Сьогодні, 11 квітня 2019 року в
Дніпропетровському окружному адміністративному суді за головування судді
Олійника В. М. відбулося перше підготовче засідання у справі щодо скасування
неконституційного рішення Дніпровської міської ради стосовно неутворення
районних у місті Дніпрі рад, після закінчення їхньої каденції.
Читайте також: Як сприймати відсутність
Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? -
(оновлюється)
Читайте також: В Україні й досі не затверджено
головний державний символ – Державний Герб – проект закону
Читайте також: Що робить гербова печатка
Президента на деяких нормативно-правових актах України
Читайте також: Щодо перейменування
Дніпропетровська – воно, незаконне!
Читайте також: Як Дніпропетровська міськрада
стала Дніпровською - відповідь на запит
Група відомих правозахисників Дніпра представлятиме позивачів
у справі проти Дніпроміськради
Жодних «шкурняків» - виключно інтереси громади: яке рішення
Дніпроміськради ми скасовуємо
Окружний адмінсуд Дніпра зобов’язав міськраду надати
правоустановчі документи
Суддя Лозицька самовідвелася у справі щодо рішення
Дніпроміськради. І тому є вагомі причини…
В своїй ухвалі про самовідвід суддя Лозицька заявили про тиск
щодо неї з боку представників позивачів
Заяви судді Лозицької є безпідставними, а її поведінка
неприпустимою – черговий запит до суду
No comments – укази про призначення судді Лозицької І. О.
Між молотом і ковадлом: вже третій суддя накивав п’ятами від розгляду
справи про незаконне рішення приватної Дніпроміськради
Верховна Рада не реєструвала, а Казначейство не обслуговує:
як вилазить «фількина грамота» щодо компетенції (легітимності) Дніпроміськради
Дисциплінарна скарга до ВРП і ВККСУ
стосовно поведінки судді окружного адмінсуду Дніпра
Дніпропетровський окружний адмінсуд
про повноваження своїх суддів
Читайте також: Як сприймати відсутність
Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? -
(оновлюється)
Варто зазначити, що і до тепер, представник
Відповідач так і не надав жодних доказів на підтвердження законності утворення
відповідною територіальною громадою міста, свого представницького органу, яким
й повинна бути Дніпровська міська рада, згідно до положень статтей 140-143.
Конституції України.
Читайте також: В Україні й досі не затверджено
головний державний символ – Державний Герб – проект закону
Нагадаємо, що відповідно до
положень статті 43 КАС України адміністративна
процесуальна правосуб’єктність - це здатність мати процесуальні права та
обов’язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна
правоздатність) визнається за
громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної
влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх
посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями
(юридичними особами). Це, також, здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні
права та обов’язки, у тому числі доручати
ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим
державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх
посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям
(юридичним особам).
Читайте також: Що робить гербова печатка
Президента на деяких нормативно-правових актах України
Згідно положень статті 46. КАС України
сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач.
Позивачем в адміністративній справі можуть бути громадяни України, іноземці чи
особи без громадянства, підприємства, установи, організації (юридичні особи),
суб’єкти владних повноважень. Відповідачем в адміністративній справі є суб’єкт владних повноважень,
якщо інше не встановлено цим Кодексом. Громадяни України,
іноземці чи особи без громадянства, громадські об’єднання, юридичні особи, які
не є суб’єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за
адміністративним позовом суб’єкта владних повноважень.
Читайте також: Щодо перейменування
Дніпропетровська – воно, незаконне!
Згідно частини четвертої статті 55. КАС
України держава, територіальна громада
бере участь у справі через відповідний
орган державної влади, орган місцевого
самоврядування відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник або представник.
Читайте також: Як Дніпропетровська міськрада
стала Дніпровською - відповідь на запит
До наступного судового засідання, суд зобов’язав Відповідача надати надати відповіді по суті заявлених клопотань, на
підтвердження законності його утворення, як органу місцевого самоврядування.
Далі буде…
Немає коментарів:
Дописати коментар