострома Олександр Степанович,

що придбав цей статус у зв'язку з натуралізацією населення країни відповідно до домицилий, згідно з нормами міжнародного приватного права.

Так (компанія) УКРАЇНА, «законом» Про правонаступництво України, всіх громадян Союзу РСР, які на момент проголошення незалежності України постійно проживали на території України, створила громадян України, за мовчазною згодою (основа міжнародного приватного права), що являється обманом, шахрайством, що позбавило мене громадянських прав держави Україна (СРСР/УРСР), юрисдикція якої не ліквідована.

Тим же «законом» Про правонаступництво України ст. 6, 7 Україна підтверджує свої зобов’язання за міжнародними договорами, укладеними Українською РСР до проголошення незалежності України, є правонаступником прав і обов’язків за міжнародними договорами Союзу РСР, які не суперечать Конституції України та інтересам республіки.

Відповідно до ст. 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Отже, ст. 16 ЦК передбачає право особи звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового і майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів є визнання права, зміна правовідношення і інше.

      6. Керуючись вищезазначеними нормами Конституції України та згідно приписів ст.8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу.

Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Право на захист – це передбачені цивільним законодавством вид і міра поведінки громадянина України, цивільні права якої зазнали посягань.

В зв’язку з тим, що громадянин України позбавлений прав, тому законодавством передбачений засіб правового захисту –  зміна правовідносин.

     7.  Я, Олександр  Степанович, користуючись своїм заявним правом,

заявляю своє право на зміну правовідносин  з юридичною особою Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області,

- змінюю статус «громадянина України» (фізичної особи) на статус «громадянина» (Союзу РСР),

- відмовляюсь від обов’язків «громадянина України» і поновлюю відповідні права і обов’язки «громадянина» (держави Україна).

- Вимагаю від юридичної особи Очаківська державна податкова інспекція

Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській   області  подальші правовідносини будувати на підставі цього повідомлення - заяви про зміну правовідносин; будувати правовідносини на підставах визначених ст. 11 ЦК та актів цивільного законодавства: ЗУ «Про прийняття Конституції України та введення її в дію», ЗУ «Про правонаступництво України».      Це мій вибір і моя воля!

     8.  Так як ПРАВОСУБ'ЄКТНІСТЬ людини і громадянина України починаються із встановлення Власного імені, по батькові, та за прізвищем, вимагаю застосовувати, щодо мене, у разі усного чи письмового звернення, та при визначенні мого цивільного та правового статусу у будь-яких документах,   відповідно до української національної традиції, саме у такому порядку, Олександр Степанович, і саме, як Людини і Громадянина, що принципово визначається законом у правових відносинах з Україною лише громадянином України!

      9. Я, Олександр Степанович,  забороняю збір, обробку та передачу моїх персональних даних третім особам.

 

      10.   Забороняю застосовувати, щодо мене у випадках звернення, усного чи письмового,  та при визначенні мого цивільного та правового статусу у будь-яких документах,  форми  “фізична особа”, так як фізичні особи з паспортами Громадян України на території унітарної держави, Республіки Україна — не є громадянами (визначення членів Генеральної Асамблеї ООН 1977р.), ( параграф 38 українського правопису, ч.1 ст.36 ЗУ Про державну мову України, ст. 2 ЗУ Про громадянство України).

 

Бо інші (не люди — фізичні особи) подаються з прізвища, імені та по батькові (ч.2 ст. 36 ЗУ Про державну мову України)!

    11. В юридичної особи Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області

є право оскаржити правочин протягом десяти днів з моменту отримання заяви про зміну правовідносин, факт відсутності оскарження правочину, означає, що юридична особа Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області визнає правочин реальним, тобто, спрямованим на фактичне настання правових наслідків.

Звертаю увагу! Згідно статті 27 Цивільного Кодексу України, правочин, що обмежує можливість фізичної особи мати не заборонені законом цивільні права та обов'язки, є нікчемним, тобто недійсним, таким, що порушує основні засади державного правопорядку. В ч. 1 ст. 228 Цивільного Кодексу України зазначено, якщо правочин був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, він вважається таким, що порушує публічний порядок.

Відповідно до ч. 2 ст. 228 Цивільного Кодексу України, правочин, який порушує

публічний порядок, також є нікчемним.

   12. У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

   13. Вимагаю надати відповідь, у 5-ти денний термін, належним чином оформлену та завірену відповідальною особою, (з вказанням посади відповідальної особи та повною розшифровкою прізвища ім’я по батькові та мокрою печаткою),  у письмовому вигляді на мою домашню адресу, що зазначена вище, та заздалегідь попередньо повідомити про відправлення відповіді, за № телефону вказаний вище, і в електронному вигляді на мою вищезазначену електронну адресу.

Зверніть увагу:

- що Особи, винні у порушенні Закону України «Про звернення громадян», несуть власну цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України і мають відшкодувати збитки громадянину у зв'язку з порушенням вимог цього Закону згідно ст.24, ст.25 Закону України « Про звернення громадян» та ст. 440 Цивільного Кодексу УРСР;

- на ст.19, п. 2, ст. 21, п. 4, Закону  України «Про доступ до публічної інформації».

Зміст відповіді на запит, зокрема, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»http://bagnetnacii.blogspot.com





Очаківська державна податкова інспекція

 Очаківського управління Головного управління ДПС

 у Миколаївській області

 (далі – Розпорядник інформації – ст. 13 ЗУ № 2939-VI)

Адреса:_ 57508, м. Очаків, вул. Лоцманська, 44

Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування

Не є суб’єктами господарювання

( Стаття 8 Господарського кодексу України)

Ніхто не забов`язаний виконувати явно злочинні розпорядження, чи накази. За відання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.

(Стаття 60. Конституції України)

З А П И Т

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

   1 грудня 1991 року за результатами Всеукраїнського референдуму було створено Самостійну українську державу України – преамбула чинної Конституції України, яка була прийнята 28 червня 1996 року, на п’ятій сесії Верховної Ради України.

   Керуючись положеннями ст.ст. 32, 34 і 40 Конституції України, Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, Закону

 України «Про доступ до публічної інформації» (-зверніть увагу на ст.19, п. 2, ст. 21, п. 4.),   Закону України «Про інформацію», Закону України «Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів», звертаюсь до Вашої установи, Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області для встановлення конституційної правосуб’єктності самої установи, а також правоздатності, дієздатності і деліктоздатності керівника даної установи. Отже, відповідно до компетенції, у визначений законом строк (п’ять днів), ПРОШУ надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19)  фотокопії з оригіналів наступних документів, а саме:

1.                  Закон України про утворення/ліквідацію/реорганізацію Розпорядника інформації згідно до вимог Конституції України;

2. Надати завірену належним чином копію Положення, згідно до пунктів якого, здійснює свою діяльність  юридична особа з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області;

3.                  Відомостей (витягу) з Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів Міністерства юстиції України про реєстрацію як нормативно-правового акту Закону України про утворення/ліквідацію/реорганізацію Розпорядника інформації;

4. Надати завірену належним чином копію Розпорядчого акту про створення юридичної особи публічного права з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

 

5. Надати завірену належним чином фотокопію посвідчення державного службовця – теперішнього керівника юридичної особи з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

 

6. Надати завірені належним чином відомості стосовно наявності або відсутності (є чи немає) ідентифікаційного коду (ІНН) та біометричних документів у теперішнього керівника юридичної особи з назвою «Очаківська державна податкова інспекція Очаківського управління Головного управління ДПС у Миколаївській області»;

 

7. Договору оренди з відповідною територіальною громадою Українського народу Самостійної Української Держави України щодо займаних приміщень, за адресою фактичного перебування/розташування установи за адресою фактичного місцезнаходження: м. Очаків, вул. Старофортечна, 27,  Розпорядника інформації;

8.   Відомостей стосовно того ким, коли, і на підставі якого документу (надати копію документа) була замовлена гербова печатка установи (Розпорядника інформації);

9.    Відомостей стосовно того ким, коли, і на підставі якого документу (надати копію документа) була виготовлена гербова печатка установи (Розпорядника інформації);

 

10.  Власного бланку установи (Розпорядника інформації);

11.  Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на мою домашню адресу,  і в електронному вигляді на мою вищезазначену електронну адресу.

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

      Зміст відповіді на запит, зокрема, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»http://bagnetnacii.blogspot.com





Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -