- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середа, 10 березня 2021 р.

Як суддя Казак дізнався про відсутність громадянства у особи, якою він був «призначений» на посаду

   Під час чергового, сьомого відводу, суддя Кіровського районного суду міста Дніпропетровська Казак С. Ю. із здивуванням дізнався про відсутність громадянства не тільки особисто у нього, але й у фізичної особи, якою він призначався на відповідну посаду, в неконституційний спосіб.

   Більше в матеріалах даної публікації.



Читайте також: Відсутність громадянства у судді не є підставою для його відводу)))

Повторний відвід судді без громадянства Казака С. Ю.

Третій відвід судді Кіровського райсуду Казака С. Ю.

Четвертий відвід судді Казаку через отримання і використання ним сурогатної валюти

Встановлюємо правосуб'єктність Кіровського суду, і правоздатність його керівника - запит

Отримання суддею зарплати у сурогатній валюті не є злочином – відео і ухвала судді Вусик Є. О.

«Суддя за трансфертом», або Кріштіану Роналду в мантії

Кінанібудіт))): П’ятий відвід судді Казаку С. Ю. – заява + клопотання

Кіровський райсуд Дніпра – яскравий приклад повалення конституційного ладу в Україні

Кіровський суд Дніпра ігнорує запити від ГО ОПГ «Багнет Нації» - запит до ТУ ДСА в Дніпропетровській області

Сьомий відвід судді Казака через незнання КПК

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО ОПГ «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!

КЛОПОТАННЯ

про приєднання до матеріалів даного провадження копій відповідних документів і відомостей

 

1 грудня 1991 року за результатами Всеукраїнського референдуму було створено Самостійну українську державу України. Даний неспростовний факт покладено в  преамбулу - основу чинної Конституції України (документ: 254к/96-ВР), яка була прийнята 28 червня 1996 року Верховною Радою України від імені Українського народу - громадян України всіх національностей, виражаючи суверенну волю народу.

   Відповідно до положень статті 19. Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

   Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

   Частиною другою статті 55. Конституції України закріплено, що кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

   Згідно частини другої статті 55. Кримінального процесуального кодексу України (далі – КПК України) права і обов’язки потерпілого виникають в особи з моменту подання заяви про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяви про залучення її до провадження як потерпілого.

   Пунктом 4 частини першої статті 56 КПК України визначено, що протягом кримінального провадження потерпілий має право, зокрема, заявляти відводи та клопотання.

   Пунктом 4 частини першої статті 75 КПК України встановлено, що слідчий суддя, суддя або присяжний не може брати участь у кримінальному провадженні, за наявності інших обставин, які викликають сумнів у його неупередженості.

   Згідно частини п’ятої статті 80 КПК України відвід повинен бути вмотивованим.

   В контексті викладеного вище, задля виключення будь-яких сумнівів у неупередженості судді Казака С. Ю., прошу суд, оголосити в даному судовому засіданні перерву, та до наступного судового засідання приєднати до матеріалів справи № 932/11639/20 письмові підтвердження у вигляді відповідних копій документів, а саме

 

1.                                         Звернення Казака Сергія Юрійовича до Президента України з ініціативою приведення існуючої неконституційної системи судоустрою в Україні у відповідність до норм чинної Конституції України через затвердження Конституції Самостійної Української Держави України на Всеукраїнському референдумі;

2.                                         Звернення Казака Сергія Юрійовича до Верховної Ради України з ініціативою приведення існуючої неконституційної системи судоустрою в Україні у відповідність до норм чинної Конституції України через затвердження Конституції Самостійної Української Держави України на Всеукраїнському референдумі.

 

     09 березня 2021 року

З повагою, Громадянин СУД України:_________________________ С. В. Філіпенко

 

КЛОПОТАННЯ

про приєднання до матеріалів даного провадження копій відповідних документів і відомостей

 

1 грудня 1991 року за результатами Всеукраїнського референдуму було створено Самостійну українську державу України. Даний неспростовний факт покладено в  преамбулу - основу чинної Конституції України (документ: 254к/96-ВР), яка була прийнята 28 червня 1996 року Верховною Радою України від імені Українського народу - громадян України всіх національностей, виражаючи суверенну волю народу.

   Відповідно до положень статті 19. Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

   Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

   Частиною першою статті 127. Основного закону визначено, що правосуддя здійснюють судді. У визначених законом випадках правосуддя здійснюється за участю присяжних.

   Відповідно до частини першої статті 128. Конституції України призначення на посаду судді здійснюється Президентом України за поданням Вищої ради правосуддя в порядку, встановленому законом.

   Згідно частини шостої статті 56 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суддя повинен додержуватися присяги.

   Відповідно до положень статті 57 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» особа, призначена на посаду судді, набуває повноважень судді після складення присяги судді. Суддя складає присягу під час урочистої церемонії у присутності Президента України. До участі в церемонії запрошуються Голова Верховного Суду, Голова Ради суддів України, Голова Вищої ради правосуддя та Голова Вищої кваліфікаційної комісії суддів України. Текст присяги підписується суддею і зберігається в його суддівському досьє.

   Пунктом 4 частини першої статті 56 КПК України визначено, що протягом кримінального провадження потерпілий має право, зокрема, заявляти відводи та клопотання.

   Пунктом 4 частини першої статті 75 КПК України встановлено, що слідчий суддя, суддя або присяжний не може брати участь у кримінальному провадженні, за наявності інших обставин, які викликають сумнів у його неупередженості.

   Згідно частини п’ятої статті 80 КПК України відвід повинен бути вмотивованим.

   В контексті викладеного вище, задля виключення будь-яких сумнівів у неупередженості судді Казака С. Ю., прошу суд, оголосити в даному судовому засіданні перерву, та до наступного судового засідання приєднати до матеріалів справи № 932/11639/20 письмові підтвердження у вигляді відповідних копій документів, а саме:

 

1. Копії відповідного указу або розпорядження Президента про призначення урочистостей з нагоди складання присяги суддями, зокрема, КАЗАКОМ С. Ю. (та іншими), перед Президентом України;

2. Фотокопії з фотокартки із зображенням моменту складання присяги Українському народові перед Президентом України КАЗАКОМ С. Ю.;

3. Фотокопії з фотокартки із зображенням моменту вручення Президентом України суддівського посвідчення КАЗАКУ С. Ю.;

4.                Копій витягів з журналів відповідного обліку з відомостями про одержання КАЗАКОМ С. Ю. суддівської мантії і нагрудного знаку;

5.                Копію трудової книжки КАЗАКА С, Ю.;

6.                Копію суддівського посвідчення КАЗАКА С. Ю.

 

     09 березня 2021 року

З повагою, Громадянин СУД України:_________________________ С. В. Філіпенко 

             На посаду судді може бути призначений

         виключно громадянин Самостійної

      української держави  України…

              (Частина третя статті 127. в контексті преамбули Конституції України)

 

ЗАЯВА

про відвід у зв’язку з нововиявленими обставинами судді Кіровського районного суду міста Дніпропетровська Казака С. Ю., як особу, яка не набула конституційного громадянства Самостійної Української Держави України

 

   В провадженні судді Кіровського районного суду міста Дніпропетровська Казака С. Ю. знаходиться моя справа № 932/11639/20, стосовно розгляду моєї скарги від 12 жовтня 2020 року на бездіяльність слідчого СВ Шевченківського ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області, який не вніс відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) за моєю заявою від 08 жовтня 2020 року (ЄО/ЖЄО № 44548 від 09.10.2020 року) про кримінальний злочин який підпадає під кваліфікацію частини першої статті 109 Кримінального кодексу України (повалення конституційного ладу), вчинений суддею Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська Яковлевим Д. О.

   Частинами п’ятою і шостою статті 13 Закону України від 2 червня 2016 року № 1402-VIII «Про судоустрій і статус суддів» визначено, що висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.

   В своїй Постанові № 9 від 01.11.1996 року «Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя» Пленум Верховного Суду України наголосив, що «Відповідно  до статті 8 Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституційні права та свободи людини і  громадянина  є  безпосередньо  діючими.  Вони визначають цілі і зміст  законів  та  інших  нормативно-правових  актів,   зміст і спрямованість діяльності органів законодавчої та виконавчої влади,
органів  місцевого  самоврядування   і   забезпечуються   захистом правосуддя
.

   Виходячи із зазначеного принципу та гарантування Конституцією судового  захисту конституційних прав і свобод,  судова діяльність має бути спрямована на захист цих  прав  і  свобод  від  будь-яких посягань  шляхом  забезпечення  своєчасного  та  якісного розгляду конкретних справ. При цьому слід мати на увазі, що згідно зі статтею 22 Конституції  закріплені в ній права і свободи людини й громадянина не є вичерпними.

   Оскільки Конституція України,  як зазначено в її статті 8, має найвищу юридичну силу,  а її норми є нормами прямої дії,  суди при розгляді  конкретних справ мають оцінювати зміст будь-якого закону чи  іншого   нормативно-правового   акта   з точки   зору   його відповідності   Конституції   і   в   усіх   необхідних   випадках застосовувати Конституцію як акт прямої дії.  Судові рішення мають грунтуватись на Конституції, а також на чинному законодавстві, яке не суперечить їй».

   Статус судді визначений положенням статті 52 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», оскільки він не суперечить положенню частини третьої статті 127 чинної Конституції України та визначений наступним чином: «Суддею є громадянин України, який відповідно до Конституції України та цього Закону призначений суддею, займає штатну суддівську посаду в одному з судів України і здійснює правосуддя на професійній основі». Серед вимог до кандидатів на посаду судді, визначених положенням частини першої статті 69 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», основним критерієм є те, що на посаду судді може бути призначений громадянин України.

   Отже, довіра до суду, і правосуддя загалом, має базуватись виключно на засадах чіткого дотримання і виконання норм чинного законодавства, і в першу чергу Конституції України, в сукупності їх відповідності чинним міжнародним договорам, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, і які є частиною національного законодавства України.

   Положеннями статті 4 Конституції України встановлено, що в Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом.

   Мною, як уповноваженим представником Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» до Верховної Ради України було сформовано і направлено запит від 28 жовтня 2020 року № ЗПІ/046/20 (копія – додається) з вимогою отримання публічної інформації у вигляді отримання завірених належним чином фотокопій титульної і останніх сторінок Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України».

   У відповіді від 30 жовтня 2020 року № 18/10-1835 (копія – додається), яка надійшла з Апарату Верховної Ради України зазначено, що в базі даних нормативно-правової інформації «Законодавство України» офіційного порталу Верховної Ради України Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України» - відсутній.

   Слід зауважити, що згаданий вище Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України» повинен розглядатися виключно у системному зв’язку із законами, визначеними пунктом 1 і 2 частини першої статті 92. Конституції України. Таких конституційних законів, має бути три.

   Так, пунктом 1 частини першої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України визначаються, зокрема: права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.

   В свою чергу пунктом 2 частини першої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України визначаються, зокрема: громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства.

   Мною, як уповноваженим представником Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» до Верховної Ради України було сформовано і направлено запити від 01 березня 2021 року за №№ ЗПІ/090/21 і ЗПІ/090/21 (копії – додаються), з вимогою щодо отримання достовірної інформації стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод», який відповідає змісту чинної Конституції України, Закону України «Про основні обов'язки громадянина», який відповідає змісту чинної Конституції України та Закону України «Про громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства», який також відповідає змісту чинної Конституції України. Крім того, в даних запитах, мною, запитувалася інформація стосовно внесення до Верховної Ради України відповідних законопроектів.

   З відповідей від 01 березня 2021 року №№ 18/07-369 та 18/07-370 (копії – додаються), які надійшли на зазначені запити від Апарату Верховної Ради України вбачається, що не тільки зазначені вище закони не приймалися Верховною Радою України, ба-більше того, до Парламенту, навіть не вносилися відповідні проекти законів.

   З наведеного вище випливає, що в Україні й досі залишаються не визначеними і неврегульованими на законодавчому рівні ані підстави набуття і припинення громадянства України, ані права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод, ані основні обов'язки громадянина, ані громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства, що фактично унеможливлює набуття конституційного громадянства Самостійної Української Держави України. І, як наслідок, відсутність конституційного громадянства Самостійної Української Держави України унеможливлює призначення в законний спосіб на посади до державних органів і установ законодавчої, виконавчої і судової гілок влади, негромадян (фізичних осіб - мігрантів).

   На підставі викладених вище неспростовних фактів, які не потребують доказування у суді, та з огляду на копії відповідних документів (що вже додані та додаються), у  ВІДСУТНІСТЬ, офіційних доказів офіційного затвердження Конституції України від 28 червня 1996 року на Всеукраїнському референдумі Українського народу Самостійної української держави України, - виключно Громадянами України   всіх національностей Українського народу Самостійної української держави  України, безпосередньо та офіційно встановлених положеннями абзацу 1 та 7  преамбули самої Конституції України (254к/96-ВР), - заявляю про відвід судді Казака С. Ю. в даному провадженні, як особі, яка в жодному випадку не могла набути відповідне конституційне громадянство Самостійної Української Держави України та призначена на займану посаду судді Кіровського районного суду міста Дніпропетровська в неконституційний спосіб, не уповноваженими відповідно Конституції особами, без встановленого Конституцією громадянства Самостійної Української Держави України.

 

ДОДАТОК:

 

-                     Копія запиту на інформацію (від 28 жовтня 2020 року № ЗПІ/046/20) і відповіді (від 30 жовтня 2020 року № 18/10-1839) до/від Верховної Ради України – на 4 (чотирьох) арк.., стр. 01-04;

-                     Копія запиту на інформацію (від 01 березня 2021 року № ЗПІ/090/21) і відповіді (від 01 березня 2021 року № 18/07-369) до/від Верховної Ради України – на 3 (трьох) арк.., стр. 05-07;

-                     Копія запиту на інформацію (від 01 березня 2021 року № ЗПІ/091/21) і відповіді (від 01 березня 2021 року № 18/07-370) до/від Верховної Ради України – на 3 (трьох) арк.., стр 08-10.

 

      09 березня 2021 року

З повагою, Громадянин СУД України:_________________________ С. В. Філіпенко 

ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

вул. Михайла Грушевського, 5,

м. Київ, Київська область, 01008

 

        Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження

\чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження

чи наказу настає юридична відповідальність.

                                                        (Стаття 60. Конституції України)

 

З А П И Т Вих. №: ЗПІ/046/20 від 28 жовтня 2020 року

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

                        

   Статтею 4. Конституції України (254к/96-ВР) встановлено, що в Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються ЗАКОНОМ.

   В офіційних відомостях Верховної Ради України нам не вдалося віднайти встановлений другим реченням статті 4. Основного закону відповідний нормативно-правовий акт – Закон України «Про підстави набуття і припинення громадянства України».

   Керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (пять днів),

 

П Р О С И М О:

1.                Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 – Постанова Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19) фотокопії з оригіналів першої і останніх сторінок (підписані Президентом України і головою Верховної Ради України) нормативно-правового акту, а саме: Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України»;

2.                Надати завірені належним чином фотокопії з оригіналів першої і останніх сторінок (за підписами Президента України і голови Верховної Ради України) нормативно-правового акту, с саме: Закону України від 8 жовтня 1991 року № 1636-ХІІ «Про громадянство України»;

3.                Надати завірені належним чином фотокопії з оригіналів першої і останніх сторінок (за підписами Президента України і голови Верховної Ради України) нормативно-правового акту, с саме: Закону України від 18 січня 2001 року № 2235-ІІІ «Про громадянство України»;

4.                Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати в електронному вигляді на наші електронні адреси (e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.     

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

З ПОВАГОЮ,

ГО ОПГ «Багнет Нації» (Міністерство юстиції України реєстр громадських об’єднань № 1508568, від 01.06.20)                                      

(e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net)

 

P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.                  

                                                                        (стаття 109 Кримінального кодексу України)                                                                   


 

ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

вул. Михайла Грушевського, 5,

м. Київ, Київська область, 01008

 

З А П И Т Вих. №: ЗПІ/090/21 від 01 березня 2021 року

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

                        

      Пунктом 1 частини першої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України визначаються, зокрема: права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.

   Керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (пять днів),

 

П Р О С И М О:

1.                Надати достовірну інформацію стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод», який відповідає змісту чинної Конституції України;

2.                Надати достовірну інформацію стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про основні обов'язки громадянина», який відповідає змісту чинної Конституції України;

3.                Надати достовірну інформацію стосовно того, чи вносився відповідний проект закону «Про права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод» та проект закону «Про основні обов'язки громадянина» до Верховної Ради України;

4.                Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати в електронному вигляді на наші електронні адреси (e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.     

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

З ПОВАГОЮ,

ГО ОПГ «Багнет Нації» (Міністерство юстиції України реєстр громадських об’єднань № 1508568, 01.06.20)                                      

(e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net)


ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

вул. Михайла Грушевського, 5,

м. Київ, Київська область, 01008

 

З А П И Т Вих. №: ЗПІ/091/21 від 01 березня 2021 року

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

                        

      Пунктом 2 частини першої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України визначаються, зокрема: громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства.

   Керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (пять днів),

 

П Р О С И М О:

1.                Надати достовірну інформацію стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства», який відповідає змісту чинної Конституції України;

2.                Надати достовірну інформацію стосовно того, чи вносився відповідний проект закону «Про громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства» до Верховної Ради України;

3.                Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати в електронному вигляді на наші електронні адреси (e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.     

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

З ПОВАГОЮ,

ГО ОПГ «Багнет Нації» (Міністерство юстиції України реєстр громадських об’єднань № 1508568, 01.06.20)                                      

(e-mail: svf2011@ukr.net та zakondie@ukr.net)


Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО ОПГ «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!

1 коментар:

  1. Сергій, а хіба ЗУ "Про громадянство України" не визначаються "права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина"?

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -