- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 21 травня 2020 р.

Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину

   Увазі читачів ресурсу «Багнет Нації» нормативне обгрунтування нікчемності карантину від Андрія Карповича, яке може стати в нагоді кожному громадянину. Дане обгрунтування може використовуватись не лише для скасування складеного на вас протоколу «за порушення режиму карантину», а й тими відчайдухами (чи є серед українців такі?), які наважаться відсуджувати втрачену вигоду, за простій під час фейкового карантину, - різновиду гібридного геноциду, в умовах сучасної внутрішньої окупації.

   Всі необхідні документи ви знайдете за гіперпосиланнями раніше опублікованих матеріалів на нашому сайті, по даній темі (нижче).
Читаємо уважно, вивчаємо та застосовуємо для визнання будь-якого протоколу складеного за порушення карантину — незаконним.
Дана офіційна відповідь з Міністерства юстиції України, опублікована в соціальній мережі “FACEBOOK” яка прирівняна до ЗМІ, тому публікація офіційної відповіді може бути застосована в якості належного доказу в судовому провадженні.
Роздруковуєте текст даної публікації, офіційну відповідь в якості доказу і захищаєте свої права.
Положеннями ст. 117 Конституції України (254к/96-ВР) закріплено, що нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підлягають реєстрації в порядку, встановленому законом - тому будь-яке посилання Міністерства юстиції України на те, що всі без виключення постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України не підлягають державній реєстрації , є нічим іншим ніж внесенням неправдивих відомостей в офіційний документ ,що має ознаки кримінального правопорушення за ст.ст. 366, 365, ч.4,ст. 358 КК України.
Указом Президента України № 468/96 “Про Єдиний державний реєстр нормативних актів” від 27 червня 1996 року постановлено:
- Запровадити в Україні Єдиний державний реєстр нормативних актів - автоматизовану систему збирання,накопичення та опрацювання актів законодавства (далі - Державний реєстр)
Установити, що до Державного реєстру включаються чинні, опубліковані та неопубліковані, у тому числі з обмежувальними грифами, закони України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України,декрети,постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України,нормативні акти міністерств,інших центральних органів виконавчої влади,зареєстровані в Міністерстві юстиції України,нормативні акти Національного банку України, міжнародні договори України.
- Покласти на Міністерство юстиції України ведення Державного реєстру,розроблення організаційних заходів та впровадження методологічних принципів, створення фонду нормативних актів та підтримання їх у контрольному стані, надання інформації про них
- Кабінету Міністрів України затвердити у тримісячний строк положення про порядок ведення Державного реєстру, створення фонду і підтримання в контрольному стані нормативних актів,порядок та умови користування даними цього Реєстру.
На виконання Указу Президента України № 468/96 “Про Єдиний державний реєстр нормативних актів” від 27 червня 1996 року ,Кабінетом Міністрів України 11 грудня 1996 року було видано постанову № 1504 “Про запровадження Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та здійснення правової інформатизації України” якою постановлено:
- Міністерству юстиції України забезпечити формування та ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів.
23 квітня 2001 року постановою Кабінету Міністрів України № 376 “Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним” постановлено:
- Затвердити Порядок ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним (далі Порядок).
Положеннями ст.6 Порядку закріплено , що до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів включаються нормативно-правові акти,видані починаючи з дня прийняття Акта проголошення незалежності України(24 серпня 1991 р.),- чинні,опубліковані та неопубліковані,у тому числі з обмежувальними грифами,закони України, постанови Верховної Ради України,укази і розпорядження Президента України, декрети,постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України,рішення і висновки Конституційного Суду України, зареєстровані в Мін'юсті нормативно-правові акти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади,а також інших органів, акти яких відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації, Національного банку,нормативно-правові акти,видані (прийняті) НКЦПФР на виконання Закону України "Про спрощення процедур реорганізації та капіталізації банків"(1985-19), а також міжнародні договори України.
З метою забезпечення виконання Указів Президента України від 03.10.92 N 493 (493/92)"Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади", від 27.06.96 N 468(468/96 )"Про Єдиний державний реєстр нормативних актів", від 13.12.96 N 1207 (1207/96)"Про опублікування актів законодавства України в інформаційному бюлетені "Офіційний вісник України"",постанов Кабінету Міністрів України від 28.12.92 N 731 (731-92-п) "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади", від 23.04.2001 N 376 (376-2001-п ) "Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним" та на виконання пункту 6 постанови колегії Міністерства юстиції України від 14.06.2002 N 5 "Про діяльність Міністерства юстиції України, Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції щодо забезпечення районними управліннями юстиції виконання Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року N 493" — наказом Міністерства юстиції України № 34/5 “Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових актів в органах юстиції та скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів” від 12 квітня 2005 року (далі наказ Міністерства юстиції України від 12 квітня 2005 року № 34/5) затверджено Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації.
15 травня 2013 року наказом Міністерства юстиції України № 883/5 “Про внесення змін до Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації” було наказано:
- Внести зміни до Порядку, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2005 року № 34/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 квітня 2005 року за № 381/10661 (із змінами), виклавши його у новій редакції, що додається (далі Порядок № 883/5).
Ст.ст, 1.1, 1.2, 1.3, розділу 1 Порядку № 883/5 закріплено , що (витяг):
- Цей Порядок розроблено відповідно до Указу від 27 червня 1996 року № 468 «Про Єдиний державний реєстр нормативних актів» , порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2001 року № 376 (із змінами).
- Цей Порядок визначає процедуру підготовки та подання до Міністерства юстиції України нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також інших органів, акти яких відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації, та єдиний механізм їх розгляду та державної реєстрації у Міністерстві юстиції України.
Державна реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції та законодавству України,Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколам до неї (далі - Конвенція), міжнародним договорам України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, прийнятті рішення про державну реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів (далі - Єдиний державний реєстр).
Положеннями ст 6. 7, розділу VI Порядку закріплено , що після включення нормативно-правового акта до Єдиного державного реєстру і присвоєння йому реєстраційного коду Управління систематизації передає нормативно-правовий акт для опублікування в бюлетені «Офіційний вісник України».
Положеннями ст.5.6, розділу V Порядку № 883/5 закріплено:
- Суб'єкти нормотворення направляють нормативно-правові акти для виконання лише після їх державної реєстрації та офіційного опублікування.
- У разі порушення зазначених вимог нормативно-правові акти вважаються такими, що не набрали чинності, не тягнуть за собою правових наслідків і не можуть бути підставою для регулювання відповідних правовідносин, застосування санкцій до фізичних та юридичних осіб за невиконання приписів, що в них містяться.
- Посилання на дату і номер державної реєстрації зареєстрованого нормативно-правового акта є обов'язковим.
Офіційними друкованими виданнями відповідно до Указу Президента України № 503/97 “Про порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними чинності” від 10 червня 1997 року є:
-"Офіційний вісник України";
- газета "Урядовий кур'єр".
Детальний аналіз вищевикладеного беззаперечно свідчить , що будь-який нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України може набути чинності виключно після проведення державної реєстрації і публікації в офіційних друкованих виданнях і в разі якщо порушено хоч одну із вимог що здійснення державної реєстрації нормативно-правового акту та його публікування в офіційних друкованих джерелах, такі нормативно — правові акти вважаються такими ,що не набрали чинності та порушення яких не тягнуть за собою правових наслідків і не можуть бути підставою для регулювання відповідних правовідносин, застосування санкцій до фізичних та юридичних осіб за невиконання приписів, що в них містяться.
12 травня 2020 року до Міністерства юстиції України було подано запит на інформацію щодо публікації в офіційних друкованих ЗМІ ряду постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України.
20 травня 2020 року з Міністерства юстиції України надійшла відповідь наступного змісту.
1. Постанова Кабінету міністрів України № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” від 11 березня 2020 року включена до Єдиного державного реєстру нормативно- правових актів 13 березня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98475/2020 , а опублікована у газеті "Урядовий Кур'єр" до включення в Реєстр — 12 березня 2020 року;
2. Постанова Кабінету Міністрів України № 215 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211” від 16 березня 2020 року включена до реєстру нормативно — правових актів 27 березня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98666/2020 , а опублікована у газеті "Урядовий Кур'єр" до включення в Реєстр — 17 березня 2020 року;
3. Постанова Кабінету Міністрів України № 239 “Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” від 25 березня 2020 року включена до реєстру нормативно-правових актів 27 березня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98667/2020 , а опублікована у газеті "Урядовий Кур'єр" до включення в Реєстр — 26 березня 2020 року;
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 року N 241 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 01 квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98726/2020, а опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 31 березня 2020 року;
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року N 242 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 02 квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98735/2020, а опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 31 березня 2020 року .
6. Постанова Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2020 року N 255 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 08 квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98767/2020, опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 04 квітня 2020 року;
7. Постанова Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2020 року N 262 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 13 квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98789/2020, опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 10 квітня 2020 року.
8. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 року N 284 «Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 22 квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98899/2020, опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 18 квітня 2020 року .
9. Постанова Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року N 291 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» включена до Реєстру 27 квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98927/2020, опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 23 квітня 2020 року .
10. Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2020 року N 313 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 05 травня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 99002/2020, опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 30 квітня 2020 року.
11. Постанова Кабінету Міністрів України від 04 травня 2020 року N 332 «Про внесення змін до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. No 211» включена до Реєстру 07 травня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 99046/2020, опублікована у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 05 травня 2020 року.
12. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року N 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» включено до Реєстру 01 квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98709/2020, опубліковано у газеті «Урядовий Кур’єр» до включення в Реєстр - 27 березня 2020 року.
Детальний аналіз вищевикладеного , беззаперечно свідчить , що всі вищевказані постанови Кабінету Міністрів України і розпорядження які стосуються введення в Україні карантину, надзвичайної ситуації і заходів пов’язаних з ними— набули чинності з моменту опублікування в газеті “Урядовий Кур’єр” до їх офіційної реєстрації з присвоєнням реєстраційних номерів.
Вище по тексту викладено , що в будь-якому випадку в разі офіційної публікації постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України , в публікаціях повинен вказуватись реєстраційний код постанов і розпоряджень.
Так як публікація постанов Кабінету Міністрів України і розпорядження які стосуються введення в Україні карантину, надзвичайної ситуації і заходів пов’язаних з ними — були здійснені до державної реєстрації та відповідно були опубліковані без реєстраційних кодів - відповідно до положень ст. 5. 6, розділу V Порядку № 883/5 вважаються такими, що не набрали чинності, не тягнуть за собою правових наслідків і не можуть бути підставою для регулювання відповідних правовідносин, застосування санкцій до фізичних та юридичних осіб за невиконання приписів, що в них містяться.








Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео

Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи

Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду

Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…

Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…

Українці – це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео

«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня

Мін’юст підтвердив порушення щодо реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ

 


Фінансову підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш внесок у відновлення конституційного устрою України!




3 коментарі:

  1. Щира подяка і пошана авторам проекту за пророблену роботу!!!
    Багнет нації з усією очевидністю довів правову нікчемність «карантинних» постанов Кабінету міністрів України, відсутності правоздатності у призначених осіб у мантіях на здійснення правосуддя та не легітимності створених в шахрайський спосіб органів чинної влади.
    Природа не терпить немічних і слабих!
    Існуючий стан в країні вимагає від населення стати народом, як цьому нас вчить мудрий Болгарський політик Пламен Пасков.
    Ми повинні зробити свій єдиний вибір - бути сильними!!! ,

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Багнетові Нації за Роботу, за опубліковане дослідження. В усьому підтримую!

      Видалити
  2. Спасибо большое за ваш труд, просветительский, Багнети Нації. После просмотра видео с полицией, которая по названию охраняет власть, а не милицией, которая охраняла общество, задумался о возврате паспорта книжечкой, а не ID картой, который пришлось получить из-за того, что только в феврале вспомнил о смене фотографии в паспорте Украины после 45 лет. Дата рождения 31 декабря 1973 года. Как думаете, имеет ли смысл заниматься этим прямо сейчас!? С точки зрения юристов.

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -