- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 29 жовтня 2020 р.

Про конституційні підстави негайного виконання статті 5 Конституції України – здійснення влади безпосередньо

 


   Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу

Частина перша Статті 17. Конституції України

   Наразі, конституційною  підставою  для   введення  у межах  адміністративної  території   (відповідної територіальної громади) Самостійної  української держави України,  безпосередньої   влади   Українського народу, офіційно встановленої положеннями розділів 2 та 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 124  Конституції України   від 28 червня 1996 року,   є   існування    вже     відповідних  обставини   та   сам   конституційний   обов’язок   Українського народу   встановлений  положеннями  розділу 1  ст. 17  Конституції України   від  28 червня 1996 року,   для   безпосереднього    захисту     наступного:

     1) національної  державності Українського народу  Самостійної української держави України,   безпосередньо  встановленої резолютивною  частиною   АКТу проголошення незалежності  від 24 серпня 1991 року,   як   єдиного  унітарного  суб'єкта   конституційних прав  та  конституційних повноважень  безпосередньо встановлених   положеннями  розділу 1 ст. 13 та розділу 1 ст. 17 Конституції України від 28 червня 1996 року;

   2) ВОЛІ Українського народу Самостійної української держави України,  як офіційного правонаступника Українського народу Української РСР  на його Всеукраїнському  референдумі  1 грудня  1991 року, з  питання  підтримання  АКТу проголошення  незалежності  України  від 24 серпня 1991 року, в частині створення  Самостійної української держави України,  з повним  державним суверенітетом;

  3) обов’язковості  ВОЛІ Українського народу Самостійної української держави України,   як  офіційного правонаступника Українського народу Української РСР  на його Всеукраїнському  референдумі  1 грудня  1991 року,   встановленої  Рішенням  Конституційного Суду  України від 5 жовтня 2005 року № 6-рп/2005 по справі № 1-5/2005   «Про офіційне тлумачення положень частин другої , третьої, статті 5 Конституції України»;

  4) обов'язковості   Самостійної   української  держави  України,   яка   у відповідності  з  офіційними  результатами  Всеукраїнського  референдуму  Українського народу  Української РСР   1  грудня  1991 року,    остаточно   відбулася    як   унітарна    національна   держава   Українського народу,    з повним  державним   суверенітетом,   у  межах   всієї    адміністративної  території   Української  РСР,  офіційну основу  якої  складають  національні  території   Українського народу   Української  РСР;

  5) обов'язковості   державної  території  Самостійної   української  держави  України,   яка   у відповідності   з   офіційним    Рішенням   № 17  пленарного засідання  24 серпня 1991 року  о 18-00  Верховної Ради Української РСР 12-го конституційного скликання,  про створення  Самостійної української держави України,   та  з  офіційними  результатами  Всеукраїнського  референдуму  Українського народу Української РСР 1 грудня  1991 року,  з підтримання     резолютивної  частини  АКТу  проголошення  незалежності  України  від  24 серпня  1991 року,  про створення  Самостійної української держави України,

       остаточно   відбулася   1 грудня  1991 року   як   унітарна    національна  держава   Українського народу  з повним  державним   суверенітетом,  у  межах   всієї    адміністративної  території   Української  РСР,  офіційною  основою  якої   є   самі  національні  території   Українського народу   Української  РСР;

  6)  конституційного  громадянства Українського народу  Української  РСР після  1 грудня 1991 року, -  тільки  конституційних  Громадян України всіх національностей  Українського народу  Самостійної української держави України, безпосередньо  офіційно  встановленого  положеннями  розділів 1 та 7 преамбули  Конституції України від 28 червня 1996 року,   яке   є   конституційною  основою  самих  положень  ст. 4  Конституції  України  від 28 червня 1996 року  та  конституційною основою   самих  територіальних   громад  Українського народу СІЛ, СЕЛИЩ, МІСТ районних центрів, МІСТ обласного значення, МІСТ обласних центрів без  районного  державного  поділу,  та   РАЙОНІВ  міст обласних центрів   з  державним  районним  поділенням  Самостійної української держави України;

   7) обов'язковості  у межах адміністративної  території  (відповідної територіальної громади) після  1 грудня 1991 року та  після 23 липня  1996 року,  тільки конституційних  Громадян  України всіх національностей    Українського народу Самостійної української держави України,   як    первинних   суб»єктів  її    первинної    державної   влади,     безпосередньо    встановлених  положеннями  розділів  1 та 7 преамбули Конституції України  від 28 червня  1996 року,   та   які   є   конституційною   основою  положень   ст. 4  Конституції України від 28 червня 1996 року,  -   як   єдине  джерело    всієї   установчої    конституційної    виконавчої,   законодавчої  та  судової   влади  та   місцевого  самоврядування   Українського народу Самостійної української держави України,  безпосередньо  встановленої  положеннями   Розділу ІV «Верховна Рада України»,  положеннями  Розділу V «Президент України»,  положеннями  Розділу VІІІ «Правосуддя»,  положеннями Розділу ХІ «Місцеве самоврядування» Конституції України від 28 червня  1996 року;

   8)  обов’язковості   у межах адміністративної  території  (відповідної територіальної громади)   після  1 грудня 1991 року та  після 23 липня  1996 року,  тільки    конституційної  виконавчої,  законодавчої  та  судової   влади    та місцевого  самоврядування  тільки  Українського народу Самостійної української держави України,  безпосередньо встановленої  положеннями  Розділу ІV «Верховна Рада України»  положеннями  Розділу V «Президент України»,  положеннями  Розділу VІІІ «Правосуддя»,  положеннями Розділу ХІ «Місцеве самоврядування» Конституції України від 28 червня  1996 року;  так   як    конституційну  основу   останніх   безпосередньо   становлять     положення   розділів  1  та 7 преамбули Конституції України   від   28 червня  1996 року,   та   сама    офіційна   обов’язковість     останніх   офіційно   підтверджена    висновками   Конституційного суду України   у   його  Рішенні   № 3-зп   від 11 липня 1997 року  у справі  № 1/1909-97 за  конституційним  поданням  Президента  України  «щодо відповідності  Конституції України Постанови Верховної Ради України  від 1 жовтня 1996 року «Про тлумачення статті 98 Конституції України»,    в частині, 

       її   прийняття  Верховною Радою України   у  ніч з  27 на 28 червня  Конституції України  від  28 червня 1996 року,   як  офіційного  визнання  самою  Верховною Радою України,     установчої   влади   тільки    Українського народу  Самостійної української держави  України, безпосередньо  встановленої  резолютивною  частиною   АКТу  проголошення незалежності  України  від 24 серпня 1991 року,   та  положеннями  розділів  1 та 7 преамбули  Конституції України від 28 червня 1996 року.

     9) конституційних  виборчих  прав    конституційних  Громадян  України всіх національностей Українського народу Самостійної української держави України,    тільки   безпосередньо встановлених    положеннями    ст. 71, розділу  1 ст. 76, розділу 1 ст. 103, розділу 1 ст. 141 Конституції України,   та   тільки   офіційно  об’єднаних  спільним проживанням  у територіальних  громадах  Українського народу СІЛ, СЕЛИЩ, МІСТ районних центрів, МІСТ обласного значення, МІСТ обласних центрів без  районного  державного  поділу,  та  РАЙОНІВ  міст обласних центрів з  районним  державним поділенням Самостійної української держави України,  обов'язковість   якого   безпосередньо  підтверджена  Рішенням  Конституційного Суду України від 18 червня 2002 року № 12-рп/2002 по справі  № 1-16/2002 «про об’єднання  територіальних  громад», -  яким  визнано  неконституційним    об’єднання  територіальних  громад  Українського народу СІЛ,  СЕЛИЩ,  МІСТ районних центрів,  МІСТ обласного значення,  МІСТ  обласних  центрів  без  державного  районного поділу    та  РАЙОНІВ  міст обласних  центрів  з  державним  районним  поділенням,  всупереч  встановленому  та  існуючому  державному  адміністративному  територіальному устрою,  та  допускається    їх  об’єднання   за  результатами     тільки   місцевих  референдумів   Українського  народу. 

    10) обов'язковості  конституційних  виборчих  прав   конституційних  Громадян  України  всіх національностей Українського народу Самостійної української держави України,   безпосередньо  встановлених   положеннями ст. 71, розділу  1 ст. 76, розділу 1 ст. 103, розділу 1 ст. 141 Конституції України,  офіційно  підтверджених  Рішенням  Конституційного Суду України від 30 вересня 2010 року № 20рп/2010 по справі № 1-45/2010 «за конституційним поданням 252 народних депутатів  України щодо  відповідності Конституції України (конституційності) Закону України  «Про внесення змін  до Конституції України»   від 8 грудня 2004 року № 2222-ІV;

    11) національного багатства  Українського  народу  Самостійної  української держави  України  безпосередньо  встановленого положеннями  розділу 1 ст. 13 Конституції України  від  28 червня 1996 року;

   12) обов'язковості  національного багатства  Українського  народу  Самостійної  української держави  України  безпосередньо  встановленого положеннями  розділу 1 ст. 13 Конституції України  від  28 червня 1996 року,   яке   є  основою    його  національної   економіки   та  конституційної   національної  грошової  одиниці, безпосередньо  офіційно встановленої  положеннями  ч. 11 Розділу ХV «Перехідні положення» Конституції України  від  28 червня 1996 року; 

     13)  обов»язковості   тільки   національної  грошової  одиниці  Українського  народу Самостійної української держави України,  у  межах  її   державної території,   - безпосередньо  встановленої  положеннями  ч. 11 Розділу ХV «Перехідні положення» Конституції України  від  28 червня 1996 року,  та   положеннями    ч. 2 стор. 1   самої    резолютивної  частини   Постанови  Президії Верховної Ради  України     «Про затвердження  назви та характеристик ознак грошової  одиниці  України»   від 10 грудня  1991 року  № 1952-12,   «2. Погодитись з запропонованими принципами характеристиками зовнішніх ознак ГРИВНІ  та її купюрою побудовою, які передбачають поліграфічне друкування витягу з тексту резолютивної частини  Акта  проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року …….» (????!!!);

         Тобто,   обов’язковості  тільки    національної  грошової  одиниці    Українського  народу  з  державним  логотипом  Самостійна  українська  держава  України, основу  якого  офіційно складає   резолютивна  частина   АКТу проголошення  незалежності України від 24 серпня  1991 року,  -   у свою чергу   офіційну основу  якої,     безпосередньо    складає    офіційне   Рішення    17  пленарного  засідання  24 серпня  1991 року о 18-00  Верховної Ради  Української  РСР 12-го конституційного скликання,   -   про створення  Самостійної української держави  України,  а  не самої  «УКРАЇНИ», як Української РСР.

Читайте також публікації:

Геноцид: Детально про державну зраду або іменем якої України – матеріали для Гаазького трибуналу (частина І)

Геноцид: Детально про державну зраду або іменем якої України – матеріали для Гаазького трибуналу (частина ІІ)

Геноцид: Детально про державну зраду або іменем якої України – матеріали для Гаазького трибуналу (частина ІІІ)

Геноцид: Детально про державну зраду або іменем якої України – матеріали для Гаазького трибуналу (частина ІV)

Геноцид: Детально про державну зраду або іменем якої України – матеріали для Гаазького трибуналу (частина V)

ФАНТОМ ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ (частина 1)

ФАНТОМ ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ (частина 2)

ФАНТОМ ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ (частина 3)

ФАНТОМ ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ (частина 4)

Коли у іншої сторони немає аргументів, вмикається ігнор? – заява про злочин до уповноважених, на уповноважених

Коли все впорядкується на полицях персональної відповідальності…

Останні місцеві вибори – не дійсні! Дізнайся чому…

2 коментарі:

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -