Якщо роботодавець примушує
вас до медичних експериментів, ознайомте його з даним випуском газети «Багнет
Нації»
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ: ЗВІЛЬНЕННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ РОБОТОДАВЦЯ ЗА НЕЗАКОННЕ ЗВІЛЬНЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ
Зазвичай дуже багато найманих
працівників не знають своїх прав і не розуміють, як їх відновити та захистити
при порушенні трудового законодавства під час карантинних заходів. Проте
законодавством передбачено відповідальність для роботодавців, які незаконно звільняють
працівників.
Дуже багато роботодавців під час карантинних заходів
змушують під тиском працівників звільнятися, але, якщо працівник не має бажання
звільнятись, він не повинен за будь-яких умов писати заяву на звільнення.
Слід зазначити, що вимоги Кодексу законів про працю України
не дають права роботодавцю звільняти працівників через введення карантину або
обмежувальні заходи.
Насамперед варто зауважити, що ніяких змін щодо звільнення
працівників на період здійснення карантинних заходів, спрямованих на
запобігання виникненню і поширенню COVID-19, не вносилося.
Проте, якщо роботодавець і працівник згодні, то трудовий
договір у будь-який час може бути припинений або розірваний за власним бажанням
працівника з таких підстав, зокрема:
— угода сторін;
— закінчення строку дії трудового договору;
— призов або вступ працівника на військову службу,
направлення на альтернативну (невійськову) службу, крім випадків, коли за
працівником зберігаються місце роботи та посада;
— розірвання трудового договору з ініціативи
працівника;
— розірвання трудового договору з ініціативи власника
або уповноваженого ним органу;
— розірвання трудового договору на вимогу
профспілкового чи іншого уповноваженого на представництво трудовим колективом
органу;
— переведення працівника за його згодою на інше
підприємство, в установу, організацію або перехід на виборну посаду;
— відмова працівника від переведення на роботу в іншу
місцевість разом із підприємством, установою, організацією, а також відмова від
продовження роботи у зв’язку зі зміною істотних умов праці;
— набрання законної сили вироком суду, що виключає
можливість продовження роботи; підстави, передбачені контрактом та іншими
законами.
Отже, якщо якась із вищенаведених підстав виникла у період
карантину, звільнення працівника буде законним, а роботодавець не буде нести
жодної відповідальності за таке звільнення.
Законодавством також передбачено і відповідальність для
роботодавців, які незаконно звільняють працівників, то до таких роботодавців
установлено відповідальність за незаконне звільнення працівника з роботи з
особистих мотивів — штраф у розмірі від 2 000 до 3 000 НМДГ (від 34 000 до 51
000 грн) або позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною
діяльністю на строк до 3 років, або виправні роботи на строк до 2 років(ст. 172
Кримінального кодексу).
Ті самі дії, вчинені повторно або щодо неповнолітнього,
вагітної жінки, одинокого батька, матері або особи, яка їх замінює і виховує
дитину віком до 14 років або дитину з інвалідністю, караються штрафом у розмірі
від 3 000 до 5 000 НМДГ (від 51 000 до 85 000 грн) або позбавленням права
обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 5 років, або
виправними роботами на строк до 2 років, або арештом на строк до 6 місяців.
Також до роботодавця можуть бути застосовані норми ст. 173
КК, згідно з якою порушення угоди про працю службовою особою підприємства,
установи, організації незалежно від форми власності шляхом обману чи
зловживання довірою або примусом карається штрафом у розмірі до 50 НМДГ (850 грн),
або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на
строк до 5 років, або арештом на строк до 6 місяців, або обмеженням волі на
строк до 2 років.
Тому, звільняючи працівників у період карантинних заходів
або спонукання працівників до написання заяв на звільнення шляхом тиску на них,
роботодавцю загрожує накладення штрафних санкцій чи інші види відповідальності.
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ
УКРАЇНИ: ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ (від 20.08.2021 року) ЩОДО НЕПРАВОМІРНОСТІ
ЗАСТОСУВАННЯ РОБОТОДАВЦЕМ ДО ПРАЦІВНИКА ЗАХОДІВ ПРИМУСУ ТА/АБО ДИСЦИПЛІНАРНОГО
СТЯГНЕННЯ ЗА ВІДМОВУ ВАКЦИНУВАТИСЯ ВІД КОРОНАВІРУСНОЇ ХВОРОБИ COVID-19
Відповідно до
статті 284 Цивільного кодексу України надання медичної допомоги фізичній особі,
яка досягла чотирнадцяти років, провадиться за її згодою. Повнолітня дієздатна фізична особа, яка усвідомлює значення своїх дій і
може керувати ними, має право відмовитися від лікування.
Статтею 43 Основ законодавства про охорону здоров’я України визначено, що
для застосування методів діагностики, профілактики та лікування необхідна згода інформованого відповідно до статті 39 цих Основ пацієнта.
Частиною шостою статті 12 Закону України «Про захист населення від
інфекційних хвороб» також передбачено, що повнолітнім дієздатним громадянам
профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після
надання об’єктивної інформації про щеплення, наслідки відмови від них та
можливі поствакцинальні ускладнення.
Крім того, у пункті 3 своєї Резолюції 2361 (2021) Парламентська асамблея
Ради Європи закликає та рекомендує інформувати громадян про те, що вакцинація
не є обов’язковою і що ніхто не може зазнавати політичного, соціального чи
іншого тиску для проходження вакцинації, а також забезпечити, щоб ніхто не
піддавався дискримінації за те, що не пройшов вакцинацію.
Відповідно до статті 2-1 Кодексу законів про працю України
(далі – КЗпП) будь-яка дискримінація у сфері праці, пряме або непряме обмеження
прав працівників залежно, зокрема від стану здоров’я, не допускається.
Слід зауважити, що статтею 43 Конституції України також гарантоване право
кожного на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він
вільно обирає або на яку вільно погоджується. Громадянам гарантується захист
від незаконного звільнення.
З ініціативи власника або уповноваженого ним органу трудовий договір може
бути розірвано, зокрема у випадку виявленої невідповідності працівника займаній
посаді або виконуваній роботі внаслідок стану здоров’я, що перешкоджає продовженню даної роботи (пункт 2 частини першої статті 40
КЗпП). Водночас таке звільнення може бути проведено лише на підставі фактичних
даних, які підтверджують, що внаслідок стану здоров’я (стійкого зниження працездатності) працівник не може належно виконувати
покладені на нього трудові обов’язки чи їх виконання протипоказано за станом
здоров’я (пункт 21 постанови Пленуму Верховного Суду України «Про практику
розгляду судами трудових спорів» від 06.11.1992 року № 9).
Зауважимо, що звільнення працівника з цієї підстави не є заходом
дисциплінарного стягнення.
Згідно зі статтею 147 КЗпП за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано один з таких заходів стягнення:
1) догана; 2) звільнення.
Разом з тим, пунктом 24 Типових правил внутрішнього трудового розпорядку
для робітників і службовців підприємств, установ, організацій, затверджених
постановою Держкомпраці СРСР за погодженням з ВЦРПС від 20.07.1984р. № 213 (які
зберегли свою чинність в частині, що не суперечить законодавству України),
визначено, що порушення трудової дисципліни – це невиконання чи неналежне
виконання з вини працівника покладених на нього трудових обов’язків. Отже,
відмова працівника від вакцинації не може вважатися порушенням трудової
дисципліни.
Крім цього, Дорожньою картою з впровадження вакцини від гострої
респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і
проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію COVID-19 в Україні у 2021
- 2022 роках, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я від 24.12.2020
№ 3018 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України 09.02.2021 № 213), встановлено, що вакцинація від
коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні буде добровільною для усіх груп
населення та професійних груп.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, не вбачається правових підстав у
роботодавця примушувати працівників вакцинуватися від коронавірусної хвороби
COVID-19 та/або притягати їх до дисциплінарної відповідальності за відмову
вакцинуватися від цієї хвороби.
УКРАЇНСЬКЕ
ПРАВОСУДДЯ ПРО КАРАНТИН І МАСКОВИЙ РЕЖИМ
«Стаття 44-3
КУпАП передбачає
відповідальність фізичних осіб та посадових осіб за порушення правил щодо
карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і
норм, передбачених Законом України
«Про захист населення від інфекційних хвороб», іншими актами
законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань
боротьби з інфекційними хворобами.
Диспозиція ст.44-3 КУпАП є банкетною, а тому
при вирішенні питання про притягнення до адміністративної відповідальності за
цією статтею потрібно звертатися до конкретних правил і норм, які регулюють
відносини боротьби з інфекційними хворобами, зокрема до вимог постанови
Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641».
(27
січня 2021 р. м. Житомир Справа № 296/9104/20)
«Також
слід зазначити, що згідно положень КУпАП,
розгляд справи про адміністративне правопорушення проводиться лише в межах
обставин, викладених у протоколі про адміністративне правопорушення, при цьому
суд не наділений повноваженнями самостійно змінювати фактичні обставини,
викладені у протоколі про адміністративне правопорушення.
Вказані
вимоги закону також узгоджуються з усталеною практикою Європейського суду з
прав людини, яку національні суди повинні враховувати при здійсненні правосуддя.
Відповідно
до рішень Європейського суду з прав людини («Малофеєв проти Росії» та «Карелін
проти Росії») у випадку, коли викладена в протоколі фабула адміністративного
правопорушення не відображає всіх істотних ознак складу правопорушення, суд не
має права самостійно редагувати її, а так само не може відшукувати докази на
користь обвинувачення, оскільки це становитиме порушення права на захист (особа
не може належним чином підготуватися до захисту) та принципу рівності сторін
процесу. У такому випадку справа про адміністративне правопорушення має бути
закрита у зв`язку з відсутністю складу правопорушення».
(02 березня 2021 року м. Київ Справа
№ 756/1974/21)
«Виходячи з принципу верховенства права
конституційна презумпція невинуватості особи поширюється і на обвинувачення її
у вчиненні адміністративного правопорушення.
При чому ЄСПЛ у
справі «AllenetdeRibemont v. France» підкреслив, що сфера
застосування принципу презумпції невинуватості є значно ширшою: він
обов`язковий не лише для кримінального суду, який вирішує питання про
обґрунтованість обвинувачення, а й для всіх інших органів держави».
(11 березня 2021 року м. Київ
Справа № 761/153/21)
«Відтак, законною і такою, що не
суперечить Конституції України є наступна процедура введення в
Україні карантину: Президент видає Указ про введення надзвичайного стану.
Верховна Рада затверджує цей Указ. Указ набуває чинності. Головний санітарний лікар подає в
Міністерство охорони здоров`я України подання щодо звернення до Кабінету
Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину. Міністерство охорони здоров`я України
порушує перед Кабінетом Міністрів України питання про встановлення карантину. Кабінет Міністрів
України встановлює карантин. Карантин набуває чинності.
При цьому, всі чотири
дії є обов`язковими і хронологічними. Тобто, до виконання першої та другої дії, четверта
відбутись не може.
Як відомо, надзвичайний стан в Україні не введено.
Відповідно, станом на цей момент головний санлікар ще не отримав повноважень ініціювати
карантин, а у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин.
Відтак, слід
стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства України карантин не
введено.
Таким чином, діюча постанова про введення карантину є
незаконною і не підлягає виконанню. На підставі ст. 60 Конституції України кожна людина зобов`язана відмовитись
від виконання постанови Уряду про введення карантину. На підставі ст. 19 Конституції України у взаємозв`язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган чи посадова особа не має права вимагати
від людини виконання постанови Уряду про введення карантину».
(12 квітня 2021 року Зіньківський
районний суд Полтавської області Справа
№ 530/75/21)
«Конституційний
Суд України зазначає, що згідно зі статтею 64 Конституції України конституційні права і
свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків,
передбачених Конституцією України; в умовах воєнного або надзвичайного стану
можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії
цих обмежень; не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 Конституції України.
Конституційний Суд України наголошує, що обмеження
конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках,
визначених Конституцією України. Таке обмеження може встановлюватися виключно
законом - актом, ухваленим Верховною Радою України як єдиним органом
законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним актом
суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України».
(28 серпня 2020 року № 10-р/2020 м. Київ Справа № 1-14/2020(230/20)
Підтримати
волонтерську дослідницьку діяльність ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Читайте
також: Газету
«Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва
Першу річницю утворення ГО ОПГ «Багнет Нації» відзначили першим випуском
власної газети
Збираємо кошти на перший тираж газети «Багнет Нації»
«Екстрений» і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо
те, про що мовчать інші
Новий номер газети «Багнет Нації», як додаток до запиту, заяви,
клопотання на правоздатність
Збираємо
на друк нових випусків газети "Багнет Нації" - оголошення
П’ятий випуск газети «Багнет Нації»
«Картахенський
протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет
Нації»
Читайте також: Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки
України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)
Читайте також: Міністерство
охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи
МОЗ
підтвердив наявність біолабораторій США в Україні
Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19
Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ
стосовно карантину коронавірусу
Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність
чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо
нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців
(відео)
Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень
Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)
В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу,
навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за
наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні
На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають
кримінальними справами на поліцейських - відео
Андрій Карпович про юридичні механізми введення
карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок денний засідань
Кабміну за останніх два місяці
Перебувати в самоізоляції – не більше ніж
рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи «карантинних»
постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
Під вивіскою липового карантину знищують малий і
середній бізнес та готують нам голодомор
Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної
ваги
Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео
Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи
Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду
Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про
наступне…
Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…
Українці – це респонденти досліджень, піддослідний
біоматеріал? – відео
«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності
і беззаконня
Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від
карантину
На момент введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19
Денис Абубакіров про барановірус і велику політику
Нормами
права по фейковому карантину
Підняли з
архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя
населення»
Підняли з
архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»
В деталях
про незаконність введення карантину в Україні
Чи
законно був введений карантин?
Багнет
Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для
суду
Анонс
другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду
На вас
складають протокол про порушення карантину. Що робити?
На вас
складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?
Коронавірус:
Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду
Знадобиться
для скасування штрафів за не носіння маски
Майстер-клас
скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео
Ліквідований
суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?
Лілія
Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва
- відео
Вагомий
додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби
КОРОНОЦИД:
Використовуючи суд, як трибуну)))
Методичний
посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді
Як
адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео
Недосуддю
Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео
Андрій
Карпович про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін
Пояснення
до протоколу про порушення маскового режиму
Повний
текст пояснення по карантину і надзвичайній ситуації від Андрія Карповича
Про
незаконний карантин в матеріалах на сайті «Багнет Нації»
ГО ОПГ
«Багнет Нації» скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ
Штрафи за
маски, як і сам закон, – незаконні! Дізнайся чому)
АНДРІЙ
КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД
УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО
Андрій
Карпович і Лариса Криворучко: кого покарають за карантин? - відео
Браво!!!
Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення
Вакцинація
замість деолігархізації?
Діалогу
не сталося: корпорація АТБ продовжує нехтувати законами корпорації
"УКРАЇНА"
Правовий
лікбез від вінницької школярки для адмінресурсоосіб
Корпорація
«УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста Києва - реєстраційна картка
КАБМІН –
КОНЦЕРН В КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»?
Андрій Карпович про СТРАШНІ ЦИЦЬКИ
91 ДІВОК - шифр для свідомих
Влад
Акулов про Картахенський протокол, опікунів-окупантів та ЖиЗОїдів
Яка
юридична вага судових рішень, завірених такими печатками?
Так від
чого лікуємось, пані та панове? Переписка з Міністерством охорони здоров’я
України
Олена
Фаіст про Картахенський протокол та живі змінені організми - відео
Про
узаконений медичний експеримент в Україні – відео Андрія Карповича
Картахенський
протокол про біобезпеку до Конвенції про біологічне різноманіття - поточна
редакція
Заява про
заборону проведення медичного експерименту та видалення персональних даних
ШАБЛОН ЗАЯВИ
ПРО ЗЛОЧИН
До ____________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________
Заявник: ______________________________,
_______________________________________,
Адреса:________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________
Тел. моб.:______________________________,
e-mail: ________________________________
дата:__________________, час:____________
Слідчий: _______________________________
Посвідчення №:_________________________
Підпис слідчого:_________________________
З А Я В А
про кримінальний злочин передбачений частинами першою і другою статті 142
та частинами першою другою статті 173 Кримінального кодексу України, подається
в порядку частини першої статті 214 Кримінального процесуального кодексу
України
Я, ________________________________________________________________________________,
паспорт серія_____№___________
виданий
_____________________________________________
____________________________________________________________________________________
проживаю за адресою: _______________________________________________________________
____________________________________________________________________________________ усвідомлюючи
всю ступінь відповідальності передбачену статтями
383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення про вчинення
злочину та завідомо неправдиві показання), - повідомляю про кримінальний злочин, який
підпадає під кваліфікацію частини першої і другої статті 142 (Незаконне проведення дослідів над
людиною) та частини першої і другої статті 173 (Грубе порушення угоди про працю) Кримінального кодексу України, вчинений за місцем мого працевлаштування,
моїм безпосереднім роботодавцем/керівником:
____________________________________________________________________________________.
Власний підпис
заявника:_______________________________
Детально, по факту даного кримінального злочину можу
повідомити наступне (викладення обставин починається із зазначення дати, часу і
місця скоєння злочину:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Кримінальний кодекс України має своїм завданням
правове забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності,
громадського порядку та громадської безпеки, довкілля, конституційного устрою України від
кримінально-протиправних посягань, забезпечення миру і безпеки людства, а також
запобігання кримінальним правопорушенням.
Визначений частиною першою статті 214 КПК України обов'язок
слідчого або прокурора не вимагає оцінки цими суб'єктами такої заяви
(повідомлення) на предмет наявності ознак складу злочину для того, щоб вчинити
процесуальну дію, яка полягає у внесенні відомостей про кримінальне
правопорушення до ЄРДР. Такі вимоги не передбачають здійснення оцінки
обґрунтованості заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, а
передбачають лише обов'язок уповноважених органів здійснити фіксацію наданих
особою відомостей про кримінальне правопорушення, які вона надає усвідомлено
для реалізації відповідними органами завдань кримінального провадження.
Отже слідчий, прокурор отримавши заяву про кримінальний злочин,
зобов’язаний внести відповідні відомості до ЄРДР. Іншого статтею 214 КПК
України, не передбачено.
Враховуючи зазначене вище відповідально
заявляю, що зазначеними протиправними, злочинними діями, вчиненими вказаною
вище посадовою/службовою особою – мені і моїй діловій репутації завдано
моральної і матеріальної шкоди (сукупно) в розмірі 500000 (п’ятсот тисяч)
гривень.
Враховуючи зазначене вище,
керуючись нормами чинного законодавства,
ВИМАГАЮ:
- прийняти і зареєструвати дану
заяву про вчинений кримінальний злочин, що має ознаки передбачені частинами
першою і другою статті 142 та частинами першою і другою статті 173 Кримінального
кодексу України (КК України);
- відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального
процесуального кодексу України (КПК України), Наказу Міністерства внутрішніх
справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного
обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні
правопорушення та інші події» та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження
Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та
ведення», - внести відповідні відомості
до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) впродовж 24 годин після
прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин за вказаними в заяві
попередніми кваліфікаціями та через 24 години з моменту
внесення таких відомостей надати мені (заявнику) витяг/витяги з Єдиного реєстру
досудових розслідувань;
- на виконання вимог КПК України і Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про
затвердження Інструкції з організації взаємодії органів досудового
розслідування з іншими органами та підрозділами Національної поліції України в
запобіганні кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» - невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього
слідства, з підстави вчинення кримінального злочину, за попередньою
кваліфікацією, зазначеною в моїй заяві;
- відповідною постановою визнати мене потерпілими, згідно з положеннями
частини другої статті 55 КПК України (з моменту подання заяви про вчинення щодо
мене кримінального правопорушення) від кримінального правопорушення зазначеного
в моїй заяві;
- вручити мені, як заявнику, пам'ятку, про процесуальні права і обов'язки
потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК України;
- надати мені можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту
6 частини першої статті 56 КПК України, виключно, в рамках відкритого
кримінального провадження по зазначеному факту кримінального злочину в моїй
заяві;
- згідно вимог пунктів частини
другої статті 60 КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і
реєстрацію моєї заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення
ЄО/ЖЄО);
- Повідомляти мене про кожну дію в
ході досудового розслідування письмово;
- Досудове розслідування провести
у встановлений законом строк.
«_____»
___________________ 202___ року
З повагою, ____________________________
(____________________________________________)
Здравствуйте. Спасибо за ваш труд.Хотел обратиться: Можете, пожалуйста, сделать выпуск о том как противостоять ограничительным мерам связанных с QR кодом с ссылками на Закон о защите прав потребителей. На что ссылаться когда не хотят впускать в ТЦ (ну и т.д.)Сам примерно уже понимаю, т.к. выписываю законы и пункты конституции, но хотелось бы всё таки статьи от профессионалов. Спасибо
ВідповістиВидалитиРебята составте будьласка заяву на МОЗ з вимогою скасувати незаконний наказ про затвердження списків працівників для обовязкового щеплення. 08.11.2021 цей наказ набирає чинності. А мовчазну згоду ніхто ні відміняв.
ВідповістиВидалитиДуже дякую за таку корисну інформацію!!!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДобрий день. Я є інвалідом ІІІ групи та працюю в освітній сфері. І звісно наразі постає питання про обов'язкову вакцинацію згідно наказу МОЗ. Яким чином захистити своє право на працю, оскільки вакцинуватися я не хочу і побоююсь з огляду на стан мого здоров'я? Завчасно дякую за відповідь.
ВідповістиВидалитиЗдравия! А для студентов, учеников, есть что?
ВідповістиВидалити