Передмова автора Андрія Карповича: ШАНОВНІ
ГРОМАДЯНИ УКРАЇНИ, РОЗДРУКОВУЄТЕ ДАНУ ПУБЛІКАЦІЮ, ДОДАТОК - ВІДПОВІДЬ ДО НЕЇ,
БЕРЕТЕ ТОНЕНЬКУ КНИЖЕЧКУ З НАЗВОЮ КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ І ПІДКРЕСЛЮЄТЕ СТ.СТ. 6, 8,
9, 21, 22, 60, 117 - ТА ЯК ТІЛЬКИ ВАМ ПОЧНУТЬ ВТЮХУВАТЬ ПРО ЯКІСЬ МАСКИ, ШТРАФИ
ЗА ПОРУШЕННЯ КАРАНТИНУ - ЗАЧИТУЄТЕ ТЕКСТ І МАХАЄТЕ РУЧКОЮ ПРАЦІВНИКАМ ПОЛІЦІЇ І
ІНШИМ ОСОБАМ.
Читайте
також: Досліджено ГО «Багнет Нації»:
незаконний закон зеленського щодо COVID-19
Зроби власну експертизу постанови
КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців
Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви
на поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий
кабмін та нікчемність його рішень
Про правову нікчемність постанов
КМУ щодо COVID – 19 (відео)
В Дніпрі триває відновлення
конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? –
Відповідайте за наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам,
при виконанні
КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ
Андрій Карпович про юридичні
механізми введення карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок
денний засідань Кабміну за останніх два місяці
Видання «Корупціонер в Україні»
опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211
Перебувати в самоізоляції – не
більше ніж рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи
«карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і
нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу
відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
Під вивіскою липового карантину
знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор
Андрій Карпович про постанову КМУ №
211 - відео
Досліджуючи правові аспекти
карантину і постанов КМУ - документи
Карантиноцид, як «узаконений»
експеримент в контексті гібридного геноциду
Андрій Карпович: адмінпротокол
скасувати не складно, якщо знати про наступне…
Карантин. Зростання цін. АМКУ
паразитує…
Українці – це респонденти
досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео
«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020,
як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня
Мін’юст підтвердив порушення щодо
реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ
Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду
від карантину
На момент введення карантину в
Україні був один хворий на COVID-19
Денис Абубакіров про барановірус і
велику політику
Положеннями ст.117 Конституції
України (254к/96-ВР), ч.1,
ст.49, ч.4, ст.52 Закону України "Про
Кабінет міністрів України" закріплено, що постанови
і розпорядження є нормативно правовими актами Кабінету Міністрів України які
підлягають реєстрації та включенню до Єдиного державного реєстру
нормативно-правових актів України.
Указом Президента України № 468/96 "Про Єдиний державний реєстр нормативних актів” від
27 червня 1996 року, постановою Кабінету Міністрів України № 376 "Про
затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових
актів та користування ним” від 23 квітня 2001 року — на Міністерство
юстиції України покладено ведення, розроблення організаційних заходів
та впровадження методологічних принципів, створення фонду нормативних актів та
підтримання їх у контрольному стані, надання інформації про них та включення
нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України до Єдиного державного
реєстру нормативно-правових актів.
На виконання та відповідно до Указу Президента
України № 468/96 "Про Єдиний державний реєстр нормативних
актів” від 27 червня 1996 року,постанови Кабінету Міністрів України №
376 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру
нормативно-правових актів та користування ним” від 23 квітня 2001 року
та інших нормативно-правових актів, Міністерством юстиції України
розроблено Порядок подання нормативно-правових актів на державну
реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної
реєстрації (затверджено наказом Міністерства юстиції України
12.04.2005 № 34/5 ,у редакції наказу Міністерства юстиції України 15.05.2013 №
883/5) – яким визначено процедуру підготовки та подання до Міністерства
юстиції України нормативно-правових актів міністерств, інших
центральних органів виконавчої влади, а також інших органів, акти яких
відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації, та єдиний механізм
їх розгляду та державної реєстрації у Міністерстві юстиції України (далі
по тесту Порядок № 883/5).
Положеннями ст.ст.1.3,3.1,3.2 Порядку № 883/5 закріплено, що:
- Державна реєстрація нормативно-правового акта
полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції
та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних
свобод 1950 року і протоколам до неї (далі - Конвенція), міжнародним договорам
України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis
communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини,
прийнятті рішення про державну реєстрацію цього акта, присвоєнні йому
реєстраційного номера та занесенні до Єдиного державного реєстру
нормативно-правових актів;
- Державній реєстрації в Міністерстві юстиції
України підлягають нормативно-правові акти міністерств, інших
центральних органів виконавчої влади, а також інших органів, акти яких
відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації.
- Державній реєстрації підлягають
нормативно-правові акти будь-якого виду незалежно від строку їх дії
(постійні чи обмежені певним часом) та характеру відомостей, що в них
містяться, у тому числі з грифами обмеження доступу до документа («Для
службового користування», «Таємно», «Цілком таємно», «Особливої важливості»), а
також прийняті в порядку експерименту, якщо в них є одна або більше норм
(правил поведінки), що зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та
інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані
Конституцією та законами України,Конвенцією, міжнародними договорами України,
згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis
communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини,
установлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують існуючий
організаційно-правовий механізм їх реалізації.
Положеннями ст.ст.4.6,4.6.1 Порядку № 883/5 закріплено ,що в разі якщо нормативно-правовий акт
відповідає Конституції, законодавству України, Конвенції, міжнародним договорам
України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis
communautaire, з урахуванням практики Європейського суду з прав людини,
правилам нормопроектувальної техніки та правопису , приймається рішення
про державну реєстрацію нормативно-правового акту наказом Міністерства юстиції
України який може бути оформлений окремо щодо кожного зареєстрованого
нормативно-правового акта або включати список нормативно-правових актів, щодо
яких прийнято рішення про державну реєстрацію , а до наказу додається висновок
про державну реєстрацію нормативно-правового акта (додаток 2), який
підписується виконавцем та начальником відповідного відділу (згідно з
розподілом обов’язків в Управлінні), редактором, погоджується начальником
Управління і затверджується директором Департаменту.
Положеннями ст.ст.5.1,5.4 Порядку № 883/5 закріплено ,що після підписання Міністром юстиції
України наказу про державну реєстрацію нормативно-правового
акта Управління заносить його до Державного реєстру
нормативно-правових актів (далі - Державний реєстр) (додаток 2 до
Положення) , а нормативно-правові акти, які занесені до Державного
реєстру, набирають чинності з дня їх офіційного опублікування, якщо інше не
встановлено самими актами, але не раніше дня їх офіційного опублікування.
Положеннями абзаців 1,3, ст. 5.6 Порядку № 883/5 закріплено ,що суб'єкти нормотворення направляють
нормативно-правові акти для виконання лише після їх державної реєстрації та
офіційного опублікування,а посилання на дату і номер державної реєстрації
зареєстрованого нормативно-правового акта є обов'язковим.
Публікація нормативно-правових актів Кабінету міністрів
України здійснюється в офіційних друкованих виданнях якими є "Офіційний вісник України" та газета
"Урядовий кур'єр", а акти Кабінету Міністрів України, які
визначають права і обов'язки громадян, набирають чинності не раніше дня їх
опублікування в офіційних друкованих виданнях , що закріплено
положеннями Указу Президента України N 503/97 “Про порядок офіційного
оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними чинності” від 10 червня
1997 року.
Детальний аналіз вищевикладеного беззаперечно ,юридично
обґрунтовано свідчить ,що в будь-якому випадку всі без виключення
нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, а саме:
1. Постанова Кабінету Міністрів України № 211 від
11.03.2020 року;
2. Постанова Кабінету Міністрів України № 215 від
16.03.2020 року;
3. Постанова Кабінету Міністрів України № 239 від
25.03.2020 року;
4. Постанова Кабінету Міністрів України № 241 від
29.03.2020 року;
5. Постанова Кабінету Міністрів України № 242 від
20.03.2020 року;
6. Постанова Кабінету Міністрів України № 255 від
02.04.2020 року;
7. Постанова Кабінету Міністрів України № 262 від
08.04.2020 року;
8. Постанова Кабінету Міністрів України № 284 від
15.04.2020 року;
9. Постанова Кабінету Міністрів України № 291 від
22.04.2020 року;
10.Постанова Кабінету Міністрів України № 313 від
29.04.2020 року;
11.Постанова Кабінету Міністрів України № 332 від
04.05.2020 року;
12.Розпорядження Кабінету міністрів України № 338-р від
25 березня 2020 року;
- підлягають обов'язковій державній
реєстрації,внесенню в Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів шляхом
проведення правової експертизи в порядку визначеному Міністерством юстиції
України , та публікації виключно після здійснення державної реєстрації при
цьому в офіційних друкованих ЗМІ має бути обов'язково вказаний ідентифікаційний
номер реєстрації вищевказаних нормативно-правових актів.
З метою з'ясування законності і відповідності
вищевказаних нормативно-правових актів до Конституції і Законів України, було
подано запит до Міністерства юстиції України з вимогою надати копії наказів про
реєстрації, супровідних документів тощо та вказати дати публікацій вищевказаних
постанов.
З відповіді (копії в додатках)яка надійшла з
Міністерства юстиції України вбачається наступне.
По перше Міністерство юстиції України посилаючись у
відповіді на Указ Президента України № 493 "Про державну реєстрацію
нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади” від 3
жовтня 1992 року,постанову Кабінету Міністрів України № 731 “Про затвердження
Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та
інших органів виконавчої влади” від 28 грудня 1992 року та положення підпунктів
8,16,17, п.4 Положення про Міністерство юстиції України повідомило- зазначеними
актами законодавства не передбачено здійснення державної реєстрації
нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України , що не
відповідає дійсності з огляду на зміст ст. ст.117 Конституції України
(254к/96-ВР), ч.1,ст.49,ч.4,ст.52 Закону України "Про Кабінет міністрів
України", Указу Президента України № 468/96 "Про Єдиний державний
реєстр нормативних актів” від 27 червня 1996 року,постанови Кабінету Міністрів
України № 376 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру
нормативно-правових актів та користування ним” від 23 квітня 2001 року і
жодного наказу про здійснення державної реєстрації:
1. Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від
11.03.2020 року;
2. Постанови Кабінету Міністрів України № 215 від
16.03.2020 року;
3. Постанови Кабінету Міністрів України № 239 від
25.03.2020 року;
4. Постанови Кабінету Міністрів України № 241 від
29.03.2020 року;
5. Постанови Кабінету Міністрів України № 242 від
20.03.2020 року;
6. Постанови Кабінету Міністрів України № 255 від
02.04.2020 року;
7. Постанови Кабінету Міністрів України № 262 від
08.04.2020 року;
8. Постанови Кабінету Міністрів України № 284 від
15.04.2020 року;
9. Постанови Кабінету Міністрів України № 291 від
22.04.2020 року;
10.Постанови Кабінету Міністрів України № 313 від
29.04.2020 року;
11.Постанови Кабінету Міністрів України № 332 від
04.05.2020 року;
12.Розпорядження Кабінету міністрів України № 338-р від
25 березня 2020 року;
- надано не було, що дає всі підстави вважати
про порушення норм закріплених положеннями положеннями ст.ст.4.6,4.6.1 Порядку
№ 883/5.
По друге Міністерство юстиції України повідомивши ,що
законодавством не передбачено здійснення державної реєстрації нормативно-правових
актів Кабінету Міністрів України, однак в той же час повідомило ,що:
1. Постанова Кабінету Міністрів України № 211 "Про
запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби
COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" від 11 березня 2020 року включена
до Реєстру 13 березня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98475/2020, опублікована
у газеті "Урядовий кур'єр" від 12 березня 2020 року № 47 та
"Офіційному віснику України" від 24 березня 2020 року № 23, стаття
896 – тобто опублікована і набрала чинності за день до внесення в Єдиний
державний реєстр нормативно-правових актів без указаного реєстраційного коду;
2. Постанова Кабінету Міністрів України № 215 "Про
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №
211" від 16.03.2020 року включена до Реєстру 27 березня 2020 року
з присвоєнням реєстраційного коду 98666/2020,опублікована у газеті
"Урядовий кур'єр" від 17 березня 2020 року № 50 та "Офіційному
віснику України" від 07 квітня 2020 року № 27, стаття 996 - тобто
опублікована і набрала чинності за десять днів до внесення в Єдиний державний
реєстр нормативно- правових актів без указаного реєстраційного коду;
3. Постанова Кабінету Міністрів України № 239 "Про
внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України" від 25 березня
2020 року включена до Реєстру 27 березня 2020 року з присвоєнням
реєстраційного коду 98667/2020,опублікована у газеті "Урядовий
кур'єр" від 26 березня 2020 року № 58 та "Офіційному віснику
України" від 07 квітня 2020 року № 27, стаття 996 - тобто опублікована і
набрала чинності за день до внесення в Єдиний державний реєстр нормативно-
правових актів без указаного реєстраційного коду;
4. Постанова Кабінету Міністрів України № 241 "Про
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №
211" від 29 березня 2020 року включена до Реєстру 1 квітня 2020
року з присвоєнням реєстраційного коду 98726/2020,опублікована у газеті
"Урядовий кур'єр" від 31 березня 2020 року № 61 та "Офіційному
віснику України" від 10 квітня 2020 року № 28,стаття 1024 - тобто
опублікована і набрала чинності за день до внесення в Єдиний державний реєстр
нормативно- правових актів без указаного реєстраційного коду;
5. Постанова Кабінету Міністрів України № 242 "Про
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №
211" від 20 березня 2020 року включена до Реєстру 2 квітня 2020
року з присвоєнням реєстраційного коду 98735/2020, опублікована у газеті
"Урядовий кур'єр" від 31 березня 2020 року № 61 та "Офіційному
віснику України" від 14 квітня 2020 року № 29,стаття 1041 - тобто опублікована
і набрала чинності за два дні до внесення в Єдиний державний реєстр нормативно-
правових актів без указаного реєстраційного коду;
6. Постанова Кабінету Міністрів України № 255 "Про
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №
211" від 2 квітня 2020 року включена до Реєстру 8 квітня 2020 року
з присвоєнням реєстраційного коду 98767/2020, опублікована у газеті
"Урядовий кур'єр" від 4 квітня 2020 року № 65 та "Офіційному
віснику України" від 17 квітня 2020 року № 30,стаття 1061 - тобто
опублікована і набрала чинності за чотири дні до внесення в Єдиний державний
реєстр нормативно- правових актів без указаного реєстраційного коду;
7. Постанова Кабінету Міністрів України № 262 "Про
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №
211" від 8 квітня 2020 року включена до Реєстру 13 квітня 2020
року з присвоєнням реєстраційного коду 98789/2020, опублікована у газеті
"Урядовий кур'єр" від 10 квітня 2020 року № 69 - тобто опублікована і
набрала чинності за три дні до внесення в Єдиний державний реєстр нормативно-
правових актів без указаного реєстраційного коду;
8. Постанова Кабінету Міністрів України № 284 "Про
внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня
2020 р. № 211" від 15 квітня 2020 року включена до Реєстру 22
квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98899/2020, опублікована у
газеті "Урядовий кур'єр" від 18 квітня 2020 року № 75 та
"Офіційному віснику України" від 5 травня 2020 року № 34,стаття 1061
- тобто опублікована і набрала чинності за чотири дні до внесення в Єдиний
державний реєстр нормативно- правових актів без указаного реєстраційного коду;
9.Постанова Кабінету Міністрів України № 291 "Про
внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України" від 22 квітня
2020 року включена до Реєстру 27 квітня 2020 року з присвоєнням
реєстраційного коду 98927/2020, опублікована у газеті "Урядовий
кур'єр" від 23 квітня 2020 року № 77 та "Офіційному віснику
України" від 8 травня 2020 року № 35,стаття 1163 - тобто опублікована і
набрала чинності за чотири дні до внесення в Єдиний державний реєстр
нормативно- правових актів без указаного реєстраційного коду;
10.Постанова Кабінету Міністрів України № 313 "Про
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №
211" від 29 квітня 2020 року включена до Реєстру 5 травня 2020
року з присвоєнням реєстраційного коду 99002/2020, опублікована у газеті
"Урядовий кур'єр" від 30 квітня 2020 року № 82 - тобто опублікована і
набрала чинності за п'ять днів до внесення в Єдиний державний реєстр
нормативно- правових актів без указаного реєстраційного коду;
11. Постанова Кабінету Міністрів України № 332 "Про
внесення змін до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня
2020 р. № 211" від 4 травня 2020 року включена до Реєстру 7 травня
2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 99046/2020, опублікована у газеті
"Урядовий кур'єр" від 5 травня 2020 року № 84 - тобто опублікована і
набрала чинності за два дні до внесення в Єдиний державний реєстр нормативно-
правових актів без указаного реєстраційного коду;
12. Розпорядження Кабінету міністрів України № 338-р
"Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим
надзвичайної ситуації" від 25 березня 2020 року включено до Реєстру
1 квітня 2020 року з присвоєнням реєстраційного коду 98709/2020, опублікована у
газеті "Урядовий кур'єр" від 27 березня 2020 року № 59 - тобто
опубліковане і набрало чинності за три дні до внесення в Єдиний державний
реєстр нормативно- правових актів без указаного реєстраційного коду;
- при цьому слід звернути увагу, що присвоєння і
наявність реєстраційних кодів з Єдиного державного реєстру нормативно-правових
актів і є фактом підтвердження, що все ж таки нормативно- правові акти Кабінету
Міністрів України підлягають державній реєстрації, бо без здійснення такової
вказаним вище постановам і розпорядження не було б присвоєно реєстраційних
кодів.
Відсутність наказів про реєстрацію, публікування
вищевказаних постанов і розпорядження Кабінету Міністрів України у газеті
"Урядовий кур'єр" без вказаних реєстраційних кодів до здійснення
державної реєстрації та включення до Єдиного державного реєстру
нормативно-правових актів , є
беззаперечним фактом порушення вимог ст.117 Конституції України (254к/96-ВР), ч.1,
ст.49, ч.4, ст.52 Закону України "Про Кабінет міністрів
України", Указу Президента України № 468/96 "Про
Єдиний державний реєстр нормативних актів” від 27 червня 1996
року,постанови Кабінету Міністрів України № 376 "Про затвердження
Порядку ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та
користування ним” від 23 квітня 2001 року,
ст.ст.1.3,3.1,3.2,4.6,4.6.1,5.1,5.4 Порядку № 883/5 , а це в свою
чергу беззаперечно свідчить , що в будь-якому випадку:
1. Постанова Кабінету Міністрів України № 211 від
11.03.2020 року;
2. Постанова Кабінету Міністрів України № 215 від
16.03.2020 року;
3. Постанова Кабінету Міністрів України № 239 від
25.03.2020 року;
4. Постанова Кабінету Міністрів України № 241 від
29.03.2020 року;
5. Постанова Кабінету Міністрів України № 242 від
20.03.2020 року;
6. Постанова Кабінету Міністрів України № 255 від
02.04.2020 року;
7. Постанова Кабінету Міністрів України № 262 від
08.04.2020 року;
8. Постанова Кабінету Міністрів України № 284 від
15.04.2020 року;
9. Постанова Кабінету Міністрів України № 291 від
22.04.2020 року;
10.Постанова Кабінету Міністрів України № 313 від
29.04.2020 року;
11.Постанов Кабінету Міністрів України № 332 від
04.05.2020 року;
12.Розпорядження Кабінету міністрів України № 338-р від
25 березня 2020 року;
- вважаються такими, що не набрали чинності, не
тягнуть за собою правових наслідків і не можуть бути підставою для регулювання
відповідних правовідносин, застосування санкцій до фізичних та юридичних осіб
за невиконання приписів, що в них містяться, що закріплено положеннями абзацу
2, ст. 5.6 Порядку № 883/5.
Детальний аналіз вищевикладеного беззаперечно, юридично
обґрунтовано свідчить, що всі без виключення карантинні обмеження починаючи з
11 березня 2020 року, є нічим іншим ніж незаконним впливом на волю Позивача з
метою примушення виконати злочинні накази за видання і виконання яких настає юридична
відповідальність, що закріплено положеннями ст. 60 Конституції України (254к/96-ВР).
Читайте
також: Досліджено ГО «Багнет Нації»:
незаконний закон зеленського щодо COVID-19
Зроби власну експертизу постанови
КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців
Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви
на поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий
кабмін та нікчемність його рішень
Про правову нікчемність постанов
КМУ щодо COVID – 19 (відео)
В Дніпрі триває відновлення
конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? –
Відповідайте за наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам,
при виконанні
КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ
Андрій Карпович про юридичні
механізми введення карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок
денний засідань Кабміну за останніх два місяці
Видання «Корупціонер в Україні»
опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211
Перебувати в самоізоляції – не
більше ніж рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи
«карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і
нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу
відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
Під вивіскою липового карантину
знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор
Андрій Карпович про постанову КМУ №
211 - відео
Досліджуючи правові аспекти
карантину і постанов КМУ - документи
Карантиноцид, як «узаконений»
експеримент в контексті гібридного геноциду
Андрій Карпович: адмінпротокол
скасувати не складно, якщо знати про наступне…
Карантин. Зростання цін. АМКУ
паразитує…
Українці – це респонденти
досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео
«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020,
як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня
Мін’юст підтвердив порушення щодо
реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ
Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду
від карантину
На момент введення карантину в
Україні був один хворий на COVID-19
Денис Абубакіров про барановірус і
велику політику
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фінансову
підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку
ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш внесок у відновлення
конституційного устрою України!
В Україні немає і не було карантину, а тільки карантинні заходи. до того ж вірус sars cov 2 так в світі ніхто в не зміг знайти.
ВідповістиВидалитиА діяльність КМУ взагалі законна, якщо з ваших слів, він зареєстрований в америці ??? І яка тоді суть перевірки їхніх всіх незаконних папірців ?
ВідповістиВидалити