Увазі читачів
ресурсу «Багнет Нації» нормативне обгрунтування нікчемності карантину від
Андрія Карповича, яке може стати в нагоді кожному громадянину. Дане
обгрунтування може використовуватись не лише для скасування складеного на вас протоколу
«за порушення режиму карантину», а й тими відчайдухами (чи є серед українців
такі?), які наважаться відсуджувати втрачену вигоду, за простій під час фейкового
карантину, - різновиду гібридного геноциду, в умовах сучасної внутрішньої
окупації.
Читайте
також: Досліджено ГО «Багнет Нації»:
незаконний закон зеленського щодо COVID-19
Зроби власну експертизу постанови
КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців
Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви
на поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий
кабмін та нікчемність його рішень
Про правову нікчемність постанов
КМУ щодо COVID – 19 (відео)
В Дніпрі триває відновлення
конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? –
Відповідайте за наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам,
при виконанні
КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ
Андрій Карпович про юридичні
механізми введення карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок
денний засідань Кабміну за останніх два місяці
Видання «Корупціонер в Україні»
опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211
Перебувати в самоізоляції – не
більше ніж рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи
«карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і
нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу
відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
Під вивіскою липового карантину
знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор
Андрій Карпович про постанову КМУ №
211 - відео
Досліджуючи правові аспекти
карантину і постанов КМУ - документи
Карантиноцид, як «узаконений»
експеримент в контексті гібридного геноциду
Андрій Карпович: адмінпротокол
скасувати не складно, якщо знати про наступне…
Карантин. Зростання цін. АМКУ
паразитує…
Українці – це респонденти
досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео
«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020,
як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня
Мін’юст підтвердив порушення щодо
реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ
Всі необхідні документи ви знайдете за гіперпосиланнями раніше
опублікованих матеріалів на нашому сайті, по даній темі (нижче).
Читаємо
уважно, вивчаємо та застосовуємо для визнання
будь-якого протоколу складеного за порушення карантину — незаконним.
Дана
офіційна відповідь з Міністерства юстиції України, опублікована в соціальній
мережі “FACEBOOK” яка прирівняна до ЗМІ, тому публікація офіційної відповіді
може бути застосована в якості належного доказу в судовому провадженні.
Роздруковуєте
текст даної публікації, офіційну відповідь в якості доказу і захищаєте свої
права.
Положеннями
ст. 117
Конституції України (254к/96-ВР) закріплено, що
нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших
центральних органів виконавчої влади підлягають реєстрації в
порядку, встановленому законом - тому будь-яке посилання Міністерства юстиції
України на те, що всі без виключення постанови і розпорядження Кабінету
Міністрів України не підлягають державній реєстрації , є нічим іншим ніж
внесенням неправдивих відомостей в офіційний документ ,що має ознаки
кримінального правопорушення за ст.ст. 366, 365, ч.4,ст. 358 КК України.
Указом
Президента України № 468/96 “Про Єдиний державний реєстр
нормативних актів” від 27 червня 1996 року постановлено:
-
Запровадити в Україні Єдиний державний реєстр нормативних актів -
автоматизовану систему збирання,накопичення та опрацювання актів законодавства
(далі - Державний реєстр)
- Установити,
що до Державного реєстру включаються чинні, опубліковані та неопубліковані, у
тому числі з обмежувальними грифами, закони України, постанови
Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України,декрети,постанови
і розпорядження Кабінету Міністрів України,нормативні акти міністерств,інших
центральних органів виконавчої влади,зареєстровані в Міністерстві юстиції
України,нормативні акти Національного банку України, міжнародні договори
України.
- Покласти
на Міністерство юстиції України ведення Державного реєстру,розроблення
організаційних заходів та впровадження методологічних принципів, створення
фонду нормативних актів та підтримання їх у контрольному стані, надання
інформації про них
- Кабінету
Міністрів України затвердити у тримісячний строк положення про порядок
ведення Державного реєстру, створення фонду і підтримання в контрольному стані
нормативних актів,порядок та умови користування даними цього Реєстру.
На
виконання Указу Президента України № 468/96 “Про
Єдиний державний реєстр нормативних актів” від 27 червня 1996 року
,Кабінетом Міністрів України 11 грудня 1996 року було видано постанову № 1504 “Про
запровадження Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та
здійснення правової інформатизації України” якою постановлено:
-
Міністерству юстиції України забезпечити формування та ведення Єдиного
державного реєстру нормативно-правових актів.
23
квітня 2001 року постановою Кабінету Міністрів України № 376 “Про
затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових
актів та користування ним” постановлено:
-
Затвердити Порядок ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів
та користування ним (далі Порядок).
Положеннями
ст.6 Порядку закріплено , що до Єдиного державного
реєстру нормативно-правових актів включаються нормативно-правові акти,видані
починаючи з дня прийняття Акта проголошення незалежності України(24 серпня 1991
р.),- чинні,опубліковані та неопубліковані,у тому числі з
обмежувальними грифами,закони України, постанови Верховної Ради
України,укази і розпорядження Президента України, декрети,постанови і
розпорядження Кабінету Міністрів України,рішення і висновки Конституційного
Суду України, зареєстровані в Мін'юсті нормативно-правові акти міністерств,
інших центральних органів виконавчої влади,а також інших органів, акти яких відповідно
до законодавства підлягають державній реєстрації, Національного
банку,нормативно-правові акти,видані (прийняті) НКЦПФР на виконання Закону
України "Про спрощення процедур реорганізації та капіталізації
банків"(1985-19), а також міжнародні договори України.
З
метою забезпечення виконання Указів Президента України від
03.10.92 N 493 (493/92)"Про державну реєстрацію нормативно-правових актів
міністерств та інших органів виконавчої влади", від 27.06.96 N
468(468/96 )"Про Єдиний державний реєстр нормативних актів", від
13.12.96 N 1207 (1207/96)"Про опублікування актів законодавства України в
інформаційному бюлетені "Офіційний вісник України"",постанов
Кабінету Міністрів України від 28.12.92 N 731 (731-92-п) "Про
затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів
міністерств та інших органів виконавчої влади", від 23.04.2001 N
376 (376-2001-п ) "Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного
реєстру нормативно-правових актів та користування ним" та на
виконання пункту 6 постанови колегії Міністерства юстиції України від
14.06.2002 N 5 "Про діяльність Міністерства юстиції України, Головного
управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим,
обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції щодо
забезпечення районними управліннями юстиції виконання Указу Президента України
від 3 жовтня 1992 року N 493" — наказом Міністерства юстиції
України № 34/5 “Про вдосконалення порядку державної реєстрації
нормативно-правових актів в органах юстиції та скасування рішення про державну
реєстрацію нормативно-правових актів” від 12 квітня 2005 року (далі наказ
Міністерства юстиції України від 12 квітня 2005 року № 34/5) затверджено
Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства
юстиції України та проведення їх державної реєстрації.
15
травня 2013 року наказом Міністерства юстиції України № 883/5 “Про
внесення змін до Порядку подання нормативно-правових актів на державну
реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної
реєстрації” було наказано:
- Внести
зміни до Порядку, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12
квітня 2005 року № 34/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12
квітня 2005 року за № 381/10661 (із змінами), виклавши його у новій
редакції, що додається (далі Порядок № 883/5).
Ст.ст, 1.1, 1.2, 1.3, розділу 1 Порядку № 883/5 закріплено
, що (витяг):
- Цей
Порядок розроблено відповідно до Указу від 27 червня 1996 року № 468 «Про
Єдиний державний реєстр нормативних актів» , порядку ведення Єдиного державного
реєстру нормативно-правових актів та користування ним, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2001 року № 376 (із змінами).
-
Цей Порядок визначає процедуру підготовки та подання до Міністерства юстиції
України нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів
виконавчої влади, а також інших органів, акти яких відповідно до законодавства
підлягають державній реєстрації, та єдиний механізм їх розгляду та державної
реєстрації у Міністерстві юстиції України.
- Державна
реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи
на відповідність його Конституції та законодавству України,Конвенції про захист
прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколам до неї (далі -
Конвенція), міжнародним договорам України, згоду на обов'язковість яких надано
Верховною Радою України, та acquis communautaire, а також з урахуванням
практики Європейського суду з прав людини, прийнятті рішення про державну
реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до
Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів (далі - Єдиний державний
реєстр).
Положеннями
ст 6. 7,
розділу VI Порядку закріплено , що після
включення нормативно-правового акта до Єдиного державного реєстру і
присвоєння йому реєстраційного коду Управління систематизації передає
нормативно-правовий акт для опублікування в бюлетені «Офіційний вісник
України».
Положеннями
ст.5.6, розділу V Порядку № 883/5 закріплено:
-
Суб'єкти нормотворення направляють нормативно-правові акти для виконання лише
після їх державної реєстрації та офіційного опублікування.
- У
разі порушення зазначених вимог нормативно-правові акти вважаються такими, що
не набрали чинності, не тягнуть за собою правових наслідків і не можуть бути
підставою для регулювання відповідних правовідносин, застосування санкцій до
фізичних та юридичних осіб за невиконання приписів, що в них містяться.
- Посилання
на дату і номер державної реєстрації зареєстрованого нормативно-правового акта
є обов'язковим.
Офіційними
друкованими виданнями відповідно до Указу Президента України № 503/97 “Про
порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними
чинності” від 10 червня 1997 року є:
-"Офіційний
вісник України";
- газета
"Урядовий кур'єр".
Детальний
аналіз вищевикладеного беззаперечно свідчить , що будь-який
нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України може набути чинності
виключно після проведення державної реєстрації і публікації в
офіційних друкованих виданнях і в разі якщо порушено хоч одну із вимог що
здійснення державної реєстрації нормативно-правового акту та його публікування
в офіційних друкованих джерелах, такі нормативно — правові акти вважаються
такими ,що не набрали чинності та порушення яких не тягнуть за собою правових
наслідків і не можуть бути підставою для регулювання відповідних правовідносин,
застосування санкцій до фізичних та юридичних осіб за невиконання приписів, що
в них містяться.
12
травня 2020 року до Міністерства юстиції України було подано запит на
інформацію щодо публікації в офіційних друкованих ЗМІ ряду постанов та
розпоряджень Кабінету Міністрів України.
20
травня 2020 року з Міністерства юстиції України надійшла відповідь наступного
змісту.
1.
Постанова Кабінету міністрів України № 211 “Про запобігання поширенню на
території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої
коронавірусом SARS-CoV-2” від 11 березня 2020 року включена до Єдиного
державного реєстру нормативно- правових актів 13 березня 2020 року з
присвоєнням реєстраційного коду 98475/2020 , а опублікована у газеті
"Урядовий Кур'єр" до включення в Реєстр — 12 березня 2020 року;
2.
Постанова Кабінету Міністрів України № 215 “Про внесення змін до постанови
Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 16 березня 2020
року включена до реєстру нормативно — правових актів 27 березня 2020
року з присвоєнням реєстраційного коду 98666/2020 , а опублікована у газеті
"Урядовий Кур'єр" до включення в Реєстр — 17 березня 2020 року;
3. Постанова Кабінету Міністрів України
№ 239 “Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” від 25
березня 2020 року включена до реєстру нормативно-правових актів 27
березня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98667/2020 , а опублікована
у газеті "Урядовий Кур'єр" до включення в Реєстр — 26 березня 2020
року;
4. Постанова Кабінету Міністрів України
від 29 березня 2020 року N 241 «Про внесення змін до постанови Кабінету
Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 01
квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98726/2020, а опублікована у
газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 31 березня 2020 року;
5. Постанова Кабінету Міністрів України
від 20 березня 2020 року N 242 «Про внесення змін до постанови Кабінету
Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 02
квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98735/2020, а опублікована у
газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 31 березня 2020 року .
6. Постанова Кабінету Міністрів України
від 02 квітня 2020 року N 255 «Про внесення змін до постанови Кабінету
Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 08
квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98767/2020, опублікована у
газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 04 квітня 2020 року;
7.
Постанова Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2020 року N 262 «Про
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. No
211» включена до Реєстру 13 квітня 2020 року з присвоєнням
реєстраційного коду 98789/2020, опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до
включення в Реєстр - 10 квітня 2020 року.
8.
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 року N 284 «Про
внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020
р. No 211» включена до Реєстру 22 квітня 2020 року з присвоєнням
реєстраційного коду 98899/2020, опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до
включення в Реєстр - 18 квітня 2020 року .
9.
Постанова Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року N 291 «Про
внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» включена до
Реєстру 27 квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98927/2020,
опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 23 квітня 2020
року .
10.
Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2020 року N 313 «Про
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. No
211» включена до Реєстру 05 травня 2020 року з присвоєнням
реєстраційного коду 99002/2020, опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до
включення в Реєстр - 30 квітня 2020 року.
11. Постанова Кабінету Міністрів України
від 04 травня 2020 року N 332 «Про внесення змін до пункту 8 постанови Кабінету
Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 07
травня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 99046/2020, опублікована у
газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 05 травня 2020 року.
12.
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року N 338-р «Про
переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної
ситуації» включено до Реєстру 01 квітня 2020 року з присвоєнням
реєстраційного коду 98709/2020, опубліковано у газеті «Урядовий Кур’єр» до
включення в Реєстр - 27 березня 2020 року.
Детальний
аналіз вищевикладеного , беззаперечно свідчить , що всі вищевказані
постанови Кабінету Міністрів України і розпорядження які стосуються введення в
Україні карантину, надзвичайної ситуації і заходів пов’язаних з ними—
набули чинності з моменту опублікування в газеті “Урядовий Кур’єр” до
їх офіційної реєстрації з присвоєнням реєстраційних номерів.
Вище
по тексту викладено , що в будь-якому випадку в разі офіційної
публікації постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України , в публікаціях
повинен вказуватись реєстраційний код постанов і розпоряджень.
Так
як публікація постанов Кабінету Міністрів України і розпорядження які
стосуються введення в Україні карантину, надзвичайної ситуації і заходів
пов’язаних з ними — були здійснені до державної
реєстрації та відповідно були опубліковані без реєстраційних
кодів - відповідно до положень ст. 5. 6, розділу V Порядку № 883/5
вважаються такими, що не набрали чинності, не тягнуть за собою правових
наслідків і не можуть бути підставою для регулювання відповідних правовідносин,
застосування санкцій до фізичних та юридичних осіб за невиконання приписів, що
в них містяться.
Читайте
також: Досліджено ГО «Багнет Нації»:
незаконний закон зеленського щодо COVID-19
Зроби власну експертизу постанови
КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців
Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви
на поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий
кабмін та нікчемність його рішень
Про правову нікчемність постанов
КМУ щодо COVID – 19 (відео)
В Дніпрі триває відновлення
конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? –
Відповідайте за наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам,
при виконанні
КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ
Андрій Карпович про юридичні
механізми введення карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок
денний засідань Кабміну за останніх два місяці
Видання «Корупціонер в Україні»
опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211
Перебувати в самоізоляції – не
більше ніж рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи
«карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і
нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу
відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
Під вивіскою липового карантину
знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор
Андрій Карпович про постанову КМУ №
211 - відео
Досліджуючи правові аспекти
карантину і постанов КМУ - документи
Карантиноцид, як «узаконений»
експеримент в контексті гібридного геноциду
Андрій Карпович: адмінпротокол
скасувати не складно, якщо знати про наступне…
Карантин. Зростання цін. АМКУ
паразитує…
Українці – це респонденти
досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео
«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020,
як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня
Мін’юст підтвердив порушення щодо
реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фінансову
підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку
ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш внесок у відновлення
конституційного устрою України!
Щира подяка і пошана авторам проекту за пророблену роботу!!!
ВідповістиВидалитиБагнет нації з усією очевидністю довів правову нікчемність «карантинних» постанов Кабінету міністрів України, відсутності правоздатності у призначених осіб у мантіях на здійснення правосуддя та не легітимності створених в шахрайський спосіб органів чинної влади.
Природа не терпить немічних і слабих!
Існуючий стан в країні вимагає від населення стати народом, як цьому нас вчить мудрий Болгарський політик Пламен Пасков.
Ми повинні зробити свій єдиний вибір - бути сильними!!! ,
Дякую Багнетові Нації за Роботу, за опубліковане дослідження. В усьому підтримую!
ВидалитиСпасибо большое за ваш труд, просветительский, Багнети Нації. После просмотра видео с полицией, которая по названию охраняет власть, а не милицией, которая охраняла общество, задумался о возврате паспорта книжечкой, а не ID картой, который пришлось получить из-за того, что только в феврале вспомнил о смене фотографии в паспорте Украины после 45 лет. Дата рождения 31 декабря 1973 года. Как думаете, имеет ли смысл заниматься этим прямо сейчас!? С точки зрения юристов.
ВідповістиВидалити