- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 26 липня 2021 р.

Як невиконання судового рішення посилюється іншими, більш тяжкими кваліфікаціями від "Багнету" – заява про злочин

 

   А жарти закінчуються, коли Кіровський районний суд міста Дніпропетровська плювати хотів на виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду.

   Все б нічого, але, це рішення на користь ГО ОПГ «Багнет Нації», і його треба виконувати ОБОВЯЗКОВО! 

Підтримати діяльність ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com




   Вих. №: ЗВР/011/21                                                          Дата: 26 липня 2021 року                                        

_________________________

ВП № __ ДРУП ГУНП

в Дніпропетровській області

______________________________________,                           

______________________________________

 

Заявник: Уповноважений представник                                       

Громадської організації «Обєднана                     

правозахисна група «Багнет Нації»:

_______________________________________,

_______________________________________,

Адреса:________________________________,

_______________________________________,

_______________________________________

Тел. моб.:______________________________,

e-mail: svf2011@ukr.net

 

дата:__________________, час:____________,

Слідчий: _______________________________

Посвідчення №:_________________________

________________________________________

Підпис слідчого:_________________________

 

З А Я В А

про кримінальний злочин передбачений частинами першою і другою статті 382, частинами першою і другою статті 199, частиною першою статті 109 Кримінального кодексу України вчинений фізичною особою без національності і конституційного громадянства Самостійної української держави України Філімоновою Марією Валеріївною

 

   Я, _________________________________________________________________________,

паспорт серія_____№___________ виданий  ______________________________________

_____________________________________________________________________________

проживаю за адресою: ________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ усвідомлюючи всю ступінь відповідальності передбаченої статтями 383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину та завідомо неправдиві показання), - повідомляю про кримінальний злочин, який підпадає під кваліфікацію частини першої і другої статті 382, частини першої і другої статті 199 та частини першої статті 109 Кримінального кодексу України, вчинений фізичною особою без національності і громадянства Самостійної української держави України - Філімоновою Марією Валеріївною.

 

                                                        Власний підпис заявника:__________________________

 

   Детально, по факту даного закінченого кримінального злочину, що визначено частиною першою статті 13. Кримінального кодексу України (далі – КК України), можу повідомити наступне:

   Стосовно кваліфікації за частинами першою і другою статті 382. КК України (Невиконання рішення суду) повідомляю наступне:

   21 травня 2021 року суддею Дніпропетровського окружного адміністративного суду Рябчук О. С. в рамках розгляду адміністративного провадження № 160/4641/21 було постановлено рішення, відповідно до якого суд ВИРІШИВ:

«Адміністративний позов Громадської Організації «ОБ`ЄДНАНА ПРАВОЗАХИСНА ГРУПА «БАГНЕТ НАЦІЇ» в особі уповноваженого представника ОСОБА_1 (Сергія Веніаміновича Філіпенка) до Кіровського районного суду міста Дніпропетровська про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Зобов`язати Кіровський районний суд міста Дніпропетровська розглянути запити Громадської Організації «ОБ`ЄДНАНА ПРАВОЗАХИСНА ГРУПА «БАГНЕТ НАЦІЇ» від 27 січня 2021 року № ЗПІ/072/21; від 02 лютого 2021 року № ЗПІ/075/21; від 08 лютого 2021 року № ЗПІ/076/21; від 11 лютого 2021 року № ЗПІ/083/21; від 11 лютого 2021 року № ЗПІ/085/21; від 15 лютого 2021 року № ЗПІ/087/21; від 22 лютого 2021 року № ЗПІ/088/21 та надати відповіді на запити відповідно до вимог чинного законодавства».

   Слід зауважити, що відповідно до офіційних відомостей з Єдиного державного реєстру судових рішень дане рішення набрало законної сили 29.06.2021 року (відповідний скриншот додається). Також слід зазначити, що дане рішення відповідачем (Кіровським районним судом міста Дніпропетровська), не оскаржувалося, та наразі, й досі, залишається не виконаним.

   Відповідно до положень пункту 5 частини першої статті 14 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) {Згідно із змінами внесеними Законом № 319-VIII від 09.04.2015} встановлено, що розпорядники інформації зобов’язані мати спеціальні структурні підрозділи або призначати відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації.

   Відповідальною особою для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації в Кіровському районному суді міста Дніпропетровська призначен(ий)а -  Філімонова Марія Валеріївна.

   Отже, відповідальність за невиконання рішення судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Рябчук О. С., покладається саме на зазначену, відповідальну фізичну особу.

   Частинами першою і другою статті 382. Кримінального кодексу України (невиконання судового рішення), визначено наступне:

1.                  Умисне невиконання вироку, рішення, ухвали, постанови суду, що набрали законної сили, або перешкоджання їх виконанню - карається штрафом від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк до трьох років.

2.                  2. Ті самі дії, вчинені службовою особою, - караються штрафом від семисот п'ятдесяти до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

 

                                                        Власний підпис заявника:__________________________

 

   Стосовно кваліфікації за частинами першою і другою статті 199. КК України (Виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, пересилання, ввезення в Україну з метою використання при продажу товарів, збуту або збут підроблених грошей, державних цінних паперів, білетів державної лотереї, марок акцизного податку чи голографічних захисних елементів) повідомляю наступне:

   Частиною першою статті 99. Конституції України встановлено, що грошовою одиницею України є гривня.

   Пунктом 1 частини другої статті 92. Конституції України визначено, що виключно законами України встановлюються, зокрема, статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України.

   Статтею 35 Закону України від 20 травня 1999 року № 679-XIV «Про Національний банк України» закріплено, що гривня (банкноти і монети) як національна валюта є єдиним законним платіжним засобом на території України, приймається усіма фізичними і юридичними особами без будь-яких обмежень на всій території України за всіма видами платежів, а також для зарахування на рахунки, вклади, акредитиви та для переказів.

   Частиною другою статті 32 зазначеного закону визначено, що випуск та обіг на території України інших грошових одиниць і використання грошових сурогатів як засобу платежу забороняються.

   Мною, як уповноваженим представником Громадської організації «Обєднана правозахисна група «Багнет Нації» до Верховної Ради України було сформовано запит (вих.. № ЗПІ/098/21 від 04 березня 2021 року – додається) на публічну інформацію, в якому я просив:

-          Надати достовірну інформацію стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України», який відповідає змісту чинної Конституції України;

-          Надати достовірну інформацію стосовно того, чи вносився відповідний проект закону «Про статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України» до Верховної Ради України;

   З відповіді (від 05 березня 2021 року № 18/07-441), яка надійшла від Апарату Верховної Ради України за підписом заступника керівника управління – керівника відділу роботи з публічною інформацією О. Кузьміна витікає, що відповідний законопроект «Про статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України» до Верховної Ради України не вносився, а відповідно такий закон і не приймався.

   Отже, з урахуванням зазначеного та з огляду на офіційні відомості розміщені на офіційному сайті НАЗК слід констатувати, що фізична особа (статистична одиниця) Філімонова Марія Валеріївна узурпувавши посаду виконавчої/судової гілки влади отримує заробітну плату в установі (фактично приватній юридичній особі) ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, у вигляді сурогатних грошових одиниць – у грошових знаках, не затверджених відповідним, окремим ЗАКОНОМ, згідно Конституції України.

   З цього приводу слід нагадати, що відповідно до Постанови Президії Верховної Ради України від 10 грудня 1991 року № 1952-ХІІ «Про затвердження назви і характерних ознак грошової одиниці України» (Із змінами, внесеними згідно з Постановою ПВР N 91/96-ПВ від 12.02.96, ВВР, 1996, N 9, ст. 47), згідно пункту 2 постановлено: «погодитись з запропонованими принциповими характеристиками зовнішніх ознак гривні та її купюрною побудовою,  які передбачають літографічне друкування   витягу   з   тексту   Акта  проголошення незалежності України (1427-12),  а також зображення на  лицьовій
стороні  відповідної банкноти портретів видатних діячів історії та культури України».

   Наразі, положення статті 199. Кримінального кодексу України { із змінами, внесеними згідно із Законами № 5283-VI від 18.09.2012, № 71-VIII від 28.12.2014}, мають наступну редакцію:

1. Виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, пересилання, ввезення в Україну з метою використання при продажу товарів, збуту, а також збут незаконно виготовлених, одержаних чи підроблених марок акцизного податку, голографічних захисних елементів, підробленої національної валюти України у виді банкнот чи металевої монети, іноземної валюти, державних цінних паперів чи білетів державної лотереї - караються позбавленням волі на строк від трьох до семи років.

2. Ті самі дії, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб чи у великому розмірі, - караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років з конфіскацією майна.

3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою чи в особливо великому розмірі, - караються позбавленням волі на строк від восьми до дванадцяти років з конфіскацією майна.

Примітка. Дії, передбачені цією статтею, вважаються вчиненими у великому розмірі, якщо сума підробки у двісті і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян; в особливо великому розмірі - якщо сума підробки у чотириста і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

 

                                                       Власний підпис заявника:__________________________

  

Стаття 109. Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади

   Положеннями статті 4 Конституції України встановлено, що в Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом.

   Мною, як уповноваженим представником Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» до Верховної Ради України було сформовано і направлено запит від 28 жовтня 2020 року № ЗПІ/046/20 (копія – додається) з вимогою отримання публічної інформації у вигляді отримання завірених належним чином фотокопій титульної і останніх сторінок Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України».

   У відповіді від 30 жовтня 2020 року № 18/10-1835 (копія – додається), яка надійшла з Апарату Верховної Ради України зазначено, що в базі даних нормативно-правової інформації «Законодавство України» офіційного порталу Верховної Ради України Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України» - відсутній (!!!).

   Слід зауважити, що згаданий вище Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України» повинен розглядатися виключно у системному, правовому зв’язку із законами, визначеними пунктом 1 і 2 частини першої статті 92. Конституції України. Таких конституційних законів, має бути, як мінімум, три.

   Так, пунктом 1 частини першої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України визначаються, зокрема: права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.

   В свою чергу пунктом 2 частини першої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України визначаються, зокрема: громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства.

   Мною, як уповноваженим представником Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» до Верховної Ради України було сформовано і направлено запити від 01 березня 2021 року за №№ ЗПІ/090/21 і ЗПІ/091/21 (копії – додаються), з вимогою щодо отримання достовірної інформації стосовно прийняття (або неприйняття) Верховною Радою України Закону України «Про права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод», який відповідає змісту чинної Конституції України, Закону України «Про основні обов'язки громадянина», який відповідає змісту чинної Конституції України та Закону України «Про громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства», який також відповідає змісту чинної Конституції України. Крім того, в даних запитах, мною, запитувалася інформація стосовно внесення до Верховної Ради України відповідних законопроектів.

   З відповідей від 01 березня 2021 року №№ 18/07-369 та 18/07-370 (копії – додаються), які надійшли на зазначені запити від Апарату Верховної Ради України вбачається, що не тільки зазначені вище закони не приймалися Верховною Радою України, ба-більше того, до Парламенту, навіть не вносилися відповідні проекти законів.

   З наведеного вище випливає, що в Україні й досі залишаються не визначеними і неврегульованими на законодавчому рівні ані підстави набуття і припинення громадянства України, ані права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод, ані основні обов'язки громадянина, ані громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства, що фактично унеможливлює набуття конституційного громадянства Самостійної Української Держави України. І, як наслідок, відсутність конституційного громадянства Самостійної Української Держави України унеможливлює призначення в законний спосіб на посади до державних органів і установ законодавчої, виконавчої і судової гілок влади, негромадян (фізичних осіб – мігрантів по відношенню до внутрішнього законодавства – статистичних одиниць).

   Отже, будь-які призначення і перебування на державних посадах осіб без національності і громадянства Самостійної української держави України, і зокрема фізичної особи Філімонової Марії Валеріївни підпадають під кваліфікацію частини першої статті 109. Кримінального кодексу України (Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої).

 

                                                        Власний підпис заявника:__________________________

 

   Кримінальний кодекс України має своїм завданням правове забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та громадської безпеки, довкілля, конституційного устрою України від кримінально-протиправних посягань, забезпечення миру і безпеки людства, а також запобігання кримінальним правопорушенням.

   Для здійснення цього завдання Кримінальний кодекс України визначає, які суспільно небезпечні діяння є кримінальними правопорушеннями та які покарання застосовуються до осіб, що їх вчинили.

   Суб'єктом кримінального правопорушення є фізична осудна особа, яка вчинила кримінальне правопорушення у віці, з якого відповідно до цього Кодексу може наставати кримінальна відповідальність..

   Службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

   Осудною визнається особа, яка під час вчинення кримінального правопорушення могла усвідомлювати свої дії (бездіяльність) і керувати ними.

   Відповідно до положень статті 2 Кримінального процесуального кодексу України (далі – КПК України) завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

   Частиною першою статті 9 КПК України визначено, що під час кримінального провадження суд, слідчий суддя, прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий, інші службові особи органів державної влади зобов’язані неухильно додержуватися вимог Конституції України, цього Кодексу, міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, вимог інших актів законодавства.     

   Положеннями Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення» встановлені строки внесення відомостей до ЄРДР визначені наступним чином:

«Унесення відомостей до Реєстру здійснюється з дотриманням строків, визначених КПК України та цим Положенням, а саме про:

заяву, повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення - у термін, визначений частиною першою статті 214 КПК України;

призначення слідчого, дізнавача (уповноваженої особи іншого підрозділу), процесуального керівника, прийняття до провадження (при фактичному отриманні матеріалів кримінального провадження) – невідкладно».

   В редакції Кримінального процесуального кодексу України яка є чинною на момент подання мною відповідної заяви про злочин визначено, що відповідно до положень статті 214 КПК України слідчий, дізнавач прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов’язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчий, який здійснюватиме досудове розслідування, визначається керівником органу досудового розслідування (ч. 1 ст. 214). Досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ч. 2 ст. 214). Здійснення досудового розслідування до внесення відомостей до реєстру або без такого внесення не допускається і тягне за собою відповідальність, встановлену законом (ч. 3 ст. 214). Слідчий уповноважений на прийняття та реєстрацію заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення, зобов’язаний прийняти та зареєструвати таку заяву чи повідомлення. Відмова у прийнятті та реєстрації заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення не допускається (ч. 4 ст. 214).

   Отже, як вбачається з положень частини першої статті 214 КПК України обов'язок із внесення відповідних відомостей про вчинене кримінальне правопорушення покладається на слідчого, дізнавача, прокурора (уповноважену особу) до якого надійшла заява, повідомлення про таке діяння, або в разі виявлення кримінального правопорушення слідчим, дізнавачем, прокурором самостійно, з будь-якого джерела.

   Крім того, визначений частиною першою статті 214 КПК України обов'язок слідчого або прокурора не вимагає оцінки цими суб'єктами такої заяви (повідомлення) на предмет наявності ознак складу злочину для того, щоб вчинити процесуальну дію, яка полягає у внесенні відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР. Такі вимоги не передбачають здійснення оцінки обґрунтованості заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, а передбачають лише обов'язок уповноважених органів здійснити фіксацію наданих особою відомостей про кримінальне правопорушення, які вона надає усвідомлено для реалізації відповідними органами завдань кримінального провадження.

   Отже слідчий, дізнавач, прокурор отримавши заяву про кримінальний злочин, зобов’язаний внести відповідні відомості до ЄРДР. Іншого статтею 214 КПК України, не передбачено.

   В контексті наведеного вище відповідально заявляю, що зазначеними протиправними, злочинними діями фізичної осіби без національності і конституційного громадянства, якою є Філімонова Марія Валеріївна, мені, як уповноваженому представнику Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації», було завдано моральної і матеріальної шкоди (сукупно) в розмірі 2500000 (два мільйони п’ятсот тисяч) гривень.

   Положеннями статті 19. Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України {Офіційне тлумачення положення частини другої статті 19 див. в Рішенні Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009}.

   Відповідно до положень статті 60. Основного закону закріплено, що ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.

   В даному контексті хочу застерегти і нагадати уповноваженій особі, яка прийняла дану заяву, про кримінальну відповідальність передбачену положенням частини першої статті 396 КК України (приховування злочину), згідно якого заздалегідь не обіцяне приховування тяжкого чи особливо тяжкого злочину (наприклад: невнесення відомостей за заявою про злочин до ЄРДР) - карається арештом на строк до трьох місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк.  

   Враховуючи зазначене вище, керуючись нормами чинного законодавства,

 

ВИМАГАЮ:

 

-  прийняти і зареєструвати дану заяву про вчинений кримінальний злочин, що має ознаки передбачені частинами першою і другою статті 382, частинами першою і другою статті 199 та частиною першою статті 109 Кримінального кодексу України (КК України);

- відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального процесуального кодексу України (КПК України), Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події» та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення» (документи чинні на момент подання даної заяви про кримінальний злочин), - внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) впродовж 24 годин після прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин за вказаними в заяві попередніми кваліфікаціями та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати мені (заявнику з правами потерпілого) витяги з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кожній окремо кваліфікації;

- на виконання вимог КПК України і Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про затвердження Інструкції з організації взаємодії органів досудового розслідування з іншими органами та підрозділами Національної поліції України в запобіганні кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» - невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з підстави вчинення кримінального злочину, за попередніми кваліфікаціями, зазначеними в моїй заяві, відповідно до компетенції і визначеної підслідності;

- вручити мені, як заявнику з правами потерпілого, пам'ятку про процесуальні права і обов'язки потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК України;

- надати мені можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту 6 частини першої статті 56 КПК України, виключно в рамках відкритого кримінального провадження, по зазначеним фактам кримінальних злочинів, зазначених в моїй заяві;

-  згідно вимог пунктів частини другої статті 60 КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і реєстрацію моєї заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення ЄО/ЖЄО);

-  Відповідно до вимог пункту 1 частини четвертої статті 216 Кримінального процесуального кодексу України після внесення до ЄРДР передати кримінальну справу за моєю заявою про злочин, за підслідністю - до слідчих органів Державного бюро розслідувань та Служби безпеки України, відповідно до меж компетенції;

-  Повідомляти мене про кожну дію в ході досудового розслідування письмово;

-  Досудове розслідування провести у встановлений законом строк.

 

ДОДАТОК:

 

1.                  Копія супровідного листа № 16584/21 від 29 березня 2021 року і копія ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29 березня 2021 року по адміністративній справі № 160/4641/21 – на 5 (п’ятьох) арк.., стр. 01-05;

2.                  Копія супровідного листа № 28069/21 від 21 травня 2021 року і копія ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 травня 2021 року по адміністративній справі № 160/4641/21 – на 7 (сімох) арк.., стр. 06-12;

3.                  Копія виконавчого листа № 160/4641/21  від 21 липня 2021 року– на 2 (двох) арк.., стр. 13-14;

4.                  Копія витягу з ЄДРПОУ про юридичну особу з назвою «Кіровський районний суд міста Дніпропетровська» - на 6 (шістьох) арк.., стр. 15-20;

5.                  Копія реєстраційної картки форма № 6 юридичної особи з назвою «Кіровський районний суд міста Дніпропетровська» - на 9 (девятьох) арк.., стр. 21-29;

6.                  Копія запиту від 27 січня 2021 року № ЗПІ/072/21 – на 9 (девятьох) арк.., стр. 30-38;

7.                  Копія запиту від 02 лютого 2021 року № ЗПІ/075/21 – на 9 (девятьох) арк.., стр. 39-47;

8.                  Копія запиту від 08 лютого 2021 року № ЗПІ/076/21 - на 9 (девятьох) арк.., стр. 48-56;

9.                  Копія запиту від 11 лютого 2021 року № ЗПІ/083/21 - на 9 (девятьох) арк.., стр. 57-65;

10.              Копія запиту від 11 лютого 2021 року № ЗПІ/085/21 – на 1 (одному) арк.., стр. 66;

11.              Копія запиту від 15 лютого 2021 року № ЗПІ/087/21 – на 8 (вісьмох) арк.., стр. 67-74;

12.              Копія запиту від 22 лютого 2021 року № ЗПІ/088/21 – 10 (десятьох) арк.., стр. 75-84;

13.              Копія запиту від 26 лютого 2021 року № ЗПІ/089/21 до ТУ ДСА України в Дніпропетровській області – на 6 (шістьох) арк.., стр. 85-90;

14.              Копія відповіді ТУ ДСА України в Дніпропетровській області від 04.03.2021 № Ф-32/1092/21 – на 17 (сімнадцятьох) арк., стр. 91-107;

15.              Копія запиту (вих.. № 760/20 від 20 лютого 2020 року) та копія відповіді Апарату Верховної Ради України (№ 18/10 – 372 від 28.02.2020 року)  – на 12 (дванадцятьох) арк.., стр. 108-119;

16.              Копія запиту (вих.. № 761/20 від 20 лютого 2020 року) та копія відповіді Апарату Верховної Ради України (№ 18/10 – 361 від 27.02.2020 року)  – на 9 (дев’ятьох) арк.., стр. 120-128;

17.              Копія запиту (вих.. № 762/20 від 20 лютого 2020 року) та копія відповіді Апарату Верховної Ради України (№ 18/10 – 364 від 27.02.2020 року)  – на 9 (дев’ятьох) арк.., стр. 129-137;

18.              Копії відповідей ЦДАВО № 269 від 11 березня 2020 року і № 273 від 11 березня 2020 року – на 12 (дванадцятьох) арк.., стр. 138-149;

19.              Копія запиту Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» (вих.. № ЗПІ/098/21 від 04 березня 2021 року) та копія відповіді Апарату Верховної Ради України (від 05 березня 2021 року № 18/07-441) – на 3 (трьох) арк.., стр. 150-152

20.                Копія запиту на інформацію (від 28 жовтня 2020 року № ЗПІ/046/20) і відповіді (від 30 жовтня 2020 року № 18/10-1839) до/від Верховної Ради України – на 4 (чотирьох) арк.., стр. 153-156;

21.              Копія запиту на інформацію (від 01 березня 2021 року № ЗПІ/090/21) і відповіді (від 01 березня 2021 року № 18/07-369) до/від Верховної Ради України – на 3 (трьох) арк.., стр. 157-159;

22.              Копія запиту на інформацію (від 01 березня 2021 року № ЗПІ/091/21) і відповіді (від 01 березня 2021 року № 18/07-370) до/від Верховної Ради України – на 3 (трьох) арк.., стр 160-162.

 

   Всього в додатку 162 (сто шістдесят два) пронумерованих аркуші.

 

        26 липня 2021 року

 

   З повагою,

Уповноважений представник

ГО ОПГ «Багнет Нації»:______________________________ С. В. Філіпенко

Читайте також: Відсутність громадянства у судді не є підставою для його відводу)))

Повторний відвід судді без громадянства Казака С. Ю.

Третій відвід судді Кіровського райсуду Казака С. Ю.

Четвертий відвід судді Казаку через отримання і використання ним сурогатної валюти

Встановлюємо правосуб'єктність Кіровського суду, і правоздатність його керівника - запит

Отримання суддею зарплати у сурогатній валюті не є злочином – відео і ухвала судді Вусик Є. О.

«Суддя за трансфертом», або Кріштіану Роналду в мантії

Кінанібудіт))): П’ятий відвід судді Казаку С. Ю. – заява + клопотання

Кіровський райсуд Дніпра – яскравий приклад повалення конституційного ладу в Україні

Кіровський суд Дніпра ігнорує запити від ГО ОПГ «Багнет Нації» - запит до ТУ ДСА в Дніпропетровській області

Сьомий відвід судді Казака через незнання КПК

Як суддя Казак дізнався про відсутність громадянства у особи, якою він був «призначений» на посаду

Звернулись до окружного, адже Кіровський районний - мовчить, як партизан) – позовна заява щодо ненадання публічної інформації

Окружний адмінсуд Дніпра відкрив провадження щодо ненадання публічної інформації Кіровським райсудом – ухвала

Кіровський суд Дніпра таки зобов’язали виконати закон – ухвала

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО ОПГ «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного ладу в Україні!


2 коментарі:

  1. Поясніть, є прийнятий закон України - Про громадянство України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2235-14#Text) , в якому саме розглядаються питання по - Про підстави набуття і припинення громадянства України ! Що тут не так, навіщо формували запит ?

    ВідповістиВидалити
  2. закон є , але як я зрозумів "ця КОРПОРАЦІЯ УКРАЇНА" не утровювала його, тому й не може надати докази прийняття, можливо помиляюсь?!

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -