Вих. № ЗПІ-007/047/22 Дата: 11 листопада
2022 року
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА
ПРОКУРАТУРА, код: 02909973
69005, Україна, м. Запоріжжя,
вул. О. Матросова, 29-А,
тел..: +38 (061) 225 10 25
E-mail: press@zap.gp.gov.ua
Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні
розпорядження
чи накази. За віддання і
виконання явно злочинного розпорядження
чи наказу настає юридична
відповідальність.
(Стаття 60. Конституції України)
ЖУРНАЛІСТСЬКИЙ ЗАПИТ
про надання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації»
(в рамках журналістського
розслідування)
02 листопада 2022 року під час проведення так
званого судового засідання (Справа Буц 334/7133/21 Провадження
1-кп/334/353/22 ЄРДР 12021082050001147) в
приміщенні ліквідованої підпунктом 58 пункту 1 Указу Президента від 29 грудня
2017 року «Про ліквідацію і утворення місцевих загальних судів» юридичної особи
приватного права (суб’єкта господарювання) з назвою «Ленінський районний суд
міста Запоріжжя» (код ЄДРПОУ: 37408421) за усною вказівкою фізособи в мантії
БАРУЛІНОЇ ТАМАРИ ЄВГЕНІВНИ, яка й досі не підтвердила своїх конституційних
повноважень (статус ПРОФЕСІЙНОГО
СУДДІ у особи наразі встановлюється), в присутності прокурора
ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВКА ПАВЛА ВОЛОДИМИРОВИЧА,
представниками незаконного (не утвореного законом згідно пункту 12 частини
першої статті 92., утвореного всупереч положенням частини шостої статті 17. КУ)
воєнізованого збройного формування з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ
СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСТІ» (код ЄДРПОУ: 43544663), були застосовані
насильницькі дії які підпадають під кваліфікацію статті статті 345-1 Кримінального кодексу України, вчинені по відношенню до журналістів
благодійного видання Громадської організації «Об’єднана правозахисна група
«Багнет Нації» (реєстрація шляхом повідомлення: № 1508568 від 01.06.2020
року) друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації»
(реєстрація шляхом повідомлення: Свідоцтво ДП №
2303-1041р від 29.03.2021 року) Костянтина Сергійовича Кириченка та
Сергія Михайловича Барського.
Цього ж
дня, Костянтина Сергійовича Кириченка було протиправно, з порушенням положень
статті 62., пункту 22 частини першої статті 92. Конституції України та положень
статтей 5, 6, 7, 13, 14 та 17 Конвенції про захист прав людини і основоположних
свобод, доправлено до ізолятора тимчасового тримання у місті Запоріжжі,
розташованого за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Верхня, 2.
05 листопада 2022 року іншою фізособою в
мантії того ж ліквідованого Ленінського районного суду міста Запоріжжя
ФІЛІПОВОЮ ІННОЮ МИКОЛАЇВНОЮ (статус ПРОФЕСІЙНОГО СУДДІ у особи наразі
встановлюється), було обрано запобіжний захід тримання Костянтина Сергійовича
Кириченка під вартою на 60 діб (Справа Бондаренка 334/4941/22
Провадження 1-кс/1552/22 ЄРДР 12022082050001895), після чого його було доправлено до юридичної
особи приватного права з назвою «ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЗАПОРІЗЬКИЙ СЛІДЧИЙ
ІЗОЛЯТОР» (код ЄДРПОУ: 08563553), що знаходиться за адресою: місто Запоріжжя,
вулиця Перша ливарна, 36.
Слід
зауважити, що під час судового засідання 05.11.2022 року прокурор
ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ, приховуючи
факт повалення конституційного ладу за фактом ліквідації зазначеним вище указом
президента від 29 грудня 2017 року Ленінського районного суду міста Запоріжжя,
і утворення підпунктом 22 пунктом другим того самого указу Третього окружного
суду міста Запоріжжя (код ЄДРПОУ: 42488760) – у Вознесенівському та
Дніпровському районах міста Запоріжжя із місцезнаходженням у місті Запоріжжі, -
довів свою некомпетентність в галузі юриспруденції, заявивши про те, що згідно
пункту 3 Розділу ХІІ «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України від 2
червня 2016 року № 1402-VIII «Про
судоустрій і статус суддів» районні,
міжрайонні, районні у містах, міські, міськрайонні суди продовжують здійснювати
свої повноваження до утворення та початку діяльності місцевого окружного суду,
юрисдикція якого розповсюджується на відповідну територію. Адже на момент
ліквідації Ленінського районного суду міста Запоріжжя та момент утворення
Третього окружного суду міста Запоріжжя з 30.09.2016 року вже діяла норма
частини другої статті 125. Конституції України (в редакції Закону України від 2 червня 2016 року № 1401-VIII «Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)», згідно якої: «Суд утворюється, реорганізовується і
ліквідовується ЗАКОНОМ, проект якого вносить до Верховної Ради України
Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя». До того ж,
прокурор ПОБЕЙВОВК П. В. мавби знати, що згідно
положень підпункту 6 пункту 16-1 Розділу ХV «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ»
Конституції України до впровадження нового адміністративно-територіального
устрою України відповідно до змін до Конституції України щодо децентралізації
влади, але не довше ніж до 31 грудня 2017 року, утворення, реорганізацію та
ліквідацію судів здійснює Президент України на підставі та у порядку, що
визначені ЗАКОНОМ (!!!).
За таких обставин прокурор ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
мусив зробити прокурорський запит до Верховної Ради України та переконатися у
відсутності відповідного профільного ЗАКОНУ, в національному законодавстві
України.
Більше того, прокурор ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ
ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ мав зупинити злочин
слідчо-оперативної групи, яка прибула на місце події 2 листопада 2022 року та
почала вчиняти слідчі дії з обмеженням доступу до будівлі суду без внесення
відповідних відомостей до ЄРДР, що кваліфікується (для СОГ) положеннями статті
365 в сукупності з частиною третьою статті 28. Кримінального кодексу України.
Фізособі-прокурору ПОБЕЙВОВКУ П. В. мало б
бути відомо, що на Людину і Громадянина Костянтина Сергійовича Кириченка окрім
положень Конституції і Конвенції розповсюджується також Рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2001 від 30 травня 2001 року,
де Суд дійшов висновку, що: «Наголошуючи на важливості
гарантій захисту прав і
свобод людини і громадянина, Конституція
України встановила, що
склад правопорушення як підстава
притягнення особи до юридичної
відповідальності та заходи
державно-примусового впливу за
його вчинення визначаються ВИКЛЮЧНО ЗАКОНОМ,
а не будь-яким іншим нормативно-правовим
актом, що юридична відповідальність
особи має індивідуальний характер, що ніхто не може відповідати за діяння, які
на час їх вчинення не визнавалися законом
як правопорушення, та бути
двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за
одне й те саме правопорушення (статті 58, 61, пункти 1, 22 частини першої
статті 92 Конституції України).
Системний аналіз викладених конституційних положень дає підстави дійти
висновку, що за своїм змістом
пункт 22 частини першої статті 92 Конституції України
спрямований не
на встановлення переліку видів
юридичної відповідальності. Ним визначено, що
виключно законами України мають врегульовуватись засади цивільно-правової відповідальності
(загальні підстави, умови, форми
відповідальності тощо), підстави
кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності -
діяння, які
є злочинами, адміністративними або дисциплінарними
правопорушеннями (основні ознаки правопорушень,
що утворюють їх склад),
та відповідальність за них.
У такий спосіб Конституція України ЗАБОРОНИЛА (!!!) врегульовувати зазначені питання
підзаконними нормативно-правовими
актами та встановила, що лише
Верховна Рада України у відповідному
законі має право визначати, яке правопорушення визнається, зокрема, адміністративним правопорушенням чи злочином, та міру відповідальності за нього».
В контексті
зазначеного Конституційний Суд України вирішив, що «Положення
пункту 22 частини першої статті 92 Конституції
України треба розуміти так, що ним безпосередньо не встановлюються
види юридичної відповідальності. За цим положенням виключно законами України визначаються засади цивільно-правової відповідальності, а також діяння, що є злочинами,
адміністративними або дисциплінарними правопорушеннями як підстави кримінальної, адміністративної, дисциплінарної відповідальності, та
відповідальність за такі діяння.
Зазначені питання не можуть бути
предметом регулювання підзаконними
нормативно-правовими актами».
Дане
Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України, остаточним. і не може бути оскарженим.
Отже в даному конкретному випадку
(02. і 05.11.2022 року) прокурор ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ
ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ, маніпулюючи законодавством,
ігноруючи положення Конституції України, міжнародних договорі, які є частиною
національного законодавства України, а також ігноруючи дану українському
народові присягу, діяв всупереч частині першій статті 214. Кримінального
процесуального кодексу України та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від
30.06.2020 № 298 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр досудових
розслідувань, порядок його формування та ведення» будучи свідком і
безпосереднім учасником описаних вище подій. В даному випадку дії прокурора
ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВКА ПАВЛА ВОЛОДИМИРОВИЧА підпадають
під кваліфікацію частини першої статті 396. Кримінального кодексу України –
приховування особливо тяжкого злочину.
В контексті зазначеного вище, наголошуємо на
наступному.
1 грудня 1991 року суверенною волею Українського
народу на Всеукраїнському референдумі
було затверджено Акт проголошення
незалежності України (документ від 24 серпня 1991 року) та створено Самостійну українську державу України.
Даний неспростовний, неоспорюваний факт покладено в Преамбулу (основу) нової
Конституції України (документ: 254к/96-ВР – без змін і
доповнень).
Преамбула нової Конституції України є не лише фундаментом конституційного ладу держави, а й відображенням
історичних та правових передумов, а також мотивів і цілей прийняття нової Конституції
України.
Положеннями статті 19 нової
Конституції України (документ: 254к/96-ВР – без змін і доповнень) правовий порядок в Україні
ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити
те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого
самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
{Офіційне
тлумачення положення частини другої статті 19 див. в Рішенні
Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від
16.04.2009}
Згідно положень статті 6. Конституції
України (документ: 254к/96-ВР – без змін і доповнень) Державна
влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та
судову. Органи законодавчої, виконавчої та
судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією
межах і відповідно до законів України.
Частиною
четвертою статті 5. Конституції України (документ: 254к/96-ВР
– без змін і доповнень) закріплено, що ніхто не
може узурпувати державну владу.
{Офіційне тлумачення
положення частини четвертої статті 5 див. в Рішенні
Конституційного Суду № 6-рп/2005 від 05.10.2005}
Частиною другою статті 131-1 Конституції України (документ: 254к/96-ВР)
визначено, що організація та порядок
діяльності прокуратури визначаються законом.
Прокуратура
України становить єдину систему, яка в порядку, передбаченому Законом України від 14
жовтня 2014 року № 1697-VII “Про прокуратуру» (далі – ЗУ), здійснює встановлені Конституцією України функції з метою захисту прав і свобод людини,
загальних інтересів суспільства та держави (ст. 1
ЗУ).
Функції
прокуратури України здійснюються виключно прокурорами. Делегування функцій
прокуратури, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими
особами не допускається (ст. 5 ЗУ).
Прокурор
зобов’язаний неухильно додержуватися присяги прокурора. За порушення присяги
прокурор несе відповідальність, передбачену законом (ч. 3
ст. 19 ЗУ). Текст
Присяги підписується прокурором і зберігається в його особовій справі. Процедура
складення Присяги визначається Генеральним прокурором. Про складення Присяги
вноситься запис у трудову книжку (ч. 2 ст. 36 ЗУ).
Прокурори мають службове посвідчення. Положення про
службове посвідчення та його зразок затверджуються Генеральним прокурором. Службове
посвідчення вручається Генеральним прокурором або за його дорученням іншим
прокурором (ч. 1, 2 ст. 21 ЗУ).
Прокурором окружної прокуратури, прокурором обласної
прокуратури, а також прокурором Офісу Генерального прокурора може бути
призначений громадянин
України, який має вищу юридичну освіту та
відповідний
стаж роботи в галузі права (ч.ч. 1-3 ст. 27 ЗУ).
Відповідно до положень Статті 40. Конституції
України (Основного закону) усі мають право направляти індивідуальні чи
колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної
влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих
органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у
встановлений законом строк.
Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину
України право вільно збирати, зберігати,
використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на
свій вибір.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок
здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що
знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
Відповідно до положень пункту 6
частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації»
(далі – Закон) право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною
відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону
здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів
владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого
використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього
Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та
інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану,
місця проживання, мовних або інших ознак.
Згідно з положеннями статті 5.,
зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом
надання інформації за запитами на інформацію.
Частиною сьомою статті 6 цього Закону
встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо
документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається
інформація, доступ до якої необмежений.
Згідно з положеннями статті 21.
Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно.
При
наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний
інтерес, плата
за копіювання та друк не стягується.
Відповідно до положень частини 2,
3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що
інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або
відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні
інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією,
але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто
нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з
одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку
розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним
розпорядником.
Отже, на підставі викладеного вище, в
рамках журналістського розслідування друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» (Свідоцтво ДП № 2303-1041р від 29.03.2021 року)
– офіційного видання Громадської організації «Об’єднана правозахисна група
«Багнет Нації» (реєстраційний № 1508568 від
01.06.2020 року), на виконання і дотримання правових засад діяльності
журналістів визначених Конституцією України (254к/96-ВР), законами України "Про інформацію" (2657-12), "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" (2782-12), "Про інформаційні агентства" (74/95-ВР), "Про порядок висвітлення діяльності органів державної
влади та органів місцевого самоврядування в
Україні засобами масової
інформації"
(539/97-ВР), "Про телебачення і радіомовлення" (3759-12), "Про державну підтримку засобів масової інформації та
соціальний захист журналістів" (540/97-ВР) та іншими нормативно-правовими актами,
керуючись положеннями частини другої статті 34. Конституції України (254к/96-ВР), згідно якої кожен має право вільно збирати,
зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в
інший спосіб на свій вибір ({Офіційне тлумачення положення частини другої статті 34 див. в Рішенні
Конституційного Суду № 2-рп/2012 від 20.01.2012}), - для проведення
незалежного, об’єктивного журналістського розслідування в світлі заявлених вище
фактів кримінальних правопорушень,
та можливого подальшого звернення до Служби безпеки України з відповідною
заявою про злочин, звертаємось до Вас і,
П Р О С И М О:
1.
Надати завірену належним чином
(згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа №
160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19) копію Розпорядчого
акту про утворення державного органу з назвою
«Запорізька обласна прокуратура»;
2.
Надати фотокопію з оригіналу
Присяги прокурора ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВКА ПАВЛА
ВОЛОДИМИРОВИЧА;
3.
Надати витяг з трудової книжки
прокурора ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВКА ПАВЛА ВОЛОДИМИРОВИЧА
з відміткою про складення
Присяги;
4.
Надати фотокопію затвердженого
Генеральним прокурором зразка службового посвідчення прокурора, виданого
прокурору ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВКУ ПАВЛУ ВОЛОДИМИРОВИЧУ;
5.
Надати достовірні
відомості/витяг у вигляді копії відповідного документа, якими підтверджується
вручення службового посвідчення Генеральним прокурором, або іншим прокурором за
його дорученням, прокурору ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВКУ
ПАВЛУ ВОЛОДИМИРОВИЧУ;
6.
Надати достовірні
відомості/витяг у вигляді копії відповідного документа, яким підтверджується
конституційне громадянство Самостійної української держави України у прокурора
ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВКА ПАВЛА ВОЛОДИМИРОВИЧА;
7.
Надати достовірні
відомості/витяг у вигляді копії відповідного документа, про результати
останнього кваліфікаційного іспиту складеного прокурором ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ
ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВКОМ ПАВЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ;
8.
Надати достовірні відомості про
розмір отриманої заробітної плати, премій та заохочень отриманих прокурором
ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЦЕВОЇ ПРОКУРАТУРИ № 3 ПОБЕЙВОВКОМ ПАВЛОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ за 2021
та першу половину 2022 років;
9.
Відповідь
надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених
пунктів прохальної частини запиту, та
надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на зазначену адресу
уповноваженого представника, а саме: 49055, місто Дніпро, Сергію Веніаміновичу Філіпенку,
і в
електронному вигляді на електронну адресу (e-mail: svf2011@ukr.net).
У випадку, якщо з якихось причин не можливо
надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати)
запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної
інформації», до розпорядника відповідної інформації.
Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті
«БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com
Д О Д А Т О К:
-
Копія свідоцтва про державну реєстрацію
друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» - на 1 (одному)
арк.;
-
Копія посвідчення
журналіста-кореспондента №007/ДЗМІ-БН на ім’я Сергія Філіпенка – на 1 (одному) арк..
З повагою, Голова редколегії головний
редактор друкованого засобу масової
інформації газети «Багнет Нації»: _________________ С. В. Філіпенко
P. S. Дії, вчинені з метою
насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної
влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на
строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.
(стаття 109
Кримінального кодексу України)
Державна зрада, тобто
діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові,
територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній,
економічній чи інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах
воєнного стану або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній
державі, іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні
підривної діяльності проти України, - карається позбавленням волі на строк від
дванадцяти до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої.Звільняється
від кримінальної відповідальності громадянин України, якщо він на виконання
злочинного завдання іноземної держави, іноземної організації або їх
представників ніяких дій не вчинив і добровільно заявив органам державної влади
про свій зв'язок з ними та про отримане завдання.
(стаття 111 Кримінального кодексу України)
В
контексті зазначеного обов’язково до перегляду:
Два місяці в СІЗО – запобіжний
захід для журналіста «Багнет Нації»
Суддівське посвідчення "за
сало"?
Про невідповідність Нацполіції
Конституції України
Влад Акулов на підтримку
журналіста"Багнет Нації" Костянтина Кириченка 26.11.2022
ТУ ДСАУ в Запорізькій області
надало деякі відомості щодо своїх працівників – судді Баруліної Т. Є. та
Філіпової І. М.
Відвід 1
колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від роботи
Відвід 2 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від
роботи
Відвід 3 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від
роботи
Відвід 4 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від
роботи
Відвід 5 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від
роботи
Читайте
також: Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка ТУ ДСА в місті Києві
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка Печерського районного суду міста Києва
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка Національної поліції України
Корпорація «УКРАЇНА»:
з реєстраційної справи про зміну назви з ГПУ на ОГП
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка МВС УКРАЇНИ
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка Комунального підприємства «Київтеплоенерго»
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка Комунального концерну «Центр комунального сервісу»
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка ВАТ «Київгаз»
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка Державної судової адміністрації України
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка Прокуратури міста Києва
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка Служби судової охорони (ССО)
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка ВАТ «АК Київводоканал»
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка НКРЕКП
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка Департаменту патрульної поліції
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка Дарницького райсуду Києва
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка ДП «ДОКУМЕНТ»
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка Державної міграційної служби
України
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ»
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Корпорація
«УКРАЇНА»: ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ - реєстраційна картка
КАБМІН – КОНЦЕРН В
КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»?
Окружні
суди-фантоми Дніпра в американському реєстрі «Dun & Bradstreet»
Корпорація «УКРАЇНА»:
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД - реєстраційна картка
КОНСТИТУЦІЯ ПІД
СОУСОМ УЗУРПАЦІЇ – СУБ’ЄКТИВНЕ БАЧЕННЯ РОЗПОЧАТИХ АЛЕ НЕЗАВЕРШЕНИХ ПРОЦЕСІВ
Влад Акулов про
недооргани МВС, НП, ДФС, ДМС, ДПС, КМУ, ВРУ та інші
До нас звернулись
SaveФОП - дієві поради від Багнет Нації (відео)
Реєстраційна
картка ЮО «ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ»
Реєстраційна
картка ЮО «АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ»
Реєстраційна
картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
Корпорація
«УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста Києва - реєстраційна картка
Ілюзіон права: перетворення ВРЮ на ВРП – унікальні архівні копії
реєстраційної справи ЮО
Корпорація
«УКРАЇНА»: матеріали реєстраційної справи ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОДА
а що ж по факту? –
випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)
Читайте також: Спитали у ХМР про
розпорядчий акт і стосовно реєстрації в UPIK
Державні органи
України, як приватні підприємства в UPIK
ЦВК в іноземному реєстрі «Dun & Bradstreet»
Міністерства
корпорації «УКРАЇНА» в американському реєстрі «Dun & Bradstreet»
Суди Ужгорода
зареєстровані в американському реєстрі «Dun & Bradstreet» - запит
DUNS-номери Мін’юсту, Нацполіції, ДМС та інших в американському реєстрі «Dun & Bradstreet»
Політичні проекти корпорації «УКРАЇНА» в американському реєстрі «Dun & Bradstreet»
Читайте
також: У КМУ відсутня
гербова печатка та бланки нормативної документації установи
За ціною
туалетного паперу – дещо з Постанов КМУ
Секретаріат КМУ:
що воно за «звір» такий?
Закону немає… КМУ
постановляє… добробут чиновників, зростає…
Діючий Кабмін УРСР
оголосив війну Громадянам України
Чому Кабмін працює
проти авторитету всіх інститутів державної влади України?
Секретаріат
Кабміну підтвердив незаконність Постанови КМУ № 658 (про ДМС)
Чернігівська
податкова, як і всі інші, створена «липовою» Постановою КМУ
Made in USSR або
сумнівна легітимність КМУ
Кабмін не зміг
підтвердити свою правосуб’єктність з першої спроби (відповідь на запит)
Ким утворений та
чому не зареєстрований Кабмін (КМУ)
Давайте скинемось
КМУ на гербову печатку! – продовження карантину
Читай «Багнет
Нації» та не виконуй злочинних наказів КМУ!
ГО ОПГ «Багнет
Нації» скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ
Кабмін гройсмана
популяризує Конституцію. Вам здається, що це анекдот? Ні! Це - документ!!!
Як КМУ затвердив
незатверджений державний символ на печатках і табличках міністерств
Як діючий Кабмін
УРСР "легітимізує" незаконні ДПІ? Реформує, об’єднуючи!
Фактаж держзради в
постановах КМУ про утворення ДФС, і не тільки…
Які іще акти
Української РСР і Союзу РСР скасував Кабмін Гройсмана
Читайте також: Газету «Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва
Першу річницю утворення ГО ОПГ «Багнет Нації» відзначили першим випуском
власної газети
Збираємо кошти на перший тираж газети «Багнет Нації»
«Екстрений» і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо
те, про що мовчать інші
Новий номер газети «Багнет Нації», як додаток до запиту, заяви, клопотання
на правоздатність
Збираємо на друк нових випусків газети "Багнет Нації" -
оголошення
П’ятий випуск газети «Багнет Нації»
«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий
випуск газети «Багнет Нації»
Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви
про злочин на роботодавця
Катехізис єврея СРСР українською – восьмий випуск газети «Багнет Нації»
КОРОТКО ПРО ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск газети
«Багнет Нації»
Поновлення на роботі за рішенням суду – одинадцятий випуск газети «Багнет
Нації»
ВІДВІД ВСІЄЇ
СУДОВОЇ СИСТЕМИ… - тринадцятий випуск газети «Багнет Нації» від 22.02.2022
ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ
«БАГНЕТ НАЦІЇ»:
газета Багнет нації - Google Drive
Авторський
проект Сергія Філіпенка:
а що ж по факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)
а що ж по факту? –
випуск 2 (замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)
а що ж по факту? -
випуск 3 (замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)
а що ж по факту? -
випуск 4 (замість держслужбовців - біометрики, апатриди та ЖЗО!)
а що ж по факту? -
випуск 5 (замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)
а що ж по факту? –
випуск 6 (замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)
а що ж по факту? –
випуск 7 (замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР!)
а що ж по факту? –
випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)
Підтримати
правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет
Нації» можна переказом на картрахунок
ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633 на ім’я Сергія
Філіпенка
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар