- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 14 травня 2019 р.

Суддя Олійник підтвердив відсутність «в природі» правоустановчих документів Дніпроміськради

   Під час третього підготовчого засідання яке відбулося 14 травня 2019 року, суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Олійник В. М., посилаючись на пояснення неналежного представника відповідача, заявив про неіснування в природі правоустановчих документів у Дніпровської міської ради (на відео).


Повне відео:


щодо  приєднання до матеріалів адміністративної справи реєстраційних відомостей про юридичні особи суб’єкти господарювання з назвами районних у місті рад, а саме: «Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі ради» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальної районної у місті Дніпрі ради» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацької районної у місті Дніпрі ради» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарської районної у місті Дніпрі ради» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборної районної у місті Дніпрі ради» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральної районної у місті Дніпрі ради» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівської районної у місті Дніпрі ради» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківської районної у місті Дніпрі ради» (код ЄДРПОУ: 34059261), та витребування доказів на підтвердження їх правосуб’єктності, як органів місцевого самоврядування відповідних територіальних громад районів у місті

   В провадженні судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Олійника Віктора Миколайовича знаходиться адміністративна справа № 160/7958/18, за позовом Сколкова Олександра Олександровича та Пославського Олександра Олександровича до Дніпровської міської ради, щодо скасування рішення від 25.04.2018 № 95/31 «Про функціонування районних у місті рад та їх виконавчих органів».
   Основними засадами (принципами) адміністративного судочинства є офіційне з’ясування всіх обставин у справі, розумність строків розгляду справи судом, неприпустимість зловживання процесуальними правами.
   З огляду на положення частини першої, другої і третьої статті 166. Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) при розгляді справи судом учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування тощо щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях, а також запереченнях проти заяв і клопотань. Заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі. Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.
   25 квітня 2019 року під час другого підготовчого засідання по зазначеній вище справі суддя Олійник В. М. ухвалив рішення про залучення до адміністративного провадження в якості третіх осіб які не заявляють своїх вимог, - представників районних у місті рад, а саме:
- Амур-Нижньодніпровської у місті Дніпрі ради;
- Індустріальної районної у місті Дніпрі ради;
- Новокодацької районної у місті Дніпрі ради;
- Самарської районної у місті Дніпрі ради;
- Соборної районної у місті Дніпрі ради;
- Центральної районної у місті Дніпрі ради;
- Чечелівської районної у місті Дніпрі ради;
- Шевченківської районної у місті Дніпрі ради.
   Відповідно до положень статті 43 КАС України адміністративна процесуальна правосуб’єктність - це здатність мати процесуальні права та обов’язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами). Це, також, здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов’язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
Згідно положень статті 46. КАС України сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач. Позивачем в адміністративній справі можуть бути громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, підприємства, установи, організації (юридичні особи), суб’єкти владних повноважень. Відповідачем в адміністративній справі є суб’єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом. Громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, громадські об’єднання, юридичні особи, які не є суб’єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб’єкта владних повноважень.
Згідно частини четвертої статті 55. КАС України держава, територіальна громада бере участь у справі через відповідний орган державної влади, орган місцевого самоврядування відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник або представник.
   Як зазначено у статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
   Відповідно до норм частини другої статті 77. КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
   Відповідно до положень статті 80. Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.
   Згідно частини другої статті 81. ЦКУ юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно до статті 87 цього Кодексу. Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Положеннями частини третьої статті 81. ЦКУ чітко визначено, що даним Кодексом встановлюються порядок створення, організаційно-правові форми, правовий статус юридичних осіб приватного права.
   Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом. На превеликий жаль слід констатувати, що відповідного закону «про утворення і правовий статус юридичних осіб публічного права» Верховна Рада України й досі, не ухвалила. Єдиним офіційним документом на офіційному сайті Верховної Ради України, зі спробою офіційного тлумачення зазначених положень про утворення юридичних осіб публічного права, є Лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 29.06.2006 року № 4643 «Про порядок утворення юридичних осіб публічного права» (додається), який дублює положення Цивільного кодексу України в розділі «Юридична особа» (додається). 
   Частиною другою статті 2. Цивільного кодексу України визначено, що учасниками цивільних відносин є: держава Україна, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права.
   Статтею 169. ЦКУ визначені правові форми участі територіальних громад у цивільних відносинах, а саме:
1. Територіальні громади діють у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин.
2. Територіальні громади можуть створювати юридичні особи публічного права (комунальні підприємства, спільні комунальні підприємства, навчальні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом.
3. Територіальні громади можуть створювати юридичні особи приватного права (підприємницькі товариства тощо), брати участь в їх діяльності на загальних підставах, якщо інше не встановлено законом.
Відповідно до положень статті 172. ЦКУ територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов'язки через утворені ними органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої законом (відповідного закону ВРУ також не ухвалювала).
Нормами статті 175. Цивільного кодексу України визначено, що територіальні громади відповідають за своїми зобов'язаннями своїм майном, крім майна, на яке відповідно до закону не може бути звернено стягнення.
Статтею 176. ЦКУ визначено розмежування відповідальності за зобов'язаннями держави, Автономної Республіки Крим, територіальних громад та створених ними юридичних осіб наступним чином:
1. Держава, Автономна Республіка Крим, територіальні громади не відповідають за зобов'язаннями створених ними юридичних осіб, крім випадків, встановлених законом.
2. Юридичні особи, створені державою, Автономною Республікою Крим, територіальними громадами, не відповідають за зобов'язаннями відповідно держави, Автономної Республіки Крим, територіальних громад.
3. Держава не відповідає за зобов'язаннями Автономної Республіки Крим і територіальних громад.
4. Автономна Республіка Крим не відповідає за зобов'язаннями держави і територіальних громад.
5. Територіальна громада не відповідає за зобов'язаннями держави, Автономної Республіки Крим та інших територіальних громад.
Отже, з огляду на зазначене вище – територіальна громада, на законодавчому рівні, визначена виключно як суб’єкт права, є юридичною особою публічного права, набуває своїх повноважень через утворені нею органи місцевого самоврядування та має виключне право щодо утворення юридичних осіб публічного і приватного права. Це положення співзвучне і закріплюється статтею 6. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» згідно якої первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста. В свою чергу з огляду на норми частини першої статті 10. даного Закону сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Порядок формування та організація діяльності рад визначаються Конституцією України, цим та іншими законами, а також статутами територіальних громад.
Відповідно до положень частини першої статті 16. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування є юридичними особами (публічного права) і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.
Зазначені вище норми чинного законодавства витікають з положень Конституції України – Основного закону норми якого є нормами прямої дії. Основного закону, який статтею 7. Гарантує громадянам право на місцеве самоврядування. На місцеве самоврядування, яке згідно частини третьої статті 140. Конституції України здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. З обов’язковим виконанням положень частини першої статті 142. Конституції України згідно з якою матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад Місцевого самоврядування, з чітким додержанням засад Європейської хартії місцевого самоврядування, і виконанням основоположних демократичних засад Конституції України, де відповідно до положень частини першої статті 143. Основного закону територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Відповідно до норм статті 60. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.
2. Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб'єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
3. Територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об'єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об'єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.
4. Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об'єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.
5. Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
6. Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
7. Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
8. Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
9. Сільські, селищні, міські, районні в містах (у разі їх створення) ради мають право:
1) вносити пропозиції про передачу або продаж у комунальну власність відповідних територіальних громад підприємств, установ та організацій, їх структурних підрозділів та інших об'єктів, що належать до державної та інших форм власності, якщо вони мають важливе значення для забезпечення комунально-побутових і соціально-культурних потреб територіальних громад;
2) на переважне придбання в комунальну власність приміщень, споруд, інших об'єктів, розташованих на відповідній території, якщо вони можуть бути використані для забезпечення комунально-побутових та соціально-культурних потреб територіальних громад;
3) мати об'єкти комунальної власності за межами відповідних адміністративно-територіальних одиниць.
Згідно частини першої статті 61. Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування в селах, селищах, містах, районах у містах (у разі їх створення) самостійно складають та схвалюють прогнози відповідних місцевих бюджетів, розробляють, затверджують і виконують відповідні місцеві бюджети згідно з Бюджетним кодексом України.
Відповідно до положень пункту другого частини першої статті 2. Бюджетного кодексу України бюджети місцевого самоврядуванняце бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад.
   На превеликий жаль, слід констатувати той ганебний факт, що Розділ ХІ «Місцеве самоврядування» Конституції України, й досі, не виконано. Саме тому, має місце факт наявних ознак повалення конституційного ладу, який бере свій початок з узурпації влади на рівні місцевого самоврядування самопроголошеними, утвореними в неконституційний спосіб, та зареєстрованими як юридичні особи приватного права установами, з привласненими ними функціями і назвами органів місцевого самоврядування, які, водночас, всупереч вимогам чинного законодавства, до того ж, являються суб’єктами господарювання, мають свій ідентифікатор у вигляді коду ЄДРПОУ, що свідчить про реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також ідентифікатор економічної діяльності у вигляді коду КВЕД, та є платниками податків.
   Положенням про ЄДРПОУ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України N 118 від 22 січня 1996 року, пунктом 1. чітко визначено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України  - це  автоматизована  система  збирання,  накопичення  та  опрацювання даних  про юридичних осіб всіх форм власності та  організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що  знаходяться за її межами.
   Згідно пункту 3. Положення про ЄДРПОУ до Державного реєстру включаються дані про  такі  суб'єкти  господарської діяльності:
-              юридичні   особи,   а    також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші відокремлені підрозділи,  що  розташовані  на  території  України  і  провадять  свою  діяльність   на   підставі  законодавства України;
-              юридичні   особи,   а  також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші  відокремлені  підрозділи,  розташовані  за  межами України, які створені з участю  юридичних  осіб  України  і  діють відповідно до законодавства іноземних держав.
   На підставі вищенаведеного до  ЄДРПОУ можуть бути внесені відомості виключно  про осіб, які здійснюють господарську діяльність і є суб'єктами  господарської діяльності. Саме це, є чіткими ознаками поваленням конституційного ладу на рівні місцевого самоврядування та захоплення публічної власності територіальних громад. Адже з огляду на положення частини першої статті 8. Господарського кодексу України держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.
Крім того, навіть у самого Закону України від 15 травня 2003 року № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (яким наразі регулюється питання реєстрації юридичних осіб) - немає жодної юридичної сили, як у нормативно-правового акту, адже даний закон, не завірений відповідно до Указу Президента України від 19 грудня 1996 року № 1230/96 Великою Державною Печаткою України (якою мають засвідчуватись оригінали законів), через невиконання статті 20. Конституції України в частині затвердження на законодавчому рівні (двома третинами від конституційного складу Парламенту) державних символів, і, в першу чергу, - Державного Герба України.
Отже, зважаючи на вищезазначене, слід констатувати, що введені ухвалою судді Олійника В. М. в якості третіх осіб які не заявляють своїх вимог представників установ з назвами наступних, районних у місті рад «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), як на нашу спільну думку, - не є належними представниками, утворених в конституційний спосіб органів місцевого самоврядування.  
   З огляду на вищезазначені доводи підкріплені положеннями чинного законодавства,

                                                         ПРОСИМО:

1.                Розглянути і долучити дане клопотання (разом із додатком) до матеріалів справи № 160/7958/18;
2.                  Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати завірені належним чином копії Протоколів загальних зборів районних у місті Дніпропетровську територіальних громад;
3.                Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати завірені належним чином копії Статутів відповідних територіальних громад, затверджених загальними зборами районних у місті Дніпропетровську територіальних громад;
4.                Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати завірені належним чином копії Розпорядчих актів, Свідоцтв і відомостей про державну реєстрацію (як юридичних осіб публічного права) представницьких і виконавчих органів (рад і виконкомів) відповідних територіальних громад, затверджених Статутами районних у місті Дніпропетровську територіальних громад;
5.                Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати копії відбитків гербових печаток відповідних районних у місті Дніпропетровську територіальних громад, із затвердженими на них державними символами, визначеними статтею 20. Конституції України;
6.                Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати завірені належним чином відомості про банківські реквізити місцевих бюджетів районних у місті Дніпропетровську територіальних громад;
7.                Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати завірені належним чином відомості про державну реєстрацію в державному реєстрі, як первинних суб’єктів місцевого самоврядування (юридичні особи публічного права), відповідні  районні у місті Дніпропетровську територіальні громади;
8.                Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати посилання на електронні реєстри облікованої публічної власності відповідних районних у місті Дніпропетровську територіальних громад;
9.                Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати посилання на електронні реєстри власників (громадян) відповідних районних у місті Дніпропетровську територіальних громад;
10.           Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати завірені належним чином відомості про передачу в управління територіальній громаді міста Дніпропетровська  відповідними районними у місті Дніпропетровську територіальними громадами, своєї спільної, публічної, рухомої і нерухомої власності;
11.           Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати посилання на електронні земельні кадастри відповідних районних у місті Дніпропетровську територіальних громад;
12.              Зобов’язати представників установ з назвами районних у місті рад, а саме «Новокодацька/Ленінська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Соборна/Жовтнева районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна/Кіровська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська/Красногвардійська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська/Бабушкінська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261), - надати відомості з результатами місцевих референдумів щодо перейменування відповідних районних у місті Дніпропетровську територіальних громад. 

Додаток:

-              Витяг з офіційного сайту Верховної Ради України rada.gov.ua (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v4643563-06?fbclid=IwAR2LUFQn2MDHw6_uSukOivhTm-6HFYEOlRIDhwkaQNIDLmqBVDWdZFcDTvo)    Лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 29.06.2006 року № 4643 «Про порядок утворення юридичних осіб публічного права» – на 2 (двох) арк., стр. 01-02;
-              Відомості з сайту (http://dovidnyk.in.ua/directories) КОАТУУ/Державний класифікатор обєктів адміністративно-територіального устрою України – на 4 (чотирьох) арк.., стр. 03-06;
-              Витяги і відомості з сайту Міністерства юстиції України Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/help) про юридичні особи, суб’єкти господарської діяльності, з назвами: «Амур-Нижньодніпровська у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34734570); «Індустріальна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059942); «Новокодацька районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 26508865); «Самарська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 25724070); «Соборна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33857416); «Центральна районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 33808797); «Чечелівська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34497571); та «Шевченківська районна у місті Дніпрі рада» (код ЄДРПОУ: 34059261) - на 78 (сімдесят вісьмох) арк.., стр. 07-84;
-              Копії запиту до Верховної Ради України та відповіді від ВРУ і ЦДАВО у вигляді копій титульної і останніх сторінок Закону України від 15 травня 2003 року № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» - на 18 (вісімнадцятьох) арк., стр. 85-102.

14 травня 2019 року




Хронологія даного питання в матеріалах: Поцріот філатов вирішив влаштувати державний переворот?

Група відомих правозахисників Дніпра представлятиме позивачів у справі проти Дніпроміськради

Жодних «шкурняків» - виключно інтереси громади: яке рішення Дніпроміськради ми скасовуємо

Окружний адмінсуд Дніпра зобов’язав міськраду надати правоустановчі документи

Суддя Лозицька самовідвелася у справі щодо рішення Дніпроміськради. І тому є вагомі причини…

В своїй ухвалі про самовідвід суддя Лозицька заявили про тиск щодо неї з боку представників позивачів

Заяви судді Лозицької є безпідставними, а її поведінка неприпустимою – черговий запит до суду

No comments – укази про призначення судді Лозицької І. О.

Між молотом і ковадлом: вже третій суддя накивав п’ятами від розгляду справи про незаконне рішення приватної Дніпроміськради

Верховна Рада не реєструвала, а Казначейство не обслуговує: як вилазить «фількина грамота» щодо компетенції (легітимності) Дніпроміськради

Дисциплінарна скарга до ВРП і ВККСУ стосовно поведінки судді окружного адмінсуду Дніпра

Дніпропетровський окружний адмінсуд про повноваження своїх суддів

В Дніпрі відбулося підготовче засідання щодо скасування незаконного рішення «міської ради»

Підсумовуючи друге підготовче засідання в справі щодо скасування рішення Дніпроміськради

«Антиконституційний хор» судді Олійника?


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -